Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 240 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter Nijdam 30-07-2021
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Hebben heel goed meegedacht waar ik het toestel vooral voor nodig heb en daar het advies op afgestemd.
En nemen daar alle tijd voor, wat heel prettig is.

Jo-Jo Homburg 30-07-2021

DJI Air 2s gekocht, belde op met de vraag voor 3 in 1.
Heel vriendelijke verkoper.
Afhandeling nog sneller! Zelfde avond drone in huis.
Helaas was de drone niet oke, werd totaal niet moeilijk gedaan. Dag erna in de winkel komen omruilen. Super netjes behandeld en een gloednieuwe meegekregen zonder enige twijfel.

Product thuis getest en werkt nu als een trein.

Beter kan dus niet, 10 uit 10.

Hans 30-07-2021

Snelle levering van het gewenste filter. S’avonds besteld de volgende dag in huis.

Carlos 27-07-2021

Very fast shipping! I ordered the lens before 12:00 midnight and I got the lens the next day at 18:00 ! The shop is also offering an in3 betalen method for their products which help a lot of amateur photographer that just starting!!! Overall I recommend the shop! Thanks!

Imar Berdik 26-07-2021

Door foto de vakman werd ik super vriendelijk geholpen, ook zeer kundig personeel dat mij snel van goed advies gaf. Ook de levering was volgens afspraak binnen een dag door iemand met een lach op zijn gezicht, voor scoort foto de vakman daarom een 10!

Fred 24-07-2021

Mooie apparatuur besteld en werd netjes verpakt en op de afgesproken dag afgeleverd!

Arthur 22-07-2021

Bestelde apparatuur is snel en netjes bezorgd. In een klein probleem met enkele artikelen die niet bleken te passen werd prettig meegedacht en er werd een mooie oplossing voor gevonden. Erg tevreden.

Rudy 22-07-2021

Omschrijvingen op de website kloppen niet (zitten diverse fouten in) en daardoor de verkeerde geleverd gekregen/besteld. Reactie op emails duurt dagen en daardoor zeer teleurstellend om cadeau te geven, want het was de verkeerde… En kreeg als mosterd na de verjaardag een email dat ze wel een andere konden bestellen (te laat en cadeau was al weggegeven).
Officiele reactie van Foto de Vakman 29-07-2021

Goede morgen Rudy,

Helaas is er door een fout op onze website het verkeerde product naar u verstuurd. De verkeerde informatie hebben we aangepast op onze website.

W 21-07-2021

Snelle en goede levering, prijs-kwaliteitverhouding van fotoalbum is uitstekend!

Rogier 20-07-2021

Ze waren het goedkoopst na uitgebreid onderzoek. Levering was supersnel en zelfs sms aankondiging 5 min voor levering.! Die kende ik nog niet. Top!

Johan B. 20-07-2021

Bij mijn bestelling ging er iets fout met mijn betaling waardoor ik de aankoop opnieuw uitvoerde via PayPal waarvoor extra kosten worden aangerekend. Na een mailtje voor meer uitleg werd alles zeer snel en correct in orde gebracht. De PayPal bestelling werd geschrapt en de eerste aankoop werd geheractiveerd. Ze hebben met de eerstvolgende werkdag onmiddellijk telefonisch gecontacteerd. Ik ben daarom uiterst tevreden !!! Een echte aanrader die "Foto de Vakman".

M de Boer 20-07-2021

Super! Snel en makkelijk besteld, volgende dag mijn lens al in huis. Mooi op tijd voor de vakantie naar Vlieland. Helemaal tevreden (:

Roel W. 18-07-2021

Zondag een Canon EF100-400mm lens occasion besteld, dinsdagmiddag was hij veilig verpakt al binnen. Daarbij mag ook gezegd worden dat de prijs voor de lens zeer zacht was en ik zo dus een fantastische deal te pakken had. Voor vragen over de lens had ik gebeld en ik werd vriendelijk geholpen. Foto de Vakman zou ik zeker aan kunnen raden.

L. Vreugdenhil 18-07-2021

Na bestelling via website. Snelle levering van de nieuwe 77mm lensdop. Hierdoor kunnen we nu optimaal gaan fotograveren omdat we de nieuwe lensdop met elastiek niet meer kwijt kunnen raken.

Boyden van den Berg 18-07-2021

Ik was op zoek naar een bepaalde lens en Foto de Vakman was de enige wie deze als occassion had in combinatie met de geweldige in3 service. Een kwaliteits aanwinst voor mijn collectie en goede, snelle service!

Johnny 18-07-2021

Ik heb een Sony a6400 gekocht en ik ben zeer tevreden met de service, levering en kwaliteit van fotodevakman.nl. Ben je beginner of proffesional en wil je voor een goede prijs een mooie camera? zoek dan niet verder!

nick 17-07-2021

spullen snel in huis en voldoende voorraad. ook gewoon orgineel materiaal (gopro)
binnenkort nog een paar mooie dingen aanschaffen zoals een tripod

Marc 16-07-2021

Super snel in huis en alles keurig afgehandeld. Een van de weinige met voorraad, dus dat is altijd goed.

