Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 429 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tristan 18-01-2020

Geen op of aanmerking over fotodevakman.nl

product was zeer snel binnen, zorgvuldig ingepakt en goed van prijs!

Voor andere producten zal ik hier zeker nog is rondkijken.

M.J. Popijus-Laansma 16-01-2020

Via Marktplaats een occasioncamera gekocht bij deze winkel. Correspondentie via MP verliep prima, vriendelijke reacties. Toen via de website van de winkel mijn Olympus OMD EM1 Mark 2 besteld en de volgende dag in huis. Alles was compleet, alleen ontbrak het usb kabeltje. Weer via MP contact opgenomen en ze zijn gaan zoeken en vonden het. Fijn, nu is alles compleet en kan van mijn camera gaan genieten.

FREDn 15-01-2020

Duidelijke specificaties, zinvolle suggesties voor combinaties. Verzending accuraat.
Jammer dat wij wat verder wegwonen, anders waren we zeker langs gegaan

Mart 15-01-2020

Fujifilm objectief gekocht in deze winkel, ik heb hier al eerder goede ervaringen mee, ook online .
Goed en deskundig geholpen, alle tijd voor je en je mag div objectieven even uit proberen.

Groetjes, Mart.

Perry 13-01-2020

Interessante aanbieding (gunstig geprijsd) in de outlet gevonden van een iets ouder model wat precies genoeg biedt voor mijn doel. Vlot en zeer netjes geleverd.

Marcel 13-01-2020

Duidelijke webside, snelle reactie en updates over de behandeling, voortgang van de levering.
Product is afgelevrd zoals aangegeven.
Orgineel prouct tegen de laagste prijs prima!

Martien 13-01-2020

Foto de Vakman in Uden is een hele fijne winkel met veel kennis. Je kunt er ten alle tijde binnenlopen met vragen en je wordt er keurig te woord gestaan. Men neemt er alle tijd voor.

Jos 12-01-2020

Mijn eerste ervaring met deze winkel is goed.
De prijs kwalieits verhouding van de gekochte originele Nikon accu is goed en de levering is zoals vermeld op de website verlopen.

Dini 11-01-2020

Duideijke site met uitvoerige beschrijvingen. Fotodevakman kwam prijstechnisch het gunstigste eruit.

Herman 11-01-2020

Eerst telefonisch nog wat informatie opgevraagd bij 'foto de vakman' over de Canon lens. Na duidelijke en eerlijke antwoorden had ik geen twijfels meer en heb de bestelling geplaatst.
De volgende dag werd de bestelling goed verpakt afgeleverd.

Francisca 10-01-2020

Camera keurig op tijd geleverd.
Camera voeldoet aan al mijn wensen. Lagere prijs dan bij andere winkels.

MP 09-01-2020

Ik wilde een Nikon d7500 kopen en zag op diverse plekken een goede aanbieding. Ik kreeg via een tweetal fotografen de referentie van deze zaak in Uden omdat je nog persoonlijk wordt geholpen en je via de website kan bestellen en in de zaak kan ophalen.

Ik had wat vragen vooraf en ik kreeg bij deze zaak snel en duidelijk antwoord, daar waar andere winkels niet of nauwelijks reageerden in de kerst periode.

Bij het afhalen van de camera is alles goed uitgelegd en zijn er nog andere opties aangeboden. Tevens is er een verlenging van garantie tot 6 jaar. Kortom, een goede zaak !

Francien 08-01-2020

We hebben gekozen voor een stenen winkel in de buurt omdat we dat fijn vinden om er naar toe te gaan voor eventuele vragen. We zijn prima geholpen/cq geadviseerd.

Johan Breij 08-01-2020

Het Nikon 24/70 mm 2.8 objectief keurig en op tijd ontvangen, er is één puntje wat ik toch jammer vind... De rubberen ring van het zoom gedeelte was niet goed meer, dit vond ik ook bij de omschrijving van een paar andere advertenties, waarom nou niet gewoon even een nieuw rubberen ring er op plaatsen..?? Dan was het objectief direct helemaal goed geweest... Nu moest ik zelf deze bestellen bij Nikon Nederland voor 20 euro, ik vind het een gemiste kans dat De Vakman dit niet zelf even heeft gedaan.... Voor de rest, helemaal goed en tevreden... Bied voortaan iets aan wat gewoon helemaal in orde is. Ik ga veel plezier beleven aan dit objectief...

casie 08-01-2020

Zoals bij zovele online winkels staan hier ook producten leverbaar en in voorraad , tot als men bestelt en betaalf heeft dan is dat plotseling in bestelling.
Dus niet echt blij met dit
Officiele reactie van Foto de Vakman 11-01-2020

Beste Luc, Op onze website stond inderdaad aangegeven dat het product op voorraad was bij ons magazijn. Dit is onze leverancier. Doordat we het product te goedkoop aangeboden hebben, wil deze het niet naar ons uitleveren. Hierdoor hebben we helaas de bestelling moeten annuleren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angelina Foto de Vakman

AR 07-01-2020

Meerdere keren camera's en accesoires aangeschaft. Levert snel en voor een goede prijs.

