Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 721 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.5

m kouwenberg 18-06-2018 In de winkel gekocht

aankoop tz90

Ik heb de ze Panasonic in deze winkel gekocht, omdat mijn vorige camera kapot was gegaan.
En mijn camera stond in de verkkerde stand en dat hebben ze in deze winkel voor mijn opgelost.

Cecile 16-06-2018 In de winkel gekocht
Uden

Eindelijk mijn nieuwe lens!

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe lens en vandaag was de dag om deze te gaan kopen. Hiervoor ben ik naar Fotod de Vakman in Uden gegaan. De verkoper heeft mij zeer goed geholpen en meteen de beschermfilter op lens gezet..

Roel 16-06-2018 In de winkel gekocht

aankoop pentax

Het is een mooie zaak, waar we gisteren eerst meerdere kijkers hebben bekeken en omdat ze er ons goed geholpen hebben zijn we deze vandaag komen kopen.

Ties 16-06-2018 In de winkel gekocht

Holiday

Dit is voor ons een vertrouwd adres, we komen hier al jaren en worden altijd goed geholpen. We zijn blij dat er nog winkels zo als deze zijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.V. 16-06-2018 In de winkel gekocht

Persoonlijke service

Ik kom uit Uden en ken deze winkel dus al langere tijd. Omdat ik het ook fijn vind om persoonlijke service te krijgen ben ik voor mijn aankoop naar de winkel gegaan in plaats van het product via internet te bestellen. De winkel heeft een ruim assortiment en ik werd snel geholpen.

Marcel 16-06-2018 In de winkel gekocht

Groothoek

Ik kom wel regelmatig bij de Vakman voor mijn fotospullen en ook nu hebben ze me in de winkel prima geholpen met deze groothoek zoomlens. Een telefoontje en alles is zo geregeld.

Sabine 16-06-2018 In de winkel gekocht

Echt foto de vakman!

Ik ben hier geweest om een camera aan te schaffen en de verkopers mogen zich met recht foto de vakman noemen want ze hebben hier erg veel verstand van. Mooie camera gekocht van een vrindelijke verkoper..

Jan 16-06-2018 In de winkel gekocht

Perfecte winkel

Ik kom hier graag en heb al een tijd geleden mijn videocamera hier gekocht. Hier is veel op voorraad en word ik altijd zeer goed geholpen. Ook vandaag weer bij de aankoop van een onderwater camera..

H.Heuvink 16-06-2018 Via de website gekocht

Nette correcte snelle levering

Goede overzichtelijke shop.
Ik heb gekozen voor deze webshop doormiddel van de ruime keuze aan goederen, goede prijs kwalitteit verhouding en de uitgebreide betaal mogelijk heden.
De levering van de artikelen was zeer snel en correct komt goed overeen met wat er op de webshop staat .
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hein 15-06-2018 In de winkel gekocht

Heel professioneel advies

Ik moest nog een moeilijke keuze maken tussen 2 camera's. Na gedurende 40 minuten vragen en antwoorden kon ik de juiste keuze maken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arend 15-06-2018 In de winkel gekocht

Aankoop DJI Mavic Air Combo

Na zoeken op internet, bleek, dat Foto de Vakman Wijchen scherpe prijzen hanteerde. Kopen via website was niet nodig; ik woon ook in Wijchen. De service is goed; dat was al bekend door eerder gekochte artikelen. Ook nu. De na-geleverde Car Adapter was er zelfs eerder dan verwacht. Personeel is ook kundig met de artikelen en gaf duidelijk advies. Een dikke 10 waard.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 14-06-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Vlak voor mijn vakantie kocht ik een DJI Mavic Air Drone bij Foto de Vakman in Wijchen.
De 12 volt lader was niet op voorraad. De verkoper heeft alles in het werk gesteld zodat ik voor mijn vertrek de 12 v lader nog in mijn bezit had.

Jan 14-06-2018 Via de website gekocht

Zeer correct service

De site is makkelijk in gebruik en duidelijk in zijn uitleg. De producten worden goed beschreven en aan een zeer eerlijke prijs verkocht.

van herkhuizen 13-06-2018 In de winkel gekocht

Nieuw klein compact cameraatje

Voor een mooie reis die ik ga maken zocht ik een nieuw klein cameraatje. Niet te veel poespas, gemakkelijk in gebruik en simpel in bediening. Maar toch wel een goede kwaliteit. Ik heb dit aangegeven bij de verkoper en liet me hierdoor leiden. Al snel een keuze kunnen maken. Op naar de vakantie met de nieuwe camera.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.E. 12-06-2018 In de winkel gekocht

Sigma groothoek

Ik was voor mijn camera op zoek naar en groothoek objectief. De medewerker heeft me enkele zoomobjectieven gedemonstreerd op mijn eigen camera en zo kon ik de beste keuze maken.

Rien 12-06-2018 In de winkel gekocht

Altijd goed geholpen!

