Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Harry 07-08-2021

De webshop gaf via de mail de gevraagde informatie over het tweedehands product. Verzending en betaling keurig op orde.

Srujan Mettu 06-08-2021

Great business and website. Order shipped quickly and at good prices. Extensive range, also on the website.

JanMus 06-08-2021

Prima zaak en website. Bestelling is snel verzonden en voor een goede prijzen. Uitgebreid assortiment, ook op de website.

Ruud 04-08-2021

Goede winkel! Snel verzonden en goede prijzen. Daarbij heeft Foto de Vakman een ruim assortiment, dus je kunt er voor van alles terecht.

Aris Rts 02-08-2021

I order a dji mini 2 , it came in good condition and in 2 days, as promised in the website , happy about the purchase !

Hans 01-08-2021

Jammer dat de website een andere maat suggereerde. De aangeboden compensatie was perfect, maar jammer genoeg moest het besteld worden. De winkel verdient een dikjke aanrader.

rene nolte 31-07-2021

Fijne service met top inzicht waardoor de aanschaf van onze eerste camera gelijk de juiste is!

Pieter Nijdam 30-07-2021

Hebben heel goed meegedacht waar ik het toestel vooral voor nodig heb en daar het advies op afgestemd.
En nemen daar alle tijd voor, wat heel prettig is.

Jo-Jo Homburg 30-07-2021

DJI Air 2s gekocht, belde op met de vraag voor 3 in 1.
Heel vriendelijke verkoper.
Afhandeling nog sneller! Zelfde avond drone in huis.
Helaas was de drone niet oke, werd totaal niet moeilijk gedaan. Dag erna in de winkel komen omruilen. Super netjes behandeld en een gloednieuwe meegekregen zonder enige twijfel.

Product thuis getest en werkt nu als een trein.

Beter kan dus niet, 10 uit 10.

Hans 30-07-2021

Snelle levering van het gewenste filter. S’avonds besteld de volgende dag in huis.

Carlos 27-07-2021

Very fast shipping! I ordered the lens before 12:00 midnight and I got the lens the next day at 18:00 ! The shop is also offering an in3 betalen method for their products which help a lot of amateur photographer that just starting!!! Overall I recommend the shop! Thanks!

Imar Berdik 26-07-2021

Door foto de vakman werd ik super vriendelijk geholpen, ook zeer kundig personeel dat mij snel van goed advies gaf. Ook de levering was volgens afspraak binnen een dag door iemand met een lach op zijn gezicht, voor scoort foto de vakman daarom een 10!

Fred 24-07-2021

Mooie apparatuur besteld en werd netjes verpakt en op de afgesproken dag afgeleverd!

Arthur 22-07-2021

Bestelde apparatuur is snel en netjes bezorgd. In een klein probleem met enkele artikelen die niet bleken te passen werd prettig meegedacht en er werd een mooie oplossing voor gevonden. Erg tevreden.

Rudy 22-07-2021

Omschrijvingen op de website kloppen niet (zitten diverse fouten in) en daardoor de verkeerde geleverd gekregen/besteld. Reactie op emails duurt dagen en daardoor zeer teleurstellend om cadeau te geven, want het was de verkeerde… En kreeg als mosterd na de verjaardag een email dat ze wel een andere konden bestellen (te laat en cadeau was al weggegeven).
Officiele reactie van Foto de Vakman 29-07-2021

Goede morgen Rudy,

Helaas is er door een fout op onze website het verkeerde product naar u verstuurd. De verkeerde informatie hebben we aangepast op onze website.

W 21-07-2021

Snelle en goede levering, prijs-kwaliteitverhouding van fotoalbum is uitstekend!

Rogier 20-07-2021

Ze waren het goedkoopst na uitgebreid onderzoek. Levering was supersnel en zelfs sms aankondiging 5 min voor levering.! Die kende ik nog niet. Top!

Johan B. 20-07-2021

Bij mijn bestelling ging er iets fout met mijn betaling waardoor ik de aankoop opnieuw uitvoerde via PayPal waarvoor extra kosten worden aangerekend. Na een mailtje voor meer uitleg werd alles zeer snel en correct in orde gebracht. De PayPal bestelling werd geschrapt en de eerste aankoop werd geheractiveerd. Ze hebben met de eerstvolgende werkdag onmiddellijk telefonisch gecontacteerd. Ik ben daarom uiterst tevreden !!! Een echte aanrader die "Foto de Vakman".

M de Boer 20-07-2021

Super! Snel en makkelijk besteld, volgende dag mijn lens al in huis. Mooi op tijd voor de vakantie naar Vlieland. Helemaal tevreden (:

Roel W. 18-07-2021

Zondag een Canon EF100-400mm lens occasion besteld, dinsdagmiddag was hij veilig verpakt al binnen. Daarbij mag ook gezegd worden dat de prijs voor de lens zeer zacht was en ik zo dus een fantastische deal te pakken had. Voor vragen over de lens had ik gebeld en ik werd vriendelijk geholpen. Foto de Vakman zou ik zeker aan kunnen raden.

L. Vreugdenhil 18-07-2021

Na bestelling via website. Snelle levering van de nieuwe 77mm lensdop. Hierdoor kunnen we nu optimaal gaan fotograveren omdat we de nieuwe lensdop met elastiek niet meer kwijt kunnen raken.

Boyden van den Berg 18-07-2021

Ik was op zoek naar een bepaalde lens en Foto de Vakman was de enige wie deze als occassion had in combinatie met de geweldige in3 service. Een kwaliteits aanwinst voor mijn collectie en goede, snelle service!

Johnny 18-07-2021

Ik heb een Sony a6400 gekocht en ik ben zeer tevreden met de service, levering en kwaliteit van fotodevakman.nl. Ben je beginner of proffesional en wil je voor een goede prijs een mooie camera? zoek dan niet verder!

nick 17-07-2021

spullen snel in huis en voldoende voorraad. ook gewoon orgineel materiaal (gopro)
binnenkort nog een paar mooie dingen aanschaffen zoals een tripod

Marc 16-07-2021

Super snel in huis en alles keurig afgehandeld. Een van de weinige met voorraad, dus dat is altijd goed.