Egbert Wiegman 06-01-2020

Op voorraad is er ook gewoon, waardoor een snelle levering tot stand komt. Product is zorgvuldig verpakt. Ik zou er zeker weer wat bestellen.

Aho85 05-01-2020

Een accessoire van 26 euro besteld. Foto de vakman was de goedkoopste en enige met gratis verzendkosten in dit geval. Overzichtelijke website, snelle en heldere order afhandeling.

Sieger 04-01-2020

Geheugenkaart gekocht. Prima shop. Snelle afhandeling. Goede communicatie. Met een dag in de bus. Perfect!

Henrike 04-01-2020

opnieuw zeer fijn geholpen. goede uitleg en advies over het aan te schaffen product en zelfs mental support bij het inruilen van mijn Canon-gear vanwege de overstap naar een systeemcamera ;-)

Simone 02-01-2020

Mijn product was snel gevonden en besteld op de website. Op zondag 22 december besteld en er stond zowaar dat het product op 24 december zou worden geleverd. Gezien de kerstdrukte had ik daar al geen rekening mee gehouden en achteraf gezien was dat terecht. Toen ik een week later nog geen bericht had, heb ik gebeld. Helaas werd de telefoon niet opgenomen en er maar een mailtje aan gewaagd. De mail werd erg snel beantwoord. Het bleek dat mijn bestelling niet naar mijn adres was gestuurd, maar naar een ander filiaal. Kan allemaal gebeuren. Mijn camera werd alsnog opgestuurd en werd na een aantal dagen bezorgd.
Dat er vertraging heeft gezeten in de aflevering kan gebeuren, zeker met de feestdagen. Het enige wat ik bijzonder vervelend vond, zijn de drie mailtjes voor een review die ik heb gekregen, nog voordat ik het product in huis had. Ik kreeg zelfs een reminder!

Emile 02-01-2020

Ik had zeer hard een nieuw onderwaterhuis nodig. Die moest wel echt op een bepaalde dag binnen zijn. Via de telefoon werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en werd alles op alles gezet om mij netjes en op tijd te helpen.

Peter Reinders 31-12-2019

Goede info en snelle levering. En 1 van de weinig winkels die begrijpen dat 100 euro kassakorting ook werkelijk 100 euro moet zijn. Kamera express en fotonu hebben namelijk nogal moeite met rekenen(maar 80 of 90 euro van de prijs af bij “100 euro korting”)

Rob 28-12-2019

Duidelijke productomschrijving. Levering ondanks de drukke kerstperiode perfect op tijd.

Janny 28-12-2019

Na mijn zorgen over de lichtsterkte van de NIKON 7500 en de SONY DSC-RX10 IV kreeg een eerlijk advies en ben ik zeer tevreden over mijn razendsnelle haarscherpe lichtsterke SONY DSC-RX10 IV

Eric 28-12-2019

Snelle levering, goed geholpen in de winkel en 6 jaar garantie op gekochte producten.

Pieter van Doorn 28-12-2019

De service in de winkel was geweldig! Deze mensen hebben verstand van hun hardware, en staan er voor open om je er meer over te vertellen. De passie spat er vanaf! De winkel is mooi ingedeeld en we hebben er met plezier wat tijd doorgebracht. We zijn goed en effectief geholpen, en zijn erg tevreden weer vertrokken! Een prettige beleving, ik kom hier zeker vaker terug!

Jos 27-12-2019

In Wijchen in de winkel geweest voor een variabel ND filter. Helaas hadden ze geen variabel grijsfilter in mijn maat op voorraad. Toch erg uitgebreid advies gehad over de werking en functionaliteiten en vervolgens ‘s avonds via de webshop het filter alsnog besteld, deze was namelijk wel op voorraad in Uden. Met 1 dag netjes geleverd!

Harrie van den Oever 23-12-2019

Je wordt op een eerlijk en fijne manier geholpen. Je krijgt goed en eerlijk advies. Een echte aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

Robert K 23-12-2019

Bij Foto de Vakman in Uden prima geholpen. Mooi winkel, voldoende personeel, kennis van zaken, en een vriendelijk behandeling, daarmee maken zij het verschil want de prijzen zijn nagenoeg overal gelijk.

Peter 23-12-2019

Goed assortiment, een lage prijs, geen verzendkosten ook en snel afgehandeld en geleverd. Eigenlijk wat je zou verwachten van een webwinkel, maar lang niet altijd vanzelfsprekend.

Martin Morsman 22-12-2019

De heleprocedure, van Bestelling tot levering, verliep prima. Goede levering tegen goede prijs

Igor Q 21-12-2019

Foto de Vakman had een scherpe deal voor een Canon camera van de vorige generatie. De informatie was heel helder en de ervaring met de webwinkel (overigens ook met de camera hoor ;), was uitstekend. Een zeer snelle verzending en heel heldere informatie. Geen moment getwijfeld aan de betrouwbaarheid van de zaak. Als ik 1 punt moet noemen is het de hoeveelheid mails na de bestelling. Die kan eventueel iets omlaag, dan zou het wat mij betreft een 10 zijn.

