Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 608 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob de Poorter 22-05-2019

Vragen worden snel en accuraat beantwoord. Snelle verzending en goede verpakking. Betrof hier een occasion die perfect voldeed aan de beschrijving en verwachting. Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Sandra 21-05-2019

De webshop is een duidelijke overzichtelijke website met veel informatie. Ik heb deze informatie o.a. ook gebruikt voor het maken van een keuze van mijn aankoop. Ik heb voor deze webshop gekozen omdat deze ook een fysieke winkel heeft. De levering is perfect en snel verlopen zonder problemen.

Marjolein 19-05-2019

Prima service,
Zeer snel, goed verpakt het product ontvangen!
Besteld en de volgende dag in huis zoals beloofd op de site!

Boskamp 19-05-2019

Vlot en duidelijk geholpen. Deskundigheid bleek uit het verhaal en de informatie die we kregen. Alle tijd om de camera alvast klaar voor gebruik te maken, zelfs toen het al na sluitingstijd liep. Goede service dat er altijd voor vragen contact opgenomen kan worden.

HensPeter 19-05-2019

Prima keuze was het voor mij zowel wat betreft de bestelde camera en ook wat betreft de keuze van leverancier. De apparatuur overtreft mijn verwachtingen met betrekking tot mogelijkheden en kwaliteit. De door mij aangeschafte spiegelreflex camera's zijn toch niet altijd praktisch voor mij.
Enerzijds het gewicht van al het lensmateriaal bij vacanties en dan toch nog beperkingen.
ook de keuze van leverancier is prettig, besteld en de keuze gemaakt via internet en dan nog
persoonlijk het toestel kunnen ophalen en betalen in de winkel. zeer snelle levering en dan ook nog duidelijke uitleg van de winkel. Bovendien zijn eventuele vragen direct te beantwoorden.
Ook weet ik, waar ik bij problemen met de camera terecht kan.

Frank 19-05-2019

Eerste keer hier wat besteld. Snelle levering en groot assortiment. Ook fijn dat er bundel opties zijn waar je ook wat aan hebt.

Michel 19-05-2019

Deze winkel heeft uitstekende producten, goede prijs en vlotte levering. Prima.

D.Gosewisch 18-05-2019

Het product wordt goed gepresenteerd, want je kunt uit de informatie ruim voldoende te weten komen of dit het toestel is, wat bij je past. Vogelfotografie is voor mij belangrijk en deze camera is daar heel geschikt voor. 6 jaar garantie vind ik ook een sterk punt, maar voor een digibeet als ik is het nog wel een uitdaging om het certificaat online geregeld te krijgen, maar dank zij de goede hulp van de foto Vakman is het me na enige inspanning toch nog gelukt.

Daniel Van Hoeck 18-05-2019

Ik heb op 15 mei 2019 bij foto de Vakman de Canon EF 100-400 f/4.5-5.6 L IS II USM besteld vanuit België omstreeks 19 uur, aan een zeer aantrekkelijke prijs met bovendien nog een Canon Cashback. Vandaag 18 mei omstreeks 15 uur had ik de prachtlens al bij mij thuis ! Trouwens niet mijn eerste (en wellicht ook niet de laatste) aankoop bij 'fotodeVakman'. Dank voor de correcte snelle service aan een zeer concurrentiële prijs !

Christiaan 18-05-2019

Behalve een scherpe prijs heeft Foto de vakman ook de nodige kennis is huis. Voordat ik een Olympus E-M10 Mark III bij ze bestelde heb ik nog even gebeld voor advies en uitleg. Ik ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan door zeer vakkundig personeel welke mij alles zeer duidelijk kon uitleggen.

Kortom, zeker een winkel om aan te bevelen.

aad 17-05-2019

Maakt waar wat beloofd wordt! Geen loze beloftes, goed verpakt,prijs zeer aantrekkelijk,super snel geleverd,betaalmogelijkheden voortreffelijk,kwaliteit prima.

