Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Janny Fruijtier 22-03-2021

Uitstekend, correct geholpen een aanbeveling, na de bestelling te hebben geplaatst was deze er snel.

marjolein 21-03-2021

Olympus mark III + bijbehorende spullen gekocht. Er was een lens niet aanwezig.. netjes over gebeld met de vraag wat te doen, opsturen of wachten. Gekozen voor wachten want hij zou de volgende dag binnen komen. Volgende dag weer netjes gebeld dat hij binnen was gekomen en of ik de dag erna thuis was.. Het werd opgestuurd en kwam netjes volgende dag aan. Top mensen, Top service.

Jan van lanen 21-03-2021

De Fuiji FinePix XP 140 Skyblue EE is een is een mooie foto camera alleen is er geen nederlandse handleiding bij om hem goed in te stellen, de instellingen moet je zelf instellen

Ron 19-03-2021

Erg tevreden met deze webshop. Top aanbod met een fijne service en scherpe prijzen!

Jos Lenior 17-03-2021

De door mij bestelde lens is, zoals op de website aangegeven, een "bulk" product. Deze producten maken meestal deel uit van een kit en worden geleverd zonder doos. "Mijn" exemplaar was nagelnieuw, uitstekend verpakt en kwam compleet met documentatie en verdere toebehoren. Levering was als beloofd.

Goed bedrijf.

Bram 17-03-2021

Fijne winkel, goede service! Erg blij met mijn aankoop. Geniet nu in volle teugen van mijn Fujifilm XT3 met bijbehorende lenzen. Verzendopties zijn ook erg goed geregeld. Zelfde dag nog in huis. Een aanrader voor iedereen in NL.

ron 15-03-2021

Fijne winkel, jammer dat er door Covid-19 maar 2 mensen binnen mogen, hierdoor zijn de verkopers gejaagd.

Frank 15-03-2021

Fujifilm XT3 aangeschaft via ‘foto de vakman’. Omdat deze camera moeilijk leverbaar is eerst even gebeld. Keurig geholpen en de camera is gewoon leverbaar! Via de site besteld en later op de dag afgehaald. Daarnaast ook de Larmor screen protector besteld. Deze is keurig nageleverd, was helaas niet op voorraad. Maar via mail en telefoon ben ik netjes op de hoogte gehouden. Erg fijn!
Ik ga vaker bij deze firma bestellen. Het is kleinschaliger, persoonlijker en minstens net zo goed (misschien wel beter) dan de 2 grote camera shops.
Voor mij een prettige ervaring.

Gerben 13-03-2021

Foto de Vakman levert precies wat je mag verwachten. Niks minder. Vriendelijke en vaardig geven ze een zeer fijne shop ervaring. Ik vond de prijs wel aan de lage kant, dus dat is mooi.

Jose 12-03-2021

Duidelijke shop. Omtrent advies direct telefonisch contact met uitstekende uitleg.
Ook na aankoop en goede service

Wmls Fotografie 12-03-2021

Snel betrouwbaar en goedkoper dan elders .. wat heeft een mens nog meer nodig

cvsl 11-03-2021

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Foto de Vakman vanuit België,
namelijk een Olympus 100-400mm lens die nergens anders in voorraad was.
Communicatie via email met de winkel verliep vlot, snel antwoord van de winkel.

De lens was geleverd in uitstekende staat.
Deze heb ik getest en in vergelijking met mijn panasonic 100-400mm lens,
is deze veel scherper, draait de zoomring soepel en kunnen er teleconverters gebruikt worden (getest met olympus 1.4x teleconverter en nog altijd scherp).

Zowel de lens als de winkel zeker een aanrader!

Stephanie 11-03-2021

Overal was de adapter voor de canon rp uitverkocht, ik vond hem gelukkig bij foto de vakman. De volgende dag werd hij netjes geleverd. Snelle service!

Marc 11-03-2021

Wij hebben een high end compact camera gekocht en de transactie was snel, levering dezelfde dag (ongelooflijk!) en de verpakking was top zoals hoort bij een high end product. Supertevreden met het toestel ook!

Marcel 10-03-2021

Een hele fijne winkel. Online goed geholpen en mijn vragen beantwoord. In de winkel goed geholpen en adviezen gekregen. Top!

Hans 09-03-2021

Snel plugjes kunnen zoeken, besteld en inderdaad volgende dag in huis. Prima!

Ronny 09-03-2021

Dik in orde , administratieve rompslomp ( buitenland !) werd asap opgelost en razendsnelle levering , zo hadden we het nodige ecjht op een recordtijd ! Zeker aan te bevelen !!!

Marcel 09-03-2021

Ik heb vorige week voor het eerst iets besteld bij Foto de vakman. Eerste ervaring was meteen prima , de prijs was goed en de levering supersnel !!
Ook de communicatie was helemaal in orde .

Ik ga hier zeker vaker bestellen .

