Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

BramA 20-03-2023

Ik heb in de afgelopen maand twee keer iets besteld. Beide keren binnen 24 uur thuis afgeleverd, goed verpakt met een nette nota op papier.

G.L. 20-03-2023

2x een bestelling gedaan, 2x snel verzonden en uitstekende service, leuk mailcontact gehad met nuttige informatie.

lang verhaal kort, aanrader!

Hopnis 15-03-2023

Kom al jaren bij fotodevakman.prettige mensen en goed advies.Dit keer een ministatief nodig en daar weer besteld.Werd heel snel geleverd

Ans 11-03-2023

Telefonisch goed advies gekregen. Daarna besteld. De spullen snel en goed ontvangen. Ik had nog een bedrag tegoed, ook dit werd snel overgemaakt. Goede service.

Eelco R. 10-03-2023

Keurige afhandeling door Foto de Vakman!
Ik heb een Fuji X-E4 inclusief 27mm kitlens aangeschaft. Vanwege ervaring bij een slordige, concurrerende fotowinkel toch even telefonisch contact opgenomen, om te vragen of de doos niet open is geweest. Er waren op dat moment vrijwel geen exemplaren meer op voorraad in Nederland en dan begin ik voor demomodellen te vrezen.
De medewerker heeft dit direct voor mij gecontroleerd en bevestigd dat het uit de magazijnvoorraad wordt geleverd. Uitstekende service!

Michel Boogaard 09-03-2023

Bij Foto de Vakman heb ik inmiddels weer een bestelling gedaan en ben uiterst tevreden hiermee. De 'Desview R6 UHB monitor die ik besteld had, kwam netjes op tijd en in mooi verpakte conditie bij ons binnen. Ik kies meestal voor een ophaalpunt van PostNL hiervoor vanwege tijdsgebrek. Ook daar niks anders dan lof. Foto de Vakman is in mijn GoTo geworden en ben heel tevreden over de online webshop. Goede sortering, makkelijk browsen en mooie omgeving om te komen kijken voor producten. Ik raad deze webshop dan ook zeer aan voor de hobbyisten van foto en video maar ook accessoires hiervoor.
Wij hebben diverse producten via Foto de Vakman besteld in het verleden en ook hiervan zeg ik niets anders dan lof. Bedankt Foto de Vakman voor snelle leveringen en de diensten die jullie leveren!

HMEDIA424 09-03-2023

Foto de Vakman is een zaak waar ik als professional graag mijn apparatuur koop. Niet alleen om reden van de gunstige prijzen, maar vooral ook om de kennis en passie die aanwezig is. Iets wat je tegenwoordig helaas bij veel bedrijven niet meer aantreft. Bij foto de vakman weten ze echt waar ze over praten en vertellen geen onzin. Althans niet voor zover ik heb kunnen waarnemen en mijn ervaring reikt. Ze weten de ins en outs van de apparatuur en kunnen je goed adviseren en op het juiste spoot zetten. Ik kan foto de vakman dan ook van harte aanbevelen.

Emma 07-03-2023

Foto de Vakman is een fijne webwinkel om mooi camera apparatuur te bestellen.
Toen ik contact opnam met de klantenservice ben ik erg goed, snel en vriendelijk geholpen. Ik had met haast een bestelling geplaatst en kwam er later achter dat ik niet goed gekeken had en dat één van de producten niet op voorraad was. Met een belangrijke shoot op de planning hebben ze hun uiterste best gedaan om aan het product te komen en het mij direct toegestuurd. Nu kan ik met een gerust hart de shoot deze week houden met alle benodigdheden! Bedankt!

Ingrid Zwartjes 06-03-2023

Onzeker over de aanschaf van een product heb ik gebeld met de Foto de vakman. Alles werd mij ter zake dienende zeer duidelijk en uiterst vriendelijk, uitgelegd. Dit deed mij besluiten het product te bestellen. Het bestellen en betalen gaat eenvoudig. Het product werd snel en goed geleverd. Ik ben super tevreden over de aankoop en de manier van zaken doen met dit bedrijf .
Ik zal het iedereen aanbevelen.

Ronald 04-03-2023

Na mail contact en een mooie aanbieding de Z30 besteld en daarbij ook direct de 50/250 lens, lens filters en extra batterij en sd kaart. Werd s’middags gebeld dat het type sd kaart niet op voorraad was maar wel een ander type. Deze werd voor de zelfde prijs mee gestuurd. De volgende dag alles al in huis. Super snelle en zeker nette en vriendelijke bezorging en advies.

Qasem 04-03-2023

Geweldige shop met goede prijzen en duidelijke categorieën. Aanbod is ook goed. De enige reden dat ik geen 10 kon geven, komt omdat je bij meer dan 4 producten (bij in ieder geval) niet meer je hele "winkelkar" kunt zien en dat is best vervelend.

