Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

M.J. Popijus-Laansma 16-01-2020

Via Marktplaats een occasioncamera gekocht bij deze winkel. Correspondentie via MP verliep prima, vriendelijke reacties. Toen via de website van de winkel mijn Olympus OMD EM1 Mark 2 besteld en de volgende dag in huis. Alles was compleet, alleen ontbrak het usb kabeltje. Weer via MP contact opgenomen en ze zijn gaan zoeken en vonden het. Fijn, nu is alles compleet en kan van mijn camera gaan genieten.

FREDn 15-01-2020

Duidelijke specificaties, zinvolle suggesties voor combinaties. Verzending accuraat.
Jammer dat wij wat verder wegwonen, anders waren we zeker langs gegaan

Mart 15-01-2020

Fujifilm objectief gekocht in deze winkel, ik heb hier al eerder goede ervaringen mee, ook online .
Goed en deskundig geholpen, alle tijd voor je en je mag div objectieven even uit proberen.

Groetjes, Mart.

Perry 13-01-2020

Interessante aanbieding (gunstig geprijsd) in de outlet gevonden van een iets ouder model wat precies genoeg biedt voor mijn doel. Vlot en zeer netjes geleverd.

Marcel 13-01-2020

Duidelijke webside, snelle reactie en updates over de behandeling, voortgang van de levering.
Product is afgelevrd zoals aangegeven.
Orgineel prouct tegen de laagste prijs prima!

Martien 13-01-2020

Foto de Vakman in Uden is een hele fijne winkel met veel kennis. Je kunt er ten alle tijde binnenlopen met vragen en je wordt er keurig te woord gestaan. Men neemt er alle tijd voor.

Jos 12-01-2020

Mijn eerste ervaring met deze winkel is goed.
De prijs kwalieits verhouding van de gekochte originele Nikon accu is goed en de levering is zoals vermeld op de website verlopen.

Dini 11-01-2020

Duideijke site met uitvoerige beschrijvingen. Fotodevakman kwam prijstechnisch het gunstigste eruit.

Herman 11-01-2020

Eerst telefonisch nog wat informatie opgevraagd bij 'foto de vakman' over de Canon lens. Na duidelijke en eerlijke antwoorden had ik geen twijfels meer en heb de bestelling geplaatst.
De volgende dag werd de bestelling goed verpakt afgeleverd.

Francisca 10-01-2020

Camera keurig op tijd geleverd.
Camera voeldoet aan al mijn wensen. Lagere prijs dan bij andere winkels.

MP 09-01-2020

Ik wilde een Nikon d7500 kopen en zag op diverse plekken een goede aanbieding. Ik kreeg via een tweetal fotografen de referentie van deze zaak in Uden omdat je nog persoonlijk wordt geholpen en je via de website kan bestellen en in de zaak kan ophalen.

Ik had wat vragen vooraf en ik kreeg bij deze zaak snel en duidelijk antwoord, daar waar andere winkels niet of nauwelijks reageerden in de kerst periode.

Bij het afhalen van de camera is alles goed uitgelegd en zijn er nog andere opties aangeboden. Tevens is er een verlenging van garantie tot 6 jaar. Kortom, een goede zaak !

Francien 08-01-2020

We hebben gekozen voor een stenen winkel in de buurt omdat we dat fijn vinden om er naar toe te gaan voor eventuele vragen. We zijn prima geholpen/cq geadviseerd.

