Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Bert 09-11-2021

Ik ben niet tevreden omdat ik tot nu toe nog niks heb ontvangen en niks hoor van fotodevakman .nl
Over de levertijd het is nu meer dan een week geleden dat ik bestelt heb. Maar wel moet je betalen als je achteraf wil betalen ( afterpay) wel betalen voor iets wat je nog niet ontvangen heb.
Slechte zaak van foto de vakman.nl
Dus nu maar afwachten wanneer ik de bestelling ontvang of iets hoor.
Officiele reactie van Foto de Vakman 02-12-2021

Goede morgen Bert,

Zoals in de mail van 10 november vermeld staat, hebben we de door u bestelde printer vanaf januari 2021 al in bestelling staan. Ook hebben we geprobeerd een alternatief te vinden wat aan de door u gestelde voorwaarde voldeed. Helaas hebben we niet een passende vervanger kunnen vinden en is de bestelling door ons (i.o.m. u) geannuleerd.

Beumer 08-11-2021

Helaas heb ik op 1 november jl. een printer besteld, maar vandaag besteld, morgen in huis gaat niet op, want deze was niet op voorraad en nu moet ik deze nog steeds geleverd krijgen?
Officiele reactie van Foto de Vakman 02-12-2021

Goede morgen,

Op het moment van bestellen was uw product niet op voorraad. De voorraad indicatie was erg onduidelijk en hier hebben we een aanpassing in gedaan zodat de tekst die u benoemd niet meer zichtbaar is.

Mariette 08-11-2021

Op zoek naar een nieuwe lens voor mijn Nikon Z 6 kwam ik bij Foto de Vakman terecht. Ik vroeg telefonisch extra informatie. Ik werd direct, aardig en deskundig geholpen door een medewerker, die me ook bij de bestelling hielp. Met bezorgdienst "red je pakketje" had ik de lens de volgende dag al netjes in huis en kon ik meteen aan de slag. Het is een fantastische lens. Kortom, alleen maar lof voor Foto de Vakman, de bezorgdienst en natuurlijk voor het product zelf.

Anneke 05-11-2021

Perfecte service. Ik had mijn lens camouflage meteen de volgende dag in huis. Zeker een aanrader deze Foto De Vakman!

Hans Wilderink 05-11-2021

Op basis van een (telefonisch) gesprek en het benoemen van de verschillende verschillen tussen twee producten heeft mij doen besluiten om het product ( een fotoprinter) bij de fotovakman te gaan bestellen. Dit in tegenstelling van andere specialisten/experts van andere fotozaken die zich beperken tot het opsommen van de specificaties die je ook kunt lezen op de diverse sites, m.a.w. een deskundig advies bij de fotovakman.Ook de wijze van bezorgen ( door een speciaal koeriersbedrijf om beschadigingen aan het product te voorkomen) heeft ertoe bij gedragen dat ik het product bij de fotovakman heb besteld. Aflevering zoals het hoort.

Joop 05-11-2021

Up to date assortiment, snelle en zorgvuldige levering in de avonduren. De camera werd ècht persoonlijk overhandigd door de zeer attente bezorger. Het bestel proces was gedetailleerd te volgen en exact op tijd

Rijnders 03-11-2021

Ik raad foto de vakman aan aangezien mijn aankoop goed was verpakt en zeer snel geleverd! Tevens kreeg ik er een leuk cadeautje bij, een mooi badlaken!

John 30-10-2021

Foto de vakman.nl gekozen omdat deze als enige het gewenste product op voorraad had. Komt natuurlijk wel vaker voor, maar elders was de levertijd onduidelijk of over ca. 2 weken. Goede site en eenvoudig bestel- en betaalproces. Maar wat met name opviel en het zo positief maakt was de afwikkeling van de bestelling. Voor 11 uur zaterdagochtend besteld, 's avonds al geleverd. En zonder extra kosten! Via Red je Pakketje werd de bestelling bezorgd (noord NL) en d.m.v. live update kon de bezorger worden gevolgd. Tot aan de bezorging kon nog worden aangegeven of het eventueel elders bezorgd moest worden omdat ik net niet op tijd thuis zou zijn. Dit werd keurig en vlot afgewikkeld. De hele combi in deze bestelling was dus voor mij een zeer aangename ervaring en daarom zeer zeker aan te raden.

