Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 650 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Sander 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie en snelle levering! Ik was snel geholpen met eventuele aanpassingen.

Goede aankoop online 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor Foto de Vakman gekozen, omdat ik goede ervaringen heb met de kwaliteit van de winkel. Goed advies. Dit geeft vertrouwen voor het geval er iets zou zijn met mijn camera. Ik wilde de camera online bestellen, maar ik vond het vooral ook erg fijn dat deze winkel bij mij in de buurt zit. Verder goede site, snelle verzending en 6 jaar garantie op mijn camera. In mijn geval stond de canon actie wel aangegeven (casback/tegoed), maar hoe je dit kon doen en waar stond er niet bij. Een linkje naar de pagina zou nog prettiger zijn geweest.

Patricia Haverkamp 11-12-2018 In de winkel gekocht

Fijne service

In Wijchen geweest bij foto de vakman. Heel fijn advies gekregen en uiteindelijk een mooie camera gekocht. De app is meteen geïnstalleerd en alle instellingen zijn ook voor me gedaan zodat ik meteen thuis aan de slag kon. Ik ga zeker terug naar de winkel als ik uit wil breiden.

BOXimages 10-12-2018 In de winkel gekocht

Vakmensen

Dé leverancier voor mijn bedrijf BOXimages is foto de vakman uit Uden. Het personeel is wat de naam van de zaak al doet vermoeden, het zijn vakmensen. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Als professioneel fotograaf ben ik afhankelijk van mijn apparatuur en daarom is de services voor mijn erg belangrijk. De service van foto de vakman is uitstekend, ze zorgen ervoor dat ik altijd mijn werk kan doen.

erik 10-12-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en snelle levering

Duidelijke site. Product had de laagste prijs en werd snel geleverd.
enige opmerking is dat de levertijd tussen 8.00 en 15.00 zou zijn. Dit is wel erg ruim.
Helaas zit de winkel zelf alleen maar in het oosten van het land.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

JanW 09-12-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en 6 jaar garantie op camera's en objectieven

Onlangs objectieven besteld voor mijn Fujifilm X-T3. Foto de Vakman kwam als goedkoopste uit mijn onderzoek terwijl ze een ongekende garantie van 6 jaar geven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. Vergoossen 09-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Goede duidelijke website met bruikbare reviews. Snelle afhandeling. Zou er in de toekomst opnieuw bestellen.

Arjan Smit 09-12-2018 In de winkel gekocht
Uden Foto de vakman

Goed advies, behulpzaam en snelle levering

Dit is mijn eerste ervaring met Foto de vakman.

Ik was opzoek naar een nieuwe Nikon DSLR, maar wilde daarbij wel mijn oude inruilen.
Via de email kreeg ik een bod op mijn oude camera, vergelijkbaar met andere retailers, alleen is de communicatie
met Foto de vakman beter dan bij de andere foto leveranciers.
Men reageert snel op de email, denkt mee en houd je op de hoogte van je bestelling.

Mijn voorkeur ging uit naar het ophalen van de camera in Uden. De camera was daar niet voorradig, maar liet men overkomen van het filiaal in Wijchen.

Via de email keurig op de hoogte gehouden wanneer mijn nieuwe camera in Uden beschikbaar zou zijn.

het XQD kaartje dat ik wilde hebben was via de website nog wel beschikbaar, maar werd niet meer geleverd, dus men was zo behulpzaam om een alternatief
aan te bieden voor ook nog een zeer aantrekkelijk prijs en liet deze met de bestelling mee komen.

Al met al zeer tevreden en geniet nu van mijn nieuwe camera.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton 09-12-2018 In de winkel gekocht

Goede voorlichting

Ik werd op een prettige wijze geholpen en er was aandacht voor wat ik precies wilde hebben. Ik kreeg een goede uitleg voor de te kiezen camera. De prijs / kwaliteit van de gekochte camera was was goed.

Remy 09-12-2018 In de winkel gekocht

Altijd goed advies!

Zoals altijd weer goed geholpen bij foto de Vakman in Uden. Het personeel is deskundig en ze proberen altijd met de klant mee te denken. De bestelling was eerder aanwezig dan verwacht en ik kreeg hierover een telefoontje zodat ik de printer snel in huis had! Top!