Ik kom hier al vaker en ben hier altijd goed geholpen. Ook nu ik hier een systeem camera van Canon heb gekocht. Prima winkel met goed personeel..

Erik 12-06-2018 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen.

Nadat we al eerder hier zijn geweest voor advies, hebben we vandaag hier een systeem camera gekocht. We zijn zeer goed geholpen in deze mooie overzichtelijke winkel..

Hans 11-06-2018 In de winkel gekocht

Netjes geholpen

Ik heb hier vandaag een nieuwe lens gekocht terwijl ik eigenlijk op zoek was naar een goede monopod. Maar ik kon een goede inruil krijgen voor mijn oude spullen. Prima geholpen..

edekker 09-06-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Fijne winkel ruime voorraad.

Op zoek naar een flinke telelens voor mijn camera, kwam ik de site van Foto de Vakman tegen. De lens die ik zocht werd aangeboden voor een zeer scherpe prijs, en als je dan ook nog prettig word geholpen, dan is de keuze snel gemaakt.

E. Schouten-Vossen 09-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Het product dat ik nodig had, werd volgende dag geleverd. Fijn!! Bovendien was de prijs lager dan bij andere bedrijven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ans 09-06-2018 In de winkel gekocht
Uden

Zeer goed en fijn geholpen.

We zochten een echte fotowinkel en op aanraden zijn we naar foto de vakman in Uden gegaan. Daar zijn we zeer goed geholpen en hebben we goede uitleg gehad. Daarom hebben we maar meteen de camera gekocht. Vriendelijke verkopers..

Jager 09-06-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Camera ingeruild en een upgrade

Ik had mail contact voor mijn oude camera in te ruilen, toen ben ik naar de winkel toegegaan. Camera was op voorraad. Ik kreeg een mooi bod op mijn oude camera. Ik kan nu weer vooruit met mijn nieuwe camera. Prima service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wendy 08-06-2018 In de winkel gekocht

Heel fijn geholpen.

Nadat ik al eerder hier een workshop heb gevolgd heb ik nu hier een lens gekocht. De verkoper was heel vriendelijk en heeft div. modellen op mijn camera gedemonstreerd. Mooie winkel met goed personeel..

Marjolein 07-06-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, scherpe prijs

Helaas was een van de items uit mijn bestellig niet op voorraad maar ik werd netjes gebeld met de vraag of het de volgende dag verstuurd mocht worden. Uiteindelijk alles 1 dagje later alsnog perfect en snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Duy 06-06-2018 In de winkel gekocht
Uden

Mooie zaak vooral de foto's die hier hangen.

Helemaal uit Ede omdat ze aan de telefoon mijn goed geholpen hebben ben ik vandaag naar foto de vakman gegaan om mijn nieuwe camera op te halen. Ook nu weer goed geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kruize 06-06-2018 In de winkel gekocht

Lang verwachte telelens gekocht

Laatst in de winkel een nieuwe camera gekocht, toch was er altijd het idee van een nieuwe telelens. Nu weer naar de winkel geweest en gekeken, we werden wederom heel geduldig geholpen. Het voelt er toch altijd heel prettig en rustig aan, een fijne sfeer. En nu is de telelens er ook. Ook nog mooi in de cashback die er nu is. Weer super tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carlijn 06-06-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle service

Ik ben in de winkel geweest voor advies en daar goed geholpen. Uiteindelijk heb ik via internet de camera besteld en ben ik snel geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

E. Timmer 05-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende vakbekwame services

Als je besteld en je heb vragen bel meteen met de vakmensen in de winkel en ze nemen de tijd voor je tot dat je bent geholpen bent.

Rob 03-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering Sigma close-up lens AML 72-01

Snelle levering van de Sigma AML 72-01 close-up lens voor de Sigma 18-300; en waarschijnlijk de goedkoopste van Nederland.

Erik 03-06-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Goed geholpen in een mooi overzichtelijke winkel door een enthousiaste verkoper. Daarom hier naar terug gegaan om de camera daadwerkelijk te kopen. Prima..

Wiel 03-06-2018 Via de website gekocht

Super snel en top product (Shape Handle )

Product was nergens meer te koop , maar hier wel.
Iets duurder dan op andere plaatsen,
maar de snelle levering maakt alles goed

Gr W

Raymond 02-06-2018 In de winkel gekocht

aankoop greeln L

Ik zocht een macro oplossing voor mijn camera en ik heb bij deze winkel een workshop gevolgd en mijn hobby is steeds leuker geworden en ik heb het in deze winkel gedemonsteerd gekregen en nu gekocht.
Eerder had ik al een statief gekocht in deze winkel.

Nico Praat 02-06-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie

Na wat zoekwerk op internet kwam ik bij Foto de Vakman terecht. Ik had enkele vragen en die werden keurig beantwoord. Ook nog even telefonisch contact gehad met Angelina: alles duidelijk. Prijs / kwaliteit verhouding is prima evenals verzending volgens afspraak.
Verder is de garantie 6 jaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 02-06-2018 In de winkel gekocht
Uden

Fijne winkel, goed geholpen.

