Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Sietse 24-08-2021

Ik heb een tweedehands D850 gekocht met batterij grip. Super netjes tegen een goede prijs, snel en goed geholpen, compleet tevreden.

Martin 24-08-2021

Door zeer uitgebreid webshop met hele goede prijzen, een duidelijk en overzichtelijk website en zeer correct service.
Heb ik fotodevakman gekozen voor een bestelling.
En ja, Maken waar wat zij beweren. Had mijn bestelling volgende dag in huis. Bezorging was uitstekend en zeer goed te volgen.
Voor mij is fotode vakman de winkel voor fotografie i.p.v. diverse vage webshop met vage prijzen.

Jos. JR 24-08-2021

Duidelijke website, snelle service en goed op de hoogte gehouden van de levering. Top goede producten tegen een scherpe prijs. Geen woorden maar daden.

MJ 23-08-2021

de website geeft aan dat mijn artikel direct leverbaar is, volgende dag in huis geeft hij zelfs aan. Ik heb mijn item gisteren gekocht en vandaag kreeg ik een mail dat het niet op voorraad is en dat het wordt verzonden zodra het weer op voorraad is!!
Geen excuses en ook geen geschatte levertijd! Dit heb ik in lange tijd niet meegemaakt bij een online winkel, zet dan niet op je website dat het "direct leverbaar" is en ook nog eens "Morgen in huis" dit is niet zo gepast en wekt valse verwachtingen op bij de klant!

Zeer zeker niet tevreden en heb ook direct gemaild maar heb nog geen reactie mogen ontvangen...

Carla 22-08-2021

ik heb van mijn partner voor het afscheid van mijn werk een camera gekregen. deze camera heeft hij gekocht bij Foto de Vakman in Uden. er is ook gesproken over het volgen van een workshop digitale fotografie om alle mogelijkheden uit de camera te halen. ik heb op de site gekeken, hierover stond een duidelijke uitleg met mogelijkheden, wat behandelt wordt in de workshop. Ik heb met dan ook ingeschreven voor de cursus en meteen een reactie ontvangen, prettig verrast door snelle en leuke reactie. ik kijk er erg naar uit.

Michelle 21-08-2021

Duidelijke website, snelle service en goed op de hoogte gehouden van de levering. Goede producten tegen een scherpe prijs.

Albert Brussel 21-08-2021

Eerste aankoop bij de Vakman was voor mij echt aangenaam. Mijn bestelling uit Brussel vormde geen enkel probleem, duidelijke informatie betreffende levering via Post Nl. Mocht elke Firma zo handelen .... wat zou dat een plezier zijn.
Gewoon een dikke PROFICIAT.

Marc 20-08-2021

Mooi assortiment, levering was snel en de updates per mail zijn prima. Een aanrader voor alle fotografie professionals en enthousiastelingen.

richard van den broek 20-08-2021

snel en betrouwbaar goede service,en veilig.
goede overzicht producten op de web side van jullie.

Robert 19-08-2021

Daar ik nog wat aanvullende informatie nodig had over een artikel wat te koop stond, heb ik eerst contact gezocht met de klantenservice van Foto de Vakman. Het duurde enkele dagen voordat ik antwoord kreeg, maar het was de informatie die ik nodig had. Artikel vervolgens besteld en online betaald. Binnen twee dagen werd de bestelling bezorgd.
Mijn bevinding is dat men bij Foto de Vakman vriendelijk, behulpzaam en ter zake kundig is. Prijs / kwaliteit verhouding is ook goed. Zou hier weer kopen,

Brigitte 18-08-2021

Alles prima. Bestelling geplaatst en de volgende dag in mijn brievenbus gehad.
Super service en lage prijzen.

Alex 17-08-2021

Bij de foto vakman heb ik een extra accu besteld. Deze was prima geprijsd en tot mijn verbazing nog de zelfde dag nog bezorgd. Super service.

Samantha 16-08-2021

Ontzettend blij met de aanschaf van een canon 24-70mm 2.8 lens. Snelle levering en duidelijke site.

Fred 14-08-2021

Ik heb bij Foto de Vakman een GoXtreme black hawk + gekocht en ben uiterst tevreden. Het pakket was op tijd zoals afgesproken. Het product is zeer goed voor de prijs. Ik kan zowel Foto de Vakman als GoXtreme black hawk+ aanbevelen.

