Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Marco 02-06-2021

Lens besteld. Ik wist dat hij niet direct op voorraad was, maar ik was graag vooraf op de hoogte gebracht wanneer de vermelde 4 werkdagen levertijd (bij producten die niet op voorraad zijn) niet gehaald wordt en dat een product onderweg is vanaf leverancier naar de vestiging. Nu heb ik er zelf achteraan moeten bellen. Daarnaast kreeg ik de mail of ik een review wilde schrijven nog voordat de lens geleverd werd. Verder geen groot probleem van gemaakt. Zou er zo weer bestellen. Heb uiteindelijk 7-8 werkdagen moeten wachten op de bezorging.

Marco 02-06-2021

Foto de Vakman was een grote onbekende voor mij, aangezien mijn meeste aankopen bij de grotere online foto winkels plaatste, maaar Foto de Vakman, wordt mijn nieuwe nummer 1. Uitstekende service nadat iets niet goed was gegaan tijdens de online bestel procedure (fout van mijn kant waarschijnlijk), maar uitermate deskundig en vakkundig geholpen, en netjes binnen 30 minuten terug gebeld na het melden van het probleem, dat alles was opgelost. De lens die ik gekocht heb is zoiezo een dijk van een lens, maar de service van de Foto de Vakman welke ik nu heb ervaren, maakt mij een vaste klant voor de toekomst.
Dus kan alleen maar een 10 geven en zeggen ga zo door!

Stefanie Timmermans 01-06-2021

Zo tevreden over deze winkel/webshop!
Camera aangekocht de volgende dag zag ik hem ergens goedkoper.. kreeg voor hetzelfde bedrag een SD kaart toegestuurd!

Ook reageren ze heel vlot en altijd vriendelijk!

Joyce Wiel 01-06-2021

Goeie en fijne webshop met
Snelle levering en met vragen zijn ze ook direct met antwoorden..

Peter 31-05-2021

Website duidelijk en overzichtelijk. Ook met vragen krijg je snel respons. Bestelling goed en snel geleverd. Kortom: zeer tevreden.

Ronald 30-05-2021

Website werkt vlot en overzichtelijk. Prijs is concurrerend. Verzending is mooi snel.

Aline 30-05-2021

Prima webshop. Goede prijzen en snelle levering. Klein probleem met een batterij werd uitstekend en vriendelijk opgelost zonder kosten. Dat doen ze goed, houden zo.

Sieb Spoelstra 28-05-2021

Bij foto de vakman was de door mij gewenste camera beschikbaar en betaalbaar. Na de bestelling was de camera ook zeer snel bij mij thuis en ik ben nu druk aan het oefenen. Ik heb ook nog telefonisch contact gehad en ben snel en correct geholpen.
Alle lof.

Hanneke 27-05-2021

Peak design cameratas gekocht, s,ochtends besteld en s,avonds was hij er al.
Dit is mijn 2 e peak design,prachtige en ideale tas
Hoop dat de ritsen nu langer goed blijven

Frederique 27-05-2021

Prima winkel, de prijs van de lens die ik kocht was concurrerend laag en de bezorging ging snel.

Hans van den Heuvel 26-05-2021

Het was de eerste keer dat ik bij de fotovakman een bestelling plaatste wilde eens een andere fotoshop proberen wat een goede service een echte foto vakman . Mijn aankoop na bestelling de volgende dag geleverd . dus een tevreden nieuwe klant. De volgende bestelling komt snel bij de fotovakman Hartelijk dank voor de levering.

Frans 26-05-2021

Nikon accu gekocht
En zoals altijd zeer scherpe prijzen en ondanks geen voorraad toch binnen enkele dagen geleverd. Perfecte service !

Julien Meijer 26-05-2021

Erg fijne winkel / webwinkel waar ik zeker meer wil gaan bestellen. Ze helpen bij de initiele keuze en ook achteraf had ik een aantal vragen over de XF 50-140mm lens van FujiFilm. Ze hebben elke keer prima en snel geholpen. Zeker een aanrader om te bestellen bij Foto de Vakman. Daarnaast versturen ze op dezelfde dag nog en dat kwam erg goed uit voor de fotoshoots die er aan kwamen.

Toos Wassink Fo-toos fotografie 26-05-2021

Lens besteld, snel geleverd en goed verpakt. Altijd goede ervaringen met foto de Vakman. Mocht er toch iets niet naar wens zijn wordt dit zeer correct opgelost. Zeer goede service en vriendelijk personeel.

Arjen 25-05-2021

Erg tevreden.. het product werd geleverd volgens afspraak en de communicatie over de levering was ook erg goed.

Guus 25-05-2021

Super ervaring. Ik heb een tweedehands Nikon body gekocht. Product was zoals omschreven, het aantal cliks klopte en het product was snel binnen. Een super camera voor een erg nette prijs!

Milou 24-05-2021

De enige plek waar ik voor een redelijke prijs mijn fotorolletjes kon vinden. Super blij mee!

Nicolas Gonzalez 22-05-2021

I find online a occasion Lens on a really good price, and even the conditions was really good. They send it the same day and I receive it home the day after, very fast. Nice packaging and well protected. 10/10

Guus 22-05-2021

AnnetB 20-05-2021

Goede prijs/kwaliteitverhouding, prachtige camera gekocht en snelle levering. Door de positieve recensies online toch poging gewaagd om het product online te bestellen en tot nu toe 100% tevreden!

BC 17-05-2021

Ik vind de website van fotodevakman.nl niet heel soepel werken. Als je weet wat je wilt hebben dan kostte het mij wel wat moeite om het te vinden.
Verdere afhandeling gaat heel goed, vlot en duidelijk.

L. Groenhof 17-05-2021

Ik ben heel tevreden over de service van foto de vakman. De site is prettig en makkelijk te bereiken. De informatie die bij de producten staat is helder en goed omschreven. Ook de verzendservice was goed en snel, ik had mijn product de volgende dag in huis!

MartijnT 16-05-2021

Uitstekend aanbod, prima webshop en fantastische informatie m.b.t. het leveren van de bestelling.
Kunnen andere winkels een voorbeeld aan nemen!

Anatolii 15-05-2021

Ordered camera, memory card and lens at this shop. I've chosen them because they were the only ones having the lens I wanted available. The price both for camera body and for the lens was quite competitive. Delivered within 1 day.

Sandra Coufreur 13-05-2021

Super goede service.

Ik had een cardreader besteld en na dagen wachten niets bezorgd. Telefonisch contact gehad en er werd direct een nieuwe verzonden. Deze had ik de volgende dag netjes in huis. Super goede service vind ik.