Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.5

Briigitte 21-04-2018 In de winkel gekocht

Totaal een mooie winkel

Een mooie grote winkel op een fijne locatie. Goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe camera. prima uitleg gehad..

Kees 21-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Prima prijs van de Canon M100 Systeem camera. De website ziet er goed uit en makkelijk mee te werken

M.P. 20-04-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe lens

Tijdens onze reis is de lens van onze camera beschadigd; we zijn bij de Vakman geweest om hier een vervanger voor te zoeken en samen met de medewerker hebben we een nog betere en langere gevonden. ook zijn we direct geslaagd voor nieuwe tassen.

Sharon 20-04-2018 In de winkel gekocht

Mooie travelcamera gekocht.

Vandaag ben ik voor mijn vakantie naar Thailand naar de fotozaak van fotodevakman gegaan om een nieuwe compacte camera te kopen.De verkoper heeft mij duidelijk de verschillen tussen de div. camera's uitgelegd. Daardoor ben ik uitgekomen op de Panasonic TZ100.Fijn geholpen.

T.D. 20-04-2018 In de winkel gekocht

Kado

Ik ging naar de Vakman om een kado voor mijn vrouw te vinden en samen met de medewerker heb ik een volledig vergelijk gemaakt en zo gekozen voor deze Canon.

CDV 19-04-2018 Via de website gekocht

Prima behandeling

Zeer correcte behandeling telefonisch en de afhandeling bestelling inclusief nette verzending,
zal hier ook zeker meerdere aankopen doen in de toekomst.

Cor Dalenberg 18-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Een shop met duidelijk overzicht, prima service, betrouwbaar en snelle levering.
Ik zal het zeker aanbevelen in mijn familie, vrienden en kennissenkring.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

L.O. 17-04-2018 In de winkel gekocht
Uden

iedere keer weer goed geholpen

We komen regelmatig bij foto de vakman in Uden. We worden altijd goed geholpen, Ook nu weer met de aankoop van deze Fujifilm X-T20. Wij bevelen deze winkel zeker aan!.

Mirella 17-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Omdat ik van plan ben om een fotocursus te volgen ben ik naar foto de vakman gegaan om advies in te winnen voor een systeem camera. Door de goede voorlichting van de verkoper heb ik besloten om de Panasonic G7 H met 14-140 lens te kopen.

Lieke 16-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Onze oude camera was alweer 9 jaar oud dus moest er een nieuwe komen, zeker omdat we binnekort op vakantie gaan. De verkoper heeft mij vriendelijk geholpen en de camera start klaar gemaakt.

Adrie 14-04-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Voor de vakantie naar Canada had ik een nieuwe camera nodig..Door goed advies van de verkoper ben ik uitgekomen bij de Sony HX400. De verkoper heeft ook de camera voor mij ingesteld..

Bram 13-04-2018 In de winkel gekocht
Uden

Hier hebben ze er verstand van

Omdat mijn vader hier ook al een camera had gekocht ben ik ook naar deze winkel gegaan om een goede camera te kopen. Hier hebben ze mij zeer goed geholpen bij de aanschaf van een Canon spiegelreflex..

Olaf 13-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Vandaag 2 lenzen ingeruild op een nieuwe Nikon 200-500mm. Een nette en eerlijke inruil gekregen en een nette service zoals ik van ze gewend ben. Zeer tevreden, aanrader.

Siel 13-04-2018 In de winkel gekocht
Uden

Ik heb een creatieve camra gekocht bij de vakman

Vorige camera hier gekocht, en nu weer een nieuwe. Waarom? omdat we hier goed en duidelijk advies krijgen.Veel op voorraad, en goede prijzen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Antwanet 13-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Al eerder ben ik hier geweest en altijd ben ik hier goed geholpen.Ook vandaag bij de aanschaf van mijn nieuwe camera. De winkel is mooi overzichtelijk en de verkoper heeft veel kennis van camera's..

Dominique 12-04-2018 Via de website gekocht

Soepel en snel

Goede prijs, correcte verwerking van de bestelling waarbij duidelijke informatie wordt verstrekt, en snelle verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hans janssen 12-04-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloze aanschaf.

Na telefonische check of het product (camera) in de winkel aanwezig was, de camera on line aangeschaft. Nauwkeurig op tijd de volgende dag de camera in ontvangst genomen. 'Vandaag bestellen, morgen in huis', Foto de Vakman maakt het waar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marc 10-04-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld, zes dagen later nog niet thuis geleverd

Op woensdag plaatste ik mijn bestelling en vrijdagmorgen vroeg lag die reeds op het depot in Aalter. Maar ondanks vele telefoons en mails naar de koerierdienst had ik mijn bestelling op dinsdag nog niet. Ik ben er toen maar zelf om gereden naar het depot. Alle lof voor de winkel zelf, die een onberispelijk product afleverde en mij heeft geholpen om de koerierdienst tot spoed aan te manen, maar jammer genoeg een dikke onvoldoende voor de koerierdienst.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

R.B. 10-04-2018 In de winkel gekocht

Macro

Ik was weer eens bij de Vakman in de winkel voor advies over Macro fotografie. De medewerker heeft me van alles verteld en laten zien. Hij had net en heel gunstige aanbieding met deze Tamron lens dus ik heb direct beslist.

