Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Snelle levering met cadeautje 17-11-2022

Snelle levering. En er zat een cadeautje bij de verzending! Een pak spelkaarten. Leuke verrassing, superlief.

Christoph van der Bij 12-11-2022

Na overleg via e-mail bood Camera De Vakman een prachtige en eerlijke prijs voor mijn apparatuur. Bij binnenkomst in de winkel wordt je begroet als of je er dagelijks komt. De winkel-witbalans staat dan direct op zonnig. De nieuwe apparatuur lag al klaar hoewel ik geen contact had gehad met de persoon die ons begroette, was de casus al bekend. Erg efficiënt. Het overleg over de accessoires zoals Cfast cards is gewoon super profi. De vakkennis is groot. Iedereen krijgt hier de juiste aandacht, of je nu voor een printje of een professionele video set up komt. Vervolgens verlaat je de winkel met een grote lach op je gezicht. En denk je bij iedere keer dat je je camera aanzet aan foto de Vakman.

Marlies Peters 02-11-2022

Snelle levering van een deel van de bestelling. Ik krijg n bevestigingsmail dat mijn bestelling COMPLETE is terwijl er nog n onderdeel al betaald is en op nalevering staat.Maar dus nog niet heb ontvangen. Weet ook niet hoe lang de nalevering gaat duren.

MarcvP 30-10-2022

Onlangs via de webshop een tweedehands lens besteld. Lens was in nieuwstaat.
‘S avonds besteld en de volgende dag om 10.00h al geleverd.

Samuel 20-10-2022

Goede keus. Snelle afhandeling en netjes verpakt . Op naar de volgende bestelling. Bedankt

N v Dijk 19-10-2022

Na veel zoek- en vergelijkwerk gekozen om mijn product te kopen bij Foto de Vakman. Waarom? Ten eerste vanwege de scherpe prijs. De prijs die ik betaalde was één van de laagste die ik kon vinden, maar het bijkomende voordeel was de gratis verzending en de mogelijkheid tot het betalen in meerdere termijnen. Het tweede was de duidelijke website. Makkelijk om te zoeken en te bestellen. Wat erg prettig was is dat er suggesties werden gedaan voor accessoires die mogelijk (met korting) meebesteld konden worden. Hier heb ik gretig gebruik van gemaakt.
Bij de uiteindelijke bestelling kon ik kiezen uit meerdere verzendopties. Één daarvan was 's ochtends bestellen en 's avonds in huis. Uiteindelijk heb ik hier niet voor gekozen, omdat dit voor een verzekerde verzending helaas niet mogelijk is.
De dag erna kwam het pakket in een goede, veilige verpakking aan en heb ik veel plezier van het produkt.

Jan St. 14-10-2022

Vriendelijke en beleefde medewerkers die je graag helpen zonder je te pushen.
Geven goed en duidelijk advies.
Snelle levering.
Zal zeker vaker hier bestellen via de site maar ook zeker een bezoek brengen aan de winkel.

Hans 03-10-2022

In Frankrijk is een set Canon lenzen e.d. en een Benro filterset gestolen:
EF1.4x II
Serienummer: 1380300242

EF70-200mm F2.8L IS II USM
Serienummer: 848000545

RF 35MM F/1.8 MACRO IS STM
Serienummer: 1472001913

Ik had alles bij De 35 mm filter/zonnekap e.d.. Via marktplaats een nieuwe kunnen kopen. Toen ik ernaar
vroeg gaf men aan dat ik een verkeerd filter destijds besteld had. Perfect is dit natuurlijk.
Winkel is dan ook een aanrader.

Jlo 03-10-2022

Goede service en uitleg bij het bestellen van een Canon systeemcamera. De bestelling werd ook heel snel geleverd.

J van Iren 30-09-2022

Voor de eerste keer besteld bij Foto de Vakman en????? Helemaal Top ik had hiervoor een Sirui Gimbal en die gaat al haperen binnen een jaar met 5 kg gewicht.....Dus bij Foto de Vakman een Benro Carbon Gombal besteld met naaldlagers. Deze was reeds de volgende dag in huis wat een service en als er niets te fotograferen valtkrijg je een spel kaarten bij je bestelling helemaal top :-)

Michel 29-09-2022

Na enige tijd zoeken bij deze shop aangekomen. Men had alles op voorraad en ook de in3 mogelijkheid.
De uitstraling van het bedrijf, goede prijzen en de mogelijkheid om gespreid te betalen hebben mij uiteindelijk over de streep getrokken :)
Levering was zeer snel. Keurig verpakt.

Een zeer tevreden klant

François jeunen 17-09-2022

De website is goed overzichtelijk
Duidelijke afspraken over de bestelling of levering
Klantvriendelijk
Goede verpakking bij het versturen
Een aanrader en vertrouwenswaardig om een bestelling te plaatsen

W van D uit Duiven 15-09-2022

Vrij recent twee aankopen gedaan, een lens/objectief en een cameratas. Leveringen waren supersnel en ze zijn telefonisch zeer goed bereikbaar voor specifieke vragen. Het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht en niet te beroerd om dat extra stapje te zetten voor de klant. Dat zie je helaas niet meer zo vaak. Ook niet bij groters ondernemingen waar "perfecte plaatjes" worden beloofd maar niet worden nagekomen. Ik heb bij Foto de Vakman mijn Camera met lens gekocht, een tweede lens en onlangs een cameratas. Ze waren ook nog eens een stuk voordeliger dan de "grootgrutters" in deze branche. Een dikke aanrader wat mij betreft!

Kevin 15-09-2022

Zoals je mag verwachten. Zondag besteld, maandag track en tracé gekregen.

Omdat ik in de buurt was gevraagd of ik mocht ophalen. Dat kon smiddags alles opgehaald.

Netjes mijn id gecontroleerd (toch wel fijn als niemand anders het zo ophaald). En alles meegekregen. Prima dus

Hans 13-09-2022

Zij hebben artikelen op voorraad die andere bekende webshops niet hebben, hele nette prijzen. Alleen zouden ze niet op de website moeten zetten voor 23.59 besteld morgen in huis want dat was niet het geval en had niets te maken met de bezorgdienst. De bestelling werd pas de volgende ochtend in behandeling genomen en verzendklaar gemaakt gezien het tijdstip van de mail. De bestelling werd zeer ruim voor 23.59 gedaan.
Niet erg als een bestelling iets later komt maar als je iets belooft moet je het waarmaken. Verder prima webshop hoor!!

Hollie1959 06-09-2022

Tamron SP150-600mm f5-6.3 Di VC USD G2 Nikon occasion op 30-08-2022 na een oriënterend gesprekje met een medewerker van de winkel, direct daarna online besteld en op 31-08-2022 keurig verpakt door Post.nl afgeleverd. Super service, vriendelijk te woord gestaan en direct track & trace gegevens beschikbaar. Lens niet van nieuw te onderscheiden. Ben er blij mee!

Theo 20-08-2022

Snelle levering en artikel was in zeer goede conditie. camera was zeer goed verpakt en optimaal beschermd tijdens transport. Kunnen veel winkels nog iets van leren.

Marcel 16-08-2022

Online een objectief (occasion) gezien bij Foto de Vakman, vervolgens best wel een prettig telefonisch gesprek gehad en waarbij een dag later het objectief al thuis afgeleverd werd.

Klasse !!

Dave 14-08-2022

Heb hier onlangs mijn nieuwe videocamera gekocht. het had misschien wat voeten in de aarde. Maar ben echt zo blij met de manier waarop en hoe ik geholpen ben. Ga ook zeker terugkomen als ik weer nieuwe spullen ga aanschaffen.

Theo 14-08-2022

Op de website een lens met toebehoren gekocht, die in Nederland bijna nergens op voorraad is. Maar ondanks dat ik verwachtte dat er toch een probleem zou zijn, kwam alles 2 dagen later met PostNL netjes binnen.

Hector 13-08-2022

Super service!

Ik had een vraag over de voorraad van een product, meteen werd er gezocht en bekeken hoe en wat qua voorraad.
Vervolgens werd dit product zonder problemen apart voor mij gehouden en had ik hem de volgende dag al binnen.

Een dikke aanrader!

Giel 05-08-2022

Een bestelling geplaatst en meteen een reactie dat verzending klaar stond. Werd via de winkel steeds op de hoogte gehouden van status bestelling. Top service en uitstekende lagere prijs T.ov andere aanbieders! TOP 👍

pizza 01-08-2022

Update:
Ik wil deze review graag aanpassen en wel hier om.

Na het plaatsen van deze review kreeg ik een telefoontje van Foto de Vakman en deze heeft me uitgelegd waarom een en ander fout is gelopen. Een aantal zieke medewerkers, ontzettende drukte in zowel de winkel als de webshop en een paar misverstanden.
Ik werd uitgenodigd om naar de winkel te komen en onder het genot van een kopje koffie en een Bosse Bol werd zeer nauwkeurig door (Ben helaas zijn naam vergeten) mijn gimbal perfect gebalanceerd, echt vakwerk! En ondanks dat het ontzettend druk was in de winkel heeft hij me perfect geholpen. Dus toch een aanrader en een review score van 10! Dik verdiend! Had gehoopt dat ik mijn eerst review kon aanpassen maar dat schijnt niet te kunnen.

Review 01-08-2022
Komen afspraken niet na om terug te bellen wanneer ik om info vraag over camera en lens. Hierna bestel ik een gimbal, vraag vriendelijk (aan de vakman) of hij deze voor mij kan kalibreren voor de bestelde camera. Geen probleem hoor, doen we voor u!
Al na 20 minuten krijg ik een email dat de gimbal verzonden is. Hier aangekomen is de doos aan alle kanten ge-sealed en is dus niet gekalibreerd! Tot zover de "vakman".

Jack de Vries 16-12-2021

Erg behulpzame en meedenkende medewerkers. Ook goed op de hoogte van de spullen die ze verkopen. Voorlopig zal ik deze zaak vaker raadplegen/bezoeken ondanks het feit dat het 1,5 uur rijden is.

Portegies 07-12-2021

Gebruiksvriendelijke website, ik heb gemakkelijk kunnen vinden en bestellen wat ik zocht. Mijn bestelling werd snel en goed geleverd - een klein product (lens beschermhoes) in een nette kleine verpakking (kartonnen envelop).