Willem 26-10-2021

Goed geholpen aan de telefoon ivm veranderen bezorgtijd
Netjes verpakt geleverd en op tijd. Aanrader

B 25-10-2021

Enorm goed geholpen aan de telefoon. Een absolute blij van vakkundig advies, geduld en vriendelijkheid. Het product is zeer naar wens en maakt mijn workflow als fotograaf een stuk gemakkelijker. Ik zal hier wederom weer eens bestellen mocht ik iets nodig hebben, en raad het anderen zeker aan!

Herma Vos 25-10-2021

Cameraset besteld, helaas was dit niet meer op voorraad. Werd netjes gebeld met de opties die mogelijk waren en zelfde avond in huis! Super bedankt voor de service!

Annelies 22-10-2021

Het product wat ik gekocht heb was bij 'Foto de Vakman' het goedkoopst en werd het snelst geleverd. Ik werd via mail goed op de hoogte gehouden van de status van levering. De volgende dag had ik het al in huis.

Giso Spijkerman 22-10-2021

Goede omschrijving van het product, snel verzonden en heldere communicatie via de mail.

Leonoor 20-10-2021

Was op zoek naar een specifiek product, maar bijna nergens meer te krijgen. Even gebeld om zeker te zijn van de aangegeven levertijd en daar werd keurig aan voldaan. Zeer tevreden en goede service! Bedankt

brig 20-10-2021

Ik heb eerder in de winkel een camera gekocht en ben dik tevreden over de service die ze bieden en de tijd die er voor mij genomen is om alle uitleg te geven .

Daardoor later opnieuw besteld via hun website .
ook daar duidelijke uitleg bij de artikelen en snelle verzending

Koen De Smedt 15-10-2021

De tweedehands Sony A7R2 die ik kocht was in orde, precies zoals ik op de site gelezen had. Daar ben ik super blij mee !
Ik had voor de levering echter een woensdag aangeduid, omdat dit de eerste dag was dat ik volledig thuis was.
Ik kreeg eerst een mail om te melden dat de levering ging doorgaan op dinsdag.
In de nacht van zondag op maandag kreeg ik dan een bericht dat de levering ging doorgaan op maandag.
Ik was dan ook niet thuis en kon mijn bestelling gaan ophalen op tien kilometer van mijn deur. Bovendien was die winkel vrij vroeg dicht en moest ik daarvoor speciaal vroeger weg op het werk. Ik laat zo'n dure bestelling niet graag liggen...

Frank 14-10-2021

Artikel is scherp geprijsd. De levering was volgens de afspraak; de volgende dag.
Als verassing een coupon van 10€ na inschrijven nieuwsbrief. Deze kon ik direct gebruiken.

Nikon 14-10-2021

Klantvriendelijk en prettig en uitgebreid hulp verlenen bij software update van Nikontoestel.

Canon printer 10-10-2021

Goede service, goedkoper dan andere winkels en aan verzendtijd wordt voldaan.

Marion K.S. 02-10-2021

Heel tevreden over de inschrijving van onze cursus digitaal fotograferen, soepel verlopen met snelle antwoorden en uitleg

Fabienne 02-10-2021

I ordered via foto de vakman a device which was used as demo in the shop. However it was in perfect conditions! Delivery was very fast, too. I am very happy with the product and I would order again at foto de vakman.

H. SOKHN 01-10-2021

Foto de Vakman is een betrouwbare webwinkel voor video camera's, drones en nog veel meer. Het is echt een aanrader voor professionals en hobbyisten. Bestellingen worden snel bezorgd mits op voorraad zijn natuurlijk. Uit mijn ervaring, bij een eertse bestelling is onbewust iets mis gegaan, na contact met de webwinkel werd alles netjes direct geregeld met respect voor de klant. dat waardeer ik enorm, de volgende dag is een nieuwe bestelling binnen zonder enige complicatie. Wat dat betreft is de webwinkel professioneel hulpzaam met eigen klanten, u wordt ook opgebeld om gelijk zaken op orde te stellen. Ik vind het een zeer vriendelijke service. Ik ga deze webshop in Uden zeker in de toekomst bezoeken voor mijn volgende aankoop.

Suzy 29-09-2021

Beste aanbod tegen meest voordelig prijs. Snel geleverd ook. Heel prima dus.

R. van Brakel 29-09-2021

Ik ben positief over Foto de Vakman in Uden. Je word netjes geholpen en krijgt passend advies.

Jan 28-09-2021

Snel, efficient en goedkoper dan Bol of Coolblue. Product was wel slecht verpakt, zat weinig vulmateriaal in de verzenddoos en er zat een groot gat in de verzenddoos. Dit is voor een electronisch product erg zorgmakend. Het product en de doos ervan zelf was geheel onbeschadigd.