Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rob 31-05-2020

De website belooft bezorging de volgende dag als je op werkdagen voor 16.30 bestelt. Ik heb op zondagavond besteld en wacht nu, donderdagochtend, nog op mijn bestelling; twee dagen later terwijl het op voorraad zou zijn. Inmiddels is de vriend voor wie het cadeau was bedoeld, al weer vertrokken... Ware het pakje bezorgd zoals beloofd, had ik hem er mee kunnen verrassen.

Marion 29-05-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat zij de batterijen die ik nodig heb voor de oude prijs aanbieden. Andere winkels zijn van €35 naar €60 gesprongen en dat vind ik een extreem verschil. Op de website stond dat er maar 1 geleverd kon worden en dat de andere 2 later zouden worden verzonden. Tot mijn verbazing is het ze toch gelukt om de 3 batterijen tegelijk op te sturen dus ik kan hier alleen maar positief over zijn. Heel blij met de snelle service en handig dat ze in hun eigen website een soort PostNL app hebben ingebouwd. Heb je meteen een totaal overzicht van je bestelling en de verzendstatus. Ik kom zeker terug.

Roeland 29-05-2020

Voor het eerst hier een camera aangeschaft. Advies vooraf was helder en snel, via chatvenster. De prijs was scherp, levering volgende dag. Ik wilde graag een extra Nederlandse handleiding. Hier heb ik per mail om gevraagd. De winkel reageerde snel en heeft via Nikon de extra handleiding voor me besteld.
Al met al een winkel om bij terug te komen. Prijs, service en snelheid: alles zoals het hoort. Dus ik kan geen verbeterpunten bedenken.

ton matthijssen 28-05-2020

Ik heb weinig woorden nodig. Heel mooie camera zo goed als nieuw. Ben hier erg blij mee.
Overigens prima informatie en service. Vriendelijk en correct. Verzorgde en vlotte levering.
Kortom de negen dik verdiend.
Ton Matthijssen

Manouk 28-05-2020

De Sony A6400 gekocht in de aanbieding. Snelle en goede levering. Prachtige camera

Anke van Brussel 27-05-2020

Fijne winkel, zowel webshop als winkel in Uden. Goede uitleg als je vragen hebt, ze nemen de tijd voor je. Eén klein minpuntje is dat de website niet up to date is wat betreft openingstijden (bijv de koopzondagen) en ook de inhoud van de doos klopte bij mijn bestelling niet. Op site stond dat interfacekabel in de doos zou zitten maar dit blijkt Canon al een hele tijd niet meer toe te voegen dus dan lijkt het me logischer dat foto de Vakman dit ook aanpast op hun website. Verder geen problemen en erg tevreden over deze winkel!

Henk van Schothorst 27-05-2020

Telefonisch uitgebreide en duidelijke informatie!
Daarbij een duidelijk advies.
Was ook over voorraad.
Vervolgens apparaat digitaal besteld en exact binnen de tijd bezorgd.
Dat kan dus niet beter!

Silvana 26-05-2020

Door de rustige verkoper ondanks de drukte in de winkel , ben ik nu in het bezit van een nu in het bezit van een geweldige camera...
Alle tips en kalmte hebben mij toch goed gedaan.
De verkoper nam ook echt de tijd om mij te helpen.. Geen rare verkoop praatjes maar luisteren naar de klant!

Bedankt hiervoor!!!

Henk van Schothorst 26-05-2020

Vooraf goede informatie en advies voor bestelling en daarna een zorgvuldige, goede en snelle afhandeling en bezorging

Wouter Verbaan 25-05-2020

Snelle levering en geen apart account nodig om een bestelling te plaatsen. Artikel voldoet aan de verwachting.

Dennis 23-05-2020

Ik heb nu voor de eerste keer bij Foto de Vakman een aankoop gedaan. Vooraf heb ik gebeld voor informatie over het product (marumi macro opschroeflens achro 200). In tegenstelling tot bij 2 andere webwinkels heb ik een uitgebreide vakkundige uitleg gekregen met alle voors en tegens van het product. Deze duidelijke uitleg heeft bij mij gelijk tot aankoop geleid.
De levering was snel, zelfs sneller dan verwacht.

Ik zal zeker volgende keer nogmaals bij deze winkel kopen. Echt een aanrader.
Een (web)winkel met vriendelijk, vakkundig en eerlijk personeel.

Groet Dennis

Sander van Schijndel 21-05-2020

Via deze site kon ik fotomateriaal aanschaffen dat elders niet te vinden was. Aantrekkelijk geprijsd, duidelijke site en de volgende dag bezorgd. Zeer tevreden.

ziad 19-05-2020

mooie website en de prijzen soms is goedkoper dan andere bedrijven. je moet alleen goed zoeken.
zoeken op zijn website is zo snel.
bezorgtijd is na twee dagen meestal .

