Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

- 11-06-2023

Eerst gebeld met het bedrijf of mijn order was binnengekomen. Netjes te woord gestaan en gelijk een bevestiging gehad dat de order was aangekomen en direct werd verwerkt.
Netjes ingepakt, heldere communicatie en een dag later ontvangen.
PS De prijs die ze aanbieden is zelfs goedkoper dan het gemiddelde.
Ik zal zeker nog een keer bestellen! Dankjewel!

Peter 05-06-2023

Foto de Vakman hanteert een scherpe prijs, communiceert tijdig en correct en zorgt voor een spoedige verzending! Uitstekende ervaring dus.

Yrrah 04-06-2023

Er wordt snel gereageerd op vragen en bestellingen worden probleemloos en snel afgewerkt. Prima zaak.

Natasja 26-05-2023

Super goed gewoon
Hele goede service werd zelfs netjes gebeld over sd kaart en meteen alles via de tel geregeld ook de betaling voor sd kaart was zo geregeld aan de foon
Snelle levering en ben super blij met me camera
Ben erg tevreden over deze site en het vriendelijke personeel 🌻🌷

jp 26-05-2023

snelle levering goede adviezen en vriendelijke klantenservice goede prijzen

Carlo Snel 23-05-2023

Vanuit de website besteld en binnen twee dagen, keurig en onbeschadigd afgeleverd. Ik ben er erg blij mee.

Arian 15-05-2023

Batterijlader met zeer concurrerende prijs besteld.
Proces ging soepel en heldere communicatie over de levering.
Alles netjes binnen aangegeven tijd binnen gekregen dus helemaal top!

Gerard B 14-05-2023

Ik had een nikon 70-300mm gezien, na een telefoon kreeg ik de juiste informatie en hij werd dezelfde dag nog verstuurd de volgende dag kon ik er al gebruik vanmaken , de zending was goed verpakt en snel geleverd

Lumix guy 13-05-2023

Had in het verleden al naar volle tevredenheid artikelen besteld bij deze winkel en zal dat in de toekomst nog steeds doen. De website is helder en klantvriendelijk van opzet. Deze winkel blinkt uit door zeer goede communicatie, advies op maat, snelle en goed verpakte levering. Niet tevreden? Een telefoontje of mailtje is voldoende om er samen uit te komen. Kortom: grote klasse!

Remco 12-05-2023

Na een telefoontje en heldere uitleg overgegaan tot bestelling. Tot voor elkaar en de volgende dag al de bestelling in huis! Top zaak!

Louis Aukema 07-05-2023

Duidelijke site - snelle levering en goede digitale communicatie aangaande levering

Tech49.be 07-05-2023

Heel positieve ervaring, sony batterijen besteld en vlot geleverd en vooral aan een veel betere prijs. Ook goed is dat bulk korting gegeven wordt!

Eppie Timisela 29-04-2023

In mijn beleving (door online op de website naar camera artikelen te zoeken) en na aantal aankopen te hebben gedaan is Foto de Vakman voor mij bij uitstek de winkel voor alle camera artikelen. Van een simpele vraag via e-mail of chat wordt je vakkundig en deskundig geholpen. Dus je weet meteen waar je aan toe bent. Service en verzend afhandeling idem dito. Ze doen wat ze beloven. Ik heb op 25 april 2023 online in de chat wat informatie gevraagd over de systeemcamera de Panasonic Lumix DC-G9.
Wilde namelijk weten of deze camera verkocht wordt met de meest recente firmware update. Ik kreeg de confirmatie dat dit doorgaans het geval is bij verkoop en de verkoper stelde mij gerust dat dit voor 100% zou zijn. Over en weer nog wat vragen gesteld en de dag erna de bestelling geplaatst voor de Panasonic Lumix DC-G9. De verzending duurde 3 dagen (met Koningsdag ertussen) voordat ik de camera in handen had. Al met al een goede service dienst.

Pim 28-04-2023

Het artikel was op voorraad, de prijs was concurrerend en de verzending gratis en snel.

Michael Echteld 16-04-2023

Foto de Vakman heeft een zeer ruim aanbod aan foto-apparatuur en accessoires. De prijzen zijn, voor zover ik kan nagaan, in vergelijking met de 'grote' aanbieders, heel goed. Ook al is het aanbod heel breed, toch is het aanbod iets minder breed dan een aantal andere aanbieders. De informatie over de producten op de website is goed. Zoeken en filteren op de website is niet optimaal—er zijn weinig filteropties en de zoekopdrachten geven veel vals-positieven. Na aankoop werd ik heel snel en correct via e-mails op de hoogte gehouden. De bezorging was snel na de aanschaf. Wat mij betreft een aanrader.

Bas 13-04-2023

Inmiddels al meermaals bij Foto de Vakman besteld. Vlotte afhandeling van de orders.
Absolute aanrader!

Louis 12-04-2023

Zocht via in3 pay winkel met foto-apparatuur die OM 75-300 lens op voorraad hadden.....fotodevakman.nl bleek de juiste shop te zijn....besteld in 3 termijnen en de volgende dag keurig afgeleverd met track&trace bij afhaalpunt....niet direct opgehaald en op de hoogte gehouden van wanneer op te halen.... dus 1 aanrader deze winkel :-)

Art 07-04-2023

Ordered most of my camera stuff here. Great service! Usually delivered the next day. They also have installment options which is really convenient if youre on a budget.

Ella uit Elst 03-04-2023

Op zoek naar een goede fotoprinter kwamen we om 23:30u toevallig bij Foto DE Vakman uit, terwijl wij een andere fotozaak, met dezelfde prijsstelling, in gedachten hadden. Had vast met onze slaperigheid te maken. Die andere zaak bood een terugname garantie aan voor twee weken. Navraag bij De Vakman leerde ons dat zij diezelfde service bieden. De eigenaar (***) belde gelijk 's ochtends terug. En gaf aan: je mag 'm terugbrengen, maar de kans dat je dat doet, is nihil. Daar gaat hij gelijk in krijgen. Die Epson ET-8500 is een fantastisch apparaat, en helemaal hip in de installatie en de aansturing

Mirjam 01-04-2023

Een uitstekende winkel voor occasions. Eerder een zoomlens aangeschaft en onlangs een compact camera, beide in prima staat. Zeer vlotte levering.

Przemysław Górczak 01-04-2023

Fast shipping . The ordered lens is very well protected. I would highly recommend. 😊😊

Rfmfloreel 31-03-2023

Heb een ocassion lens gekocht. Topkwaliteit voor een mooie prijs. Snelle levering. Ik ga hier zeker meer bestellen. Fijn bedrijf.

Lars66 30-03-2023

Zeer makkelijk om product te bestellen op de website. En levering op de beloofde dag.
Ook voor de laagste prijs ivm andere webwinkels.

Robin Rook 23-03-2023

Heel aardig en behulpzaam personeel.
Ik belde of een camera sneller geleverd kon worden en de volgende dag was hij in huis!
Super goede service.

Wiebe 21-03-2023

Ik had iets besteld bij Foto de Vakman, maar bij levering kwam ik erachter dat ik een verkeerde versie had besteld. Na één telefoontje werd afgesproken dat ik de levering zou terugsturen en zij de goede versie naar mij zouden sturen. Daarnaast bleek de juiste versie goedkoper te zijn, waarop zij onmiddellijk het verschil hebben teruggestort. Dit alles binnen twee dagen. Super service!