Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Ed 01-12-2019

Prima advies op een prettig wijze van een zeer bekwame fotovakman voor de aanschaf van een nieuwe systeemcamera en accessoires. Zeker een aanbeveling.

Gertjan Vlaanderen 28-11-2019

Hier mijn canon 100-400 M2 gekocht. Personeel is zeer behulpzaam en kundig. Wat ik ook zeer belangrijk vind is dat men de tijd voor je neemt (wat je lang niet overall meer tegenkomt) en al je vragen kunnen beantwoorden.
Zeer prettige evaring met deze zaak en zijn verkopers.

Deze fotozaak is beveel ik ten zeerste aan. Al moet ik er een eind voor rijden.

Caroline Wirtz 26-11-2019

Snelle levering door Foto de Vakman!
Ik heb mijn bestelling vrijdag geplaatst en had mijn nieuwe aanwinsten zaterdag al in huis.
Goed verpakt en veilig verzonden. Top!
Het enige minpuntje vind ik dat je kosten moet betalen voor een credit card of PayPal betaling.

rob 26-11-2019

Vriendelijk personeel, goed advies gekregen. Camera werd in de winkel meteen gebruiksklaar gemaakt en uitgelegd.

Johan 24-11-2019

Supersnelle levering. Jammer dat je voor een klein pakje wat makkelijk door de brievenbus kan ongeveer €6,50 verzendkosten moet betalen.

Ria 22-11-2019

Ik had een lens besteld, maar die bleek niet leverbaar doordat iemand anders deze al gekocht had en de website niet ververst was.
Ik was hierover uiteraard teleurgesteld.
Ik hoop dat het waar is dat iemand anders mij net voor was en dat het niet alleen maar een te-mooi-om-waar-te-zijn-lokkertje was in de hoop mij iets anders te kunnen verkopen.
Officiele reactie van Foto de Vakman 25-11-2019

Beste Ria,

Helaas is het waar wat we gezegd hebben, De lens die u besteld had was een occasion die iets te scherp geprijsd was. Hierdoor hebben in korte tijd meerdere mensen interesse getoond in dit product. Aangezien we een occasion maar 1 keer kunnen leveren, hebben we helaas uw bestelling moeten annuleren.

Nogmaals onze oprechte excuses.

Krijn 22-11-2019

Prompte levering. Deze zaak is een aanrader. Beantwoording van vragen gaat ook super snel

Bob Vrijbergen 19-11-2019

Ik ben al ca. 5 jaar klant bij foto de vakman, ik koop bijna alles in de winkel in Uden.
Ik krijg daar altijd goed advies, de medewerkers nemen altijd ruim de tijd om alles goed uit te leggen, ook als het heel druk is.
De prijzen zin ook scherp.

E. 19-11-2019

Dit was mijn eerste koop bij foto de vakman maar ik ben meteen verkocht.
Er was vriendelijk contact over de telefoon en een snelle levering. Het product was tweedehands maar zag er nog echt als nieuw uit.
Mijn volgende koop zal daarom ook zeker bij foto de vakman zijn!

Th Noij 18-11-2019

Uitgekozen omdat product af te halen was op locatie met daarbij een hele goede en fijne uitleg door vakmensen

Rina 18-11-2019

Fijne overzichtelijke winkel met deskundig personeel die weten waar ze het over hebben en meteen door hebben wat voor de klant een geschikt product is

Hans Vlietstra 18-11-2019

Mijn Canon lens heb ik in Wijchen gekocht. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. De prijzen zijn concurrerend en ze hebben een duidelijke website. Ook het telefonisch contact was snel en correct.

Bettina 17-11-2019

Prima shop met vriendelijke prijzen, grote afspraken en directe levering, kon de volgende dag al mijn aankoop in ontvangst nemen en mee op pad, uitstekende levering. Top shop:)

J. D. 17-11-2019

Levering was snel en compleet. Overzichtelijke site. Alles is prima geregeld.

Evelien 17-11-2019

Goede omschrijving van het artikel en supersnelle verzending, vandaag besteld, morgen in huis.

Thembi 17-11-2019

Hi

Ik kan niks anders dan 10* te geven, webshop is overzichtelijk en je kunt meteen zien op voorraad of niet..prijzen liggen gemiddeld.. met veel verschillende betaalmidden kunnen betalen, en volgende dag in huis, netjes verpakt, spullen zoals in de webshop!!

Voor ons een dikke 10 waard, dochter blij mama blij..... tot de volgende keer zou hier zeker weer kopen.....

Arjanredcross 15-11-2019

Goed Produkt, vlotte levering. Snelle terugbetaling bij retour en goed advies voor alternatief

Jeanet 15-11-2019

Snelle levering, top product, artikel retour gestuurd (bleek ik niet nodig te hebben), rap verrekend op de factuur, vriendelijke service.

