Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bart 26-03-2023

Geweldig assortiment, duidelijke website, handig vergelijken en kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs. Netje verpakt - snel verzonden met duidelijke commmunicatie.

H. van der Zweep 26-03-2023

Zeer breed assortiment, overzichtelijk en makkelijk bestellen, snelle levering, prima shop

Yasar 25-03-2023

Heb heel vaak een bestelling gedaan bij hun. Altijd beloftes nagekomen. Top bedrijf

Uil 25-03-2023

Bij knives & tools is het eenvoudig zoeken wat je wilt hebben bestellen en de volgende dag thuis ontvangen gaat heel snel en afhalen als je in de buurt bent van Apeldoorn is er een mogelijkheid om het op te halen

Eddy Koelewijn 22-03-2023

Uitermate snelle levering en uitstekende communicatie omtrent verloop van de levering.

Zeer overzichtelijke webshop bovendien.

Taufan Soeria Santoso 21-03-2023

Duidelijke website, ik kocht een leatherman multitool, die snel geleverd werd door Knives & Tools (volgende dag). De website heeft goede reviews waardoor je je keuze daarop kan afstemmen.

Prima messen en outdoor winkel. 21-03-2023

Veel achtergrondinformatie en keuzehulp. Snelle reactie op vragen. Snelle levering. Prima.

Willem 21-03-2023

Duidelijke website, goed onderverdeeld in categorieën, redelijke prijzen, de producten zijn allemaal kwaliteit producten.

Garmt 20-03-2023

Op de website kon ik alle benodigde informatie vinden. Bestellen was eenvoudig en mijn mes werd inclusief toebehoren snel en correct afgeleverd.
Nu nog verder kijken en lezen om de interessante artikelen en handleidingen door te nemen over allerlei leuke outdoor onderwerpen

Harm 20-03-2023

Goed bereikbare en doorzoekbare webshop met fijne categorisering waar door je eenvoudig kunt bestellen wat je zoekt. Verder is de prijs/kwaliteitstelling goed te noemen, je vindt niet snel elders goedkoper.

Emmanuel Jan Simon 19-03-2023

Als ik een duurzame en degelijke zaklamp moet hebben dan koop ik deze altijd al jaren bij knives and tools.
De prijs wordt altijd wel zachter als je de kwaliteit en zeker de prestaties van de zaklamp in handen krijgt.
Hun beschrijving is steeds betrouwbaar, snel geleverd en heel goed verpakt, en het heeft mijn nachtarbeid zeker makkelijker gemaakt met voldoende en betrouwbaar licht.

Ricardo 18-03-2023

Knives and Tools is een bedrijf waar je altijd vanuit kunt gaan. Verstand van de goederen die ze verkopen en enthousiaste verkopers. Alle A-merken bij elkaar met goed advies met betrekking tot gebruikte bijvoorbeeld materialen, herkomst, kwaliteit en gebruiksdoel. Ook alle spullen voor goed onderhoud beschikbaar. Tenslotte een redelijke prijs, goede aanbiedingen én meestal de volgende dag bezorgd.

Edwin 17-03-2023

Hele snelle service, prima verpakt en uiteraard een prima product. Beslist een aanrader!

Ruud 16-03-2023

Knives and tools heeft een duidelijke site die het voor mij makkelijk maakte het gezochte te vinden. De prijs was prima en de levering volgens afspraak

harm 16-03-2023

Snel en bij geen voorraad netjes op de hoogte gehouden wanneer de levering mogelijk was

Felix 15-03-2023

Razendsnelle levering, keurig verpakt, goede telefonische voorlichting over het product

Joke 15-03-2023

Leuke webshop met mooie spullen voor een mooie prijs. Had 2 Victorinox mesjes besteld. Snelle en gratis levering. Ben er blij mee!

T. Olyerhoek 14-03-2023

Goeie zaak , altijd goed geholpen .
Heb je vragen helpen ze je zo goed mogelijk
Ik ben dik tevreden

Willem H 14-03-2023

Gewoon snel en klopt als een bus. Mooie producten en duidelijke omschrijvingen.

Rik 13-03-2023

Bestelling geplaats zonder moeite, aflevering was zeer goed, en degene voor wie het cadeau bedoeld was is heel tevreden over het mes. Met dank aan Knives en Tools.

Derk 12-03-2023

Goed assortiment, goede prijzen, duidelijke site, snelle levering en duidelijk communicatie

Jos 11-03-2023

goede service en kwaliteit van de producten, goede voorziening van de nieuwe producten

Ruud Visser 10-03-2023

Overzichtelijke site. De informatie over het product is prima verwoord. Allemaal erg duidelijk.
Heb s ‘ middags besteld en de volgende dag kreeg ik het pakketje al binnen..
Het proces tussen bestellen en afleveren is zoals het moet zijn.
Keurig de bevestiging gekregen. Trac and trace verliep uitstekend.
Kortom een uitstekend bedrijf.
Met groet van een zeer tevreden klant

Nick 09-03-2023

Inmiddels al 6 messen ,2 Leatherman multtools,2 wetstones, een messlijp systeem en een zippo en nog paar kleine hebben dingen besteld.
Meestal als je vandaag op tijd besteld heb je het morgen in huis. Zelfs avondlevering mogelijk via Budbee
Altijd goed geprijsd en Kwalitief goed spul
Ik raad Knife and Tools dan ook zeker aan!

Hendrik 09-03-2023

Goede informatie aangaande de producten. Correcte afhandeling na aankoop of opmerkingen/vragen. Website is grafisch gezien zeer verzorgd.