Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Michiel 04-03-2020

Na goede ervaringen met een eerder bij hun aangeschafte occasion, opnieuw een ocassion bij hun besteld.
Vorige keer nog opgehaald, om eerst goed te bekijken, maar dit keer alle vertrouwen en meteen online besteld.
Het toestel ziet er werkelijk top uit, en alles functioneert super.

Wat mij betreft een winkel om zeker weer terug te keren.

Rob 04-03-2020

Bestelde camera was op voorraad en het goedkoopst in Nederland. Snelle afhandeling en verzending en goed verpakt. Kortom alle beloften nagekomen en daar gaat het allemaal om.

J. van Marle 02-03-2020

Ik had na raadpleging van de website helaas de verkeerde oplader besteld, na contact met u te hebben opgenomen is er een andere oplader besteld en geleverd.
Deze voldoet zeer goed en ben dus tevreden. De verkeerde oplader teruggestuurd en
vandaag 2 maart is de betaling correct teruggestort op mijn rekening.
Nogmaals dank voor de afhandeling.
Vriendelijk groetend,

Cees 02-03-2020

Fijne shop met veel artikelen en persoonlijke hulp wordt graag en effectief gegeven.
Men heeft mij telefonisch prima geholpen om zo het juiste artikel te kiezen!

Onno 01-03-2020

Reel geprijsde occasions, mijn grip was stevig gebruikt maar functioneert uitstekend. Prijs was daar ook naar

Mark 29-02-2020

Foto vakman doet zijn naam eer aan! Snel en vakkundig en dat is precies wat je wil en mag verwachten van een webshop! Ga zo door.

Rens Hubers 28-02-2020

De webshop van Foto De Vakman is erg overzichtelijk. Voor mij is de combinatie van webwinkel en de fysieke winkel van Foto De Vakman in de buurt ideaal.
Ik ben al vanaf 1980, toen ik mijn Nikon FM kocht, klant bij Foto De Vakman.
Ondanks het feit dat er veel continuïteit is van medewerkers wordt ik als langdurige vaste klant nooit herkend. Ik snap dat wel maar vind het weleens jammer!
De service van Foto De Vakman is uitstekend. De prijzen zijn concurrerend maar de inruilwaarden vallen mij (als langdurige vaste klant) vaak tegen.
Ik heb nu een pre-order bij De Vakman geplaatst voor de nieuwe Olympus OM-D E-M1 Mark III. Vanwege de opgegeven inruilwaarde ruil ik mijn ‘oude’ OM-D E-M1 Mark II niet in.

Harry 27-02-2020

Zeer snelle levering van het bandje. Wellicht heb ik nog meer nodig. Omdat het pakketje door de brievenbus paste hoefde ik niet persee thuis te zijn. Ook de verpakking was goed verzorgd.

Jan 27-02-2020

Na lang zoeken naar geschikte hoezen om mijn verzameling op te bergen. Kwam ik op de site van FOTODEVAKMAN terecht. Goede kwaliteit voor redelijke prijs. Bovendien snelle levering. Ik ga zeker weer bestellen.

K.Dijkstra 25-02-2020

Voor deze webshop gekozen omdat ze ook een fysieke winkel hebben.
Ook is de site overzichtelijk.
Verzonden met track en trace in een degelijke verpakking. Kortom een eerlijke zaak!

Laurens 24-02-2020

Dit is echt een top winkel goede prijs snelle levering vrijdag middag 's. Morgens een camera besteld zaterdag morgen in huis echt top

Lesley 24-02-2020

Afgelopen donderdagavond een bestelling geplaatst via de zeer gebruiksvriendelijk webshop van foto de vakman. Zaterdag had ik de bestelling goed verpakt binnen.

frans 22-02-2020

Het artikel was makkelijk te vinden/selecteren door de opzet van de website. En dan gaat de verzending lekker snel. Niets op aan te merken.

Frits Sihan 21-02-2020

De medewerkers van afdeling verkoop waren bijzonder vriendelijk en mijn vragen en verzoeken werden door hen vlot en efficiënt afgehandeld. Niets dan lof.

Jo 21-02-2020

Ik heb een fujifilm EF 42 flitser besteld die ik de andere dag nodig had. Kreeg een mail dat hij jammer genoeg niet op voorraad was, de VAKMAN heeft het na een telefoontje toch nog voor elkaar gekregen dat ik hem nog op tijd thuis had. Compliment voor de service.

Guus 20-02-2020

Scherpe prijs en goede informatie, als er een vraag niet direct te beantwoorden is, kan je in overleg na korte tijd weer teruggebeld worden, om antwoord op je vraag te krijgen.

Cruyshoeve 19-02-2020

Product besteld wat bijna nergens te krijgen is voor een nette prijs. Was op voorraad en dus zeer snel geleverd. Prima service.

Luc 18-02-2020

Systeemcamera met accessoirres aangeschaft.
Veel telefonisch overleg en via de mail.
Allemaal correct behandeld en goed uitgevoerd.

Koen Lim 17-02-2020

De beste aanbieding voor de EOS M50 plus de langste garantie. De bestelling was binnen 1 dag in huis. De factuur bleek in mijn spamfolder te zitten. Bij navraag binnen een uur reactie.

Maarten 16-02-2020

Makkelijk het juiste product gevonden, snelle levering zonder problemen en tegen een nette prijs! Ik beveel de vakman zeker aan!

Dianne 16-02-2020

Als beginnende fotograaf ontzettend fijn en goed geholpen. De medewerkers uit de winkel namen uitgebreid de tijd om mij te vertellen over verschillende fototoestellen en lenzen. Na wat bedenktijd gekozen voor om online bij foto de vakman te bestellen. De camera was op voorraad maar de lens die ik er graag bij wilde helaas niet. Via de mail gevraagd naar de mogelijkheden. De lens zou worden nagestuurd, maar bij het pakket met de camera en accessoires zat de lens al bij in. Ontzettend tevreden met de service!

Vincent 15-02-2020

Foto de Vakman toont de producten op een overzichtelijke site en voor een goede prijs (zeker in mijn geval). Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd gaat worden (mijn product was niet op voorraad). Kortom; Foto de Vakman staat garant voor wat je besteld hebt, hier kunnen weinigen aan tippen.

Rosanna 14-02-2020

Ik heb hier advies gevraagd voor een nieuwe flitser en ben hier verrassend goed geholpen. Ze geven hier goed advies en hebben verstand van zaken . Ik kreeg ook nog een paar passende tips om betere flitsfoto's te maken. Tevens geven ze hiet ook flitscursussen. Prima winkel.

Anon 13-02-2020

objectief bestelt, 3 dagen moeten wachten om te horen dat deze niet langer beschikbaar was, ik wacht momenteel al bijna twee weken op mijn geld.
Officiele reactie van Foto de Vakman 17-02-2020

Beste Anon,

We willen graag even nakijken wat hier mis is gegaan. Kun je contact met ons opnemen via support@fotodevakman.nl ?

Job 12-02-2020

Goede hulp in de winkel, kon de lens even buiten uittesten en zo een goed vergelijk en overweging maken. prima, grote winkel en leuke medewerkers!