Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 553 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.6

HBouwman 22-01-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie & snelle levering

Na telefonisch contact te hebben gehad met Foto de Vakman, bestelde ik een Canon EF 70-200mm. f2.8 II USM. Deze werd de volgende dag al bezorgd, goed verpakt net aankoop bewijs erbij. Erg tevreden met mijn aankoop.

Remco Uri 21-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Super snel. Niet onbelangrijk tegenwoordig. Goed verpakt, hoewel de verpakking open was geweest. Maar dat maakt niet uit. Dat was alleen de degelijke verzend doos. Wat er in zat, in mijn geval een Manfrotto statief, was splinternieuw en compleet. Bovendien ook nog iets goedkoper dan bij de meeste anderen.

Zeer tevreden dus met de service en het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Chantal 21-01-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg!!

Vandaag voor info naar foto de vakman geweest voor een nieuwe camera omdat ik zwanger ben.. Daar heeft de verkoper mij zeer goed uitleg gegeven over de systeem camera's zodat ik later terug ben gegaan om er een te kopen.

jan willem 20-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop sparke

Ik ga altijd naar deze winkel en wilde een nieuwe drone hebben, toevallig was het bij deze winkel ook nog eens
de goedkoopste.
En kan er nog altijd terug komen

haanfransde 20-01-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel, fijne uitleg

Ik zocht een nieuwe camera waarmee ik net wat meer kan. Verkoper luisterde goed naar wat ik wou en zijn uitleg was ook zeer prettig. Werd me goed duidelijk wat het verschil was tussen diverse camera's. Daardoor heb ik mijn keuze kunnen maken. Nu ga ik lekker aan de slag met fotograferen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick van Beek 20-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop polaroid mini 9

Ik ben in deze winkel goed geholpen en hebben een prettige begeleiding gehad,een leuk kado voor onze dochter gekocht in een geschenkverpakking.
Ik zag in de winkel ook nog een mooie shoulderpod voor mijn telefoon en heb die ook maar gekocht.

Marion 20-01-2018 In de winkel gekocht

50mm Canon

De service bij Foto de Vakman is altijd goed, ben hier ook al vaker geweest. Heb graag face to face contact.

Schuurman 19-01-2018 In de winkel gekocht

Aankoop benro statief

Wij zijn in WIjchen naar de winkel gegaan, wij komen hier al een lange tijd. Door de jaren heen al verschillende spullen gekocht. Nu zochten we een statief voor op reis. We zijn zeer prettig geholpen en hebben een uitstekende keuze kunnen maken. Heel erg blij met de keuze.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Piet Verschuren 19-01-2018 Via de website gekocht

Levert als beloofd.

De Fotovakman levert de 'op voorraad' getoonde artikelen supersnel en tegen een scherpe prijs. De website is zeer gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eugene 18-01-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe camera

De service en de prijs bij foto de vakman is goed. Ik vergelijk wel op internet, maar de prijzen zijn gewoon netjes. Ik wil ook ergens op terug kunnen vallen als ik iets te vragen heb, en dat kan hier.

Theo 17-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop g9

Ik heb mijn nieuwe Panasonic G9 ge pre orderd en dat is perfect gegaan en heb deze vandaag opgehaald.
Fijn dat de winkel de gratis grip nog voor me gaat regelen, daarmee nemen ze me veel werk uit handen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frans Snijders 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering. Track en trace werkte prima.

Mooie internetpagina, goed verzorgd en enorm veel en diverse keuze. Veel op google gezocht maar uiteindelijk voor jullie gekozen omdat alles vertrouwd oogde.

Aniek 15-01-2018 In de winkel gekocht

Altijd goede service

Vandaag hebben wij een geheugenkaartje gekocht voor onze eerder aangeschafte Rollei action cam.. Ook vandaag was de hulp zeer goed en kon de verkoper precies uitleggen waar de accessoires bij de camera voor diende.

Gerard 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik had wat vragen over kortingsactie en over invullen bestelling. Via chat sessie snel verder geholpen. Binnen 24 uur was Gorilapod op afhaal adres. Dus helemaal tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Tim Bakker 13-01-2018 Via de website gekocht

Perfecto!

