Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Sylvia 27-09-2021

Goede qualitijd en vriendelijke mensen zeker een aanrader voor andere en dit word mijn vast winkel

Janneke 26-09-2021

Fijne webwinkel, geven veel relevante informatie, leveren zeer snel en hebben als optie om je aankopen in 3x te betalen. Ook het personeel in de winkel in Uden zeer vriendelijk, professioneel en goed advies. Aankoop was een Nikkor Z50mm lens en ben er heel erg blij mee, super kwaliteit!
Het was mijn eerste ervaring met Foto de Vakman maar kom hier zeker terug!

Marieke 25-09-2021

Meerdere keren goed en helder advies en goede hulp gehad, en een snelle service. Een aanrader!

Jamal 23-09-2021

Ik vind de shop tot nu toe helemaal top! Op de website zelf zeer duidelijk en ik kon mijn bestelling snel plaatsen. Ook had ik nog de optie om in termijnen te betalen ZONDER rente. Toen was ik helemaal verkocht. Ik heb een scanner aangeschaft en deze werkt helemaal naar behoren dus ik ben erg tevreden over jullie!

bas 22-09-2021

Foto de vakman had afgelopen weken het statief in de aanbieding waar ik al een tijd naar op zoek was. Deze shop levert snel en netjes wat ze beloven. Het pakketje was binnen twee dagen in huis. De website geeft goed weer wat ze verkopen en ze zijn duidelijk over de voorwaarden.

Wim 21-09-2021

Ik was al tijden op zoek naar een goede tweedehands Nikon lens voor mijn FF camera. On-line vond ik m uiteindelijk bij Foto De Vakman. Ophalen en testen ging niet echt, veel te ver, want ik woon in Friesland. Dus ik heb gebeld en kreeg telefonisch een zeer goede beschrijving en toelichting op mijn vragen. Dat in combinatie met de 14 daagse afkoeltermijn en 6 maanden garantie, deed mij besluiten de lens aan te schaffen.
De bezorging was zeer snel, al de volgende dag!
En de lens is exact als tijdens het gesprek beschreven. Ik heb m uitgebreid getest en besloten m te houden.
Bedankt voor de service Foto De Vakman!

Stichting Omroep Landgraaf 20-09-2021

Duidelijke omschrijving, nette prijs en snelle levering. De door ons bestelde cameratas is in goede orde ontvangen.

becor 18-09-2021

uitstekende service. bestelling binnen 1 dag geregeld. ook de communicatie uwerzijds via de e-mail perfect

Peter 16-09-2021

Was al een tijd op zoek naar een betere tripod. Ik kwam een Sirui TN3 tegen in de webshop van Foto de Vakman en voor een aantrekkelijke aanbieding. Online wat vragen gesteld die uiterst correct en snel werden beantwoord. Omdat de winkel in mijn dorp is gezeteld de tripod daar opgehaald. Kreeg nog een uitleg hoe te gebruiken en een laatste check of alles compleet was. Zeer tevreden over de webshop en Danny in de winkel, klasse. Zeker een aanrader.

Bogaerts Eduard 16-09-2021

Bij een zoektocht naar een verrekijker had ik al een idee welke het zou worden.
Bij het opzoeken van deze kijker "Vortex Diamondback HD 12X50" op verschillende sites, en qua prijs heb ik dan voor https://www.fotodevakman.nl/ gekozen.
Ik had de kijker besteld en nog geen 24u later werd deze keurig afgeleverd aan mijn deur in Belgie.
Ik heb deze winkel alvast in mijn lijst van betrouwbaar en snel gezet.

Annemiek 15-09-2021

Zeer goede (en leerzame) productinformatie. Eerlijk over mogelijke levering (chiptekort wereldwijd). Zeer meedenkend bij vragen. Alle drie medewerkers die ik gesproken heb: een pluim voor klantvriendelijkheid! Jammer dat er geen laptops verkocht worden, dat is waarschijnlijk het volgende apparaat dat aan vervanging toe is….. Goede winkels mogen gekoesterd worden!

Susan 14-09-2021

Heel erg goed geholpen toen bleek dat de eerste fotolijst defect was. Meteen een nieuwe verstuurd die ik dezelfde dag nog ontvangen heb. Dus zeker aan te bevelen. Goede servive en snelle levering!

