Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 684 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.5

Frans 19-08-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Na enige tijd rondzoeken terecht gekomen bij foto de vakman. De camera had ik al maar een degelijke grip eronder was nog een dingetje... andere merken voldeden niet helemaal dus wilde heel graag een orgineel. Dus na snel antwoord op de vraag over de betrouwbaarheid van t apparaat dat ik kreeg via mail contact heb ik meteen de knoop door gehakt. De prijs van de grip is vrij hoog en staat niet in verhouding bij de meeste zaken. Deze winkel echter is een pro dealer van nikon en levert hele scherpe prijzen op. De aanschaf kan ik kort over zijn.... perfect! Naadloze aansluiting en oerdegelijk! Ben erg blij dat ik toch op het orgineel over gestapt ben.
Via de website besteld werd ik ook netjes telkens op de hoogte gehouden over de loop van het pakket. Snel geleverd zat de doos in een andere doos met plastic stoot kussentjes stevig verpakt.
Einde verhaal.... prima winkel met goede service, snelheid en scherpe prijzen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marcel 18-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service!

Ik heb vandaag een nieuwe camera gekocht omdat mijn andere camera niet voldoet. De verkoper heeft mij zeer goed geholpen ook omdat ik mijn portemonee vergeten was. Hij heeft voor een oplossing gezorgt zodat ik niet naar huis hoefde. Prima service.

happy met nieuwe printer via Fotodevakman 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Deze winkel was telefonisch goed bereikbaar en gaf gedetailleerde uitleg en antwoorden op mijn vragen die ik nog 'over had' na initiële productvergelijking via Kieskeurig.nl. Uiteindelijk via de webshop gekocht.
Product werd goed verpakt en meteen de vorige dag bezorgd.

Edwin 14-08-2018 Via de website gekocht

Foute levering

Artikel zoals vermeld in de advertentie niet geleverd, maar een totaal ander ding..
Retour verzonden en hopen op mn geld teruggaaf.

Astrid 14-08-2018 In de winkel gekocht
Uden

Hier worden altijd goed geholpen.

Omdat mijn eerste camera die ik hier heb gekocht gevallen was heb ik hier bij foto de vaman vandaag een nieuwe gekocht. Ook nu ben ik hier weer goed geholpen..

nnmpls 11-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Bestelling geplaatst en direct via iDeal voldaan, levering volgde snel. Ja, ik zou deze winkel aanbevelen.

a. smulders 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en alles keurig verpakt!

Heb hier wat onderdelen/accessoires voor mijn Nikon Fx spiegelreflex gekocht. Na eerst in een andere webshop me te hebben miskocht, kreeg ik van de fotovakman originele nikon parts thuisgestuurd. Alles past perfect dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JdB 06-08-2018 Via de website gekocht

Foto De Vakman doet wat het beloofd

Foto De Vakman is niet duur en afhandeling bestelling prima in orde . De bestelling werd zoals beloofd binnen 24 uur op het aangegeven afhaalpunt bezorgd en werd steeds per email op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Matthijs 06-08-2018 Via de website gekocht

Geleverd op datum zoals afgesproken!

Simpele bestelling voor een printercardridge gedaan. Zeer scherp geprijst en levert op het moment waarop was afgesproken via de website. Verder nette en heldere communicatie.
Gewoon goed dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ciska 05-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering, goede service met AfterPay en duidelijke overzichelijke site, met kwalitatief goede producten. Zeker een Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cora 05-08-2018 Via de website gekocht

Supervriendelijke medewerkers. Altijd geduldig met uitleg.

Grote sortering aan producten. Prijs/kwaliteits verhouding is goed. Zeer snelle levering. En de medewerkers zijn supervriendelijk.

Marcel 04-08-2018 Via de website gekocht

Top Service , kan niet beter!

Reeds eerste bestelling gedaan.Super snelle levering.Super scherpen prijzen.Ook goed verpakt zodat het gemakkelijk door de brievenbus past, scheelt geld en milieu!
Volgende bestelling zeker weten hier!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 03-08-2018 In de winkel gekocht

Moie winkel

Omdat mijn oude camera erg versleten is en ik fotografren ontzettend leuk vind, ben ik vandaag naar foto de vakman gegaan om een nieuwe camera te kopen. De verkopers zijn erg vriendelijk en ik heb goede uitleg gekregen..

