Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 430 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.6

Patrick 18-11-2017 In de winkel gekocht

aankoop aw 300

Het is een ruime en mooie winkel en het advies en de voorraad vinden wij belangrijk en dat hebben ze hier.

Swijtink 18-11-2017 In de winkel gekocht
Uden

Vriendelijke en deskundige service.

Deze winkel mag zich met recht de fotovakman noemen! Vriendelijke en deskundige service en dat tegen concurrerende prijzen. Geweldig!

Monique 17-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Voor de camping had ik een verrekijker nodig, dus ben ik vandaag naar de winkel gegaan voor advies. De verkoper heeft mij duidelijk uitleg gegeven over de div. verrekijkers.

Heleen 17-11-2017 In de winkel gekocht

Mooie winkel!

Voor onze backpack avontuur naar zuid amerika ben ik vandaag naar de winkel van de Vakman gegaan om advies.. Hier ben ik zeer vriendelijk geholpen en heb maar meteen een systeem camera van Sony aangeschaft.

C.N. den Otter 16-11-2017 In de winkel gekocht
FOTO DE VAKMAN in UDEN

Geweldige winkel waar je goed geholpen wordt, zeer tevreden.

Beste mensen,
Na enige tijd deze winkel bekeken te hebben op internet ging ik over tot een bezoek en heb ik een digitale camera, objectief plus extender ingeruild, en een nieuwe Canon EOS-1DX Mark II body met een Canon 70x200mm + Canon 24x105mm met accessoires gekocht waar ik nu al zeer tevreden over ben.
Een vertrouwd adres, ik kan het U aanbevelen,
MET VRIENDELIJKE GROET,
EEN TEVREDEN KLANT

Wise Up Consultancy 16-11-2017 In de winkel gekocht

Goede nieuwe camera gekocht

De site is zeer overzichtelijk en toereikend. Daar heb ik de eerste informatie gevonden. Daarna naar de winkel voor wat extra feedback. Zeer professioneel geholpen aan een camera waarmee ik goed aan het werk kan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

WvZvS 16-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service en bezorging.

Wij hebben heden voor het eerst een bestelling bij u gedaan en zijn uitermate tevreden over de service van zowel het nakomen van de afspraak als van het op tijd brengen van de bestelling. Dat hebben wij wel eens anders ervaren. Compliment ook aan de pakketservicedienst

Martijn 15-11-2017 In de winkel gekocht
Uden

Camera versleten, meteen een nieuwe gekocht.

Omdat mijn camera versleten is ( hoog accugebruik) heb ik besloten om een nieuwe camera te kopen. Vandaag ben ik hier naar toe gegaan en ben ik zeer goed geholpen door de verkoper. Tevens hebben ze hier veel op voorraad.

Maria Laura 15-11-2017 Via de website gekocht

Super snel en geweldige producten

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat de prijzen super waren. Ook omdat alle info over het product duidelijk bij stonden. Het pakket kwam ook heel goed verpakt heel aan. Zal zeker nog eens hier bestellen

Lionne 14-11-2017 In de winkel gekocht

Zeer fijne winkel

Doordat ik steeds te weinig zoom bereik had ben ik vandaag maar eens naar de winkel van foto de vakman in Uden gegaan voor advies van een telezoom lens. In deze zeer moderne winkel ben ik zeer behulpzaam geholpen en heb ik deze lens aangeschaft.

Ellen 13-11-2017 In de winkel gekocht

Altijd goed geholpen

Voor mijn werk had ik een camera nodig met GPS , degelijk en bestand tegen zand en vuil.. Op goed advies van de verkoper hebben wij een Tough camera van Olympyus gekocht. Tevens heeft foto de Vakman een moderne winkel waar alles zeer overzichtelijk staat.

Peter D 12-11-2017 In de winkel gekocht

Gopro

Ik was op zoek naar een Gopro camera en had op de site gezien dat die bij de Vakman op voorraad is. De medewerker heeft er een Gimbal bij gedemonstreerd. Ik ben er blij mee.

