Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Coby 07-04-2021

Precies wat ik er van verwacht heb,
Ook snelle levering ,
Mooi product zal er vaak gebruik van maken.

Stoffer 05-04-2021

Goed en snel telefonisch geholpen. Direct daarna besteld en de volgende dag al in huis. Prima service, het lijkt bol.com wel.

Maud 05-04-2021

Goede service, altijd snel en betrouwbaar. Denken met je mee en nemen de tijd voor de klant.

Thibaut 05-04-2021

Product voldoet aan de beschrijving. Levering op korte termijn. Klantenservice reageert snel en denkt mee in een passend oplossing. Goede communicatie!

August 05-04-2021

Dik tevreden met levering,per telefoon ook kontact gehad en ben daar zeer content mee,vriendelijk en ook de kennis in huis,kortom prima zaak

Dik van huizen 05-04-2021

Bestelling prima gegaan ,heel tevreden,
Redelijke prijs , correcte service , bestelling snel bezorgd ,

Gerrit van Urk 05-04-2021

Service is goed en snel, en ze zijn absoluut de goedkoopste.
Geen concurrent, nee je moet bij Foto de Vakman zijn.

Lammert 04-04-2021

Suoer goede service! dji mavic mini besteld, Achteraf betalen & snel geleverd!
Enige opmerking is dat ze niet de nieuwe dji mini 2 hebben. Het assortiment van dji iets uitbreiden zou super zijn. Tip: meer reclame. Moest even zoeken om jullie te vinden

Filiberke 02-04-2021

Het bedrijf foto De Vakman is echt betrouwbaar. Ze zorgen voor een vlotte en correcte levering van het bestelde product. Persoonlijk had ik een verkeerde bestelling geplaatst en zonder problemen kon ik het product retourneren en werd ik terugbetaald. Een winkel om te onthouden!!

Els 01-04-2021

Overzichtelijke site, veel keuze. Goede communicatie wat betreft de levering en ook een snelle levering. Bij vragen nette service via de chat-functie. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze en zou zo nog een bestelling plaatsen.

Johan 01-04-2021

Bestelling was bij postsorteercentrum zoek geraakt. Na contact met de FotoVakman morgens om 11:00 uur nieuw pakketje 8 uur s'avonds in huis

Harry M. 01-04-2021

Foto de vakman heeft goede service en ik kan deze per fiets bereiken. Lekker besteld via de webshop en 2 dagen later opgehaald. Goede communicatie over afhaalmoment

Pieter ten Napel 01-04-2021

Het is heel gemakkelijk om bij jullie iets te bestellen en jullie pakken het vakkundig in en het wordt precies op tijd afgeleverd. Er was zelfs even van tevoren een bericht day jullie er aan kwamen.
kortom ik ben erg blij dat ik dekeerste, maar ook de tweede keer mijn bestelling bij jullie geplaatst heb

Stef 31-03-2021

Site biedt duidelijke informatie over zowel camera s en accesoires. Bestelling verloopt simpel en de samenvatting biedt duidelijke informatie. De levering is snel en alles zit goed verpakt zodat er geen schade kan ontstaan. De communicatie over de levering is ook prima in orde. Je hebt snel overzicht wanneer je producten geleverd worden. Prima webwinkel

Mevrouw 31-03-2021

Ik heb online een systeemcamera aangeschaft bij deze winkel omdat ze een erg scherpe aanbieding hadden. Ik heb van te voren telefonisch contact opgenomen omdat ik nog wat advies wilde en werd netjes binnen een half uur teruggebeld. Ik ben goed geholpen en heb duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Ik wilde niet al te veel geld uitgeven aan een extra lens omdat het mijn eerste camera is en kreeg goed advies over eventuele alternatieven. Mijn bestelling was snel in huis ook. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen!

peter 30-03-2021

snelle reactie en ook nog eens op tijd bezorgd,waardoor ik mijn mooie lens snel kon uit proberen ,top,hier kom ik vaker shoppen.

Romy 30-03-2021

Ik was op zoek naar een flitser en ik had deze al snel gevonden op hun website. Eenmaal besteld, kreeg ik later een telefoontje dat de flitser helaas niet meer op voorraad was. Ze boden mij een andere flitser aan, die toevallig beter was en ook nog eens in de aanbieding. Heel gemakkelijk kon ik via een betaallink het resterende bedrag betalen en twee dagen later kreeg ik mijn flitser. Ik ben erg goed geholpen, bedankt!

Hans 29-03-2021

Hallo,
Ik vind het gebruik van de webshop erg gebruiksvriendelijk. De communicatie en verzending is soepel verlopen. En dan het product, het is een prachtige lens, waar ik veel mee ga oefenen. Volgende keer weer bij De Vakman.

Edwin 29-03-2021

Iets simpels als een lensdop besteld. Kreeg keurig een mail dat ze hem op twee manieren konden verzenden met verwachte aankomsttijd, uit eigen ervaring met o.a. PostNL.
Alles keurig volgens afspraak. Dat is nog eens meedenken.

moon 28-03-2021

Geweldige service!!! Bij de bestelling was iets fout gegaan met het afleveradres. Prompt werd ik telefonisch benaderd. Ook nog de tip gekregen de lens die ik gekocht had te registreren. De lens zaterdagmiddag besteld en maandag kon ik hem al afhalen bij het post afhaalpunt. Heel goed en keurig verpakt. Meteen 's middags de lens, sigma 105 f2.8 os, gaan proberen. Prachtige foto's kunnen maken. Ik heb een jaar lang de canon macro 100 F.2 is mogen gebruiken van een vriend. Ondanks dat de sigma beduidend goedkoper is doet deze zeker niet onder voor de Canon macro lens.

JR 28-03-2021

Na email-contact SX740 besteld. Goede voorlichting en supersnelle levering.
Kom hier zeker weer terug.

A. Venema 27-03-2021

Was al een tijdje op zoek naar de Canon EOS R6. Foto de Vakman , kwam met een heel mooie aanbieding w.o een originele Canon accu plus een mount adapter.
Dus de keus was snel gemaakt.
Verder een zeer goede service voor als je vragen hebt.

Gijs Hoogland 25-03-2021

Ik heb al veel camera's en lenzen gekocht altijd naar tevredenheid. ik fotografeer nu met Sony A7r3 en Sony 200-600mm lens vooral voor vliegtuigspotten. nu zag ik de Sony 1.4x extender voorbij komen en had daar veel interresse in hoewel ik mijn twijfels had of dit niet ten koste ging van kwaliteit en minder snelle autofocus. na telefonisch overleg met een "vakman"van foto de Vakman Uden welke met eerlijke antwoorden kwam en mijn twijfel niet geheel kon wegnemen kwamen we tot de conclusie: gewoon kopen en uitproberen op Volkel en bij niet bevallen binnen 14 dagen onbeschadigd retour. Zo gezegd zo gedaan en het resultaat is verbluffend, kwaliteit is door 1-2 stops diafragma meer zelfs beter en autofocussnelheid is goed. Conclusie: goed advies en de converter blift bij mij. Nogmaals Dank.

Linda 23-03-2021

Mooie aanbiedingen, fijne en snelle service en snelle levering! Mede dankzij het belletje wat ik wilde qua versturen.
Top! Ik zal zeker vaker bij ze gaan kijken.

Anja 23-03-2021

Duidelijke webshop. Snelle levering, met mooie aanbiedingen.
Echt super.
Bestelling snel verzonden