JobB 17-05-2019

Super goede service, snelle levering en goede verpakking.
Bereikbaarheid via website maar ook telefoon is goed!
Producten zijn zoals geadverteerd. Nog geen ervaring met after service dus kan hier geen beoordeling van geven. Mijn beoordeling is dus alleen gebaseerd op: website, informatie en verzending.

Bob 17-05-2019

De Irix lens was tijdelijk niet leverbaar. Nergens overigens. Keurig gebeld met de vraag of ik wou wachten of mijn geld terug. En vervolgens prima op de hoogte gehouden. Ik werd zelfs gebeld toen de lens binnen was over de bezorging. Uitstekend dus.

Hans 17-05-2019

Voor een reis naar de VS was ik op zoek naar een kleine foto/video camera en ben terecht gekomen bij "foto de vakman" in Wijchen. Daar hebben wij advies gekregen en hebben de GoPro HERO7 Black aangeschaft. Heb inmiddels wat foto's en video's gemaakt en dat gaat uitstekend. Moet nog een hoop ontdekken wat er zijn vele mogelijkheden voor de instellingen. Goed geholpen en vriendelijke bediening.

Van der Star 16-05-2019

Heb in Uden een Panasonic Systeemcamera gekocht. Had wel een globaal beeld wat ik wilde, maar niet exact. Prima geholpen, goede informatie, gewoon een fijne winkel.

W van Nisselroy 15-05-2019

De website zit goed in elkaar en geeft goede info over de artikelen die je kan kopen. Als je vragen hebt over een bepaald artikel en men is niet helemaal zeker dan gaan ze het uitzoeken bij de importeur en wordt je dezelfde dag nog teruggebeld. Als je een mail stuurt met wat tips dan krijg je ook gelijk weer een mailtje terug met leuke opmerkingen. Voor mij werken er bij deze winkel mensen die het leuk vinden om iemand te helpen en binding hebben met fotografie. Daarbij zijn ze vaak stukken goedkoper als de meer "bekende" fotowinkels.

Marco 15-05-2019

Beste prijs voor de Nikon 18-300 en ook nog 6 jaar garantie. Snelle levering, fijne bestelling.

M.Lahm 15-05-2019

ik vind de shop in Wijchen erg prettig. Danny heeft mij goed geholpen. Ik mocht de camera ook eerst uittesten. Dat was erg prettig. Ik ga hier zeker mijn andere toebehoren ook kopen.

PAM 14-05-2019

Foto de Vakman in Wijchen (heeft ook een vestiging in Uden en een onlineshop) hebben mij rustig en niet opdringerig geholpen. Ook nadat ik de aankoop gedaan had en later terug ging met vragen namen ze alle tijd. Qua prijzen liggen zij goed in de markt, en zij geven de mogelijkheid bij veel aankopen de garantietermijn zonder kosten te verlengen naar zes jaar.

lenno33 13-05-2019

Zowel telefonisch, via de mail als in de winkel (Wijchen) zeer uitgebreid advies gekregen.
Niet opdringerig, maar nemen de tijd om het een en ander uit te leggen. In Wijchen hebben ze een nette aanbieding gemaakt en zelf het advies gegeven om hier rustig over na te denken en terug te komen als je zeker weet of je het wel of niet doet.

Nette prijzen met een zeer goede service, aanrader!

Carmen 13-05-2019

Vriendelijk, eerlijke zaak, goede service en snelle bezorging..topwinkel, ga zeker nog een keer terugkomen/bestellen

Han 11-05-2019

Canon powershot G9X gekocht. Goede uitleg door personeel en behulpzaam bij installeren. Camera goede prijs/kwaliteit verhouding.

joost 11-05-2019

Erg prettig geholpen door medewerker. Kregen een goede uitleg waardoor gebruiksaanwijzing niet meer gelezen hoeft te worden.
prijs exact hetzelfde als internet! goede service

Marieke 11-05-2019

Krijg altijd goed en snel advies, er wordt meegedacht en ook nu deze laatste bestelling snel afgehandeld en netjes bezorgd.

