Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Frenny 13-05-2021

Ik ben erg tevreden over de service en zou zo weer een bestelling plaatsen . Werd netjes geholpen .op de mail toen ik er niet uitkwam met mijn bestelling .

nieuweling 12-05-2021

Online een product besteld wat ook nog goedkoper was als bij andere fotozaken. Keurig op tijd afgeleverd. Een hele fijne 1ste ervaring met deze webwinkel.

Andre 12-05-2021

Prijs was goed. Wat beter kan is de communicatie van verloop order. Ik kreeg heel laat de verzend code.

Corina 08-05-2021

Online fotomateriaal besteld. In de winkel in Uden opgehaald. Mooie ruime winkel. Prettig geholpen.
Niet duur.

Albert 08-05-2021

Nadat ik op vrijdag een nieuwe Canoncamera had gekocht, waarbij werd verteld dat mijn 16 jaar oude objectieven zeer waarschijnlijk niet (meer) de scherpte zouden leveren die je zou verwachten, bleek bij thuiskomst en testen dat inderdaad het geval te zijn. Op zaterdag terug naar de winkel om een nieuw objectief te kopen. Na uitvoerig voorgelicht te zijn een Sigma zoomobjectief gekocht. Volgens de regels van de webshop kan er in drie termijnen betaald worden. Dit kon ook bij een winkelaankoop, maar dan moest er een webshop-aankoop van gemaakt worden. Dit had enige voeten in de aarde, maar werd toch feilloos opgelost. Na betaling van de eerste termijn verliet een zeer tevreden klant de winkel. Compliment voor zeer deskundig en hulpvaardig personeel. Als ik voldoende info heb om direct in de webshop te bestellen zal ik dat ook zeker doen.

Jay 07-05-2021

Vandaag bestellen en vandaag leveren, lees je heel vaak op internet, of je moet extra betalen of krijg het toch pas de volgende dag. Foto de Vakman doet wat ze zeggen, levering was super snel.....geweldig!

Monique 06-05-2021

Tweedehands camera gekocht. Via mail werd doorgegeven dat er ongeveer 4.000 clicks gemaakt waren. Dat bleken er meer dan 89.000 te zijn! Nogal groot verschil. Dat is het verschil van camera bijna nieuw of op de helft van zijn leven. Foto de vakman blijkt niet de tweedehands canoncamera's te kunnen uitlezen. ..??!! Best slecht. Ik mocht of €25 cash terug ontvangen of een SD kaartje van 256 Gb. €25,- op een bedrag van bijna €700,- is niks. Dus maar voor SD kaartje gekozen, want ik wilde de camera wel houden. Krijg ik een SD kaartje opgestuurd met wat minder kwaliteit dan beloofd. Kortom: ik bestel hier nooit meer.
Officiele reactie van Foto de Vakman 12-05-2021

Beste Monique,

Omdat het een Canon camera betreft heb je een Apple computer nodig om deze uit te kunnen leveren. Deze hebben wij helaas niet. Volgens de klant waar deze camera van ingeruild is had deze ongeveer 4.000 clicks. De camera zag er goed uit dus zijn we ervan uit gegaan dat dit juist was.

Wat betreft de geheugenkaart is er bij het opnieuw opsturen nadat de eerste niet ontvangen is een fout gemaakt welke het was. De eerste verstuurde kaart was de beloofde 667x kaart. Bij het opnieuw versturen is er helaas een verwisseling gemaakt en is de 633x opgestuurd.

Onze excuses voor het ongemak.

Lisette 06-05-2021

ik was op zoek naar stevige losse fotobladen en bij deze webshop gevonden. Een ruime keuze aan aanverwante foto artikelen. Prima prijs en kwaliteit en een vlotte verzending.

Aart 03-05-2021

De goedkoopste aanbieder voor het gewenste product. Snel besteld, bijna even snel geleverd. Vakwerk.

Jan Dam 03-05-2021

Niet zomaar een webwinkel, anoniem, ergens in de verte. Nee een webwinkel met een duidelijk gezicht en met mensen die jou echt helpen als je een vraag of een probleem hebt. Wat dat betreft zijn xxx en yyy echt kanjers. Bel de winkel in Uden als je vragen hebt of tegen problemen aanloopt en je zult zien dat het opgelost wordt.
Zo ontstaat een Webwinkel met een echt gezicht, waarbij een tevreden klant misschien wel belangrijker is dan het "kale" bedrijfsresultaat.

Marieke 02-05-2021

De goedkoopste aanbieder van het fototoestel dat wij hadden uitgezocht en bijzonder snelle levering!