Bekkers 10-04-2018 In de winkel gekocht

Rollei

We kwamen bij de Vakman met onze oude camera om die weer te gaan gebruiken. De medewerker heeft alles gecontroleerd en met de uitleg kwam e.e.a. al snel weer bij me terug. We gaan er weer mee aan de slag!

Peter 10-04-2018 In de winkel gekocht

Probleem keurig opgelost!

Afgelopen week heb ik, na veel wikken en wegen een camerabody én teleobjectief van Canon uit het duurdere segment bij Foto de Vakman gekocht. Nadat ik de lens thuis had uitgeprobeerd, bleek dat deze qua gewicht en volume te hoog gegrepen waren voor mij. Eigenaar heeft mij als vast klant direct geholpen en de lens teruggenomen. Een keurige oplossing, top geregeld!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kim 09-04-2018 In de winkel gekocht

aankoop g7

Ik kom wel vaker bij deze winkel in mijn dorp.Het is hier overzichtelijk en ze kunnen het goed laten zien en alle spullen zijn er ook allemaal op voorraad.
De winkel heeft mijn een scherpe aanbieding gegeven.
Ze hebben mijn nu een lichtere camera geadviseerd voor mijn reis naar Cambodja, met vele leuke opties.

Petry 09-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Vandaag heb ik een compct camera van Canon gekocht en daarbij heeft de verkoper mij zeer goed geholpen. Goede uitleg en hij heeft alles voor mij ingesteld zelfs de wifi voor mijn telefoon!

Nico 09-04-2018 In de winkel gekocht

Weer heel goed geholpen.

Wat advies gevraag over een Canon inkjetprinter. Natturlijk weer zeer goed geholpen.Bij ons zit geen fotowinkel meer. Daarom mooi dat zo'n winkel nog bestaan.

Jos van der Krabben 09-04-2018 In de winkel gekocht
Uden

bijzondere goed advies m.b.t. aankoop foto camera

prettige winkel met rustig personeel, ruim opgezet en een uitgebreid assortiment.
Vooral de tijd en rust die verkoper heeft genomen alsmede de opbouw van zijn advies gesprek is uiterst professioneel.

bhengel 09-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Hele fijne website overzichtelijk en producten zijn goed te vinden.
Daarna zeer prettig geholpen. Ik werd proactief gebeld over mijn afwijkende betaling en er werd goed meegedacht. Daarna werd mijn bestelling zeer snel verzonden en was de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wafflestomper 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Prijs was competetief en de levering was binnen 24 uur, houdt zich aan de afspraken en dat was belangrijk in mijn keuze

Karin 09-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik kwam bij de fotovakman terecht via beslist. Dezelfde dag werd ik nog gebeld dat er geen 10 stuks in voorraad was maar 9 stuks dus dat de levering iets vertraagd zou zijn. Na overleg zijn deze 9 stuks toch direct verstuurd en had ik ze inderdaad zoals beloofd op de website de volgende dag binnen!

Miriam 09-04-2018 In de winkel gekocht
Uden

Voor de eerste keer zeer goed geholpen

Via mijn schoonzus ben ik naar foto de vkman gegaan om een camera aan te schaffen. Ik ben hier vriendelijk en uitgebreid geholpen. De verkoper nam tijd om de div. camera's te demonstreren..

Jan 07-04-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Voor advies kom ik altijd de winkel binnen gelopen, internet is fijn. Maar persoonlijk advies is veel prettiger. Camera gekocht na dit gesprek. De knoop in de winkel door gehakt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rudie 07-04-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Via de goede website kan je precies de voorraad zien. Daarom ben ik naar de winkel gegaan om een rugzak te kopen. De verkoper heeft mij op gelijkwaardige rugzak gewezen die in de aanbieding was. SUPER SERVICE!.

Mieke 07-04-2018 In de winkel gekocht

Sony camera

Omdat mijn fotocameraop de lens is gevallen ging ik naar de Vakman om een nieuwe te vinden. Samen met de medewerker heb ik e.e.a. vergeleken en gekozen voor deze Sony die ook wat meer zoom heeft. Fijn voor mijn volgende reis

Pascalle 07-04-2018 In de winkel gekocht

Een feestje van aankoop!

Na lange tijd voorwerk gedaan te hebben, heb ik de keuze gemaakt voor een systeem camera. Ik had twijfels maar deze werden weg gehaald in de winkel en mijn juiste keuze werd beaamd. Ik ben super blij met mijn nieuwe aankoop! Mijn weekend is al helemaal goed. Super service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

I. D. 07-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Op aanraden van een vriendin ben ik naar foto de vakman gegaan voor advies over een nieuwe camera. Dit omdat ik op vakantie ook mooie foto's wil maken van betere kwaliteit als met mijn telefoon. Na goede uitleg te hebben gehad en wat camera's te hebben geprobeerd heb ik mijn keuze gemaakt.. Camera is netjes ingesteld en uitgelegd.!

