Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

John de Vries 10-03-2024

Telefonisch contact gehad, op zaterdag! Voor informatie over een camcorder. Deze meneer nam alle tijd om een goed advies te geven. Waar je ook echt wat aan heb. Deskundig, zonder je iets proberen aan te smeren. Eerste kennismaking een 10. Ik ga hier zeker mijn camcorder kopen. Dus nu nog niks aangeschaft. Dit bedrijf is een aanrader!!! ik woon in Rotterdam, maar ik bestel of online. Maar ik denk dat ik gewoon de moeite neem om naar Uden te rijden. Hier in Rotterdam tot nu toe niet zo goed bedrijf gevonden!!!

Henk 19-12-2023

Gewoon zoals het hoort: zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Dat heet betrouwbaar. En dan kom je terug!

Jan-Willem 17-12-2023

Mooie aanbieding en snelle bezorging. Prima op de hoogte gehouden via de mail. Het product was goedkoper dan bij de ' grote' fotowinkels. Deze aanbieder via google gevonden, en na het checken van reviews de order gedaan. Ik kan het aanbevelen.

Dolf 15-12-2023

Prima klantenservice, zelfs na sluitingstijd nog antwoord gekregen op mijn vraag. Ook de prijzen zijn zeer concurrerend. En daarbij een snelle levering. Hier kunnen andere (web) winkels een voorbeeld aan nemen.

Jan 08-12-2023

Toen ik onlangs in Uden was ben ik even langs gegaan bij Foto de Vakman. Ik wilde de Fujifilm GFX camera's bekijken en vasthouden. Ik kreeg een vriendelijk en deskundig advies. Men nam alle tijd en aandacht. Het is immers geen aankoop die je vaak doet en de beslissing moet weloverwogen zijn. Nog in de winkel heb ik besloten de GFX 100s aan te schaffen, samen met het 35-70 objectief. Inmiddels via internet ook het 80mm f1.7 objectief besteld. De toezending was pront en goed verzorgt. Ik ben bijzonder tevreden met deze camera en met het vakmanschap van het personeel van Foto de Vakman.

Pieter 04-12-2023

Duidelijke pagina, bestellen ging makkelijk, verzenden was erg snel. Duidelijke communicatie en goede prijzen

Sita 29-11-2023

Nadat ik mij bij verschillende leveranciers heb georiënteerd voor de beste kwaliteit/prijsverhouding ben ik uitgekomen bij Foto de Vakman. Ik heb mijn fotocamera met objectief besteld en kreeg direct de bevestiging van mijn bestelling binnen. Duidelijkheid en overzichtelijke orderverwerking. Mijn bestelling werd direct verzonden en ik heb mijn bestelling, keurig verpakt, de volgende dag ontvangen. Zeer tevreden over hoe alles verlopen is. Top geregeld!!

A de Vries 28-11-2023

Aardige mensen in de winkel vriendelijkheid is echt top werd goed geholpen dus een goede service zou deze winkel zeker aanbevelen

Veka 17-11-2023

Shop is lekker overzichtelijk, artikelen zoals in prima te vinden en dat ook nog voor een scherpe prijs. Ook is het bestelde artikel lekker snel geleverd.

Johannes 09-11-2023

Prima service van foto de vakman .snel het verloren pakketjes bij post gevonden en snelle levering

Ate 07-11-2023

Goede info, duidelijke omschrijving product en status occasion, correcte prijsstelling, snelle levering, zeer tevreden.

Ben 07-11-2023

Via e-mail geattendeerd op een hele mooie actie . Mij was in eerste instantie niet alles duidelijk maar ben telefonisch snel en prima verder geholpen. Ik heb daarna direct gebruik gemaakt van de actie en ben daarover heel erg tevreden.
Fotodevakman is een heel klantvriendelijke en vakkundige leverancier van fotoapparatuur.

Swanny 23-10-2023

Prima service, snelle levering, goede prijs, veel keus, groot assortiment aan fotografie accessoires.

Elly van de Wouw 22-10-2023

Goede communicatie, snelle levering.
Zelfde boekje kostte bij een andere leverancier 10 euro meer!!!

Jack de Vries 20-10-2023

Prima keuze, deskundig advies en snelle levering! Inmiddels al vele zaken (camera's en lenzen) aangeschaft. Prima relatie die wat mij betreft voorlopig in stand blijft.

Kevin 19-10-2023

Vlotte service en opvolging, snelle levering. Ruim aanbod. Communicatie met aftersales was ook vlot en product werd snel geleverd.

morgenstond 15-10-2023

Ruim assortiment, fijne online winkelervaring. Altijd goeie prijzen en snelle service.

Wouter 13-10-2023

Op zoek naar een lastig te verkrijgen Canon-lens kwam ik op de site van Foto De. Vakman, die wel voorraad had. Zeer snelle levering in goed beschermde verpakking. Kan niet beter!

havdw 02-10-2023

Snelle levering van de OMSYSTEM TG-7 camera met ringflitser hulpstuk en tasje + accu.
Voldoet geheel aan de gestelde verwachtingen mis alleen nog een uitgebreide Nederlandse handleiding naast de bijgevoegde basishandleiding. De kwaliteit van de foto's (filmpjes maken doe ik niet) is goed en de camera kan zo mee in de jaszak hoop er nog veel plezier mee te beleven.

Pascal 26-09-2023

Na veel omheen zoeken en kijken ben ik toch uiteindelijk bij de Foto de Vakman uitgekomen. De prijs en het aanbod was zeer aantrekkelijk. De kwaliteit van het product was ook zeer goed en zeer aantrekkelijk geprijsd. De uitleg en specificaties waren uiteraard zeer uitvoerig aanwezig. Dan was er nog de mogelijkheid om dit product in 3 keer te betalen zonder rente. Beter kon het eigenlijk niet. Super

Paul 25-09-2023

De achromatische macro-voorzetlens is zoals vermeld en aan concurentiële prijs.De levering de volgende dag zoals vermeld op de website.

bernard morisse 24-09-2023

Heel snelle en verzorgde levering. Wij hebben het toestel al uitgetest en het voldoet tot nu zeker aan onze verwachting. Prima webshop en handelaar. Mooie prijs erboven op

Serge Wouters 24-09-2023

Zeer fijne zaak voor al je foto en video spullen. Zowel via de mail als in de fysieke winkel staat foto de vakman klaar om je van goede advies te voorzien. Daarnaast hebben ze een fine webshop met concurrerende prijzen.

Fran 22-09-2023

Inmiddels al een aantal jaar vaste klant bij foto de vakman.
Assortiment is zeer goed en ook de voorraad is nagenoeg altijd op orde.

Verzending is altijd vlot en goed verpakt. Wat kun je je nog meer wensen...?

J L 09-09-2023

de Nikon objectief heeft een goede prijs en een degelijk product plus een snelle levering door post.nl