W 13-07-2021

Ik heb een (dure) pentax lens besteld bij foto de vakman. Volgens de site was deze beschikbaar. Ik verheugde mij dus op de komst van de lens. Helaas, er kwam een mail dat de lens toch niet beschikbaar was. Grote teleurstelling omdat de lens ook niet in andere winkels verkrijgbaar was. Ik heb toen gebeld met de winkel en men heeft mij zeer goed te woord gestaan. Excuses dat de site onjuist was, maar ze zouden hun best gaan doen voor mij. De volgende dag het bericht dat de lens alsnog opgestuurd werd. Keurig verpakt kwam hij aan. Ze hebben echt hun best gedaan een fout (op de website) te herstellen en dat waardeer ik zeer.

M. Cools. 13-07-2021

Prima product, prijs kwaliteit in balans. Snelle levering. En heel prettig dat het elders opgehaald kan worden.

Remco van Sabben 12-07-2021

Ik was opzoek naar een nieuwe gimbal voor mijn video camera, een bedrijf uit China had net een nieuw model aangekondigd en was nergens in Nederland nog te verkrijgen. Behalve bij Foto de Vakman, uitstekende service en snelle verzekering! Erg blij met het product!

Maarten van Rijn 11-07-2021

Ik wilde gebruik maken van een Nikon cashback actie, en waarschijnlijk hadden meer Nederlanders dat plan, de Nikon Z6II kit was dus bijna nergens op voorraad. Overwegingen voor een aanschaf zijn vaak gebruikerservaringen, prijs en beschikbaarheid. En Bij Foto de Vakman klopte dat allemaal. Dus bij hen besteld, op een zondag. Over de voortgang werd ik uitstekend voorgelicht per email. Dinsdag werd de kit bezorgd. Mankeerde dus niets aan. Ben er blij mee!

MdB1963 11-07-2021

Op zoek naar een zonnekap voor mijn Nikkor 24-50 Z-lens, maar overal uitverkocht, behalve bij Foto de Vakman!
Direct besteld en de volgende avond keurig afleverd. Top service en overduidelijk de beste voorraad van NL.

Jeroen 11-07-2021

Vanaf het moment dat ik begonnen ben met fotografie ben ik naar foto de vakman gegaan samen met mijn dochter van 9 die ook fotografeert. Gewoon leuke eerlijke mensen die je graag helpen altijd advies geven ongeacht hoe of wat. Ik zal zelf nergens anders heen gaan en pas een nieuwe camera gekocht bij hun. Het mooiste vindt ik nog hoe ze om gaan met iemand van nu 10 hoe ze op een rustige en speelse manier mijn dochter iets vertellen over haar camera geweldig gewoon.

Shefa film.nl 09-07-2021

Ik ben echt blij van dit winkel en Een advis heb ik aan appratuur gekregen dus ik ben tevreden over deze winkels.

Arun 09-07-2021

Fabulous offers on cameras, lenses & accessories. Loved the delivery time, my package arrived 3 days before the expected date.
Hassle free online shopping and trustable.

Polo27 09-07-2021

Buitengewoon verrast ben ik over de zeer snelle levering van het bestelde product!
De Jupio batterygrip voldoet aan de verwachting en de prijs is in geen verhouding met de originele die mijn inziens vele malen te duur is.
Maar nog meer tevreden ben ik over de snelle levering.
‘s Morgens om 10:15 uur besteld en ‘s avonds al in huis!!!
Ik kreeg 10 min voor levering een berichtje dat de bezorger van Red je Pakketje over 5 min aan de deur zou staan.
Klopte allemaal
Had dit nog nooit meegemaakt bij andere grotere én kleinere webwinkels.
Foto de Vakman scoort hierdoor voor mij het hoogst!

EFPrins 06-07-2021

Telefonisch contact gehad z6ii overal uitverkocht maar de Vakman maakte een nieuwe versie met de 24-200mm lens en de volgende dag in huis .
Daarom was het exsta teleurstellend dat er niet op de mails werd gereageerd zodoende de 14-30mm lens bij een ander gekocht.

Paul van Rosmalen 06-07-2021

Ben erg blij met de aanschaf. Het bedrijf heeft een duidelijke communicatie en goede prijskwaliteit verhouding. Ook de verpakking was degelijk en de verzending liep soepel.

Peter Hagen 05-07-2021

Slechte communicatie, reageert niet. Niet duidelijk in productomschrijving. Kan het beter bij fysieke winkels houden en geen webshop. Mijn eerste en laatste aankoop gedaan.

Sandra 05-07-2021

Vooraf aan mijn aankoop werden alle mails snel en duidelijk beantwoord. Toen kort na ontvangst bleek dat het product niet naar wens was en ik informeerde naar de mogelijkheden voor het retour brengen van het product, werd er helaas niet meer gereageerd.
Kom ik daar ook mee weg als ik straks mijn 2e en 3e termijn moet betalen, maar gewoon niks meer laat horen???