Jan 30-04-2021

Krijg ik een mail of ik tevreden ben met mijn aankoop maar ik heb nog niets ontvangen!
Officiele reactie van Foto de Vakman 04-05-2021

Beste Jan,

In ons systeem zie ik dat u een Pre-Order heeft gedaan van een nieuw uit te komen camera. Deze camera is door Pentax helaas nog niet uitgeleverd. Hierdoor heeft u nog niets ontvangen. Zodra de camera bij ons binnen komt ontvangt u bericht.

Gabe 30-04-2021

Vorige week vrijdag een nieuwe camera aangeschaft via de website. In de ochtend besteld en dezelfde avond stond iemand voor de deur om de camera af te leveren zodat ik er in het weekend al gebruik van kon maken. Het product was prima verpakt en de bezorger van redjepakketje was vriendelijk en netjes op tijd zoals aangegeven.

Heather Bezuidenhout 28-04-2021

Best price I could find for the Nikon D5600. It was shipped and arrived promptly and packaged carefully. Would gladly recommend this store for any camera purchase.

Jacqueline de Groot 28-04-2021

De keuze in artikelen van het H&Y filtersysteem is ruim. De levering was vlot. Bovendien was er een kortingsactie.

Van Osch 26-04-2021

Objectief besteld maar bleek later toch niet voorradig. Hierover werd ik meteen gebeld en werd er naar een goed alternatief gezocht.

Goed, persoonlijk en professioneel contact/service.

Marcel 25-04-2021

Ik zocht naar een specifieke lens, en vond die aan de beste prijs bij Foto De Vakman. Bestelling en betaling verliep uiteraard vlot, en voor de levering naar België werd snel en efficiënt gecommuniceerd. Ik vind dit een topklasse online zaak.

Dennis 25-04-2021

Hele fijne zaak, aan de telefoon al vriendelijk en goed geholpen daarna mijn nieuwe lens besteld en had het niet verwacht maar ik had hem de zelfde avond al in huis. Hoe super is dat.

Anneke van Ruyven 24-04-2021

In mijn directe omgeving was het objectief uitverkocht. Alleen bij Foto de Vakman in Uden was het nog op voorraad. Dat vond ik te ver rijden, dus heb ik tweemaal gebeld, omdat het toch om een kostbaar objectief ging. Heel vriendelijk, maar ook professioneel geholpen. Beslist niet opdringerig. Ik ben zeer tevreden en zou een volgend keer hier opnieuw durven kopen.

Ramon Snellink 23-04-2021

Snelle (telefonische) reactie toen bleek dat een item niet op voorraad was. Goed geholpen aan de telefoon.

Karen 22-04-2021

Bij bol.com zag ik dat het toestel bij foto de vakman het goedkoopste was. Ik heb toen direct op hun eigen site besteld. De levering was super snel en als verrassing kreeg ik er ook nog een cadeautje bij! Helemaal blij met mijn aankoop! :)

Robert.E 22-04-2021

Ik had snel een draadloze afstandsbediening bediening nodig van Canon. Overal uitverkocht,bij Foto de Vakman was het nog voorradig. Zelfde prijs,geen gedoe. En heel snel bezorgd ook! Op tijd om mijn belangrijke foto’s te kunnen maken.
Foto de Vakman,bedankt!

Marc H 22-04-2021

Vakkundig advies in de winkel en per telefoon. Ondanks dat een actie artikel niet voorradig was heb ik toch zeer snel het artikel thuis gestuurd gekt.

Irene 22-04-2021

Volgens website was mijn bestelling direct leverbaar. Na bestelling een mail ontvangen dat het artikel pas over 4 weken waarschijnlijk leverbaar was. Ze hebben een alternatief geboden. Dat was niet wat ik wilde. Vrij snel mijn geld weer terug gestort gekregen. Helaas blijft er wel op de website staan dat het artikel direct leverbaar is.
Officiele reactie van Foto de Vakman 23-04-2021

Beste Irene,

Wat vervelend te lezen dat het niet gelopen is zoals u had verwacht. Helaas kregen we toen u bestelde te horen dat deze tas een langere levertijd had dan in het systeem aangegeven was. Inmiddels kregen we bericht dat deze binnen is gekomen en dat ze hem direct uit kunnen leveren.

Mocht u hier nog interesse in hebben horen we het graag.
Onze excuses voor het ongemak.

Tom 21-04-2021

Prima service en goede aanbiedingen. Daarnaast uitstekende verzending, zeer tevreden