Karin Beijers 09-03-2021

aardig geholpen aan de telefoon, het item besteld en tot mijn grote verrassing werd dit dezelfde dag nog bezorgd door red je pakketje met een uiterst vriendelijke bezorgster. Het item voldoet aan de verwachtingen, goede prijs-kwaliteit verhouding

Lisette 07-03-2021

Op zondag een lens besteld zou dinsdag in huis zijn, helaas bleek dit niet zo, er was n vertraging bij post nl en is zogenaamd mijn pakketje aan de kant gegooid, waardoor ik woensdag nog geen pakket had, omdat ik donderdag de lens nodig had voor een bruiloft hebben ze last minute via een andere bezorgdienst gezorgd dat ik woensdag avond de lens nog in huis had! Al met al zeer zeker goed opgelost en een tevreden klant.

Ed Cornelissen 07-03-2021

Ik ben totaal niet tevreden. Foto de vakman maakt ook nu weer reclame in de mail van; Voor 16:45 besteld, morgen in huis! Dit klopt niet wat Foto de vakman betreft en wat postNL betreft.

Zondag 28 februari heb ik een bestelling geplaatst, alles was volgens de site voorradig en de bestelling zou dinsdag 2 maart geleverd worden. Juist omdat alles voorradig was heb ik bij Foto de vakman besteld. Op maandag 1 maart bleek dat niet alles voorradig was en dat de bestelling dinsdag 2 maart afgestuurd zou worden. Dit is gebeurd, vervolgens ligt de bestelling 2 dagen bij PostNL in de vertragingsbak en wordt op vrijdag 5 maart de bestelling bij het PostNL punt bezorgd. Helaas, die is vanaf 5 maart in verbouwing. Volgens het postNL afhaalpunt is dit bekend bij PostNL. Desondanks gaat PostNL toch met het pakketje naar het gesloten ophaalpunt toe. Pakketje is mee teruggenomen naar het PostNL verzamelpunt om maandag bij een ander postNL punt, 8 km verderop te worden afgeleverd. Het door PostNL gekozen alternatieve PostNL punt is namelijk op zaterdag niet open. Vervolgens krijg ik op zaterdag een mail dat het pakketje op weg is naar het postNL punt. Maar dat is dicht!!!! Helaas, weer een mail dat de bezorging niet gelukt is en ik wordt nog benaderd wanneer de bezorging nu wel plaats gaat vinden. Er zit voor €1800.- handel in het pakketje en dat gaat nu wagen in en uit terwijl men kan weten dat hun eigen ophaalpunten gesloten zijn!
Hoe kan foto de vakman nou adverteren met zondag besteld en dinsdag in huis terwijl hun eigen voorraad niet op orde is en de leverbetrouwbaarhied van de verzender nul is. Kortom, na een week heb ik nog niets binnen.....
Officiele reactie van Foto de Vakman 10-03-2021

Goede morgen Ed,

We begrijpen je frustratie en wij hebben duidelijk je verwachting niet waar kunnen maken. Het is ook erg slordig vanuit onze kant dat de voorraad indicatie op onze site niet correct was, op dat moment. Onze excuses voor dit.

Over POSTNL kunnen we alleen maar beamen dat de prestaties van POSTNL vorige week sterk onder de norm waren en de flexibiliteit om het afhaalpunt te wijzigen niet eens wordt overwogen. Ons is aangegeven dat we het afhaalpunt niet konden wijzigen en dat de bezorger het pakket bij het dichts bij zijnde afhaalpunt bezorgd zou worden en dan is 8 kilometer ver uit de route is.

Nogmaals onze excuses voor het hele proces.

Officiele reactie van Foto de Vakman 10-03-2021

Na telefonisch contact nogmaals onze excuses aangeboden voor hoe het gelopen is bij Foto de Vakman en PostNL

Paul Bakker 05-03-2021

Fijne webshop, super bezorging stipt en goede communicatie en de camera was uiteraard een nikon

Tom van der Meulen 05-03-2021

Ik heb een printer besteld bij Foto de Vakman, daarbij heb ik zelf een fout gemaakt qua model. Zonder problemen kon deze3 geretourneerd worden en vervolgens met5 deskundig advoes van het een nieuwe besteld. Daarbij was ook de prijs zeer concurrerend.

Ronald 05-03-2021

Hele fijne communcatie met Foto de Vakman, ze doen wat ze beloven. Een printer besteld om 11,15 in de ochtend, werd dezelfde dag geleverd om 17,30. Dit gewoon gratis, zonder extra kosten.

Hierna de factuur niet meer kunnen vinden, een klein mailtje was voldoende om mijn administratie weer compleet te hebben.

Topzaak met topservice

Peter 04-03-2021

Duidelijke site en voor mij als winkel niet te ver weg. Ik vind het prettiger om fotoproducten op te halen zeker als het recent om een objectief betreft .
Als oude klant van Kamera Express / Foka nu eens Foto Vakman gekozen en ik moet zeggen
het is mij goed bevallen. Objectief besteld/ gekocht in no time en een tijd afgesproken om op te halen. Fraaie winkel en objectief netjes aangereikt. Even uitproberen op mijn Rp body en tevreden in tas op weg naar huis. Gewoon betrouwbaar en correct ! Kom weer terug !