Pieter 27-02-2023

de prijs was scherp in vergelijking met andere aanbieders. levering snel en goed. prettige website, duidelijke aanwijzingen. bij foutieve invoeringen (die ik deed) zeer gemakkelijk te corrigeren. gaf een zeer prettig gevoel.

HansK 26-02-2023

Ik geef nooit een tien dus het blijft bij een negen. Duidelijkheid website en goede prijzen. Artikel werd snel en goed verpakt geleverd. Verder wordt je op de hoogte gehouden van het bestelproces. Allemaal dus keurig verzorgd.

G. Retera 24-02-2023

Mooie, duidelijke en makkelijk te bedienen website.
Waar voor uw geld en zeer snelle levering.
En bovendien de goedkoopste.
Elke fotograaf kan hier zijn voordelig zijn apparatuur kopen.

Hennie 22-02-2023

Zeer goede service en snelle levering,duidelijke communicatie,netjes verpakt. Uiteraard een goed product voor herhaling vatbaar tevens uitstekende prijs.

Marcel Pelgrim 22-02-2023

Keurige winkel en klantenservice, leveringen conform afspraak en duidelijke correspondentie over wanneer je bestelling wordt geleverd!

Homework 15-02-2023

Snel gevonden wat ik zocht en daarna ook nog volgens afspraak bezorgd gekregen.

Michel 14-02-2023

Goeie webshop. Had eerder besteld en alles kwam op tijd en heel binnen bij ons. Ook deze aankoop ben ik zeer tevreden mee Ronin DJI RS 3 had ik aangeschaft, een toppie Gimbal die mijn Zhiyun Crane M2 moet gaan vervangen. Overigens ook heel tevreden mee hoor niks op aan te merken maar ik wou ietsje meer, willen we dat niet allemaal :)
Mijn volgende aankoop zal ik zeker weer bij Foto de vakman doen, gewoon omdat ze toch wel redelijk goede info en producten in voorraad hebben voor zeer schappelijke prijzen. Ook tweede hands kan je hier mee weg.

Julian Peeters 13-02-2023

Zeer vriendelijk personeel een groot assortiment, ik werd telefonisch gelijk te woord gestaan en ze hadden erg snel wat ik nodig had voor een goede prijs. verzending was snel, goed ingepakt, product naar behoren en dat voor een occassion. Ik kom hier zeker terug in het vervolg.

Rob 10-02-2023

Onlinebestelling snel en correct afgehandeld! Overzichtelijke website met veel keuze!

Arjen 09-02-2023

Een keer niet voor de "andere drie" gekozen. Google zoekopdracht naar batterij voor Nikon gaf Foto De Vakman als beste resultaat. Binnen 24 uur bezorgd, lekker snel. Voortaan wat vaker hier kijken.

Davy 02-02-2023

Super fijn bedrijf. Bestel hier regelmatig nieuwe fotoapparatuur en ze stellen nooit teleur. Altijd snel geleverd, netjes ingepakt, telefonisch super geholpen en altijd een goede prijs. Zo af en toe komen er mooie occasions voorbij.

Al met al kan ik iedereen FotodeVakman aanraden!

Kimberley 29-01-2023

Een drone bij Foto de Vakman gekocht voor de scherpste prijs. Bestelling verliep soepel, was goed verpakt en snel thuis met een kleine attentie :).

Jan 28-01-2023

Vanmorgen via een zoekopdracht in Google op de website van fotodevakman.nl terecht gekomen voor een Canon R7 inclusief EF mount adapter voor het bedrag van €1519.00
Op voorraad in de winkel in Wijchen, daar aangekomen kon de verkoper de aanbieding niet vinden in hun systeem terwijl wij via de telefoon meerdere malen hebben laten zien dat de aanbieding er wel degelijk op stond, na enige tijd zoeken zei de verkoper, dat we maar naar Uden moesten bellen want daar zit immers het hoofdkantoor, op een wel heel nonchalante manier zonder enige vorm van service. Op onze vraag of het niet logisch was of de verkoper niet even naar Uden wilde bellen kon dat uiteindelijk ook en na een hoop heen en weer gepraat konden we wel de camera maar niet de canon adapter krijgen maar daarvoor in plaats een goedkope thirdparty adapter. Een half uur nadien was de aanbieding, die er volgens de verkoper niet opstond, ineens verdwenen. Wat een service!! maar voor ons niet meer.
Opmerking, er was een jongeman aanwezig die ik nog niet eerder had gezien ( jawel ik kwam regelmatig bij jullie winkel) misschien een weekendhulp en die was wel service verlenend bezig, hopen dat hij zich niet laat beïnvloeden door zij leiding gevende.

Leo Degeling 27-01-2023

Alles is keurig netjes op tijd afgeleverd. De website is bestellen simpel en met verschillende betaalmogelijkheden.. Ik heb verder hier niets aan toe te voegen..