Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Jan 24-06-2020

Een 3-tal jaar geleden in de winkel in Uden een tweetal camera's gekocht en daar prima geholpen tegen een goede prijs. Daarom eerst gekeken op de website en via de webshop een nieuwe camera gekocht tegen de juiste prijs en op de beloofde datum in huis.

Bob 23-06-2020

Snelle en acurate afhandeling van de bestelling.
Van bestelling tot en met aflevering, word je op de hoogte gehouden.
Alles goed verpakt.
TOP !

francyfair 22-06-2020

Foto de Vakman had een mooie aanbieding die elders niet te vinden was, hoefde dus niet lang na te denken alvorens hier mijn bestelling te plaatsen. Snelle service! Pakje was zoals aangegeven de volgende dag in huis, erg blij mee. Bestel hier de volgende keer weer

Petr 18-06-2020

Excellent, fast, professional ... what more could one ask for,an excellent website

Bert 17-06-2020

Overzichtelijke website die het kiezen/zoeken goed ondersteund, snel bezorgd en telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijke verkoper die direct alle relevante gegevens bij de hand heeft. Twee fysieke winkels waar je zo nodig de camera kunt uitproberen of afhalen.

Paul Brouwer 16-06-2020

Goed assortiment, scherpe prijzen. Na bestelling de volgende dag in huis. Website loopt goed, menu logisch. Ik had de spullen zo gevonden.

Anoniem 15-06-2020

Let op bij het maken van pasfoto's!
Voor de aanvraag van een identiteitskaart hadden we pasfoto's nodig van onze zoon (2mnd). Om er zeker van te zijn dat de pasfoto's goed zijn, zijn we naar foto de vakman gegaan, waar we vriendelijk en snel geholpen zijn. We zijn met de mooie pasfoto's meteen naar het gemeentehuis gegaan. Daar blijkt echter dat het formaat niet aan de eisen voldoet. Verwacht toch dat foto de vakman hierop zou letten.. maar helaas, dus maar weer met onze baby terug naar foto de vakman om nieuwe, juiste, foto's te laten maken. Na uitleg bij foto de vakman wat er niet goedgekeurd is aan de foto's, vertelde ze dat er pasfoto's in 2 verschillende formaten in het hoesje zaten. De juiste zaten er gewoon bij, we hadden stomweg de verkeerde eruit gehaald en afgegeven. Dit waren ze vergeten te vertellen bij het maken van de pasfoto's. Dit "foutje" heeft ons echter een halve dag gekost en wat de meerwaarde is van 2 verschillende formaten vraag ik mijzelf nog steeds af. Bedankt foto de vakman, mooie foto's maar het heeft ons heel veel gedoe om niets opgeleverd.

Car&Pet 14-06-2020

Snel gevonden wat ik nodig had, mooie gebruiksvriendelijke site en snel geleverd.

Noor 13-06-2020

Ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het objectief was nogal wat voordeliger dan bij collega's.
Overzichtelijke website, goede informatie. Wilde het objectief zelf ophalen in plaats van laten versturen. Ik werd daar zelfs nog extra over gebeld. Vriendelijke afhandeling in Wijchen.

Harry Bulthuis 13-06-2020

Het vinden van mijn cadeau voor de verjaardag was het gemakkelijkst bij de Foto de Vakman.
Daarnaast was het een voorbeeldige afhandeling van de bestelling. Steeds was ik op de hoogte waar het pakket zich bevond. En het pakket was goed van verpakking , degelijk maar ook fraai.

Ilse 12-06-2020

Zeer goeie service! Ik bestelde een camera voor mijn zaak, maar had een klein probleempje met de factuur. Binnen de 10 minuten nadat ik ze hierover gemaild had hadden ze al contact opgenomen en het probleem opgelost. Andere webshops kunnen hier iets van leren! Levering was ook perfect de dag na mijn aankoop, zoals beloofd! Ik bestel hier nog!