Vandaag de grote stap gemaakt om van Olympus naar Nikon over te stappen.De verkoper heeft mij alles goed uitgelegd en daardoor heb ik besloten om de Nikon D750+24-120 te kopen. Prima winkel en prima geholpen..

André 02-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en terugkoppeling??

De winkel doet er alles aan om de bestelde produkten op tijd te leveren ook als ze er extra kosten aan hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De Brauwer 02-06-2018 Via de website gekocht

uitstekend

vriendelijk snel servies en levering ik geeft de adressen van dit winkel an mijn vriend en kennis.
de assortiment is prima

I.smit 01-06-2018 Via de website gekocht

super snelle levertijd

Goede webshop , snelle levering , netjes verpakt , volgende keer ga ik gewoon weer hier bestellen ,dus vooral zo doorgaan Foto de Vakman !!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ontevreden 31-05-2018 Via de website gekocht

Vergeet afspraak en reageert niet

Ze vragen via mail het fototoestel een dag later te versturen vanuit ander filiaal. Ik ga akkoord en geef An wanneer ik op vakantie ga (en het toestel wil gebruiken). Ik ontvangt niets. Als ik informeer krijg ik een verhaal over vakantiedrukte bij Postnl (in april...) De datum op de rekening blijkt later echter die van de dag dat ik informeer Ik ontvang mijn toestel als ik al op vakantie ben... Op mails wordt niet gereageerd. Iets vergeten kan, niet reageren kan niet!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Buc 31-05-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering

Ik kende de shop niet maar de recensies waren positief dus probeerde ik een bestelling. Zeer tevreden over de snelle levering en verpakking van het product. Klasse

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hedwig 29-05-2018 In de winkel gekocht

aankoop gh7

Het is een ruime winkel die overzichtelijk is en waar je alles hebt en goede adviezen krijgt.
We hebben de voor onze ideale camera gevonden in de Panasonic

Monique van Altena 28-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs

Was op zoek naar een polaroid camera die ik de volgende dag al nodig had. Via vergelijkingssite kwam ik bij Foto de Vakman terecht. Goede prijs en inderdaad de volgende dag al bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ellen 28-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, strakke prijs!

Duidelijke website met gedetailleerde informatie over het product. Ik heb veel andere websites bezocht, maar geen enkele website had een betere prijs voor dit product. Er was ook nog een actie via het merk Olympus, deze werd duidelijk aangegeven. Levering was snel en het objectief was stevig verpakt. Fijne en snelle service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Laurent 27-05-2018 In de winkel gekocht

Top!!

Goeden uitleg en advies is Top!!
Mooie winkel ,groot assortiment. Heb via internet gekocht bij hun en in Uden.
Je wordt er goed geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ida 26-05-2018 In de winkel gekocht

Weer prima geholpen.

Vandaag ben ik hier geweest om een filter te kopen. Maar meteen een flitser en rugzak erbij gekocht. Mooie winkel met vriendelijk personeel..

J.G. 26-05-2018 In de winkel gekocht

Drone

Ik heb al eens een drone gehad, maar heb bij de Vakman de nieuwste versie gevonden waarme ik veel meer kan en deze Mavic is vooral veel kleiner dan eerst. Ik ga hier weer volop mee aan de slag. Ook de training die ze bij de winkel adviseren lijkt me leuk.

Brian 25-05-2018 In de winkel gekocht

Prima winkel!

Voor de vakantie en mijn sport zwemmen wilde ik eens een betere camera. Door de goede uitleg van de verkoper heb ik besloten om een systeem camera van Panasonic te kopen. Goed uitleg in een mooie winkel..

Faazen 25-05-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Opzoek naar een compact camera

We waren opzoek naar een makkelijk toestel voor onze vakantie. We zijn de winkel in gelopen voor advies. We werden prettig en duidelijk geholpen. Uiteindelijk een goede keuze kunnen maken, camera sluit aan op onze eisen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marielle 25-05-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Blij met mijn nieuwe camera

Ook mijn vorigge camera komt van deze winkel. We krijgen daar altijd een goed advies, en hebben dus geen enkele reden om naar een ander te gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 25-05-2018 In de winkel gekocht
Uden

Alle 3 keren goed geholpen.

Alle 3 keren dat ik hier ben gewesst ben ik zeer goed geholpen.De verkopers weten waar ze over praten. De laatst verkoper heeft de camera ook voor mij ingesteld..

Tonny 25-05-2018 In de winkel gekocht
udeN

Goed geholpen fijn meegedacht

Nadat mijn camera lang in reparatie was ben ik naar de winkel van foto de valkman gegaan. Daar heb ik op advies een nieuwe gekocht. Goed geholpen..