Eelco 03-08-2018 In de winkel gekocht
Uden

Voor de eerste keer en prima geholpen.

Voor de eerste keer hier binnen geweest en meteen goed geholpen bij de koop van een onder water camera. We hebben een gopro gekocht en daarbij goed uitleg gehad..

Henk 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Via kieskeurig was ik op zoek naar een mij volledig bekend product voor de laagste prijs. Natuurlijk ook bij een betrouwbaar adres. Alles vond ik hier.

Dennis 03-08-2018 In de winkel gekocht
Uden

Een nieuwe camera voor in de fotostudio.

Voor in de studio was ik op zoek naar een nieuwe camera. Mijn oog was gevallen op de Sony A7II. De verkoper heeft mij de camera uitgelegd en samen zijn we in de studio van de fotozaak de camera gaan instellen om studio foto's te maken. Prima geholpen.

Cornelis 02-08-2018 Via de website gekocht

Prima

Erg gemakkelijk contact en zeer snelle levering!
Ik kon nergens anders het artikel krijgen en hier binnen 1 dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Theo 02-08-2018 Via de website gekocht

Beloven ,en dan niet waarmaken

HP printercartidges besteld zouden volgens nota 31 juli thuis worden bezorgd ,nu 3 augustus nog niet geleverd

Officiele reactie van Foto de Vakman 06-08-2018

Beste Theo,

We vinden het heel vervelend dat we de door u verwachte levertijd niet hebben gehaald. Op het moment van bestellen waren de door u bestelde producten niet allemaal op voorraad. Op de door ons gestuurd email en ingesproken voicemail bericht, of we de order in zijn geheel mochten versturen zodra deze op voorraad was, hebben we helaas geen antwoord mogen ontvangen.
Wij betreuren de gang van zaken en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Nellie 02-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service verleend

We hadden een oude analoge camera, maar de batterijen waren leeg. Nergens te krijgen, maar bij de vakman wel. Alleen bleek de camera niet te werken. De camera spoelde de nieuw gekochte rolletjes helemaal terug.
Ze hebben bij de vakman niet alleen de rolletjes weer in orde gemaakt, maar ook nog de camera omgeruild voor een werkende en er verder geen kosten voor gerekend. Topservice.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.Reeker 02-08-2018 Via de website gekocht

snelle service en vaak portovrij.........top

snelle levering....keurig verpakt etc etc etc.. Bij de meeste bestelling wordt er geen portokosten berekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne 01-08-2018 In de winkel gekocht
Uden

Goed geholpen in een prettige winkel

Vandaag in Uden heb ik een nieuwe camera gekocht en ben hier goed en prettig geholpen.Mooie winkel dichtbij ons huis..

Jolijn 01-08-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg gekregen.

Ze hebben hier 2 keer toe goed uitleg gegeven en daarom heb ik vandaag maar de camera aangeschaft. Vriendelijk personeel..

eelcosail 29-07-2018 Via de website gekocht

slechte klantenservice

Na het aanspraak proberen te maken op de garantie voor een drone die ik bij de foto vakman heb gekocht en die met storingen zijn eigen weg heeft gekozen ben ik nu al een maand aan het wachten op een reactie. Ze schuiven het steeds door naar de leverancier terwijl ik voor dit bedrijf koos met de hoop een goede service en garantie te krijgen. Een maand is echt te lang, drone experts hebben ook mijn data bekeken en vonden het een duidelijke zaak. Dit hoeft niet zo lang te duren en ik denk dat ze hopen dat ik stop met vragen als ze maar lang genoeg wachten. Data analyseren voor dit geval kost 15 min en niet een maand.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Foto de Vakman 01-08-2018

Geachte heer Dullaart,

Wij betreuren de gang van zaken rondom uw drone. Helaas zijn wij zelf niet in staat om een dergelijke analyse te doorgronden en u binnen vijftien minuten een antwoord te verschaffen. Wij begrijpen dat een maand een lange tijd is, echter verlopen de analyses via de importeur en zijn wij daar helaas afhankelijk van. Wij hebben meerdere malen al contact met hen gehad en zitten er bovenop. Wij vinden het nogmaals erg vervelend voor u, maar wij zijn ervan overtuigd dat dit snel goed wordt opgelost!

