Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Ed van Alem 22-06-2021

Foto de Vakman is voor mij, als freelance fotojournalist, een zeer vertrouwde partner in de buurt. De adviezen zijn altijd top. Er staat zeer deskundig personeel achter de toonbank en ze hebben bijna altijd alles uit voorraad leverbaar. Is het er niet dan is het er een dag later en kun je het laten bezorgen of ophalen. Kortom, ik als beroepsfotograaf beveel foto de Vakman aan. Zeker ook voor de beginnende en gevorderde amateur fotograaf. In de behandeling en advies zit geen verschil. En zo hoort het ook!

HP Nouwen 19-06-2021

Via de site kreeg ik een duidelijk beeld van de camera die ik wilde kopen. Het online bestellen is eenvoudig.
Verzending verliep supersnel waardoor ik de camera vlot in huis had.
De camera was tip top in orde en heeft me inmiddels al mooie plaatjes opgeleverd.

benb 19-06-2021

Nette afhandeling van mijn bestelling, snel verstuurd, goed verpakt en tijdig een track and trace.

Mar 19-06-2021

Overzichtelijke webshop, nette prijzen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Piet Buijsman 19-06-2021

Supersnelle bezorging. Het gekochte precies als de beschrijving. Kortom: beter kan niet.

Ron 17-06-2021

Extra betaald zodat het volgende dag geleverd zou worden. Bleek niet zo te zijn het zou een dag later bezorgd worden. Uiteindelijk 5 dagen later bezorgd gekregen.

Jannie 15-06-2021

Goede prijs bij deze shop en verder heeeel snel perfect geleverd! Zeker aanbevolen.
Voor 11 uur besteld en hij werd dezelfde dag rond 20 uur bezorgd (dus je weet hoe laat hij ongeveer komt, dat is ook handig)
Ook de goede reviews waren een indicatie om hier te bestellen.

Ans 11-06-2021

Super goede service en snel geleverd. Mijn foto lijsten zaten keurig netjes verpakt. Top service. Dank u vriendelijk

Ton de Bruijn 10-06-2021

De shop is prima in orde en de verkopers staan je goed te woord en geven een goed advies als je daar om vraagt.
Kortom ik ben zeer tevreden met de foto vakman het zijn echte vakmensen. Ik ben zeer tevreden met de aanschaf van de camera

Leo Moldndijk 10-06-2021

Bestelling keurig netjes en snel geleverd. Even telefonisch contact gehad wat heel prettig en professioneel overkwam.

Stephanie Verhart 10-06-2021

Ik heb gisteravond na een foto klus met enorme spoed een nieuwe tether kabel besteld (welke een stuk duurder is bij Foto de Vakman dan bij de concurrent maar zogenaamd wel snel leverbaar) omdat de mijne die dag helaas kapot was gegaan en ik vandaag en morgen weer 1 moet gebruiken bij andere klussen. Ik gaf aan dat ik de bestelling vanavond wil ontvangen en ik heb er zelfs achteraan gemaild om te vermelden hoeveel spoed er bij zit. Enkel wordt het nu opeens morgen avond?? Erg valse reclame dus "morgen in huis"
Bestel vooral niet als het een spoedkwestie betreft, daar kan je hier helaas niet van op aan. Ik zit nu met een flink probleem, hoe ga ik dit morgen tijdens mijn klus oplossen?
Officiele reactie van Foto de Vakman 14-06-2021

Goede middag Stefanie,

Door meerdere dingen is dit misgegaan maar de slogan voor 23:59 uur de volgende dag bezorgd is wel correct. Alleen is door een verkeerde verzendwijze ( POSTNL ) en niet Sameday delivery dit misgegaan. Maar ook wij hadden ook actie moeten ondernemen toen wij je spoed mail zagen.
Wij waren er vanuit gegaan dat u voor de correcte verzendmethode gekozen had.

Nogmaals onze excuses.

Michel Foto de Vakman

Cornelia 09-06-2021

Site overzichtelijk. Goede tweedehands lenzen, voor een leuke prijs. Mogelijkheid om in 3x te betalen. Bestelling ging vlot en werd snel geleverd.

Stef 09-06-2021

Omdat de fysieke winkel te ver weg is wilde ik online bestellen. Al eerder had ik een mooie aanbieding gezien, mast kon deze vervolgens niet terug vinden op de website. Telefonisch contact gezocht en uitstekend geholpen, bestelling geplaatst en de volgende dag compleet in huis! Bestelling geheel conform verwachting.