Jaap B. 13-08-2021

Afgelopen jaren uitstekende ervaringen met FotodeVakman. Persoonlijk contact, prima service, voel me geen nummer zoals bij een andere grote conculega. Ben zeer tevreden over mijn laatste aankoop, een gimbal van Sirui, marktconforme prijs en zeer snel geleverd.

Heather Bezuidenhout 12-08-2021

I ordered a battery that was out of stock. I did have trouble getting a hold of someone for a couple of days but I called and spoke to the lovely lady in logistics. She was able to recommend an alternative which was cheaper, refunded the difference which reflected in 24 hours and sent it out for same day delivery. I am extremely satisfied with their service!

Jan 12-08-2021

Canon G650 besteld. Foto de Vakman was de enigste winkel die ik op internet kon vinden welke deze printer op voorraad had.
volgende dag reeds geleverd. Klasse!

Philippe 12-08-2021

Eindelijk de gezochte wegwerpcamera's gevonden en bij de Vakman besteld. Er stond bij het online bestellen dat de bestelling daags erop verzonden zou worden. Dag later kreeg ik netjes telefoon vanuit de winkel dat ze mijn bestelling een dag later moesten verzenden daar ik anders een incompleet pakket zou krijgen. Super netjes dat er even werd gebeld en excuus werd aangeboden dat ik nog wat langer moest wachten. Zou elke winkel moeten doen als ze wat later zijn met bezorgen. Volgende keer ga ik weer hier bestellen!

Bas Knook 09-08-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze shop precies datgene had wat ik zocht voor een betaalbare prijs. De levering was er binnen een werkdag. De levering door de externe partij kan veel beter, omdat de bezorger mij zag zitten belde hij niet aan maar i.p. daarvan werd het op de grond gegooid voor de deur. Ik heb de bezorger daarover aan gesproken maar het interesseerde hem niets en wenste mij een nog fijne dag. Gelukkig was de inhoud van het pakketje (lamp voor een filmprojector) niet kapot! Misschien kan Foto de vakman de bezorgers van pakketjes er op attenderen voorzichtiger om te gaan met de te leveren spullen!

H. Jonkman 09-08-2021

Makkelijk te bestellen en een supersnelle levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Een echte aanrader!

Ruud 08-08-2021

Ik ben sinds ik in de winkel van Foto de Vakman in Uden ben geweest zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid van het vakbekwame personeel.
Men heeft veel vakkennis en praktijkervaring en is er niet op uit om geld aan mij te verdienen maar men vindt het belangrijk dat ik tevreden de winkel verlaat, dat was wel duidelijk. Ook online staat alles duidelijk omschreven zodat je snel tot een keuze kunt komen. En ik kreeg er gratis een mooi badlaken bij.

Christian Schallert 08-08-2021

Perfect product (Canon Powershot G5X Mark II), good price, and quickly and reliably delivered by Foto de Vakman. Very satisfied!

René 07-08-2021

Ik heb een cardreader besteld. Is snel en prima afgeleverd. Reader werkt uitstekend. Keurig verzorgd door de Vakman.

J. P. J. Roijackers 07-08-2021

Ik werd voordat ik overging tot koop telefonisch te woord gestaan door een vriendelijke medewerker die mijn vragen vakkundig wist te beantwoorden. Daarna was de koop snel gesloten via de website. Omdat ik gekozen had voor levering op maandag na het weekend in de avond had ik mijn twijfels of men dit waar kon maken. Dat was onterecht. De koeriersdienst waar ze mee werken houdt je keurig op de hoogte van het exacte moment van bezorgen en maken dit waar. Vooralsnog alleen maar positieve ervaringen. De lens die ik heb aangeschaft was vooralsnog mijn duurste aanschaf als fotograaf maar het was elke Euro waard als ik in de avond terug kijk naar de foto's die ik overdag op vakantie heb gemaakt. Dit was mijn tweede aankoop bij foto de vakman. Mijn volgende aankoop (een nieuwe full frame camera) ga ik hier ook aanschaffen.

Hans 07-08-2021

Prima communicatie via de mail , vooraf heb ik even gebeld voor wat extra informatie over de lens te vragen, geen bandje maar gewoon een mens aan de telefoon die kennis had van zaken.
Scherp het tijdsblok van bezorgen aangegeven.
Dik tevreden over het product

Prima ervaring dus