Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Elma 30-03-2020

Ik heb hier tweedehands tussenringen besteld. Ik wilde geen nieuwe, omdat ik niet weet of ik ze veel ga gebruiken. Zo kwam ik bij Fotodevakman.nl uit. Ze waren nog op voorraad. Het bestelproces was makkelijk, ik kreeg mail met factuur en verzendinformatie en had het de volgende dag, veilig verpakt, in huis. De ringen zagen er nog uit als nieuw, dus ik ben een tevreden klant.

van Lelyveld 28-03-2020

Al jaren mijn go-to winkel als het gaat om professionele foto/video apparatuur en advies. Hebben me zelfs ooit met een aankoop later terug gebeld om nog een kortingscode toe te passen. Super service!

Jan Margodt 27-03-2020

prima service, snel antwoord op mail.
Ik kan de webwinkel zeker aanbevelen.

Jessica Jonasse 23-03-2020

Goede site en duidelijke uitleg over het product. Laagste prijzen en mooie aanbiedingen.
Alle gerelateerde producten zijn ook makkelijk te vinden en selecteren. Belangrijk!

J.W.Wildeboer 22-03-2020

Ik kwam bij "Foto de Vakman" uit vanwege de prijs.... Zij boden de door mij gezochte originele (Olympus) lens aan tegen de scherpste prijs en een snelle levering (de volgende dag).
Op de website heb ik gekozen voor een voordeelbundel van lens met protectie-filter.
Na deze bundel online besteld en betaald te hebben, kwam er al snel een mailtje dat de bestelling uitgeleverd zo worden zodra "het product" voorradig zou zijn.... Oeps? Wat gaat hier fout? Via de site heb ik gechat met een van de medewerksters: dat verliep soepel, prettig en snel. Het filter bleek het euvel: dat was niet direct leverbaar. De lens zoals op de site vermeld, wel. Na een aantal opties te hebben "be-chat" heb ik gekozen voor een ander filter dat wel op voorraad was.
Inmiddels was het 16.30 uur geweest (het uiterste moment waarbinnen de bestelling dezelfde dag verstuurd kan worden). De medewerkster in kwestie vertelde mij dat ze haar best zou doen voor de levering de volgende dag....
De dag erop, om ca 19.30 uur, kwam "Red je Pakketje" (ja echt waar...) het pakketje bezorgen.
En .... het prijsverschil van 10 euro werd direct teruggestort. Helemaal top dus.
En de lens: Een juweeltje! Echte Olympus kwaliteit.....

Laura 21-03-2020

Heel positief over deze winkel! Ik had online bij hen een tweedehands product gekocht. Er bleek een schroefje niet bij te zitten (hadden zij er ook niet bij gekregen). Foto de Vakman heeft er alles aan gedaan en meerdere schroefjes opgestuurd tot ik de juiste had, zodat ik mijn product toch kan gebruiken! Heel netjes! Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Sandra K. 19-03-2020

Ik heb onlangs een Canon Compact Camera SX70 gekocht. Voordat ik dat deed stond er een SX70 uit de showroom op. Ik heb gebeld voor wat informatie, wat ik me moet voorstellen bij de gebruikerssporen e.d. ik werd vriendelijk geholpen en er werd duidelijk uitgelegd wat de gebruikerssporen waren. Ondanks dat heb ik ervoor gekozen om een nieuwe te kopen. Ik had de camera binnen 2 dagen in huis en ben er tot nu toe zeer tevreden over!

a.westerbos 18-03-2020

Prettige en snelle site. Gevonden wat ik nodig had en binnen de beloofde termijn in huis.
Prima communicatie

Marleen 15-03-2020

snelle levering, snel contact, goede service. Helaas was het bestelde product niet wat ik had verwacht, ik kon het gemakkelijk terugsturen en de terugbetaling vond al na enkele dagen plaats.

Sun 15-03-2020

Snelle verzending. Camera arriveert zonder schade bij mij thuis. Het enige slechte ding is dat het antwoord op Facebook / e-mail traag is. Maar ik zou nog steeds aanraden om bij hen te kopen

Serkan Serin 14-03-2020

Als enige op internet prijs van € 397,- incl. adventurekit.

Verder snelle levering, goed verpakt.

Kortom een dikke aanrader.

