Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Teus 08-11-2020

Ter plekke goede voorlichting en service. Online snelle reactie en levering.

Mark 05-11-2020

Mooie lens gekocht, super tevreden mee. Snelle en goede service en daarbij nog n advies voor het gebruik van teleconverters.

Margreet 03-11-2020

Precies het juiste boek in huis waar ik al maanden naar op zoek was en bij iedereen uitverkocht was.
Telefonisch ook goed en snel geholpen. Snel geleverd. Kortom: Top!

Walter W 02-11-2020

Prima zaak. Gunstige prijs betaald voor OM 1 Mark iii en 12-40/2.8 Pro objectief. Snelle levering. Had achteraf een probleem dat alles op MF bleef staan. Vriendelijk te woord gestaan en probleem telefonisch opgelost vanwege foutieve instelling door mijzelf! Blij ermee.
Walter W

Dexter Dekker 29-10-2020

Ik was opzoek naar een NIKKOR 24-70mm f/2.8 VR en vond deze online hier. Gebeld en voorzien van duidelijke eerlijke informatie, daarna online besteld en kreeg het de volgende dag in huis. De lens is perfect, precies wat ik zocht. Bovendien voor een hele scherpe prijs kunnen krijgen. Van begin tot eind een fijne ervaring. Ik zal nu eerder overwegen om eerst fotodevakman.nl te bekijken en daarna de andere.

I.K. 28-10-2020

Via Google deze webshop gevonden. Prijs- en leveringstechnisch een perfecte webshop.

Andre 27-10-2020

Dik tevreden met mijn Gopro-8. Had toestel gekocht uit de “ outlet” verkoop.
Toon ik het toestel gebruikte kreeg ik enkel foutmeldingen dat de geheugenkaart niet te lezen was. Na wat telefonische tips, gelijk een retourlabel gekregen om het toestel terug te sturen voor onderzoek.
Na 2 dagen kreeg ik de terugkoppeling dat het toestel met een bepaald type geheugenkaart gewoon werkte.
Toestel werd weer naar mij opgestuurd en met de juiste geheugenkaart alles Ok. Achteraf blijkt mijn eigen oorspronkelijke geheugenkaart na formatteren in deze camera ook te werken🤗
Fijne winkel, de je met raad en daad te woord staat.

Sas 27-10-2020

Duidelijke site. Snel besteld en geleverd.
Super tevreden met de mini studio.

Marion 24-10-2020

Ik had een probleem tussen mijn camera en mijn telefoon. Belangeloos is mijn camera ge update en net zo lang gezocht tot het probleem was opgelost. Dit heeft zeker enige tijd geduurd. Hiervoor hebben ze de tijd genomen. Complimenten voor de kennis en goede service.

Lute 18-10-2020

Foto de Vakman is de ideale combi van mooi aanbod, goede prijs en afgesproken aflevering. Dik tevreden met mijn aankoop. Hier kom ik vaker.

Jurgen van Hloof 18-10-2020

Website overzichtelijk en duidelijk. Levering van de bestelling ging fout bij de transporteur maar werd netjes gemonitored door Foto de Vakman. Met een kleine vertraging kreeg ik de bestelde producten binnen en kon ik weer aan het werk.

Mignon 17-10-2020

Als enige in Nederland hadden ze de instax 11 cover in de gewenste kleur op voorraad. Werd exact op de beloofde dag bezorgd. Betrouwbaar en netjes verpakt geleverd.

Chretienne 16-10-2020

Zonder poespas werd de printer geleverd.
Van tevoren werden een paar vragen correct en helder beantwoord. Ook goede telefonische bereikbaarheid. Supervlotte aflevering!
Ik zal zeker opnieuw een bestelling plaatsen en de winkel/webshop aanraden.

Hans Gijzemijter 15-10-2020

De bestelling is perfect en in goede conditie gearriveerd, de dag na de bestelling per e-mail. Het pakketje was goed te volgen bij D.H.L. en werd keurig op tijd geleverd! Voor herhaling vatbaar.