Anne Marie 11-11-2017 In de winkel gekocht

Weer erg fijn geholpen

Omdat mijn oude camera een vlekje had en eigenlijk al versleten was heb ik vadaag een nieuwe systeem camera gekocht.. Daarvoor ben ik naar foto de vakman gegaan waar de adviseur mij zeer goed geholpen heeft.

Cor 11-11-2017 In de winkel gekocht
Uden

Na 10 jaar weer een nieuwe camera.

Ik heb net bij foto de vakman een nieuwe camera gehaald omdat mijn oude alweer meer dan 10 jaar oud is, aangezien wij binnekort naar Curacao gaan. In de winkel was de verkeper zeer behulpzaam en rustig. .We zijn hier zeer prettig geholpen.

Marco 10-11-2017 In de winkel gekocht
Uden

Zoals altijd weer goed geholpen.

Omdat ik graag portret foto's maak heb ik besloten om vandaag een mooie portret lens te kopen. En net zoals altijd ben ik hier vandaag weer goed geholpen.

Marloes 10-11-2017 In de winkel gekocht

Weer erg leuk geholpen.

Ik was al een tijdje op zoek naar een opvolger van mijn Nikon D7000 en vandaag heb ik na goed advies van de verkoper een Nikon D750 gekocht bij foto de vakman in Uden.

Nigel 10-11-2017 In de winkel gekocht
Wijchen

Enorm kennisniveau en super advies

Buiten de webshop kun je fysiek in de winkel de verschillende apparaten voelen. Daarbij krijg je gewoon een eerlijk advies wat gebaseerd wordt op je eisen en wensen, niet op de meeste marge voor de verkoper. In Wijchen heb ik met XXXXX gesproken en ik ben teruggekomen door zijn goede advies.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Zolder 10-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering

In eerstr instantie vanwege de laagste prijs, daarna keurigr en snelle afhandeling en nog gratis verzonden ook

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kuijpers 09-11-2017 In de winkel gekocht

Nikon 7200

Na vele jaren fotoplezier met Nikon Camera's ben ik aan een nieuw toestel toe en bij de Vakman Hebben ze me prima een vergelijk gemaakt en zo heb ik beslist voor de D7200

laurens 05-11-2017 Via de website gekocht

goede prijs kwalitiet verhouding!

Snel de klantenservice aan de lijn, goed geholpen en de volgende dag in huis. Ook werden er nog snel wat fotootjes gestuurd om de kwaliteit goed te kunnen beoordelen. Dat nam de laatste twijfel weg .

Maaike 05-11-2017 In de winkel gekocht
Wijchen

als altijd weer goed geholpen

Met de lijst van wensen voor mijn nieuwe camera werd hadden was er snel een camera uitgezocht die goed bij mij past. Dit zowel als in kwaliteit en prijsklasse.
Ook met het digitaal fotowerk werd ik snel geholpen en de afdruk was weer zoals gewoonlijk uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurice 04-11-2017 In de winkel gekocht

konusspot

Het is een prima winkel, waar we altijd naar toe gaan en wat je nodig hebt van fotografie hebben ze hier.Hebben de kijker moe kunnen testen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nuijen 04-11-2017 In de winkel gekocht

Workshop

Ik was bij de winkel van de Vakman voor een workshop druppelfotografie. Dit was leuk om eens te zien. Ik heb hierna met de medewerker een Macro lens beoordeeld en ben hier erg blij mee! Ik ben weer goed geholpen.

Frank 03-11-2017 In de winkel gekocht

aankoop sony a6000

Het is mooie winkel met een open uitstraling, waar je graag naar binnen loopt,we heben een deskundigeen uitgebreide uitleg gehad om tot onze systeem camera te komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael 03-11-2017 Via de website gekocht

Vlekkeloze service

Vóór 12 uur besteld en de zelfde avond al thuis geleverd zonder extra kosten. Dat is pas service.
Ook duidelijke website. Van harte aanbevolen.