Welkom 14-03-2020

Helaas na weer opnieuw telefonisch contact gehad te hebben en ondanks foutje (naar zeggen) v.d. leverancier met toezegging dat e.a. alsnog op tijd -dus voor het weekend- ontvangen zal zijn, zit ik nu thuis (niet voor het coronavirus). Gewoon omdat ik niks ontvangen heb en dus geen zin had om op foto sessie te gaan. TIP: Zet op je website wat je wel kan waarmaken en doe dat tevens in je toezeggingen

Matty 14-03-2020

Vandaag ben ik naar foto de vakman gegaan om een systeem camera van Nikon te kopen. Ik heb al een spiegelreflex van Nikon maar deze is soms te zwaar. Deze systeem camera van Nikon is mij zeer goed geadviseerd door de vekoper. Ze hebben hier veel verstand van zaken en zijn zeer vriendelijk.

Paul S. 14-03-2020

Goede overzichtelijke website, lekker goedkoop ten opzichte van andere internetshops en snelle levering.
Wat wil je nog meer?

Perry 12-03-2020

Bestellen ging makkelijk. Levering was snel en goederen waren goed beschermd verpakt.

Ciara 09-03-2020

Dit bedrijf stond klaar met hulp en tips over het gebruik van mijn nieuwe camera nadat k hem online had aangekocht.

Welkom 09-03-2020

Goed meegedacht en tijdig juist advies gebracht. Nog beter is de bevestiging via mail waar je ook op kan reageren. In mijn geval gevraagd of mijn bestelling de juiste was; bleek niet zo te zijn. m.a.w. Snelle feedback en advies terug ontvangen. Bestelling is dan wel niet volgens de beloofde 24 uur, maar dat kan aan de postbezorger liggen. Mvrgr., Welkom

Bart 08-03-2020

Na onze laatste vakantie en omdat we reizen erg leuk vinden zijn we naar Foto de vakman gegaan voor advies voor betere foto's. We hebben daar erg goed advies gehad . De verkoper heeft ook de camera voor ons ingesteld. Prima winkel met internet prijzen.

Angel 07-03-2020

Fotolijsten besteld maar levering duurde echt heel erg lang. Geen bericht daarover gekregen en zelf contact opgenomen. Bestelling wel kunnen annuleren en nog in afwachting van terugboeking geld.
Officiele reactie van Foto de Vakman 09-03-2020

Beste Angela, Helaas had onze leverancier een voorraad fout waardoor de door u bestelde lijsten er niet waren. Op het moment dat we dit doorkregen van onze leverancier hebben we u direct een bericht gestuurd. We hebben onze betaalprovider opdracht gegeven om het geld terug te storten, dit duurt gemiddeld 2 à 3 werkdagen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angelina Foto de Vakman

Edwin 06-03-2020

Vandaag ben ik bij fotodevakman in Uden geweest om een nieuwe lens te kopen. Ik ben hier netjes geholpen. Hier hebben ze veel op voorraad en wat niet op voorraad is kunnen ze snel bestellen. De verkoper heeft nog de beschermfilter meteen op de lens gezet..

Margo 06-03-2020

De winkel in Uden is groot en overzichtelijk. Ik ben prettig geholpen bij het zoeken van een camera, men neemt de tijd voor je om dingen uit te leggen en hebben ook voldoende alternatieven om eventueel uit te kiezen. Er is veel voorradig en voorhanden. Het resultaat is een tevreden klant die zeker nog eens terug komt.

Alexander 06-03-2020

Al meerdere keren in de winkel geweest, altijd prima geholpen. Nu een nieuwe full frame slr gekocht. Camera kon ik snel ophalen in de winkel. Goede prijs en korting op kaartje.

Fenna 06-03-2020

Was op zoek naar de goede degelijke cameratas die ook nog praktisch is. Gevonden bij de fotovakman. Snelle levering en tas in goede orde ontvangen.

Rob 05-03-2020

Al meerdere malen iets besteld bij Foto de Vakman via deze webshop.
Iedere keer tot volle tevredenheid. Bij vragen snel duidelijke uitleg en informatie, prima service.
Bij contacten, altijd vriendelijke benadering naar de klant toe. Top. Zeker tot een volgend keer!!

Harry 05-03-2020

Na zoeken van leveranciers op prij s kwaliteit kwam ik uit bij de vakman. Snel en goed advies, perfecte levering en korting vanwege lidmaatschap NCN