Ab 09-06-2020

Via de overzichtelijke website een Canon SX740HS gekocht met extra accu en geheugenkaart. Het totaalbedrag was lager dan bij de andere aanbieders. Keurig op tijd en compleet bezorgd. Een aanrader dus.

Ronald Lowijs 06-06-2020

Super snelle service en goed meedenken met mijn belang als prof fotograaf. Ik kom terug bij deze leverancier!!

Jos 05-06-2020

Aankoop goed geregeld. Snel verstuurd. Ik had 1 vraag, deze telefonisch gesteld. Direct duidelijk antwoord. Mooie prijs voor het toestel. Eigen fotohandel gevraagd voor levering. Kon toestel niet leveren voor aangeboden prijs. Gaf ook aan dat "fotodevakman.nl" een goede zaak was en ik daar zonder problemen kon kopen.

Edwin 04-06-2020

Op 26 mei 2020 heb ik twee lampen besteld waarvan beloofd werd dat ze snel geleverd zouden worden. Er kwam niets en de website meldde "bestelling in behandeling". Na een week toch maar eens nader geïnformeerd naar de exacte status. Er werd mij medegedeeld dat "er een fout in het systeem zat waardoor de bestelling niet goed doorkwam". Kan gebeuren natuurlijk, en het probleem werd direct opgepakt en waarschijnlijk ontvang ik de lampen vandaag (4 juni). Wel vind ik het erg slordig dat ik als klant aan de bel moet trekken en dat er blijkbaar geen controle is op de afhandeling en status van bestellingen. Geen ramp, maar wel slordig en de aanvankelijke belofte is niet nagekomen maar wel gecorrigeerd; vandaar een 5.

Pepijn 02-06-2020

Op de website van de fotodevakman staat heel duidelijk voor 16:30 besteld, Morgen in huis. Puur op deze zin heb ik besloten om mijn nieuwe lens hier te kopen.
Helaas bleek dit niet waar.
De volgende ochtend had ik nog geen mail van de post ontvangen en belde met fotodevakman wat er was gebeurd. De post bleek niet opgehaald en de lens zou een dag later komen.
Mijn vertrouwen dat hij de volgende dag wel aan zou komen was weg en ik zou grote deels van de dag niet thuis zijn om de lens in ontvangst te nemen.
Ik stuurde een mail dat ik de koop wilde annuleren. Een medewerker vertelde dat dat niet mogelijk is omdat het helemaal buiten hun schuld was en de lens inmiddels was opgehaald.
Dit is natuurlijk onzin ik heb een afspraak met fotodevakman en niet met de post, fotodevakman beloofd mij iets en komt dat niet na wat de reden is is voor mij niet belangrijk en ze konden er zeker iets aan doen.
Als ze bijvoorbeeld meteen een mailtje hadden gestuurd dat de post niet was opgehaald had ik een andere keuze kunnen maken. Het feit dat ze de schuld elders leggen vind ik niet professioneel.
Wat mij gerustgestelde was toen er iemand belde en zei dat ik het product altijd terug kon sturen en mijn geld terug kreeg. De volgende ochtend arriveerde mijn lens en het was allemaal prima in orde.

Het bericht is trouwens niet aan gekomen als reactie op de review kreeg ik weer te horen dat het niet hun fout was. Nou ja voor mij maar niet meer hier bestellen.
Officiele reactie van Foto de Vakman 10-06-2020

Goede morgen Pepijn,

Zoals je aangeeft staat er op de website van de fotodevakman heel duidelijk voor 16:30 besteld, Morgen in huis. Helaas is op die dag de container met pakketten niet opgehaald door POSTNL ondanks dat we tot een uur na sluitingstijd hebben gewacht en niemand meer bereikbaar was. Lijkt onwaarschijnlijk maar helaas is het waar. De volgende ochtend zijn we direct aan de gang gegaan om de container alsnog op te laten halen en deze is rond 12 uur opgehaald. Helaas heeft POSTNL niet alle pakketten nog dezelfde dag kunnen verwerken ondanks het verzoek tot uitleveren op die dag.