Peter 06-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Na al wat eerder wat voorwerk te hebben gedaan heb ik vandaag de camera opgehaald. Verbazingwekkend dat de prijzen scherp zijn en de service zo goed. Ook nu weer fijn geholpen.

T.L. 06-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geslaagd

Ik ga wat meer fotograferen als hobby en op reis en zo kwam ik hier in de buurt bij de Vakman uit. Samen met de medewerker heb ik hier een fijne camera voor gevonden en heb ik de eerste tips al opgestoken. Jullie zien mij waarschijnlijk snel terug voor de workshop digitale fotografie.

Ingrid 06-04-2018 In de winkel gekocht

Altijd prima.

Voor advies naar de winkel gegaan om een macro extension tube te kopen. De verkoper heeft deze gedemonstreerd en de verschillen tussen de beide tubes uitgelegd. Prima geholpen..

Francien 05-04-2018 In de winkel gekocht

Camera batterij

Ik ben bij de Vakman geweest omdat mijn camera niet meer werkte. De medewerker heeft e.e.a. voor mij nagekeken en uitgelegd zodat ik weer volop aan de slag kan. Voor een los onderdeel heeft hij direct een oplossing gevonden zodat ik volgende week met deze camera op reis kan.

Rob 03-04-2018 Via de website gekocht

Top service

In eerste instantie niet alles wat we hadden besteld op voorraad, maar uiteindelijk toch heel snel geleverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

h.cobussen10 31-03-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe video camera

Wij zochten een nieuwe video camera, via de site al ons voor werk gedaan. Toch nog even in de winkel geweest om te overleggen. Onze keuze daarna gemaakt. Diverse producten al in de winkel gekocht, altijd prima service en uitleg. Mochten er problemen zijn, worden deze goed opgelost. Echt een heel groot voordeel van een winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 31-03-2018 In de winkel gekocht

Lekkere Koffie

Ik heb bij de Vakman een nieuwe camera gevonden en georderd. Bij het afhalen heeft de medewerker nog e.e.a uitgelegd en vooral is er veel moeite genomen om de transactie af te ronden. ik ben opnieuw blij met de Vakman

JvanZuylen 31-03-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Kom al jaren in de winkel

Ik was opzoek naar een nieuwe videocamera voor mijn reizen. Ik had via internet al gezocht. De camera hadden ze bij de Vakman ook. Voor dezelfde prijs. Maar ik kom al lange tijd in de winkel en ben van mening dat de winkelier in je eigen dorp het voordeel moet hebben. Vandaar weer met plezier een camera gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Anke 30-03-2018 In de winkel gekocht

aankoop xa3

Het is een hele mooie winkel die netjes is en waar ze veel keuze hebben in camera's en ik was met een bepaald budget hier naar de winkel gegaan en daar heb ik mijn goed aan kunnen houden en er was voldoende tijd voor mijn genomen en heb een heldere uitleg gehad en mijn vragen zijn netjes beantwoord.

Gerard 30-03-2018 In de winkel gekocht
Uden

Fijn geholpen bij de eerste aankoop hier!

Vandaag ben ik zeer goed geholpen bij mijn eerste camera aankoop hier. Verassend mooie fotowinkel in dit kleine plaatsje Uden..

Jan Willem 30-03-2018 In de winkel gekocht

Altijd goed geholpen

Al vaker hier geweest, kan hier altijd mijn spullen inruilen. Daarbij krijg je hier ook altijd goed advies. Fijne winkel met goed personeel.

Peter 30-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, vlot afgehandeld

Ik had een wat ongebruikelijke 'verzendvraag' die Foto de Vakman kon inwilligen. Het pakje zou daardoor wat vertraging oplopen maar.... werd de volgende dag gewoonweg al afgeleverd.

Gerard 29-03-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting

Nada t ik contact heb gehad met meerdere bedrijven heb ik toch het Nikon objectief 200-500 toch gekocht via de fotovakman. Hier staat de service en de eerlijke voorlichting hoog in het vaandel. Ze doen er alles aan om een tevreden cliënt. En dat kan niet iedereen zeggen in deze branche.

Astrid 29-03-2018 In de winkel gekocht

Eos 1300

We gaan deze zomer een verre reis maken en willen dan mooie foto's maken. Ik ben bij de Vakman geweest en de medewerker heeft me alles uitgelegd over camera's en zo heb ik de beste keuze kunnen maken voor deze camera met een lange lens erop.

Mike 28-03-2018 In de winkel gekocht

prima winkel

Na al vaker hier geweest te zijn heb ik vandaag besloten om een camera voor mijn partner te kopen. Omdat ze deze alleen op een ander filiaal op voorraad hadden heb ik even gebeld. Daar hebben ze mij zeer vriendelijk geholpen en ervoor gezorgt dat deze binnen een dag in de winkel in Uden lag.

Linda 28-03-2018 In de winkel gekocht

Mooie winkel

Mooie en overzichtelijke winkel. Tevens zijn wij hier zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe lens. Wij gaan hier zeker vaker komen.