Johan Breij 08-01-2020

Het Nikon 24/70 mm 2.8 objectief keurig en op tijd ontvangen, er is één puntje wat ik toch jammer vind... De rubberen ring van het zoom gedeelte was niet goed meer, dit vond ik ook bij de omschrijving van een paar andere advertenties, waarom nou niet gewoon even een nieuw rubberen ring er op plaatsen..?? Dan was het objectief direct helemaal goed geweest... Nu moest ik zelf deze bestellen bij Nikon Nederland voor 20 euro, ik vind het een gemiste kans dat De Vakman dit niet zelf even heeft gedaan.... Voor de rest, helemaal goed en tevreden... Bied voortaan iets aan wat gewoon helemaal in orde is. Ik ga veel plezier beleven aan dit objectief...

casie 08-01-2020

Zoals bij zovele online winkels staan hier ook producten leverbaar en in voorraad , tot als men bestelt en betaalf heeft dan is dat plotseling in bestelling.
Dus niet echt blij met dit
Officiele reactie van Foto de Vakman 11-01-2020

Beste Luc, Op onze website stond inderdaad aangegeven dat het product op voorraad was bij ons magazijn. Dit is onze leverancier. Doordat we het product te goedkoop aangeboden hebben, wil deze het niet naar ons uitleveren. Hierdoor hebben we helaas de bestelling moeten annuleren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angelina Foto de Vakman

AR 07-01-2020

Meerdere keren camera's en accesoires aangeschaft. Levert snel en voor een goede prijs.

Egbert Wiegman 06-01-2020

Op voorraad is er ook gewoon, waardoor een snelle levering tot stand komt. Product is zorgvuldig verpakt. Ik zou er zeker weer wat bestellen.

Aho85 05-01-2020

Een accessoire van 26 euro besteld. Foto de vakman was de goedkoopste en enige met gratis verzendkosten in dit geval. Overzichtelijke website, snelle en heldere order afhandeling.

Sieger 04-01-2020

Geheugenkaart gekocht. Prima shop. Snelle afhandeling. Goede communicatie. Met een dag in de bus. Perfect!

Henrike 04-01-2020

opnieuw zeer fijn geholpen. goede uitleg en advies over het aan te schaffen product en zelfs mental support bij het inruilen van mijn Canon-gear vanwege de overstap naar een systeemcamera ;-)

Simone 02-01-2020

Mijn product was snel gevonden en besteld op de website. Op zondag 22 december besteld en er stond zowaar dat het product op 24 december zou worden geleverd. Gezien de kerstdrukte had ik daar al geen rekening mee gehouden en achteraf gezien was dat terecht. Toen ik een week later nog geen bericht had, heb ik gebeld. Helaas werd de telefoon niet opgenomen en er maar een mailtje aan gewaagd. De mail werd erg snel beantwoord. Het bleek dat mijn bestelling niet naar mijn adres was gestuurd, maar naar een ander filiaal. Kan allemaal gebeuren. Mijn camera werd alsnog opgestuurd en werd na een aantal dagen bezorgd.
Dat er vertraging heeft gezeten in de aflevering kan gebeuren, zeker met de feestdagen. Het enige wat ik bijzonder vervelend vond, zijn de drie mailtjes voor een review die ik heb gekregen, nog voordat ik het product in huis had. Ik kreeg zelfs een reminder!

Emile 02-01-2020

Ik had zeer hard een nieuw onderwaterhuis nodig. Die moest wel echt op een bepaalde dag binnen zijn. Via de telefoon werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en werd alles op alles gezet om mij netjes en op tijd te helpen.

Peter Reinders 31-12-2019

Goede info en snelle levering. En 1 van de weinig winkels die begrijpen dat 100 euro kassakorting ook werkelijk 100 euro moet zijn. Kamera express en fotonu hebben namelijk nogal moeite met rekenen(maar 80 of 90 euro van de prijs af bij “100 euro korting”)

Rob 28-12-2019

Duidelijke productomschrijving. Levering ondanks de drukke kerstperiode perfect op tijd.

Janny 28-12-2019

Na mijn zorgen over de lichtsterkte van de NIKON 7500 en de SONY DSC-RX10 IV kreeg een eerlijk advies en ben ik zeer tevreden over mijn razendsnelle haarscherpe lichtsterke SONY DSC-RX10 IV

Eric 28-12-2019

Snelle levering, goed geholpen in de winkel en 6 jaar garantie op gekochte producten.