Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Gerda Reynaert 28-08-2023

Het product dat ik kocht bij jullie online is goed gekeurd, vlot om te bestellen en levering was ook snel

Lumix boy 27-08-2023

Ik blijf bij deze winkel terugkomen vanwege de grote vakkennis van het personeel en het assortiment aan artikelen tegen een zeer redelijke prijs. Tel daarbij op de goede communicatie en vlotte levering en het plaatje is compleet. Samenvattend: ouderwetse klantenservice! Ik kan deze winkel van harte aanbevelen!

Broer 25-08-2023

Over de webwinkel ben ik echt tevreden, ik werd bij elke stap op de hoogte gehouden via de mail dus dat is echt top. Product was ook netjes verpakt dus dat is allemaal dikke prima!

Jos Belle 15-08-2023

Mijn mening over fotozaak De Vakman: ik was weer eens op het internet aan het surfen, op zoek naar een leuke occasion van de Nikon Z6II. Ik dacht nog, dat gaat niet lukken voor onder de €1600.- Wie schertst mijn verbazing, bij deze leuke fotozaak was er een in de aanbieding voor €1099.- Ik heb ong.5 minuten contact gehad met een zeer vriendelijke verkoper en de koop was ook binnen 5 minuten geregeld! Bij het uitpakken van het kado voor mij zelf, trof ik een body aan als nieuw, voor de helft van de nieuwprijs! Dus al met al Fotozaak De Vakman. Jos Belle

Fralew 14-08-2023

Donderdagavond besteld, zaterdagochtend bezorgd dus snelle levering. Keurig verpakt. Eenvoudig inlog in webshop. Korting Nikonclub wordt automatisch in mindering gebracht. Webshop zou een wat betere zoekfunctie kunnen hebben. Als je bijvoorbeeld zoekt op "Lexar SD" krijg je niet alleen SD-kaarten maar bijvoorbeeld ook een verrekijker van Pentax bij de zoekresultaten.

Martijn 12-08-2023

Alle informatie was snel te vinden, een vraagje via chat gedaan, die ook snel is beantwoord. En bij de levering ging ook alles prima

Jan Lubben 07-08-2023

Snelle levering en goede service!
Waar gewerkt wordt vallen spaanders waar niet gewerkt word niet, zoals hier.
Bij ontvangst van mn opbergtas voor de Canon cp1300 misten er jammer genoeg 2 tussenschotjes, dit per email aangegeven en binnen 1 dag werden er nieuwe opgestuurd!
Ik beveel bij deze Foto de Vakman van harte aan!
Ook bij mijn familie dit gedaan en hebben direkt een leuke Canon CP1300 bij Foto de Vakman besteld!

Kim 06-08-2023

Type fotorolletjes op voorraad die nergens anders te vinden waren en ook nog eens binnen 24 uur in huis!

Guido 05-08-2023

Vanaf het moment van bestellen tot de ontvangst werd ik perfect op de hoogte gehouden van de status. Het bestelde heb ik in perfecte staat ontvangen. Ik ben erg tevreden en ga zeker nog een keer shoppen daar.

Frank 04-08-2023

1 Augustus een Sony FDR-AX700 besteld
2 Augustus is deze bij mij afgleverd
Alles zeer correct afgehandeld
Ik ben zeer tevreden

W. Andelaar 03-08-2023

Dit is niet het eerste artikel dat ik gekocht heb bij Foto de Vakman. Normaal schrijf ik geen reviews want ik vind dat elke webshop haar werk goed moet doen. Daar moet je geen beoordeling voor willen vragen. Maarrrr nu doe ik het toch omdat Foto de Vakman het verdient. Ook deze bestelling en levering ging perfect. Dat betekent dat Foto de Vakman haar processen uitstekend op orde heeft!! Prijstechnisch is er ook niks op aan te merken. Uiteraard kijk ik bij de concurrent of het daar goedkoper gekocht kan worden.

Conclusie: ik zal altijd Foto de Vakman aanbevelen!! Ga zo door met jullie service!

Ado 02-08-2023

Ik heb bij "Foto de Vakman" een canon fotoprinter gekocht. Het aankoopproces ging soepel: na het bestellen op de site en betalen via ideal was de printer de volgende dag in huis. En de printer is fantastisch

Virgil 02-08-2023

Ik kende foto de vakman nog niet, maar zeker niet ontevreden over de levertijd. Bij andere zaken was het product tijdelijk niet leverbaar, maar hier was hij op voorraad. Zaterdag besteld en maandag binnen. Lekker snel en goed.

Merel 02-08-2023

Bestelling was snel geplaatst én zeer snel geleverd! Wat dat betreft super tevreden. Wat ik wel een beetje gek vond is dat de bestelde canon lens gewoon in de brievenbus geleverd werd. (Wij hebben een brievenbus voor de oprit). Het is toch een dure lens die er dan in ligt en het regende heel hard. Gelukkig zat de lens wel goed verpakt!

Walter 31-07-2023

Vlotte en persoonlijke service. Snelle reactie op vragen en snelle verzending. Levering laat nog wat op zich wachten maar dat ligt aan PostNl.

Eric 28-07-2023

We hebben zojuist een fotocamera gekocht. We waren eerst bij camera expres geweest, maar zijn daar slecht en ondeskundig geholpen. Vervolgens zijn we naar Uden gereden.
Daar zijn we daar heel deskundig, vriendelijk, snel en goed geholpen. Daarnaast is meteen alles geïnstalleerd en gebruiksklaar gemaakt. Top!
Dus wij zijn zeer tevreden!

Gary 28-07-2023

Levering als aangegeven en ook goed en veilig verpakt. De camera voldoet aan hetgeen ik er van verwacht. Enige minpuntje is dat ik nog een aanvullende vraag heb gemaild en tot op heden nog geen antwoord.

Ton 26-07-2023

Groot assortiment, scherpe prijzen en makkelijk bestellen. Goede informatie over de voortgang van de bestelling. Al eerder hier besteld en zeer tevreden.

Rob 25-07-2023

De website was duidelijk en het bestelproces was makkelijk. Ik kreeg wat ik besteld had in goede orde. Ik werd via e-mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Alhoewel ik binnen "de volgende dag bezorg tijd" had besteld kwam mijn bestelling toch een dag later. En niet op het afhaalpunt zoals ik had aangegeven, maar op mijn huisadres.

Andy 24-07-2023

Niets op aan te merken, goede service en toestel. correcte prijs - kwaliteit. Vlugge levering.

Jessie Vermeulen 21-07-2023

Heel fijn geholpen. We zijn beide niet thuis in camera’s maar de uitleg werd hierop aangepast en een passend product gevonden op onze wensen. Wij kunnen vooruit!

Tineke 01-07-2023

Compact camera gekocht: duidelijke informatie op de site, een snelle en nette levering, prima prijs.

Jurgen 01-07-2023

Juiste omschrijving en foto van het product, maar vooral doen wat je beloofd. Nette afhandeling van het administratieve gedeelte en vooral op de hoogte houden van het verzenden. Zowel voor als nadat het geleverd is effe een berichtje.

Fred 24-06-2023

Fijne winkel om heen te gaan en je krijgt nog fatsoenlijk uitleg.
Een van de nog weinig bestaande fotozaken gelegen in een mooi centrum [Uden] met parkeergarage om de hoek.
Je krijgt daar niet het gevoel dat er iets groots achter zit en ze jou een bepaalt merk op sturen.

René 13-06-2023

Visueel en aantrekkelijke website. Vlotte levering en goed verpakt verstuurd.