Carl Peinemann 15-10-2020

gekocht heb ik het boek Adobe Photoshop Elements 2020.
Er waren meerdere aanbieders, maar niemand had het boek op voorraad.
Bij een aantal was het pas in december leverbaar. Het verbaasde mij dat het hier op voorraad was en super snel geleverd. Ben er heel blij mee en kan de foto's optimaal bewerken.

Linda 14-10-2020

Online besteld, afhalen in de winkel. Was eigenlijk te vroeg aangezien ik het pas laat in de avond had besteld. Konden alles meteen regelen, was binnen 10 minuten weg mét mijn nieuwe camera! Ik kreeg nog uitleg over het een en ander. Goede service en kennis.

carel 14-10-2020

Slechte service, bestelling geplaats voor 12.00 volgende dag geleverd zeggen ze niet dus.
Moet je ook nog zelf de retour kosten betalen, staat duidelijk op de pagina als je gaat bestellen zeggen ze niet dus.

waterman 11-10-2020

Ik bestelde een doos fotorolletjes omdat deze volgens de website leverbaar waren. Na bestelling en betaling kreeg ik mail dat de spullen niet op voorraad waren. Nog voor de spullen geleverd zijn word er gevraagd om een review te geven. Nou prima: ik ben nog niet zo tevreden, als spullen niet op voorraad zijn of een langere levertijd kennen dan moeten jullie dat op de website vermelden, dan koop ik elders.

D. Brouwer 08-10-2020

Goede spullen tegen lage prijs. Snelle levering. Heb de winkel al aan anderen aanbevolen.

Brains111 08-10-2020

Uiterst betrouwbaar, duidelijke website, snelle verzending. Bovendien kreeg ik door mijn lidmaatschap van NCN een forse korting op mijn nieuwe camera. Uitstekend !

Ad Seelt 25-09-2020

Ik bestelde een zonnekap en de geleverde was goed en nieuw, maar helaas overbodig doordat de bij de lens, die ik ergens anders kocht ook al een zonnekap zat. De foto vakman heeft zonder problemen de geleverde kap teruggenomen en gecrediteerd inclusief de verzendkosten. Héél goede service, dus

Dainne Oppers 18-09-2020

Vier jaar geleden m'n 3e camera gekocht bij deze fotozaak in Uden. De kennis en service van deze winkel zo goed dat ik telkens weer terugkeer naar deze zaak. Door een foutje mijnerzijds was m'n camera niet goed meer in te stellen en hielpen ze me in de winkel deze instellingen weer goed te zetten. Service van de zaak.
Ook krijg je elke keer uitleg over je camera waar je wat mee kunt.
Afgelopen week was m'n flitser niet werkzaam, in de winkel werd ik weer super geholpen en bleek er een beetje vuil tussen te zitten. Ze hebben deze schoongemaakt en de het was weer gemaakt. Zonder kosten.
Geweldige en vriendelijke service, elke keer als je er komt.

Rita Hoekman 15-09-2020

In 2016 heb ik een Nikon camera gekocht bij Foto de Vakman en helaas heb ik hier veel pech mee gehad. De camera heeft tot drie keer toe een storing gehad, waarvan 2 keer buiten de reguliere garantie termijn. Foto de Vakman heeft ervoor gezorgd dat al deze reparaties kostenloos en snel werden uitgevoerd door het Nikon Service centrum. Een zeer goede nazorg dus, waarvoor dank!!

Karin 31-07-2020

Verschillende keren in de winkel geweest. Alle medewerkers hebben goede kennis van zaken, zijn erg behulpzaam en vriendelijk en denken goed mee om het beste artikel voor jou te vinden.

Marcel Dubbeldam 26-07-2020

Foto de Vakman heeft mij met hun scherpe prijs voor de Olympus TG-6 Red zeker niet teleurgesteld. Gewoon ¢30 goedkoper dan alle andere grote fotozaken. Daarnaast na bestelling een snelle afhandeling en verzending. Top!