Joyce 10-05-2019

Ik ga altijd naar de fysieke winkel in Wijchen , wordt zeer goed en netjes geholpen. Het personeel geeft prima advies en weet de goede oplossing te vinden voor elke wens. Of je nu een ervaren hobby fotograaf bent of een beginnend hobbyist, zij nemen de tijd om je een gedegen advies te geven. Ook met vragen of problemen kun je hier prima terecht. Het is een prettige winkel met een webshop ernaast waar je ook zeer goed terecht kunt.

Marcel Bavelaar 09-05-2019

Snelle service, goed verpakt. Mooie en juiste foto’s van het verkopen product. Verkoopt veel producten en een mooie website.
Enige minpuntje is dat de respons op de mail wel iets uitgebreider mag.

Joos 09-05-2019

De website is helder, de prijzen zijn prima vergeleken met concurrenten en de levering is gratis. Dat was voor mij een van de redenen dat ik hier bestelde en niet ergens anders. De levering was ook erg snel (na 1 dag) alles in huis. Top.

K Jansen 09-05-2019

Duidelijke website. Heldere en complete informatie. Snelle levering. Duidelijke en snelle communicatie via de email.

Hans van Dartel 08-05-2019

Al tientallen jaren kom ik in deze winkel. nu een nieuwe compact camera panasonic tz100 gekocht met behulp van een goed advies zo als ik was gewent,ook vooral om de goede service.

Aprileyes 07-05-2019

Ik had een batterij voor mijn camera gekocht (à bijna € 53,-). Bestellen ging makkelijk. Levering was snel. Ondanks dat er in de bevestiging vermeld werd dat levering via DHL zou plaatsvinden was het brievenbuspost. Ook goed.
Het doosje was helaas enorm geplet in de post en de verzegeling was verbroken. De batterij was duidelijk uit de verpakking geweest en geforceerd weer teruggedaan, want de bijsluiter was verkreukt en gescheurd. Hierdoor is het voor mij niet duidelijk of ik wel een nieuwe batterij heb ontvangen.
Ik heb dit voorgelegd aan de leverancier en de reactie was: 'Omdat de batterij uit ons filiaal in Uden komt, kan het zijn dat een van mijn collegas de batterij er ooit uit heeft gehaald om iets te laten zien.' Op mijn teleurgestelde reactie hierop heb ik nooit meer een antwoord ontvangen, behalve weer een herinnering om een eerlijke review achter te laten, dus bij deze.

Inge 07-05-2019

Veel informatie gekregen over verschillende camera's. En snel geholpen. Tevreden

Irma D 07-05-2019

Al jaren klant bij foto de Vakman. Ik werd erg goed geholpen: duidelijke uitleg, ze nemen de tijd voor je en goede service. Ben weer zeer tevreden.

Joost 07-05-2019

Snelle levering zoals vermeld staat op de site. Het product was goed verpakt en beschermd. Duidelijke communicatie per mail. Het product was hier ook nog eens het goedkoopst.

Aard 06-05-2019

Altijd een zeer duidelijke uitleg, juist advies. Men weet waar ze het over hebben. Wordt altijd netjes snel geholpen.

Francis 06-05-2019

Uitstekende service!!! Absoluut een aanrader
Snel en accuraat! Ik ga hier zeker terug komen kijken voor latere aankopen....

Arthur 06-05-2019

Ik ben zeer tevreden over: Nelle levering, correcte verzending en duidelijk stappenplan op de website.
Genoeg keuzes om te maken ook.

Victoria 05-05-2019

It's my first time to buy anything from Foto de Vakman and I was very pleased with my purchase. They have good prices and delivered the product quite swiftly. Very satisfied with the product and service and will definitely buy again in the future.