Helaas hebben we door overmacht onze leverbelofte aan onze klanten die dag niet waar kunnen maken.

Kaeso 02-06-2020

Ik heb gekozen voor Foto de Vakman vanwege de scherpe prijs en de goede referenties. Dat bleek heel goed uit te pakken. Ik ontving mijn nieuwe flitser snel en de communicatie over de levering was prima.
Een aanrader

Fred's Eye 02-06-2020

Ben erg tevreden over de wijze waarop Foto de Vakman mij als klant op de hoogte houdt over de routing van mijn bestelling. Vanaf moment van betaling tot aan de aflevering weet ik wanneer ik de bestelling kan ophalen en bij wie. Zelfs de openingstijden van de ophaallokatie geven zij aan.
Het geleverde product voldeed aan de verwachting. Op de site van Foto de Vakman kun je kosteloos de NL handleiding "ophalen". Super service.

Marco Bisschop 02-06-2020

Goed telefonisch geholpen met mijn vragen, snel opgenomen en vraag goed beantwoord. Bestellen gaat zeer vlot, goede communicatie over status van besteltraject en waneer een afgeleverd wordt. Als dan ook de prijs nog eens goedkoper is dan bij menig ander dan is je keuze natuurlijk snel gemaakt.

Rob 31-05-2020

De website belooft bezorging de volgende dag als je op werkdagen voor 16.30 bestelt. Ik heb op zondagavond besteld en wacht nu, donderdagochtend, nog op mijn bestelling; twee dagen later terwijl het op voorraad zou zijn. Inmiddels is de vriend voor wie het cadeau was bedoeld, al weer vertrokken... Ware het pakje bezorgd zoals beloofd, had ik hem er mee kunnen verrassen.

Marion 29-05-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat zij de batterijen die ik nodig heb voor de oude prijs aanbieden. Andere winkels zijn van €35 naar €60 gesprongen en dat vind ik een extreem verschil. Op de website stond dat er maar 1 geleverd kon worden en dat de andere 2 later zouden worden verzonden. Tot mijn verbazing is het ze toch gelukt om de 3 batterijen tegelijk op te sturen dus ik kan hier alleen maar positief over zijn. Heel blij met de snelle service en handig dat ze in hun eigen website een soort PostNL app hebben ingebouwd. Heb je meteen een totaal overzicht van je bestelling en de verzendstatus. Ik kom zeker terug.

Roeland 29-05-2020

Voor het eerst hier een camera aangeschaft. Advies vooraf was helder en snel, via chatvenster. De prijs was scherp, levering volgende dag. Ik wilde graag een extra Nederlandse handleiding. Hier heb ik per mail om gevraagd. De winkel reageerde snel en heeft via Nikon de extra handleiding voor me besteld.
Al met al een winkel om bij terug te komen. Prijs, service en snelheid: alles zoals het hoort. Dus ik kan geen verbeterpunten bedenken.

ton matthijssen 28-05-2020

Ik heb weinig woorden nodig. Heel mooie camera zo goed als nieuw. Ben hier erg blij mee.
Overigens prima informatie en service. Vriendelijk en correct. Verzorgde en vlotte levering.
Kortom de negen dik verdiend.
Ton Matthijssen

Manouk 28-05-2020

De Sony A6400 gekocht in de aanbieding. Snelle en goede levering. Prachtige camera

Anke van Brussel 27-05-2020

Fijne winkel, zowel webshop als winkel in Uden. Goede uitleg als je vragen hebt, ze nemen de tijd voor je. Eén klein minpuntje is dat de website niet up to date is wat betreft openingstijden (bijv de koopzondagen) en ook de inhoud van de doos klopte bij mijn bestelling niet. Op site stond dat interfacekabel in de doos zou zitten maar dit blijkt Canon al een hele tijd niet meer toe te voegen dus dan lijkt het me logischer dat foto de Vakman dit ook aanpast op hun website. Verder geen problemen en erg tevreden over deze winkel!