Albert 21-12-2019

Prima geholpen met de aanschaf van mij nieuwe Sony RX100. Hij was scherp geprijsd en snel geleverd.

Paul 19-12-2019

Zeer klantvriendelijke winkel; de online klantservice reageert snel; en bestelde producten worden -zoals beloofd- meestal in een dag geleverd. Ook de sortering is top-fotozaak waardig.

Albertjan Linthorst 17-12-2019

Van Foto de Vakman een vakkundig advies gekregen voor de aanschaf van een foto camera en tevens een zeer vakkundige en vriendelijke afhandeling van een wijziging van een deel van het bestelde door een onderling misverstand, dus zoals de naam al aangeeft een winkel met Vakkundig personeel en zeker een aanrader voor advies en aankoop van foto / film apparatuur.

Altena 16-12-2019

We waren wel teleurgesteld in het product omdat overal op de website het product als Nikon flitser benoemd stond behalve op de flitser verpakking en de flitser zelf . Hij past wel op een Nikon toestel maar wordt niet Nikon genoemd
De service was prima verder.

Ronald W 13-12-2019

Veel en deskundige uitleg bij vervanging van mijn spiegelreflexcamera met defect objectief. Kon rustig de tijd nemen om thuis eerst voor te bereiden en reviews van de Lumix xxx te bekijken. Daarna gekocht. En ook belangrijk: een winkel in het eigen dorp.

Thijs 13-12-2019

Zeer scherpe prijs voor mijn Bushnell verrekijker. Helaas was de levering wat vertraagd, het zou fijn zijn als het bedrijf dit laat weten zodat je er zelf niet achteraan hoeft te gaan. Al met al keurig afgeleverd.

Gozé. 12-12-2019

Prima produkt, iets latere levering omdat het produkt niet in vooraad was zoals op de site was gemeld.Levering via andere vestiging.
Helaas nog achter de barcode aangegaan om het produkt aan te melden bij de leverancier.
Het bleek dat het produkt uit een set was gehaald, en dus niet was voorzien van alle juiste documenten. Later via mail alsnog de barcode aangeleverd door de vakman.
Normaal ga ik altijd naar de winkel en wordt ik keurig geholpen. Ditmaal via online bestelling...maar dit doe ik in het vervolg niet meer.

Richard 12-12-2019

Producten waren snel en in goede staat binnen. Omdat er tijdens het bestellen “iets” ging bij de bank heb ik opnieuw moeten bestellen en daarbij had ik een verkeerde camerakit besteld. Na een telefoontje naar de klantenservice werd dit netjes aangepast. Wat mij betreft een dikke tien!!

Posthumus 10-12-2019

Goede prijs kwaliteit, en een snelle levering! Zou zeker nog eens iets kopen bij fotodevakman.nl

Marc 09-12-2019

Af gelopen vrijdag kwam ik via Google op deze webshop en had een powerbank voor me camera besteld van jupio en zaterdag werd het bezorgt een hele snelle en goede levering 👍.
Ook het contakt via mail is heel fijn en duidelijk niet uren dagen soms wachten op antwoord of het niet weten op een antwoord. Nee ik kan alleen maar zeggen dat het een hele fijne goede webshop is en dat ik zeker nog wel vaker gebruik zal maken van hun webshop dag media markt😂😂 top👍💯

Graaf 09-12-2019

Ik kom al jaren bij deze fotograaf in Wijchen, maar nu ook eens online besteld. Geweldige keuze en fijne service beter dan menig andere online winkel.

gerard 08-12-2019

Alles op tijd en netjes verstuurd. Denk dat het een goede keuze is geweest en zal zeker volgende keer weer voor de vakman kiezen.

P. Grifhorst 07-12-2019

Een fijne Canon camera gekocht bij het filiaal in Wijchem. Geholpen door een meneer die zeer enthousiast zijn kennis van zaken aan ons heeft overgedragen. Dit heeft ons doen besluiten om ter plekke ook nog een Epsonfotoscanner te kopen. Prima service en vriendelijk personeel.

F.Kaldenbach 07-12-2019

Een zeer ruim asortiment met goede technische omschrijving, Een goede mail service en snelle afhandeling, zelfs als iets niet op voorraad is wordt het super snel afgehandeld.

Paul 06-12-2019

Scherpste prijs, snelle levering, mogelijkheid achteraf betalen. Eigenlijk ideaal.
Geen ervaring met de retourafhandeling.

Ben Godijn 04-12-2019

Duidelijke site van de webshop! Ben keurig gebeld toen er bij mij niet in de avond geleverd kon worden. Daarna keurig zoals afgesproken en snel geleverd! Complimenten voor deze klantvriendelijkheid en goede service!

Vincent 03-12-2019

Ik heb een Sony RX 10 bij De Vakman gekocht. Ik was al eerder in de winkel in Uden geweest.
Ik ben er erg goed geholpen door kundig personeel. De eerste keer voor voorlichting en de tweede keer heb ik het toestel gekocht.
Er is ook in het kort uitleg gegeven van de werkwijze van het toestel.
Ik ben erg tevreden over Foto De Vakman