Bij Foto de Vakman een Panasonic Lumix GH5 met een 12-35mm 2.8 Vario lens gekocht, bleek dat als ik ze apart zou bestellen, en niet in een bundel, er een gratis Shape cage bij zou zitten. Even een mailtje gestuurd en kreeg de Shape cage er bij ondanks dat het voor hun nadelig is. Top service! Bedankt Foto de Vakman, voor dit extra plezier.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joke 13-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering en geweldige service!

Ik heb gekozen voor Fotodevakman.nl omdat hij heel goed beoordeeld was. Ik kende de site en de winkelnaam niet. Ook was het artikel, de Panasonic FZ2000, hier goedkoper dan op andere sites.
Ik ben dan ook zeer tevreden. De volgende dag de camera geleverd met andere batterij en geheugenkaart, omdat de bij de aanbieding behorende batterij niet op voorraad was. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cornelis 12-01-2018 In de winkel gekocht

Weer goed geholpen en zeer tevreden!

Wij komen hier altijd omdat je hier altijd goed geholpen wordt.. De mensen weten veel van de spullen die ze verkopen en daardoor zijn we zeer tevreden.

Sanne 12-01-2018 In de winkel gekocht

Beetje teleurgesteld!

Ik ben bij deze winkel geweest om me te laten informeren, over reportageflitsers. Ik kreeg een zeer aardige man te spreken. Ik wou graag de nikon sb 700 of sb5000 kopen. Dat zat al in mijn hoofd. Maar na een gesprekje met de verkoper , heb ik besloten om de 300 euro duurdere sb5000 te kiezen. Omdat deze radiografisch aangestuurd kon worden en een groter richtgetal heeft. Ik had mij van te voren op internet natuurlijk al wat ingelezen. Met name over het richtgetal van deze flitser. Dus wist al dat dit richtgetal van 34,5 gemeten was met een zoom van 35 mm. De andere merken werken met een zoomvan 105 of zelfs 200 mm. Volgens de verkoper klopte dit niet, want een richtgetal is een richtgetal. Aangezien ik wel beter wist, heb ik hier verder geen woorden meer over vuil gemaakt. Maar bij het verhaal radiografische aansturing was mij een en ander niet duidelijk. De verkoper vertelde mij heel stellig, dat dat met mijn camera moest lukken, zelfs zonder adaptertje. Daar had hij zelfs nog nooit van gehoord! Wat heel vreemd is! Later ben ik er achter gekomen dat deze flitser alleen radiografisch is aan te sturen met adaptertje en met de nikon d5 en d500!!!! Ik vind het dus echt heel slecht , dat deze verkoper er zo weinig verstand van heeft!!! Kan echt niet!!!! Ik dacht dat hier kundige mensen werkte, maar blijkbaar niet!! Echt slecht!!!!

Micha 12-01-2018 In de winkel gekocht
Uden

Voor de eerste keer hier geweest, een echte fotozaak!

Voor de eerste keer ben ik foto de vakman geweest en ben hier zeer kundig en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een Sony RX10MKIV.. De verkoper heeft ook meteen de taal en tijd ingesteld. Super.

Natasja Mulder 12-01-2018 Via de website gekocht

Goed meedenkend personeel.

Ik had online een fuji Instax mini 9 besteld. Een complete set met rolletje en tas. Helaas kreeg ik de volgende dag een mail dat het tijdelijk niet leverbaar was. Nu had ik dit kado voor een bepaalde datum nodig, dus heb ik telefonisch contact opgenomen met de winkel. De medewerker heeft contact opgenomen met fuji en belde mij later terug met de mededeling dat het helaas niet zeker was of de artikelen op tijd binnen zouden zijn. In goed overleg samen besloten om de orde te annuleren. Word ik na ongeveer een half uur terug gebeld dat ze het erg vervelend vinden hoe het gelopen is en dat ze wel de camera en het rolletje los hebben en dat de tas zodra die binnen is nageleverd wordt voor dezelfde prijs. Nou dat vind ik echt geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nico en Marjanne 11-01-2018 Via de website gekocht

fijne service

Fijne service, afspraak is afspraak, ze doen wat ze beloven,kortom top!! Deze winkl is zeker een aanrader

Bas 11-01-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Voor mijn reis naar africa had ik een nieuwe body nodig omdat mijn oude niet meer voldoet, door goed advies heb ik de Nikon D7200 gekocht.. Goed en eerlijk advies.