Henk van Schothorst 27-05-2020

Telefonisch uitgebreide en duidelijke informatie!
Daarbij een duidelijk advies.
Was ook over voorraad.
Vervolgens apparaat digitaal besteld en exact binnen de tijd bezorgd.
Dat kan dus niet beter!

Silvana 26-05-2020

Door de rustige verkoper ondanks de drukte in de winkel , ben ik nu in het bezit van een nu in het bezit van een geweldige camera...
Alle tips en kalmte hebben mij toch goed gedaan.
De verkoper nam ook echt de tijd om mij te helpen.. Geen rare verkoop praatjes maar luisteren naar de klant!

Bedankt hiervoor!!!

Henk van Schothorst 26-05-2020

Vooraf goede informatie en advies voor bestelling en daarna een zorgvuldige, goede en snelle afhandeling en bezorging

Wouter Verbaan 25-05-2020

Snelle levering en geen apart account nodig om een bestelling te plaatsen. Artikel voldoet aan de verwachting.

Erik 25-05-2020

Deskundige verkopers en die een goede service geven en bovenal een scherpe prijs.

Dennis 23-05-2020

Ik heb nu voor de eerste keer bij Foto de Vakman een aankoop gedaan. Vooraf heb ik gebeld voor informatie over het product (marumi macro opschroeflens achro 200). In tegenstelling tot bij 2 andere webwinkels heb ik een uitgebreide vakkundige uitleg gekregen met alle voors en tegens van het product. Deze duidelijke uitleg heeft bij mij gelijk tot aankoop geleid.
De levering was snel, zelfs sneller dan verwacht.

Ik zal zeker volgende keer nogmaals bij deze winkel kopen. Echt een aanrader.
Een (web)winkel met vriendelijk, vakkundig en eerlijk personeel.

Groet Dennis

Sander van Schijndel 21-05-2020

Via deze site kon ik fotomateriaal aanschaffen dat elders niet te vinden was. Aantrekkelijk geprijsd, duidelijke site en de volgende dag bezorgd. Zeer tevreden.

ziad 19-05-2020

mooie website en de prijzen soms is goedkoper dan andere bedrijven. je moet alleen goed zoeken.
zoeken op zijn website is zo snel.
bezorgtijd is na twee dagen meestal .

David1985 18-05-2020

Mooie shop, achtergrond informatie over een product is makkelijk te vinden en er staat ook genoeg info over een product. Ik heb voor hun gekozen omdat hun mijn gekozen product het goedkoopste aanboden. Ik heb ze gevonden via bol.com. Ik kijk altijd naar de leveranciers van een product en hoe dit op hun site staat omschreven. Het zelfde product was op hun eigen site 12 euro goedkoper dan bol.com en dit met dezelfde leveringsvoorwaarden

Evelien 18-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de winkel betrouwbaar is en goede pridukten levert. Verder ook scherp geprijsd en een snelle levering!

Rob 18-05-2020

Recent een cover gekocht voor de Fujifilm Instax Mini 90.
De cover is van goede kwaliteit en netjes afgewerkt, dus geheel naar wens.
Afhandeling van de order was vlot en het product werd snel verzonden.
Prijs van de cover is vergelijkbaar met de prijs van andere aanbieders.

Marcel 16-05-2020

Snelle levering en goed verpakt. Ik zou bij een volgende aankoop wederom overwegen om die aankoop bij Foto de Vakman te doen.

robert verhaaf 14-05-2020

het product slide fil scanner df s 310 se, ontvangen, en geprobeerd negatieven te scannen, HELAAS, ten eerste ontbrak een duidelijke nederlandse handleiding, kreeg na verzoek daartoe een vertaling per post; dus aan de slag HELAAS, er verschijnt steeds een uitroepteken op het schermpje bij opnamen, het lukt dus niet, er zit in schijfje achter in het apparaat en is aangesloten op mijn laptop, toch kan ik via mijn laptop de rollei niet traceren, kortom, lijkt wel weer een miskoop,

Laurens 13-05-2020

Makkelijk te bestellen via de website, goede prijs, levering na 3 dagen, doos niet verpakt of ingepakt geleverd.