Jeroen Kemna 05-07-2021

Nergens te koop. Nergens te vinden. Groot was dan ook mijn verbazing dat de 'Foto De Vakman' wel in staat bleek om innen 24 uur mij de 'Nikon z teleconverter tc-2.0x'. Op de gok besteld en jawel hoor, de volgende avond al in huis. Super! Heel hartelijk dank!

Angélique 03-07-2021

Prima klantenservice snelle levering en snel en duidelijke antwoorden op je vragen
Goed bereikbaar

Ramon 02-07-2021

Super snelle service camera werd zoals beloofd nog dezelfde dag bezorgd, ik haal hier voortaan al mijn gear

Alphons 01-07-2021

De webshop van Foto de Vakman is duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast zijn hun prijzen zeer competitief te noemen en dat was o.a. ook de rede dat ik een lens en zonnekap bij Foto de Vakman heb bestelt. In eerste instantie ging er iets fout met mijn credit card betaling waardoor ik de bestelling heb geannuleerd en later weer opnieuw ingevoerd heb maar nu met betaling d.m.v. IDeal.
Levering van de producten was uitstekend verzorgd door Red je Pakketje. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering. Hiervan kan Post.nl nog iets leren!! Mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben voor mijn fotografiehobby dan kijk ik zeker nogmaals op de webshop van Foto de Vakman.

Maarten 01-07-2021

Een fijne en overzichtelijke site. Telefonisch goed bereikbaar en kreeg een heldere uitleg over het product en de levertijd. Wederom een snelle bestelling bij foto de vakaman. Deze keer heb ik gebruik gemaakt van gespreid betalen over 3 maanden, dat was makkelijk en snel geregeld. De lens was goed verpakt en had ik de volgende dag al in huis. Bedankt!

janann 30-06-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een goeie prijs/kwaliteit verhouding hebben en een super snelle levering.

A.J. Peka 30-06-2021

Duidelijke omschrijvingen van artikelen waar ik op zoek naar was, daardoor heb ik de juiste keuze kunnen maken

Martin 30-06-2021

Toevallig ben ik op deze site terecht gekomen. De bestelling werd dezelfde dag nog bezorgd, zonder extra kosten.
Was allemaal super geregeld en ben heel tevreden met m'n aankoop.

Eduard 29-06-2021

Heldere website en doen wat ze beloofd hebben, daarnaast houden ze de klant constant op de hoogte van de leveringen

Willem 26-06-2021

Duidelijke website. Ze doen wat ze beloven goede after sales als dit nodig blijkt

Guy RABINOVICH 24-06-2021

Top winkel. Alles hebbende wat we. Fotograaf nodig hebt Ook occasion wat spreekt me erg aan prijs
technisch gezien

Henk Veenstra 24-06-2021

Na mijn bestelling lukte het mij niet om het geld over te maken. Oorzaak niet bekend. Sprak een bericht in over dat feit. Vervolgens werd ik ‘s avonds vriendelijk terug gebeld om te bekijken of e.e.a. op te lossen was. Afgesproken de volgende dag het opnieuw te proberen. Alles lukte toen wel. Bestelde keurig afgeleverd.

Ed van Alem 22-06-2021

Foto de Vakman is voor mij, als freelance fotojournalist, een zeer vertrouwde partner in de buurt. De adviezen zijn altijd top. Er staat zeer deskundig personeel achter de toonbank en ze hebben bijna altijd alles uit voorraad leverbaar. Is het er niet dan is het er een dag later en kun je het laten bezorgen of ophalen. Kortom, ik als beroepsfotograaf beveel foto de Vakman aan. Zeker ook voor de beginnende en gevorderde amateur fotograaf. In de behandeling en advies zit geen verschil. En zo hoort het ook!

HP Nouwen 19-06-2021

Via de site kreeg ik een duidelijk beeld van de camera die ik wilde kopen. Het online bestellen is eenvoudig.
Verzending verliep supersnel waardoor ik de camera vlot in huis had.
De camera was tip top in orde en heeft me inmiddels al mooie plaatjes opgeleverd.

benb 19-06-2021

Nette afhandeling van mijn bestelling, snel verstuurd, goed verpakt en tijdig een track and trace.

Mar 19-06-2021

Overzichtelijke webshop, nette prijzen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Piet Buijsman 19-06-2021

Supersnelle bezorging. Het gekochte precies als de beschrijving. Kortom: beter kan niet.

Ron 17-06-2021

Extra betaald zodat het volgende dag geleverd zou worden. Bleek niet zo te zijn het zou een dag later bezorgd worden. Uiteindelijk 5 dagen later bezorgd gekregen.

Jannie 15-06-2021

Goede prijs bij deze shop en verder heeeel snel perfect geleverd! Zeker aanbevolen.
Voor 11 uur besteld en hij werd dezelfde dag rond 20 uur bezorgd (dus je weet hoe laat hij ongeveer komt, dat is ook handig)
Ook de goede reviews waren een indicatie om hier te bestellen.