Fiddler 03-11-2017 Via de website gekocht

Perectie bestaat

In alle opzichten zoals het hoort. "We gaan dadelijk voor u aan de slag" is geen holle frase. En de Manfrotto nog sneller bezorgd dan verwacht. Waarom dan krenterig zijn met 9.5 ipv van 10?

J.S. 03-11-2017 In de winkel gekocht

Sony 68

ik was op zoek naar een vervanger van mijn camera. Bij de Winkel van de Vakman werd me een en ander uitgelegd en nu kan ik met dezelfde lens op een nieuwe camera weer volop aan de slag.

Hans Ouwens 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Deze shop al meerdere malen bezocht en ook artikelen gekocht deze werden telkens naar teverdenheid geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wijst 03-11-2017 In de winkel gekocht

olympus Zoom

We hebben twee weken geleden onze camera hier gekocht en willen er toch een langere lens bij. Bij de Vakman is er voorraad en nu tijdens de cashback actie hebben we maar direct beslist voor de aanschaf. Begin volgend jaar zien jullie ons terug voor het macro objectief!

Mario 02-11-2017 In de winkel gekocht

Tz100

Wij gaan eind van de maand een verre reis maken en willen dan mooie foto's kunnen maken. we kwamen bij de Vakman voor pasfoto's en er werd door de medewerker direct veel uitleg gegevenen zo hebben we een prima keuze gemaakt voor dit toestel

Ruby 01-11-2017 In de winkel gekocht

Weer zeer goed geholpen

Voor mijn vakantie en mijn werk heb ik vandaag een nieuwe camera van Panasonic gekocht. .Ik ben hier zeer goed geholpen en de verkoper heeft de camera meteen goed voor mij ingesteld.

sgeraets 01-11-2017 In de winkel gekocht

Heel prettig geholpen

Ik zocht een gemakkelijke vakantie camera met veel zoom en toch compact. De verkoopster heeft mij de verschillen tussen het ruime aanbod aan compact camera`s goed uitgelegd, waarna de keuze snel gemaakt was. Daarnaast kreeg ik ook nog een mooie bundel korting.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janneke 31-10-2017 Via de website gekocht

Ook online uitstekende service!

Ik kocht een mooie set bij Foto de Vakman die ik al snel nodig had. Door middel van een telefoontje is er vlak voor het weekend nog voor gezorgd dat mijn pakketje maandagochtend met de eerste zending mee zou gaan, zodat ik hem maandagavond al in huis had. Heel fijn dat men zo bereid is om met je mee te denken! Ook als je twijfelt over lenzen of filters, kun je even bellen en geeft het enthousiaste en vakkundige team je advies over je aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Brian 30-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Ik had voor 12:00 de fuji x-t2 besteld en netjes de zelfde avond nog het pakketje thuis gekegen. Zeer goeie acties en alles zeer scherp geprijst. Voor mij geen andere winkel meer. Dit was mijn eerste aankoop maar zeker weten niet de laatste aankoop. Helemaal top! Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

klotz 30-10-2017 In de winkel gekocht
uden

aankoop 100-400

Ik kom wel vaker in deze winkel en ik wordt er altijd goed geholpen anders kwam ik er niet en de service is er van ouds her.
Heb mijn lens kunnen testen vordat ik de lens kocht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Klijnsma 29-10-2017 In de winkel gekocht

gx8

Het is een overzichtelijke winkel en ik heb een duidlijke uitleg gehad en de verkoper had alle tijd voor ons , ik ben blij met mijn aankoop

van den berg 29-10-2017 In de winkel gekocht

aankoop rx10

Het is een mooie ruime winkel en ook de winkel in wijchen kennen wij.
Ook daar zijn we voor informatie geweest en door het advies hebben we een luxe compactcamera gekocht i.p.v een reflex.

Hans k 29-10-2017 In de winkel gekocht

Statief

Ik was voor mijn videoreportages op zoek naar een nieuw goed statief. De medewerker van de Vakman heeft me hier prima in geadviseerd en ik kan weer aan de slag!