Anniek Pos 05-05-2019

Het was voor mij de eerste keer dat ik een product bestelde bij fotodevakman.nl en het was meteen een top ervaring. Het product dat ik zocht was daar 100 euro goedkoper da elders en werd binnen 1 dag geleverd. Heldere bevestiging emails en seintjes wanneer je je pakket kunt verwachten. Op de website kon ik alle informatie vinden die ik nodig had, dus geen contact met de klantenservice nodig gehad. Fijn ervaring, zou zeker terugkeren voor een volgende aankoop.

c van overveld 05-05-2019

Al eerder had ik met alle tevredenheid een camera bij fotodevakman gekocht. Nu ging het echter om een prof. camera. Een duidelijke website en prima telefonische ondersteuning bij eventuele vragen gaven voor mij de doorslag. De levering was weer snel en goed verzorgd. Kortom een goede reden om deze zaak met een cijfer 10 te beoordelen.

Deleijt 05-05-2019

Goede duidelijke uitleg, juist advies. Weet waar man het over heeft. Netjes geholpen.

Mari G 05-05-2019

Snelle nette afhandeling. Stuurt direct een bevestigingsmail en product binnen aangegeven termijn geleverd

Gaby 05-05-2019

Wat een geweldige vondst was foto de vakman, naast alle producten die zij beschikbaar hebben, hanteren zij een goede prijs-kwaliteitsverhouding! De service in de winkel was kundig, vriendelijk en ontzettend behulpzaam. Kortom: een aanrader!

Thomas J.A. 04-05-2019

Fijne winkel, die alle tijd heeft om lastige klanten optimaal te helpen. De fototas die ik graag wilde hebben, was even niet op voorraad, in plaats daarvan een iets duurder model voor een mooi prijsje meegekregen.
Een Sony DSC-RX10-IV aangeschaft; een fijne snelle systeemcamera met een prima lens erop. Na 14 dagen uitproberen erg tevreden over de beeldkwaliteit en de snelheid van scherpstellen.
Ben erg tevreden over de klantenservice, en nog 6 jaar garantie ook op de camera voor dezelfde prijs!

Tom 04-05-2019

Erg fijne winkel met vriendelijk en vakkundig personeel! Ook met afhandeling van garantie erg positieve ervaringen.

Online ook erg scherp met de prijzen, enkel mag de web-interface iets verbeterd worden ivm de vindbaarheid van bepaalde producten.

Desalniettemin een aanrader om hier je volgende aanschaf te doen.

Sylvia 04-05-2019

Toen bleek dat een van de artikelen niet op voorraad was is er gebeld en gemaild met ons om te overleggen over een vervangend artikel. Alles werd snel en netjes geregeld.

Sander 03-05-2019

Net weer een Canon L objectief gekocht hier. Veel winkels (ook fotozaken) gaan failliet. Niet de winkels die het wel begrepen hebben zoals Foto DeVakman. Clicks&Bricks, online en winkel is beide heel goed en vullen elkaar aan. In de winkel krijg je heel goed advies tegen een internet-prijs. Maar als je het al weet kun je ook gewoon direct online bestellen. Niet zo gek dat de dure camera’s en lenzen als warme broodjes over de toonbank gaan daar. Lage marge, maar hoog volume. De taktiek om te overleven als winkel.

Peter V 03-05-2019

Na eerder voor het werk enkele camera's hier te hebben aangeschaft, heb ik onlangs privé een nieuwe Olympus systeemcamera gekocht bij foto De Vakman in Wijchen. Zoals eerder ook nu weer zeer vriendelijk en kundig geholpen. Goede prijzen in combinatie met prima service, alles wat je wenst. En een prima website om je te oriënteren voor bezoek.

Jozef Eyckmans 03-05-2019

Prima service correcte levering goede koop gedaan prima toestel aangekocht alles perfect

Monique 03-05-2019

Zeer deskundig advies op elk gebied, vriendelijke medewerkers en een snelle service!

Ruud 03-05-2019

Ik kreeg de verrekijker keurig op tijd, goede en snelle levering. Maar... er zaten oude batterijen in de stabilisatie (gebruikte k ijker)? Op mijn vraag hierover kreeg ik tot nu toe geen antwoord. Wel een bericht om dit in te vullen. De kijker werkt overigens goed.