David1985 18-05-2020

Mooie shop, achtergrond informatie over een product is makkelijk te vinden en er staat ook genoeg info over een product. Ik heb voor hun gekozen omdat hun mijn gekozen product het goedkoopste aanboden. Ik heb ze gevonden via bol.com. Ik kijk altijd naar de leveranciers van een product en hoe dit op hun site staat omschreven. Het zelfde product was op hun eigen site 12 euro goedkoper dan bol.com en dit met dezelfde leveringsvoorwaarden

Evelien 18-05-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de winkel betrouwbaar is en goede pridukten levert. Verder ook scherp geprijsd en een snelle levering!

Rob 18-05-2020

Recent een cover gekocht voor de Fujifilm Instax Mini 90.
De cover is van goede kwaliteit en netjes afgewerkt, dus geheel naar wens.
Afhandeling van de order was vlot en het product werd snel verzonden.
Prijs van de cover is vergelijkbaar met de prijs van andere aanbieders.

Marcel 16-05-2020

Snelle levering en goed verpakt. Ik zou bij een volgende aankoop wederom overwegen om die aankoop bij Foto de Vakman te doen.

robert verhaaf 14-05-2020

het product slide fil scanner df s 310 se, ontvangen, en geprobeerd negatieven te scannen, HELAAS, ten eerste ontbrak een duidelijke nederlandse handleiding, kreeg na verzoek daartoe een vertaling per post; dus aan de slag HELAAS, er verschijnt steeds een uitroepteken op het schermpje bij opnamen, het lukt dus niet, er zit in schijfje achter in het apparaat en is aangesloten op mijn laptop, toch kan ik via mijn laptop de rollei niet traceren, kortom, lijkt wel weer een miskoop,

Laurens 13-05-2020

Makkelijk te bestellen via de website, goede prijs, levering na 3 dagen, doos niet verpakt of ingepakt geleverd.

Roeland 12-05-2020

Producten was precies waar ik naar zocht, helaas waren ze niet allemaal meer beschikbaar, maar werden toch zsm geleverd.

Donal 11-05-2020

Het is de eerste keer dat ik kies voor de webshop van foto de vakman, ik heb hiervoor gekozen omdat ik in principe al mijn fotoapparatuur koop in hun visuele winkel in Uden.
Ik ben erg tevreden over hoe men daar omgaat met klanten en stel hun kennis van zaken op prijs zodat ik mijn ondersteund voel in mijn keuze of mijn keuze misschien moet bijstellen.
Ik stel vakmanschap en klantvriendelijkheid erg op prijs dus was de keuze van hun webshop een logische stap.
Mijn bestelling werd snel afgeleverd, dus ik volledig tevreden.

A.Smetsers 10-05-2020

prima winkel, snelle afhandeling van de annulering van het bestelde.
ga zo door!

Johan 07-05-2020

Zowel fysiek (in de winkel of aan de telefoon), als via de website goede informatie en duidelijke antwoorden op de vragen die je stelt. Voor elke beurs en bereikte niveau van fotografie is er een ruim assortiment beschikbaar tegen redelijke prijzen. Webwinkel geeft duidelijke informatie t.a.v. bestellingen en verwachte tijd van bezorging (goede combi met PostNL)!
Ik ben zeer tevreden met min aankopen.

Mevr. G.J. Dekker 07-05-2020

Ik heb een scanner besteld, maar nog niet ontvangen. Ik kreeg een mail dat dit product niet voorradig is. Daar ben ik heel teleurgesteld over want dat stond niet vermeld op de site, anders had ik het niet besteld want ik wilde er snel mee aan de slag Verder kan ik dus nog niets over het product zeggen. Ik hoop dat het alsnog snel komt, maar ik heb zo mijn twijfels.
Officiele reactie van Foto de Vakman 11-05-2020

Beste, We vinden het vervelend te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Door een vertraging van de bestelling en de betaling was de scanner ondertussen verkocht. De betaling is 3 dagen na het plaatsen van de bestelling pas bij ons binnen gekomen. Helaas is in de tussentijd het laatste exemplaar van de scanner verkocht. We verwachten spoedig de bestelde scanner weer binnen te krijgen en deze aan u te kunnen uitleveren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angelina Foto de Vakman

Ronald Leffers 07-05-2020

Ik heb een lens besteld voor mijn nikon
Deze wert snel bezorgd.
Na dat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een mailtje met een dankjewel .
Ook werd ik op de hoogte gehouden van de waar neer de bestelling geleverd wordt.
Alles is dus keurig geregeld.