Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Sony 22-01-2023

Snelle levering, goede service, product voldoet aan verwachting, goed verpakt,gaat om een occasion.

W.Terpstra 21-01-2023

Webshop met heldere omschrijving en afbeeldingen. Altijd een goed aanbod, en voorraad van Nikon apparatuur.
Door een kleine storing op de site ging het bestellen ietsje stroever dan normaal, echter ging de levering als normaal.
Ook bij de verzending ging het iets anders dan verwacht (mede door storing?) waardoor het pakket rechtstreeks bezorgd werd, terwijl het de bedoeling was dat deze bij een bezorg punt van PostNL afgeleverd zou worden (zelf voor gekozen).

Waarschijnlijk als de storing intern opgelost is, zal eea gewoon op rolletjes lopen.
Levering was verder wel snel, goed verpakt en netjes bezorgd.

Anne 20-01-2023

Duidelijke site met logische indeling. Met een menu. Ook goede foto's van de diverse items

dipo 12-01-2023

Uitstekende webshop! Prima website, uitstekende service en relatief voordelig. NAV een nieuwsbrief wilde ik een camera bestellen. In deze nieuwsbrief werd hij voordeliger aangeboden als op de website. De aanbieding was niet via de website te bestellen. Telefonisch contact gehad met Joost die dit uitstekend oploste door mij eerst het volledige bedrag te laten afrekenen, waarna hij het verschil van de aanbieding aan mij terugstortte. Ook zeer snel geleverd. (volgende dag)

Martien 11-01-2023

Occasion: Canon EF Extender EF 1.4x III als nieuw, contact met klantenservice uitstekend, mooie prijs snelle en correcte levering.

Julien 08-01-2023

I only bought a few times from foto de vakman’s webstore but everytime the order came on time, well packed, etc… Cannot complain on anything so far plus I really enjoy the convenience of being able to pay in 3 times without extra fees.

Ruud J 08-01-2023

Foto de Vakman viel mij al langer op: goed en breed aanbod, scherpe prijzen en een overzichtelijke website. Uiteindelijk de keuze gemaakt een lens te bestellen en ik was verrast door het gemak en de eenvoud waarmee dat ging. Geen overbodige vragen waarvan je je weleens afvraagt wat ze met die informatie moeten.
Bestellen. betalen en levering gingen allemaal snel en de bevestiging via e-mail was snel en duidelijk.
Kortom, ik ben een zeer tevreden (nieuwe) klant van Foto de Vakman en kan hun zeker aanbevelen.

Mandrakeserver 05-01-2023

Een Nikon AF-S 17-35mm f/2.8AF S IF-ED D occasion gekocht.
Was een gok omdat ik op de site niet kon vinden in welke staat de lens bevond.
Zag er werkelijk prima uit bij ontvangst en mooi snel geleverd ook.

Luc 05-01-2023

Donderdagavond een tweedehands Fuji XT-3 met 18-55 en 55-200 objectief besteld. Werd op zaterdagvoormiddag al afgeleverd. Alle items in perfecte staat en dit voor een zeer schappelijke prijs. Foto De Vakman: een aanrader.

Marian78ro 03-01-2023

I did order from Belgium, the order arrived next day in the morning, good updates of tracking, very good protected.
I needed also customer service help, the customer service was more than quick answering, very friendly, helpful...
Very delightful!
I wish other companies to have the same services. I recommend!

Tonny Eijnde van den 02-01-2023

Na een inspirerende en goed verzorgde lezing en uitleg fuji X-H2 besloten deze kamera aan te schaffen. Deskundig winkelpersoneel.

Angelo 25-12-2022

Op Woensdagavond voor Kerst een verrekijker besteld. Volgende dag nog even telefonisch contact gehad, en duidelijke informatie gekregen. Vrijdags kijker ontvangen en ben er zeer tevreden over!!

Maickel Van heeswijk 21-12-2022

Ik had in de ochtend om 08:30 een bestelling gedaan en ingevuld dat ik deze wilde ophalen te Uden .
Nog geen uur later was ik alweer thuis met mijn bestelling , mega snel geregeld dus
Personeel in de winkel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Samuel 20-12-2022

Het is prima gegaan ! goede zaak . Snel geleverd en in prima staat !
Gewoon bestellen . echt zeer aanbevolen

Marianne 19-12-2022

Super service, snelle levering! Toen ik belde wanneer ik het artikel zou ontvangen omdat ik er wat haast mee had, werd het magazijn speciaal voor me gecheckt op voorraad en het artikel was de volgende dag al in huis.

Sander van Tienhoven 16-12-2022

Altijd fijn contact met de verkoopafdeling. Spullen zijn goed leverbaar gezien de omstandigheden.

Aal Marcelis 09-12-2022

Perfecte service zoals bij prijswijzigingen, hier ga ik zeker vaker bestellen

Jaco 03-12-2022

Ruime keuze in het assortiment, hele scherpe prijzen, makkelijk bestellen en hele snelle en correcte levering! Kan niet beter!

Bram Beurskens 30-11-2022

Werd zeer vriendelijk en geduldig geholpen met het aanmaken van mijn account en ook de verwerking ervan ging snel en goed. De bestelling werd ook snel verwerkt(za.middag besteld en letterlijk 24uur later al in huis)...waar maak je dat nog mee tegenwoordig?
Dit was mijn 1e aankoop bij Foto de Vakman, en zeker niet de laatste.

Samuel 30-11-2022

Gewoon een goede zaak, snel verzonden en van uitstekende kwaliteit. Ga hier zeker meer aankopen doen.

Luc Oevermans 27-11-2022

Jullie waren een van de weinige winkels die die de camera van mijn keuze op voorraad hadden.
De extra accu die ik erbij had besteld werkte niet en wordt zonder probleem omgeruild.

Eric 27-11-2022

De shop is prima, veel spullen enz. wat je mag verwachten, vind ik, Echter, de levering van Post nl is knap waardeloos, zaterdag pas! zou de lens gelevert worden, na een keer aanbellen en nog geen 30 sec. gewacht te hebben is de bezorger weggereden en nu kan ik mijn bestelling pas maandag op een afhaal punt ophalen, daar laat je spullen toch niet voor thuis bezorgen? Vandaar een 6.

Elisa 25-11-2022

Snelle levering. Duidelijke communicatie. Super service.
‘S middags besteld, volgende dag in huis. Telefonisch contact gehad over de bevestiging die wat later kwam via de mail, ook deze communicatie was super.

René Van Deyk 22-11-2022

De shop heeft een zeer ruim aanbod en de procedure tot aankoop verloopt vlot. Fijn dat ook de datum van levering strikt gerespecteerd wordt. Ik kom zeker terug bij een volgende aankoop.

Jos FM 17-11-2022

Heb al vaker via de webshop besteld en de levering is iedere keer zoals beloofd. Zo ook nu, zondagavond laat besteld en dinsdag keurig bezorgd. Het product, fuji xf 16-55mm, behoeft geen verdere toelichting. Top lens voor een zeer gunstige prijs.