Koos P. 08-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Vóór de aankoop kreeg ik nuttige informatie, en later bij de installatie werd ik erg bereidwillig geholpen, waarvoor mijn dank

MvdBerg 07-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goed

Artikel makkelijk gevonden, ruime keus, goede prijsstelling, snelle service, prima verpakt en binnen 24 uur ontvangen!

Robert 06-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site met eerlijke voorraad informatie

Foto Vakman doet wat het belooft. Levering binnen een dag, keurig verpakt. Het onderdeel wat ik zocht was op veel sites uitverkocht. Het is altijd de vraag of de voorraad informatie klopt. Bij Foto Vakman klopte het dus perfect.

Tjip Ridder 06-12-2018 Via de website gekocht

Blij met Foto de Vakman

Ik kende dit bedrijf wel van naam, maar ik had er nog nooit iets besteld. Als fotograaf bestel ik best wel regelmatig allerlei producten, vaak kijk ik wat de prijs het beste is. Nu had ik een onderdeel besteld bij Cameranu, dat na de bestelling niet op voorraad bleek te zijn. Nergens was het op voorraad, wel bij Foto de Vakman. Snel geleverd, goeie prijs. Alleen jammer dat er van DHL gebruik wordt gemaakt bij de levering. Dat vind ik met afstand de slechtste koerier. Maar, al met al zeer tevreden.

Bodhi 05-12-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Makkelijk te bedienen site. Een onderdeel van mijn bestelling was niet op voorraad en daar werd ik telefonisch over geïnformeerd 👍Goed overleg en de bestelling is netjes bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marjon 04-12-2018 Via de website gekocht

Nieuw fototoestel

Na de bestelling een snelle mailafwerking incl track &trace code. De belofte op tijd besteld volgende dag geleverd kon niet waar worden gemaakt door de bezorgdienst. Contact met de klantenservice van de foto de vakman was prima. Mi zou het netjes zijn om de website aan te passen qua leveringsbelofte als ze bij deze bezorgdienst blijven. Bestelling zelf was netjes verzorgd aangekomen. Voor mij was de latere aankomst nu geen probleem, het was geen op de laatste minuut bestelling.

P. Voogt 04-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel en degelijke verzending

De site is overzichtelijk en intuïtief. Groot aanbod en duidelijk te vergelijken. Nette prijzen. Qua uitstraling zijn de winkel en de site te vergelijken. Ze zijn er voor de klant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christiaan 04-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met mooie black friday korting

Enige winkel met een Black Friday korting op de Canon EOS M50 (2018). Had hem op cyber monday besteld, maar het product was in het weekend uitverkocht geraakt. Alsnog heeft de levering maar twee dagen vertraging opgeleverd. Nette service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Robbie 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering, en prima prijs!

Prima Webshop en winkel, prima snelle levering en bijna altijd de laagste prijs. In de winkel nemen ze echt de tijd voor je!

Jos Verhart 04-12-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Artikel werd dezelfde dag op zaterdagavond nog persoonlijk afgeleverd prima service zo. Website is ook prima overzichtelijk en goede prijzen

A. van Hal 04-12-2018 Via de website gekocht

Na een hobbeltje prima opgelost

Een Benro monopod besteld en betaald, met een aantrekkelijke korting, dat volgens de website voorradig was.
Vervolgens ontving ik van Foto de Vakman een mail dat het statief toch niet leverbaar was en ook niet meer zou komen volgens hun leverancier. Dit terwijl andere bedrijven het statief, tegen een hogere prijs, wel konden leveren.
Een alternatief, met extra korting, werd aangeboden. Netjes maar deze aanbieding was geen "toppertje" evenmin als de prijs (inclusief de korting).
Vervolgens ontving ik weer een mail van Foto de Vakman dat het statief toch alsnog was binnengekomen en dus leverbaar was.
Het bestelde statief is vervolgens binnen 2 dagen keurig afgeleverd.
Eind goed al goed.

Eline 03-12-2018 In de winkel gekocht

Duidelijke uitleg!