Dieke 28-07-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk contact, goed advies, snelle levering

Eerst telefonisch contact gehad, werd snel, netjes en vakkundig te woord gestaan.
Daarna online bestelling geplaatst, snel in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

meara 28-07-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle en keurig verpakte levering!

Vanwege een al eerdere goede ervaring!! Snelle en keurige levering. Duidelijke website !
Aan te bevelen dus!

Xander 28-07-2018 In de winkel gekocht
Uden

Voor mijn vakantie een fijne camera gekocht.

Voor mijn vakantie ben ik op zoek gegaan naar een goede camera. Door het goede advies heb ik gekozen voor de Canon Eos M50. Netjes en vriendelijk geholpen in deze winkel..

M. T. 27-07-2018 In de winkel gekocht
Uden

Service met een glimlach!

Na een teleurstellende ervaring bij een andere fotowinkel, heb ik hier weer het vertrouwen in de spiegelreflexcamera's terug gekregen. Lex heeft me weer enthousiast gemaakt en me erg goed geholpen bij het maken van mijn keuze!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nick 27-07-2018 In de winkel gekocht

Macro Objectief

Ik was op zoek naar tussenringen om macro opnames te gaan maken. Bij de Vakman in de winkel heeft de medewerker dit gedemonstreerd maar toen kwam ik er achter dat een echte macrolens nog beter bevalt.

Riet Galesloot 27-07-2018 In de winkel gekocht

Top Service!!

Medewerkers Foto de Vakman zijn professioneel, vakbekwaam en zeer klantgericht. Een winkel waar je je welkom voelt. Het verkoopproces in de winkel is een feestje. Gebruikersvriendelijke website met uitstekende informatie. In de winkel en op de website: zeer ruim assortiment met voor elk wat wils, van beginnende amateur tot de veeleisende professionele fotograaf. Het defect aan mijn Sony Alpha 9 viel onder de garantie en is super opgelost!!!

Cindy79 27-07-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Ik heb verschillende sites bekeken en de site van de fotodevakman.nl las voor mij erg fijn. Bij elke camera staat een duidelijke uitleg en het bestellen was zeer gemakkelijk. Mijn vragen achteraf werden gelijk beantwoord. Een volgende bestelling doe ik graag weer via fotodevakman.nl.

Marc (Molenhoek) 23-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

vrijdag via de website een nieuw groothoekobjectief voor mijn olympus om-d em-1 mk II besteld, zaterdagmiddag met postnl geleverd. sneller kan niet

Patrick Rombaux 20-07-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en service!

Goede informatie bij zoeken naar nieuw foto toestel en snelle respons.De Video's op de site zijn ook heel interressant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Matrin de Groot 26-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Ik kom al heel lang bij Foto de Vakman in Uden. Ze hebben me altijd netjes geholpen en goed te woord gestaan. Met betrekking tot service zetten ze graag een extra stap! Ze hebben een heel uitgebreid assortiment en denken echt met je mee!

Erik 24-06-2018 In de winkel gekocht

Weer goed geholpen.

Ik was hier om en nieuwe camera te kopen en de verkoper heeft mij hierbee goed geholpen. Hij heeft de verschillen tussen div. camera's laten zien. Dit is een fijne winkel..

A.V. 24-06-2018 In de winkel gekocht

op Vakantie

Voor onze volgende vakantie zochten we een goede camera en op aanraden van een zus gaan we naar de Vakman. De medewerker heeft van alles uitgelegd en zo hebben we deze Fuji camera gekozen.