Carola Bijveld - Doodkorte 09-06-2021

De webshop is erg gebruiksvriendelijk. Bij vragen kun je contact leggen per e-mail of andere social media kanalen.
Via de webshop een nieuwe lens gekocht voor mijn Canon M6 Mark II. Erg tevreden over de lens en bijhorend accessoire. De lens maakt prachtige Marco foto’s.
De service is supersnel en erg vriendelijk.

Cristian 08-06-2021

Een gebruikte Manfrotto-statiefkop besteld, die eigenlijk als nieuw is. Bleek ook al uit de foto's. Levering zelfde dag, door een bezorgdienst die ook complimenten verdiend, met name door het geweldige track-en-trace systeem.
Enige verbeterpunt zou de verpakking kunnen zijn; statiefkop zat redelijk los in de weliswaar stevige doos, waardoor deze door het stevige gewicht alle kanten op rolde en doos bijna uit mijn handen viel bij aannemen.

Maarten 07-06-2021

Heldere uitleg gehad over de camera en levertijden en na de bestelling had ik hem de volgende dag in huis. Ik vind het fijn dat ze werken met een kleine bezorgdienst, red je pakketje, die zorgvuldig met de pakketten omgaat. Wel zo fijn met een camera van paar duizend euro. Achteraf had ik nog enkele vragen per mail gestuurd en die zijn dezelfde dag nog beantwoord. Fijn!

Camera05 07-06-2021

Prima service en snelle verzending. Echter wel wat meer gebruikerssporen dan aangegeven werd in de mail. Ook zouden er bij mijn camera nog uv-filters worden geleverd, deze zaten er niet bij.
Wel erg klantvriendelijk via de mail!

EFPrins 07-06-2021

Goed en snel geholpen aan de telefoon de verkoper heeft de z6ii als pakket zelf samengesteld met de nikkor 24-200mm lens .terwijl die uitverkocht was.
1 min puntje is de website vrij moeilijk om je product te vinden geef gewoon 500 items.

Anna 05-06-2021

Gemakkelijk om iets te bestellen zonder een account te hoeven aanmaken.
Netjes verpakt en snel geleverd.

Arend 04-06-2021

Duidelijke webshop. Bestellen gaat eenvoudig.
Het bestelde werd snel geleverd. Er stond dat het de volgende dag zou worden geleverd, dat gebeurde ook. Hier zal ik vaker kunnen bestellen.

Tamara Stamoulis 04-06-2021

Goede en duidelijke webshop. De camera die ik wilde bestellen was uitverkocht. Telefonisch contact gehad en al mijn vragen zijn vriendelijk, duidelijk en behulpzaam beantwoord. Na mijn bestelling nog een mail gekregen dat zodra de bestelling binnen was ze me op de hoogte zouden stellen. Aangezien ik de camera nodig had voor een bruiloftsreportage kreeg ik de volgende dag nog een mail met de mededeling dat de camera op de pakbon stond. Dat was heel attent omdat het spannend was of de camera op tijd binnen was.
Ik wilde de bestelling persoonlijk in Uden af gaan halen. Ook daar kreeg ik alle aandacht en service. Er werd voor mij de nieuwste firmware op gezet en de cardreader die er als cadeau bij zat hebben ze uit zichzelf omgewisseld voor een cardreader voor XQD kaarten. Echt topservice en persoonlijke benadering.

Klaaselzinga 04-06-2021

Een shop van goede kwaliteit en het versturen van een camera of iets dergelijks vlot met het versturen dat wil een mens graag. Een aanrader voor iedereen echt geweldig, als ik weer iets moet hebben bestel ik het hier echt top

D. de Jong 04-06-2021

snel bezorgd, goed verpakt en tegen een scherpe prijs. Kan verkoper zeker aanbevelen.

RM 03-06-2021

Het product was erg snel geleverd en super netjes afgeleverd de jongen die bracht het pakketje netjes boven en hij erg vriendelijk.
Ben erg blij nog aan de praat krijgen dit word nu uitgezocht!!

Roos 03-06-2021

Donderdag besteld, vrijdag in huis! Super snelle levering en goed op de hoogte gehouden over het pakketje en hoe laat deze precies zou aankomen.