Goed en snel geholpen, de nieuwe camera meteen gebruiksklaar gemaakt. Vriendelijk personeel, die duidelijk uitleg geven.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin 03-12-2018 Via de website gekocht

Super snelle service, PRIMA levering, super Prijzen

Mooie scherpe prijzen, nette snelle afhandeling. De site is overzichtelijk en werkt ook prima op mobile apparaten. Bezorging/levertijden netjes aangegeven en nagekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 02-12-2018 Via de website gekocht

Echt deVakman

Een groot assortiment met een prima prijs. Fijne telefonische ondersteuning indien nodig. Levering ook in deze drukke tijd gewoon de volgende dag.
Alleen zie je wat slordigheden in de website teksten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willem 02-12-2018 In de winkel gekocht

klantbehandeling

zeer goede uitleg in de winkel. Erg vriendelijke en behulpzame verkoper. Winkelprijzen dien niet onder voor die van internetaanbiedingen elders.

GoOranges 02-12-2018 In de winkel gekocht
Wijchen

Snel en goed en deskundig

Vriendelijk maar beslist bij ..... maar nu ook (weer) bij ......! Makkelijk bereikbaar (nu nog op maandag open jongens!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hendrik 01-12-2018 In de winkel gekocht
Uden

Wederom super geholpen in de winkel

Ik mag graag contact hebben met iemand in een winkel ipv bestellen rechtstreeks via een website en er maar van uit gaan dat ik zelf de juiste keuzes heb gemaakt. Door advies van de verkoper toch ook maar extra bescherming sticker voor het touchscreen meegenomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.Verbruggen 01-12-2018 Via de website gekocht

service en kwaliteit top!

Super mooi toestel ontvangen na een goed informatief telefonisch overleg. Met 6 jaar garantie.
Gratis verzending met Sandd laat wat te wensen over... Verplicht thuis wachten van 8-15 uur. Dat kan je zeker van je buren niet verwachten als je er zelf niet bent... Dit is het enige puntje dat nog verbeterd kan worden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lisa 01-12-2018 In de winkel gekocht

Top service!

In de winkel ben ik goed geïnformeerd over de verschillende soorten camera's. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Rob v W 30-11-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen door Foto de vakman.

Op Black Friday online op de site van Foto de vakman een Nikon 18 300 3.5 5.6 lens besteld. De volgende dag werd de lens al geleverd. Snelle levering ! Erg vriendelijke mensen in dienst !

Gerald 30-11-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar!

Levering volgens afspraak, goed verpakt, goede telefonische terugkoppeling over specifieke vragen. Betreft de Epson V600 scanner, black friday aanbieding.

Ramona Izeboud 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service tegen een scherpe prijs!

Al een tijdje wilde ik een nieuw statief kopen van Sirui en was ik aan het vergelijken bij de bekende grote verkoopsites van camera's en accessoires. Na nog wat verder zoeken kwam ik echter bij fotodevakman.nl uit en daar was het statief dat ik wilde aanmerkelijk goedkoper. Toen ik de reviews over deze site las, heb ik het statief besteld. Snelle levering, duidelijke communicatie en ook nog eens een gunstige prijs: helemaal goed dus!

P. Molmans 29-11-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk!

Nadat ik wist welke camera ik wilde, ben ik op zoek gegaan naar waar de camera met kitlens verkocht werd. Gelukkig had Foto de Vakman deze set in het assortiment. We zijn al vaker bij deze fotozaak geweest en worden altijd goed geholpen. Er wordt goed naar de klant geluisterd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kevi 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De webshop is goed overzichtelijk. Bestelling is snel opgepakt ondanks blackfriday actie. Keurig via de mail op de hoogte gehouden

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Deursen 29-11-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle service

Via internet deze shop gevonden waar ook de voordeligste prijs werd berekend voor de Nikon D7500 en geattendeerd werd op de lopende cashback actie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 29-11-2018 Via de website gekocht

Bestelgemak en veilige verpakking.

Onlangs een nieuwe camera aangeschaft bij foto de Vakman. Was een beetje huiverig want het is natuurlijk best een duur apparaat. Dagje later dan de site aangaf, maar netjes in een veilige verpakking aan huis geleverd. Dag later nog een geheugenkaart besteld en die lag de volgende dag netjes verpakt in de brievenbus. Geen zorg voor toekomstige bestellingen. Tijdens het hele bestel en leverproces diverse mailtjes ontvangen over de voortgang.