Richard 29-10-2017 In de winkel gekocht

Ik kom hier altijd!

Ik was op zoek naar een camera voor vakantie die kan filemen en foto's maken. Ik heb hier zeer goed advies gekregen.. Daarom heb ik maar meteen de Panasonic TZ90 gekocht

Peggy 28-10-2017 Via de website gekocht

aankoop 70-300

De winkel is erg druk, maar dat is normaal op zaterdag middag. In deze winkel hadden ze mijn lens op voorraad en waren ze de goedkoopste.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Stella 28-10-2017 In de winkel gekocht
Uden

Foto de Vakman is een fije winkel

Ik heb net een camera gekocht en ben zeer vriendelijk geholpen. Ook bleven ze rustig uitleg geven terwijl de winkel helemaal volstond.. Super goed geholpen vandaag.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

klokgieter 28-10-2017 In de winkel gekocht

sony hx90v

Ik ben netjes behandeld en ze hebben beide keren dat ik in de winkel was veel tijd voor me genomen en ze hebben de camera voor mijn ingesteld.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monique 27-10-2017 In de winkel gekocht
UDEN

Olympus

Ik ben al een tijd op zoek naar een goede camera om wat meer met deze hobby bezig te zijn.
Bij de Vakman hebben de medewerkers veel advies gegeven en ik heb voor deze Olympus gekozen; ik ben er blij mee!

Keshia 27-10-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Nadat ik op school in aanraking kwam met spiegelreflex camera's ben ik vandaag naar foto de vakman gegaan voor advies. De mensen die hier werken hebben veel verstand van zaken. Ik heb dus ok vandaag een systeem camera gekocht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 27-10-2017 In de winkel gekocht

Netjes geholpen

Omdat ik wat meer ruimte bj het fotograferen van gebouwen nodig had ben ik vandaag naar Foto de vakman gegaan om zo'n lens op te halen.. Hier ben ik netjes geholpen en heb ik goed advies gekregen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frederique 27-10-2017 Via de website gekocht

Super service; snel geleverd en persoonlijk advies

Bij Foto de Vakman nemen ze nog de tijd voor de jou als consument. Er waren voor mij wat verwarrende componenten in het bestelsysteem, daar werd ik snel over gebeld en kreeg zeer goede uitleg. Ook als je naar de winkel gaat nemen ze alle tijd voor je, om samen met je te kijken welk product het beste bij jouw wensen past.
Een winkel zoals ze horen te zijn; professioneel en klantgericht!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wim 27-10-2017 In de winkel gekocht

Weer goed geholpen.

Omdat mijn camera alweer meer dan 10 jaar oud is heb ik besloten om vandaag maar eens een nieuwe camera te kopen. Dus vandaag even bij foto de vakman in Uden langsgegaan om mij te laten voorlichten. .Ik ben hier zeer goed geholpen zodat ik maar meteen besloten heb om deze camera te kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bryan Jongsma 27-10-2017 Via de website gekocht

Beste afhandeling ooit

Ik heb bij Foto de Vakman een DJI Drone besteld, echter was binnen een half uur alles geregeld en werd er contact opgenomen om te kijken of ik echt de bestelling had geplaatst. De communicatie is echt soepel verlopen, waarbij duidelijk wordt uitgelegd wat de procedure is. Voor 12 besteld is dezelfde dag nog geleverd en zelfs dit was goed geregeld. Het is echt een geweldige webwinkel met een goede service, duidelijke communicatie en zou iedereen aanraden hier wat te halen!

M 26-10-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

de site is makkelijk te vinden, producten zijn zoals beschreven, snelle service en betrouwbare wegwinkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter L 25-10-2017 Via de website gekocht

Vertrouwde, rappe levering!

De website is duidelijk en daardoor gebruiksvriendelijk, de producten zijn gevarieerd en vlot leverbaar voor een scherpe prijs. Wat wordt beloofd, wordt waargemaakt!