Jos 24-06-2018 In de winkel gekocht

aankoop tz200

Het is een top winkel, waar ik netjes geholpen bent en waar ze een mooie vervanging voor mijn oude tz40 gevonden voor onze reis naar australie

Betty 24-06-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe camera

Ik kende de vakman al. Ze geven hier goed advies, en ben hier prettig geholpen met het kopen van een nieuwe camera

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 24-06-2018 In de winkel gekocht

Ik koop alles hier!

Altijd ben ik hier goed geholpen, ook vandaag bij de aanschaf van een Gimbal. Vriendelijk personeel die de gimbal ook op mijn meegebracht statief heeft gemonteerd. Super service.

M.S. 23-06-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe camera

Ik heb via internet mijzelf ingelezen en mijn keuze voor een nieuwe camera gemaakt. Daarna heb ik gezocht naar een winkel in de buurt om deze te gaan halen. De camera is netjes ingesteld en kort gedemonstreerd. Prima service!

Marlieke 23-06-2018 In de winkel gekocht
Uden

Mijn eerste camera met verwisselbare lens.

Voor mijn vakantie naar Ijsland en Marokko had ik een betere foto camera nodig. Dus voor advies naar foto de vakman in Uden gegaan. Het advies was zo goed dat ik maar meteen een camera heb gekocht. Dit is een fijne winkel.

L.H. 23-06-2018 In de winkel gekocht

onderwater camera

Voor onze volgende vakantie willen we net als vrienden een gemakkelijke waterdichte camera. Bij de Vakman heb ik hier een prima toestel gevonden en de medewerker heeft direct alles voor me ingesteld

K.E. 22-06-2018 In de winkel gekocht

Olympus

Bij de Vakman heb ik mijn zonnekap gebracht voor herstel en toen direct een nieuwe macrolens voor op vakantie gekocht. prima geholpen

Nick Bult 21-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, breed assortiment, goede prijs, snelle levering

De reden dat ik mijn cameraspullen bij fotodevakman kies is dat ze een breed assortiment hebben, ze verkopen alle A-merken tegen de laagst beschikbare marktprijs. Het feit dat ze een fysieke winkel in Nederland hebben maakt ze voor mij een betrouwbare partij om ook online duurdere onderdelen te kopen. De levering is overigens snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 21-06-2018 In de winkel gekocht

Een statief gekocht

Ik kende deze winkel al, kom hier graag vanwege de service en de kwaliteit. Het is fijn om eventueel terug te komen met iets of vragen, en de uitleg over wat je koopt vindt ik eigenlijk het belangrijkste en dat zit hier wel goed.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.R. 21-06-2018 In de winkel gekocht

Bekende naam in Uden

Deze winkel is een bekende naam in Uden. Zo ben ik hier ook terecht gekomen. Ik heb mezelf vooraf al ingelezen en heb de camera in de winkel opgehaald. Direct beschikbaar en ingesteld, klaar voor gebruik!

Dolf 20-06-2018 In de winkel gekocht

Mooie camera gekocht

Kom al langer bij de vakman, en heb mijn vorige camera ook hier gekocht. Wordt hier altijd goed geholpen

Teun 20-06-2018 In de winkel gekocht

altijd goed geholpen

nadat ik hier al eerder was geweest voor advies voor een nieuw toestel ben ik vandaag terug gegaan om deze te kopen. Beide keren ben ik keurig en vriendelijk geholpen. Fijne overzichtelijke winkel met goed personeel.

Caspar / This is Initia 19-06-2018 Via de website gekocht

Prettig contact

Duidelijke website
Het contact aan de telefoon en in de winkel is prettig.
De winkel is heel goed bereikbaar.
Deskundig advies wordt gegeven.

Chiel 19-06-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Voor mijn vakantie in de bergen was ik op zoek naar een goede verrekijker, gelukkig hebben ze bij foto de vakman een goed assortiment. Ook de verkoper heeft veel verstand van zaken en kon hier goed uitleg over geven.Dus maar meteen een kijker gekocht..

Loes 19-06-2018 In de winkel gekocht

aankoop gh7

De winkel heeft een uitgebreid assortiment en ze geven een helder advies en we hebben deze vergeleken met de gx80 maar de gh7 lag fijner in de hand en had een draaibaar scherm