Frans 29-11-2018 Via de website gekocht

Doet wat hij belooft

Ondanks alle heisa omtrent Black Friday levert Foto de Vakman in dit weekend zonder deze poespas tegen de laagste prijs. Snel en correct, goed gedocumenteerd, compleet en zonder verzendkosten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dillex 28-11-2018 Via de website gekocht

Prettige service en een overzichtelijke website

Foto de vakman houdt zijn klanten goed op de hoogte over de status van de bestelling. Tevens is de website erg overzichtelijk doordat het mogelijk is om specifiek voor lens types te kiezen zonder dat er van de klant wordt verwacht het modelnummer te kennen van een specifiek merk.

E. Kremers 28-11-2018 In de winkel gekocht

Top service !

Ik ben bij foto de vakman in Uden geweest en geweldig geholpen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Er werd veel tijd genomen om alles goed uit te leggen en de voor en nadelen van de betreffende camera's te bespreken. Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Ik ben erg tevreden over deze winkel en zou er zo weer terug gaan!

Carina Jansen 28-11-2018 In de winkel gekocht
wijchen

Snelle reactie

Makkelijk besteld via internet goede omschrijving en snel de keuze kunnen maken voor het beste product.

Melinda 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Zelfs op Black friday was de klantenservice direct te bereiken en waren ze erg behulpzaam waarbij ze de tijd namen om adequaat vragen te beantwoorden.

van Grinsven-Nachtegaal 28-11-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel, goede prijs en uitstekende klantenservice

Op de duidelijke website voor een meer dan concurrerende prijs een nieuwe DSLR body aangeschaft en opgehaald in de winkel in Uden, daar wij het privilege hebben dichtbij deze winkel te wonen. In de winkel een uitstekende uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden van de camera. Hier neemt men echt nog de tijd voor je!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacques Vork 27-11-2018 Via de website gekocht

Snel, professioneel en goedkoop

Sirui Traveller T-2204XL + E-20 statief bestelt, binnen twee dagen geleverd en tegen zeer concurrerende prijs. Kamera Express had Black Friday, maar bij de Foto Vakman was het nog € 50 goedkoper.

Martin 27-11-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk!

Zeer duidelijke website met veel informatie. Zondags besteld, maandag verstuurd, en dinsdag ontvangen. Klasse!

Het kan dus wel, goed én goedkoop. M'n volgende aankoop voor wat betreft camera's ga ik zeker bij foto de Vakman doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick Prosman 27-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte behandeling

Deze shop werk vlot en efficiënt. bij bestellingen op vrijdag na 17.00u zou de bestelling dinsdag binnen komen, deze was er maandag al, super.
Dus nu aan de slag met de Powershot SX60HS. De eerste indruk dat het echt een giga verschil is met onze oude SX20HS. De eerste beelden zien er super uit

Hein Stads 27-11-2018 Via de website gekocht

Razendsnelle en geweldige service

Betrouwbare, en op de hoogte van alle technische details van het door mijn bestelde product.
De teleconverter voor mijn Fujifilmcamera, kwam perfect verpakt, en binnen de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M 27-11-2018 In de winkel gekocht

Onsympathieke verkoper

Via internet de winkel gevonden en na het lezen van de reviews de winkel bezocht in Wijchen voor advies. Vond het niet heel klantvriendelijk, weinig uitleg en alsof hij me weg wilde werken en geen toestel wilde verkopen. Ik ging er met een andere verwachting naartoe.

C. Noort 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Heb dit fototoestel gekocht op Black Friday. Ondanks dat alle winkels enorme last hebben alle leveringen op tijd te verzenden, had ik het de volgende dag al in huis. Top geregeld!

Pieter T. Blokland 27-11-2018 Via de website gekocht

uitstekend produkt, snelle levering in zeer goede verpakkng

Deze winkel springt er uit wat betreft de zeer scherpe prijzen en de goede recensies. Het assortiment is zeer groot waardoor ver weg de meeste producten direct geleverd kunnen worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janssen 27-11-2018 In de winkel gekocht
Uden.

Nemen de tijd voor de klant.

Geven goede info over het product. Bieden een mooie inruilprijs (als je wat in te ruilen hebt).
Je kunt veel in de winkel zien, maar ook via de site bestellen.