Imke 11-01-2018 In de winkel gekocht

Mooie winkel

Mooie winkel met voldoende keus. De medewerker heeft mij een aantal modellen laten zien die bij mijn wensen pasten en op basis daarvan heb ik de juiste keuze gemaakt.

Jose Snijder 10-01-2018 Via de website gekocht

correcte service

Voor het eerst een camera besteld. Duurde langer dan de volgende dag zo als vermeld stond. Gebeld en vonden het vreemd. Gingen nakijken en zou terug gebeld worden. Binnen 5 minuten terug gebeld met de melding dat het de zelfde dag nog geleverd werd. klopte inderdaad. Correcte afhandeling en nog met de mededeling laat even weten of u het pakket hebt ontvangen diezelfde dag.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Levertijd

Pascalle 09-01-2018 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment

Dit was wederom de winkel in Nederland waar deze lenscoat voor mijn Sony A77II op voorraad was. De foto klopte niet met de beschrijving maar een telefoontje verzekerde mij dat het wel het gewilde artikel was. En ja hoor, dag er na netjes afgeleverd.

Hanny 09-01-2018 In de winkel gekocht

Prima winkel

Omdat ik vaak wandel en mijn spiegelreflex te zwaar begint te worden, heb ik vandaag een systeem camera gekocht.. Ik ben in deze winkel zeer goed geholpen en heb prima advies gekregen.

Robert 08-01-2018 Via de website gekocht

prima en snelle levering!

Was de voordeligste van de tien geselecteerde sites. Goede terugkoppeling met uitgebreid statusoverzicht op de site.
Gratis levering! En ook nog zorgvuldig verpakt afgeleverd.

r.v.tuil 08-01-2018 Via de website gekocht

goed voor deze tijd van concurerende service

Ik heb er veel gekocht en ben echt goed geholpen. slecht 1x was men er niet met de chat en vond ik coolblue een heftige concurent. Maar door de aandacht die fotodevakman voor me had hebben ze toch gewonnen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

soulwave 08-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goedkper dan de concurentie

Zeer snelle levering, goede website en, voor de door mij gekochte tas voor mijn nieuwe camera, goedkoper dan de meeste grote concurrenten.

Lj 07-01-2018 In de winkel gekocht
Uden

Goede service en mooie prijzen

Ik werd online en in de winkel erg goed geholpen bij de aanschaf van een Nikon D750 en de keuze voor de best passende lenzen. Er werd goed advies gegeven en niet altijd ging het advies uit naar de duurste producten. Het assortiment was groot en producten die niet in de winkel op voorraad waren ontving ik na twee dagen thuis!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Henk 07-01-2018 Via de website gekocht

Ondanks verwarring keurig afgeleverd

Uitrgebreid assortiment, scherpe prijzen en prima service.
Op de website ontstond verwarring over de wijze van aflevering. Ik werd hierover gebeld en de bestellking werd keurig afgeleverd. Compliment voor de persoonlijkle aandacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arie 07-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop 5d

Het is mijn 3e aankop bij deze winkel, waar ik altijd kom.
Ze hebben de 5d Mark Iv gedemonstreerd en heb ik deze gekocht.
Voor al mijn vragen kan terug komen en dat is een fijne service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T.Kerckhoffs 07-01-2018 Via de website gekocht

prima service

Besteld via beslist.nl en kwam zo bij de webshop van; foto de vakman.nl. Heel overzichtelijke pagina's. Snelle levering ondanks dat het bestelde niet aanwezig was, Kreeg een mail, dat het artikel niet voorradig was en de dag erna een mail dat het bestelde al verstuurd was.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brechje 06-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop g80

Ik had niet zo heel veel vragen, ik wist al wat ik wilde hebben en dit is mijn tweede panasonic. uitleg had ik niet nodig.
Dankzij de tip van de verkoper krijg ik nog 200 euro terug

Fam Ermers 06-01-2018 In de winkel gekocht

Aankoop G7

Ik vind altijd ,dat je netjes geholpen wordt, ook als het druk is nemen ze de tijd voor je aanschaf.
Goed geluisterd, naar mijn wensen en daarom gekocht