Roeland 12-05-2020

Producten was precies waar ik naar zocht, helaas waren ze niet allemaal meer beschikbaar, maar werden toch zsm geleverd.

Donal 11-05-2020

Het is de eerste keer dat ik kies voor de webshop van foto de vakman, ik heb hiervoor gekozen omdat ik in principe al mijn fotoapparatuur koop in hun visuele winkel in Uden.
Ik ben erg tevreden over hoe men daar omgaat met klanten en stel hun kennis van zaken op prijs zodat ik mijn ondersteund voel in mijn keuze of mijn keuze misschien moet bijstellen.
Ik stel vakmanschap en klantvriendelijkheid erg op prijs dus was de keuze van hun webshop een logische stap.
Mijn bestelling werd snel afgeleverd, dus ik volledig tevreden.

A.Smetsers 10-05-2020

prima winkel, snelle afhandeling van de annulering van het bestelde.
ga zo door!

Johan 07-05-2020

Zowel fysiek (in de winkel of aan de telefoon), als via de website goede informatie en duidelijke antwoorden op de vragen die je stelt. Voor elke beurs en bereikte niveau van fotografie is er een ruim assortiment beschikbaar tegen redelijke prijzen. Webwinkel geeft duidelijke informatie t.a.v. bestellingen en verwachte tijd van bezorging (goede combi met PostNL)!
Ik ben zeer tevreden met min aankopen.

Mevr. G.J. Dekker 07-05-2020

Ik heb een scanner besteld, maar nog niet ontvangen. Ik kreeg een mail dat dit product niet voorradig is. Daar ben ik heel teleurgesteld over want dat stond niet vermeld op de site, anders had ik het niet besteld want ik wilde er snel mee aan de slag Verder kan ik dus nog niets over het product zeggen. Ik hoop dat het alsnog snel komt, maar ik heb zo mijn twijfels.
Officiele reactie van Foto de Vakman 11-05-2020

Beste, We vinden het vervelend te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Door een vertraging van de bestelling en de betaling was de scanner ondertussen verkocht. De betaling is 3 dagen na het plaatsen van de bestelling pas bij ons binnen gekomen. Helaas is in de tussentijd het laatste exemplaar van de scanner verkocht. We verwachten spoedig de bestelde scanner weer binnen te krijgen en deze aan u te kunnen uitleveren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angelina Foto de Vakman

Ronald Leffers 07-05-2020

Ik heb een lens besteld voor mijn nikon
Deze wert snel bezorgd.
Na dat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een mailtje met een dankjewel .
Ook werd ik op de hoogte gehouden van de waar neer de bestelling geleverd wordt.
Alles is dus keurig geregeld.

Peter 04-05-2020

Mijn bestelling werd keurig de volgende dag bezorgd. Prima service, ik had niet anders verwacht van De Vakman.

Peter 04-05-2020

Had een gebruikte lens voor mijn camera gekocht die door mijn gebrek aan kennis helaas niet bleek te passen, een afwijkende vatting. Retourneren was geen enkel probleem en de verdere afhandeling verliep snel en uiterst vriendelijk. Mijn compliment. Aanrader.

rb 03-05-2020

De fototape voor ons Henzo plakapparaat werd door dit bedrijf snel en correct geleverd

Jan van Ee 02-05-2020

Ik heb via de website een lens besteld. Na 1 dag werd hij keurig bezorgd. Ik vond het uitzoeken van de lens op de site en de bezorging uitstekend verzorgt.

ben 02-05-2020

website is duidelijk en helder. bestelling was eenvoudig te maken. alleen de update over de levering en de bezorgtijd van het pakket ontbrak. het pakket kwam snel binnen gelukkig!