Jo-737 10-09-2021

Goede service, oplossingsgericht en aardig personeel. Mooie camera gekocht en erbij een tasje. Het tasje was niet meteen op voorraad en werd ik er meteen over gebeld. Ipv de bestelde hebben ze mij een iets duurdere gegeven.

Cindy 08-09-2021

Duidelijke uitgebreide omschrijving van de tekentablet op de website, hele snelle levering, laagste prijs.

IvS 07-09-2021

Uitstekende service, goede prijs, snelle verzending.
Ik kwam bij Foto de Vakman terecht doordat deze de door mij gewenste fotocamera aanbood voor een scherpe prijs, met ook nog eens twee gratis accu's erbij. Omdat ik nog enkele vragen had over deze camera en bijbehorende lens, nam ik telefonisch contact op met Foto de Vakman. Ik werd vakkundig geadviseerd over de lens, de geheugenkaart en welke tas het beste bij het geheel paste (letterlijk en figuurlijk). De dag erna (of eigenlijk de avond erna, wat erg prettig is omdat je zo'n duur pakketje liefst zelf aan wil pakken) werd het door een vriendelijke chauffeur netjes afgeleverd. Omdat ik de volgende dag toch nog een vraag over de lens had heb ik weer even gebeld en werd opnieuw uitstekend geholpen. Kortom. ik ben zeer tevreden over deze (web)winkel!

Anoniem 07-09-2021

Binnen 24 uur bestelt en ontvangen, prijs ook goed. Product reviews gelezen en tot nu toe voldoet aan de verwachtigingen.

A. K. 06-09-2021

Lens aangeschaft die een dag later bleek uit de verkoop gehaald te zijn waardoor ze hem toch niet meer konden leveren. Alternatief duurder aanbod gekregen voor de prijs vd goedkopere. Top service en meteen de dag geleverd en hij werkt als een zonnetje Heel blij mee.

Nathan 05-09-2021

Laatst heb in hier een tweedehands objectief gekocht. Deze bleek helaas defect te zijn bij aankomst. Snel een mailtje gestuurd naar de klantenservice en hierna goed geholpen door verkoper aan de telefoon. Na enige tijd stond het volledige aankoop bedrag weer op mijn rekening. Kortom: top service!

K. Yüksel 04-09-2021

Bij deze zaak ben ik terecht gekomen via Google. Ik was op zoek naar DJI Osmo Pocket 2. Deze winkel had hem op voorraad en was nog eens goedkoper dan elders. Bestelling verliep en goed en het product is snel verzonden.

Al met al blij met de aankoop.

Math 02-09-2021

Ik ben heel goed geholpen in deze winkel, ben zeer tevreden met de aankoop.

Marcel Brugman 02-09-2021

Foto de vakman heeft goede prijzen. Marktconform en zelfs scherper geprijsd dan elders. Levering is zelfs de zelfde dag als je het product voor 11:30 uur besteld.
Ik kocht een Nikon Z5 en deze voldoet aan alle verwachtingen. Uitleg is goed op de website . Duidelijk en helder. Product is ook van Nikon Nederland en geen import. Ik kan Foto de vakman aanbevelen voor het aanschaffen van uw fotoapparatuur.

MRoubos 30-08-2021

Canon G5 Mark II via de site gekocht met tasje en extra accu. Tasje bleek niet op voorraad, maar na telefonisch contact boden ze een ander tasje aan zonder meerprijs. Heel netjes. Vlot verstuurd, ben super tevreden.

M. 29-08-2021

Goede prijs, snelle service. Bleek dat niet de hele bestelling op voorraad was, moest hier expliciet naar vragen.

Harry 27-08-2021

Fijne zaak om iets bij te bestellen, meerdere keren werd het bestelde volgens afspraak geleverd
Dus als er iets moet aangeschaft moet worden zal dat zeker weer bij foto de vakman zijn
Als iets niet helemaal duidelijk is krijg je (in mijn geval) een uiterst vriendelijke juffrouw aan de bel met de juiste kennis
En waren mijn vragen vakkundig opgelost
Al met al zeer tevreden met deze winkel

Peter 25-08-2021

Behulpzaam aan de telefoon en tweedehands toestel in nieuw staat. Snelle levering, volgende dag was het in huis. (België)