Julian 15-11-2019

Duidelijke omschrijving op de site. Goede prijs. Heldere communicatie over levering.
Product goed verpakt en snel geleverd volgens afspraak.

Hennie 13-11-2019

De handschoenen zijn van goede kwaliteit en pasvorm.
Er was een actie van 10% korting. Met het online bestellen kon de korting niet ingevuld worden.
De vakman heeft keurig 10% terug betaald en een mail gestuurd. Dit gaf een heel goed gevoel!

Mark 13-11-2019

Duidelijke uitleg op de site en snelle levering. Enige puntje van aandacht was dat ik wel heel veel mails ontving over de aanschaf en levering. Dit kan iets beperkter maar liever goed geïnformeerd dan te weinig.

JVE 12-11-2019

Lumix DC-FZ82 aangeschaft bij Foto de Vakman in Uden.
Goede service en snelle reactie op je email.
Verder is de winkel in Uden vrij groot en gelegen in het Centrum met meer dan genoeg parkeergelegenheid in de buurt.

Wiebe Kroezen 11-11-2019

Nieuwe 100mm lens gekocht via de webshop. Ook telefonische zeer goed bereikbaar, en erg vriendelijk geholpen bij mijn vragen over de leverings mogelijkheden in de avond. TOP!!!

Kees 10-11-2019

Snel gegeven, accurate informatie over het product (camera occasion) na een vraag via de e-mail. Bij de email die de bestelling bevestigde zat ook een formulier dat gebruikt kon worden als ik me nog wilde bedenken. Pakket snel verstuurd en goed verpakt. Prima kwaliteit van het product.

Janssen 09-11-2019

Duidelijke en heldere uitleg. Daarnaast leuke tips gekregen voor het gebruik van de camera.

Leo 08-11-2019

Zeer te vreden over deze winkel. Tijdens telefonisch contact over betaling netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg. webshop is overzichtelijk en duidelijk . Levering is snel

Mimke 08-11-2019

Mijn oude camera had ik vanochtend meegenomen naar de winkel, maar helaas was deze "overleden". Na overleg met het thuisfront ben ik vanmiddag maar weer naar de winkel gegaan om een nieuwe camera te kopen. De verkopers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg gekregen en de verkoper heeft de camera voor mij klaar gemaakt.

Lisette 08-11-2019

Voor ons gezin hebben we besloten om een systeem camera aan te schaffen. Hiervoor zijn we naar fotodevakman gegaan om advies. Hier zijn we zeer goed geholpen en hebben we maar meteen de camera gekocht. De verkoper heeft deze meteen helemaal voor ons ingesteld. Fijne winkel.

Marcocamaro 07-11-2019

De website van Foto de Vakman is overzichtelijk en werkt intuïtief.
Alle informatie die ik zocht kon ik daar on-line vinden.
Toch vind ik, bij een grote aankoop persoonlijk contact, ook al was het telefonisch, altijd nog prettiger dan alleen alles op het scherm te lezen. Er. Sommige antwoorden werpen weer nieuwe vragen op. De verkoper was zeer behulpzaam en vakbekwaam.
De beslissing kon snel gemaakt worden en het on-line bestellen was eenvoudig.
2 werkdagen later was de aankoop reeds in huis.

André 07-11-2019

Heb voor foto de vakman gekozen omdat ik daar mijn vorige camera in de winkel gekocht hebt en goed en vriendelijk ben geholpen.
Hadden nu een mooie actie met Fujifilm dus besloten om een nieuwe body aan te schaffen.

Anne 06-11-2019

Ik ben in beide winkels in Uden en Wijchen geweest. In beide winkels werd ik erg goed geholpen in de zoektocht naar een nieuwe camera. De verkoper in Wijchen heeft mij over het toestel alles uitgelegd hoe het werkte, zelfs de dingen die ik niet wist. Ik had het gevoel dat er alle tijd voor mij gemaakt werd en ik heb een positief gevoel over mijn aankoop.

Max 04-11-2019

Duidelijke webshop en mooie garantievoorwaarden. Lens ook goedkoper dan elders.

marja 03-11-2019

ik wilde graag wat meer zoom hebben, voor mijn canon en heb hier na uitleg voor een 18-30 lens gekozen, zodat ik niet meer hoef te wisselen.

wendy 02-11-2019

Het is een mooie winkel, waar ik goed advies van mijn nieuwe lens op de Canon 200d heb gekregen.
alle tijd voor ons genomen.