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Marc 06-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte webshop

Hel duidelijke en intuitieve website. Breed gamma . Correcte en stipte afhandeling van de levering.
Men wordt zeer regelmatig op de hoogte gehouden hoe het met het pakketje zit bij de koerierdienst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leana 06-01-2018 In de winkel gekocht

Mooie nieuwe lens

Ik heb hier de camera gekocht, kwam nu voor een lens. Krijg hier goede informatie waarmee ik een goede afweging kan maken

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sue 06-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig

Goede service en hele snelle levering. Heb op een zaterdagochtend de bestelling geplaatst en de bestelling werd nog dezelfde dag geleverd. Top!!

Lisa 06-01-2018 In de winkel gekocht

Weer fijn geholpen.

Omdat de prijs van de camera die ik wilde kopen het goedkoopst was bij foto de vakman en dat ik daar 6 jaar garantie krijg i.p.v. 5 jaar bij andere en de service tot nu toe zeer goed is heb ik besloten om daar mijn camer aan te schaffen..

Jong538 06-01-2018 In de winkel gekocht
Uden

Videocamera en toebehoren gekocht.

De JVC 645 gekocht bij Fotodevakman. Verder prima geholpen door de medewerker. Erg mooie winkel en zeker de moeite waard om een keer langs te gaan.

Loop 05-01-2018 In de winkel gekocht

olympus Macro

Ik fotografeer sinds de zomer erg veel met mijn olympus camera, maar kom voor close-ups iets tekort. De medewerker heeft mij een mooi macro objectief gedemonstreerd en hier kan ik nu perfect mee aan de slag.

Tiny 05-01-2018 In de winkel gekocht

Macro

Kwam hier vroeger al. Een van de weinige vakzaken die nog de tijd nemen voor je. De service is hier goed

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

F.C. 05-01-2018 In de winkel gekocht

Panasonic camera

We zijn al een tijdje op zoek naar een camera en juist bij de Vakman werd er goed en volledig geadviseerd gericht op onze wensen. Wij zijn erg blij met dit toestel.

Henk 05-01-2018 In de winkel gekocht
Uden

Fijn om nog naar een echte winkel te gaan.

Ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe camera via internet maar vindt het toch fijn om in een echte winkel te kopen.. Bij deze winkel zijn de prijzen net zo laag als de grote internetbedrijven, alleen krijg je hier nog goede uitleg.

Agnes 05-01-2018 In de winkel gekocht
Uden

Van alles gekocht bij de vakman

Je kunt alles via internet krijgen, maar geen service, en bij de vakman krijg je dat wel. Je kunt er ook naar terug als er nog vragen zijn.

Theo 04-01-2018 In de winkel gekocht

aankoop M6

Wij hebben ons eerst op de site van foto de vakman georienteerd en dat was helder, daarna zijn we naar de winkel gegaan om deze camera te kopen waar we prima geholpen zijn.

Geacia 04-01-2018 Via de website gekocht

Goed advies en goede service

Ben zeer tevreden over deze winkel zowel de winkel als de webshop.
In de winkel geven ze heel goed advies, en geven ze ook fotocurses.
De webshop is overzichtelijk en heeft bovendien een snelle levering.

GS 03-01-2018 Via de website gekocht

Alles goed geregeld, ook rond de jaarwisseling

Ik heb mijn camera bij foto de vakman besteld, vanwege de goede garantievoorwaarden, lage prijs en snelle levering. Op 29 december heb ik mijn bestelling 's avonds laat gedaan, de volgende dag werd het 's avonds al geleverd. Zo kort op de jaarwisseling op vrijdagavond had ik verwacht langer te moeten wachten, maar ben blij verrast. Een hele goeie webshop die ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Yam 03-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering!

Goede webshop met scherpe prijzen en 6 jaar garantie op camera-apparatuur. Levering op zelfde dag als online besteld! Telefonisch vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JM 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending

Zeer ruime sortering, goede prijzen, en snelle verzending. Bestelling wordt verzonden per redjepakketje.nl. Nieuwe voor mij maar werkt zeer goed met snelle, transparante en nauwkeurige levertijden.
Er worden wel extra kosten gerekend voor betalen per paypal of creditcard. iDeal is gratis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -