Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

L.T. 06-12-2021

Prima service, fatsoenlijk te woord gestaan bij vragen. Prima afgeleverd en verpakt.

G 06-12-2021

Super snel. Zelfs met Black Friday enorm snel verstuurd. Besteld en kreeg binnen 2 uur al een mail dat mijn bestelling was verstuurd. Ook de optie voor het betalen in 3 delen, is enorm handig. Vooral voor de duurdere producten. Eén van de weinige webshops die dit aanbiedt.

Perry 05-12-2021

Uitstekende voorraad en prijs. Super snel en correct. Een zeer betrouwbare partij!

Bert Brugman 04-12-2021

Prima service, het product werd supersnel (zaterdag bedteld op zondag) bezorgd.. ik ben heel erg tevreden ..

Amber 02-12-2021

Goede service! Ik ben goed geadviseerd en geholpen in de winkel. Jammer dat de camera die ik had besteld pas in januari binnen komt....

R. van den Broeke 02-12-2021

Een fototas besteld en de volgende dag al in goede orde ontvangen. Blij met de vlotte service en met de tas

Katootje 02-12-2021

De snelle levering en de aantrekkelijke prijs.

Meerdere cartridges besteld, 1 gebruikt tot nu geen klachten,kwaliteit doet niet onder voor de originele Canon.

Maaike 01-12-2021

Ik had pas een analoge camera besteld en het desbetreffende rolletje er bij, werkt super goed en hij kwam ook nog een snel binnen! Dikke aanrader

Densley 01-12-2021

Zeer fijne ervaring beleefd bij foto de vakman. Snelle levering en vele keuze aan betalingopties.

Coen uit Den Bosch 30-11-2021

De website geeft een professionle indruk en is helder over de beschikbaarheid van het aanbod. Daarnaast is de prijsstelling goed.

Angelique 27-11-2021

Topservice en goed van prijs/kwaliteit. Snel reageren op vragen via mail etc. Topwinkel.

IvS 26-11-2021

Mocht je huiverig zijn om online een dure camera of objectief te bestellen, dan hoef je je bij Foto de Vakman geen zorgen te maken dat het mis gaat en je je geld kwijt bent. Ja, je bent wel geld kwijt, maar dan heb je ook wat! ;-)
Telefonisch nemen ze alle tijd die nodig is, mijn vraag of die en die teleconverter bijvoorbeeld past op een bepaald objectief werd ter plekke uitgeprobeerd en dus beantwoord (nee, past niet). En verder krijg je sowieso goed advies over welk objectief je voor welk soort fotografie het beste kunt gebruiken. Er werd duidelijk gecommuniceerd wanneer alles binnen zou komen en daarnaast bezorgt Redjepakketje 's avonds, wat erg handig is als je overdag niet thuis bent. Zowel mijn man als ik hebben bij Foto de Vakman een systeemcamera en allerlei accessoires aangeschaft en zijn zeer tevreden. Aanrader!

Irene 26-11-2021

Wat een goede (web)winkel is Foto de Vakman! Omdat een goede camera niet goedkoop is en ik niet vaak zo'n grote uitgave doe, is het fijn dat je gewoon kunt bellen voor advies. En wat extra prettig was: ik kreeg de tip om nog een paar dagen te wachten met bestellen, omdat je dan via Olympus een gratis objectief kon krijgen! Later weer gebeld voor advies, maar wie je ook aan de lijn krijgt: iedereen is even vriendelijk en deskundig. Het verzenden gaat ook snel en veilig, kortom: ik ben blij met Foto de Vakman.

Thomas 26-11-2021

In november een bestelling geplaatst op de site van foto de vakman! Erg snelle levering, netjes verpakt en heldere communicatie. Kortom een echte aanrader!

Haverkorn 25-11-2021

Hallo Vakman. Je moet wel oog houden op de mails die je al dan niet automatisch gegenereerd verstuurt. Ik kan namelijk nog geen oordeel vellen over het mij al wel betaalde artikel, omdat het (een week geleden) niet op voorraad was. Mij is per mail toegezegd dat het mij per omgaande wordt toegestuurd zodra het weer voorhanden is.
Officiele reactie van Foto de Vakman 02-12-2021

Goede morgen,

We vinden het erg vervelend dat we deze mail verstuurd hebben, aangezien het product wat u bestelde niet op voorraad was ten tijde van uw bestelling.

We gaan hier in de toekomst rekening mee houden.

Wouter 24-11-2021

Online een bestelling gedaan van een slecht leverbaar groothoek objectief van Canon. Nadat ik voor de zekerheid even navraag had gedaan naar de levertijd, meteen besteld. Binnen twee werkdagen netjes thuis bezorgd zoals ook was aangegeven.

Jose 20-11-2021

Deze winkel is echt een aanrader! Kopen op duidelijk advies en vlgs het budget. Ook verzending is heel goed. Via red je pakketje dezelfde avond netjes bezorgd.
Ik heb hier als laatste een reportageflitser gekocht. Hier ben uiterst tevreden over. Top!!

MN65 18-11-2021

Set besteld voor de reportage flitser. Snel en goed geleverd. Eigenlijk geen klachten en gewoon goed.

David 18-11-2021

Ik had mijn aankoop via elke willekeurige webshop kunnen doen maar ik had een goede reden om naar die van Foto De Vakman te gaan: De goede service en uitleg die ik kreeg in de winkel bij de aankoop van mijn nieuwe camera. Ik werd geholpen door Peter die ruim de tijd voor mij had en ik heb verschillende modellen kunnen zien en beoordelen. Heel prettig dus! Ook de aankoop in de webshop werd keurig afgehandeld en snel geleverd. Kortom: een winkel waar je graag terugkomt!

GamerCatGirl 12-11-2021

Heel tevreden met de Service. Helaas moest ik wel contact opnemen met de klantenservice i.v.m. een storing in het besteloverzicht. Hierdoor was het niet in te zien of de bestelling goed ontvangen was (ongeacht de mail) en mijn bestellingstatus te volgen. Ben verder wel heel vriendelijk te woord gestaan :) En nog steeds blij met mijn tekentablet!

Jose 11-11-2021

Ik ben heel tevreden over de service. Heb je een advies nodig krijg je snel iemand aan de lijn. Met heel duidelijke en vriendelijje uitleg. Ze nemen de tijd voor je. 👍👍
Alles wordt netjes en nauwkeurig geleverd.. Mijn beoordeling een Tien!!

Geja 11-11-2021

Een 10? Tja... ik heb geen reden voor aftrekpunten. Printer besteld, netjes de volgende dag thuisbezorgd. En extra verpakking door de originele doos (de verpakking van de printer zelf) in een andere doos te stoppen, is bespaard gebleven. Daar pluspunten voor!
En ik ben dolblij en tevreden met mijn printer. Ik had deze kwaliteit nooit verwacht van een thuisprinter...

Jeffrey 11-11-2021

Vriendelijk personeel en goede service. Qua prijs ook erg scherp vergeleken met de concurentie.

hva 10-11-2021

prima service, komen afspraak na en weten waar ze over praten, wordt er altijd netjes geholpen en nemen de tijd voor je

Rick 09-11-2021

Om te beginnen moet ik zeggen dat het een paar keer is voorgekomen dat dingen later of niet geleverd werden en ik hier achteraan moest gaan. Dat was erg vervelend.

MAAR waarom ik toch een dik verdiende 7 geef is omdat de medewerkers enthousiast en professioneel optreden en je graag te woord staan ook wanneer niet alles lekker loopt. Ze denken pro-actief met je mee en de producten die ze leveren zijn van goede kwaliteit.

Al met al ben ik erg tevreden, er zijn zeker nog verbeterpuntjes maar de persoonlijke en prodessionele aanpak maakt dit ruimschoots goed :)