Ed 02-11-2019

Winkel met een ruim aanbod, heldere uitleg, prima service, goede afstemming met de klant en snelle levering

J&M 01-11-2019

Bij foto De Vakman wordt je geholpen door deskundig personeel. Er wordt goed uitleg gegeven over het produkt wat je wil kopen en er wordt ook geluisterd naar je wensen voor de aanschaf van het produkt. Kortom, door het goede advies hebben wij een camera gekocht die bij ons past.

Arjen 01-11-2019

Prima communicatie vanaf bestelling tot bezorging. Niets op aan te merken. Blij mee!

Caatje 31-10-2019

Mijn aankoop kon toch niet geleverd worden, voorraad beheer kennelijk niet op orde. Hopelijk krijg ik snel mn geld terug.
Officiele reactie van Foto de Vakman 31-10-2019

Beste Caatje,

We vinden het heel vervelend dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Helaas heeft u een uniek product besteld en alleen een occasion is niet na te leveren.
We kunnen u wel garanderen dat het door u betaalde bedrag binnen 3 werkdagen weer in uw bezit is.

Team Foto de Vakman

Henk 30-10-2019

Ben geweldig geholpen, is mij ook zeer bekend heb alles bij de vakman Wijchen en Uden gekocht. Een aanrader!

Henk 30-10-2019

Omdat ik bij de foto club altijd die mooie macro foto's van andere voorbij zag komen ben ik vandaag naar Foto de vakman gegaan voor advies voor een macro lens. Ik ben hier zeer vriendelijk geholpen en de verkoper heeft mij het e.e.a. aan lenzen laten zien. Zodat ik maar meteen een macro lens van Sigma heb gekocht. Super geholpen.

Hans 30-10-2019

Ik heb in het weekend een camera besteld, maar bedacht mij en wilde voor een ander merk en type gaan. Ik heb op maandagochtend gebeld en daar het product nog niet was verzonden kon ik zonder probleem de andere camera bestellen. Zeer prettig en vriendelijk geholpen.

Indy 29-10-2019

Ik heb net mijn eerste fotocamera systeem gekocht bij de vakman in Uden. Advies gekregen om een systeem camera te kopen. Na goede uitleg heb ik deze Sony systeem camera maar meteen gekocht. Ook goed advies voor de aanschaf van een kaart en tas.

Arie 29-10-2019

Ik ben hier altijd goed geholpen dus ook vandaag ben ik weer naar deze winkel gegaan. De verkoper heeft mij de functies van mijn gekochte camera goed uitgelegd. Tevens heeft hij de camera voor mij ingesteld.

Henriette 29-10-2019

Een lens (70-300) gekocht voor het maken van foto's voor voetbalwedstrijden. Juist geinformeerd, en helemaal enthousiast over het resultaat van de foto's.

Peter 29-10-2019

Van buiten lijkt de winkel niet zo groot maar van binnen is deze echt zeer groot. De verkopers zijn zeer vriendelijk en hebben mij echt goed geholpen ze denken met je mee. Mooie Canon Eos 6 DII gekocht.

Hans 28-10-2019

Ik heb vandaag de canon Eos R met 24-25 lens gekocht en ben zeer goed geholpen tevens kon ik mijn oude Canon Eos 70D inruilen. Ze hebben ook nog meteen de nieuwste firmware op de Nieuwe camera gezet. Prima!

Meriam 28-10-2019

Prima geholpen in de winkel . Camera die ik wilde stond mooi uitgestald . Meteen maar gekocht en de verkoper heeft alles voor mij ingesteld.

Marianne 22-10-2019

Afgelopen weekend een aankoop gedaan van een Sony systeemcamera. Prima hulp en advies gekregen. Vriendelijke meneer die echt passie had voor z'n vak. We zijn 3x teruggaan, omdat je bij zo'n aankoop ook niet over 1 nacht ijs gaat, maar alle keren werden we weer net zo correct geholpen. Uiteindelijk zijn we overgegaan tot koop en daar hebben we geen spijt van!

Johan Arkesteijn 06-10-2019

Na een mindere ervaring met een van de grotere webshop/winkels in de fotografiebranche koop ik liever bij een bedrijf waar nog voldoende tijd is voor persoonlijke aandacht en advies. Een klein minpuntje bij mijn laatste aankoop (Fuji XH-1 plus batterijgrip) was dat een van de drie batterijen ontbrak, maar deze werd onmiddellijk aangevuld. Pas na mijn aankoop merkte ik dat de prijs bij Foto De Vakman zelfs nog iets lager was dan bij de grote webshops. Prima dus.

Henk 02-10-2019

Snelle levering na een telefoontje. Ik kreeg een betalingslink via de mail, betaald, volgende dag was mijn Nocticron lens in huis.

Tweede bestelling bij foto de vakman inmiddels. Ze hebben toch altijd wel goede prijzen en mijn indruk is dat er een gedegen winkel achter steekt.