Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Ben 02-12-2019

Was op zoek naar een andere Fujifilm camera en had de XT30 of XT3 op het oog. Was al eerder bij Foto de vakman geweest voor een advies over camera keuze en was op de Fujifilm uitgekomen.Kon toen een jong gebruikte XT20 van een kennis overnemen.
Daarna er geweest voor advies over een statief en die toen daar ook gekocht.
Je wordt er altijd prettig geholpen met veel kennis van zaken.Geven goede adviezen.Zijn concurrerend tov de grotere foto ketens.En verschillen kun je over praten.geven 6 jaar garantie op hun camera's.prima.En ze zaten bij mij in de buurt.Ook belangrijk.

Svenya 02-12-2019

Ik ben zeer tevreden over de website fotodevakman.nl. Ik heb afgelopen week mijn eerste camera bij hen besteld en als leek wat camera's betreft ben ik goed eruit gekomen door de zeer duidelijke en overzichtelijke website. ook de kortingsdeal was erg prettig. Ik heb een combi-deal gekozen. Dit was ideaal, want zo hoefde ik zelf niet uit te zoeken welke batterij of geheugenkaartje nodig was voor bij de camera.

Wat ik ook zeer prettig vind is de manier waarom je op de hoogte wordt gehouden van de bestelling, de status hiervan, en de levering. Menig webshop kan hier wat van leren!

Willy 01-12-2019

Ik zocht een upgrade voor mijn Fujifilm X-T1 camera. Uiteindelijk is mijn keus gevallen op een Fujifilm X-T30. Maar ja, ik wil natuurlijk wel eerst zo'n toestel (van ongeveer € 900!!) vasthouden voordat ik iets koop.

Daarom bezocht ik de winkel van Foto de Vakman in Wijchen en vroeg of ik de camera even mocht uitproberen. Geen probleem, ik kreeg een vitrinemodel in mijn handen en kon zo zelf voelen hoe de camera werkt. Dat is trouwens ook zo bij de vestiging in Uden. Dat is iets wat je op internet niet kunt, toch fijn dat er nog echte winkels zijn waar echte (en vriendelijke) mensen werken en geen bestelrobot. Daarbij kreeg ik nog een kopje koffie en wat nuttige tips van de medewerkers van Foto de Vakman.

Ik ben overigens al jaren tevreden klant van Foto de Vakman, ik word altijd netjes geholpen, ze nemen de tijd voor me (en geloof me, ik vraag ze het hemd van het lijf!) en ik krijg deskundig advies. Ook bij een incidenteel probleem met een product word ik altijd netjes geholpen en wordt er een (al dan niet tijdelijke) oplossing voor gezocht.

Marc 01-12-2019

Bestelbon, orderbevestiging al in de mailbox alvorens de betaling was gedaan, dit veroorzaakt verwarring en ongemak

Ed 01-12-2019

Prima advies op een prettig wijze van een zeer bekwame fotovakman voor de aanschaf van een nieuwe systeemcamera en accessoires. Zeker een aanbeveling.

Gertjan Vlaanderen 28-11-2019

Hier mijn canon 100-400 M2 gekocht. Personeel is zeer behulpzaam en kundig. Wat ik ook zeer belangrijk vind is dat men de tijd voor je neemt (wat je lang niet overall meer tegenkomt) en al je vragen kunnen beantwoorden.
Zeer prettige evaring met deze zaak en zijn verkopers.

Deze fotozaak is beveel ik ten zeerste aan. Al moet ik er een eind voor rijden.

Caroline Wirtz 26-11-2019

Snelle levering door Foto de Vakman!
Ik heb mijn bestelling vrijdag geplaatst en had mijn nieuwe aanwinsten zaterdag al in huis.
Goed verpakt en veilig verzonden. Top!
Het enige minpuntje vind ik dat je kosten moet betalen voor een credit card of PayPal betaling.

rob 26-11-2019

Vriendelijk personeel, goed advies gekregen. Camera werd in de winkel meteen gebruiksklaar gemaakt en uitgelegd.

Johan 24-11-2019

Supersnelle levering. Jammer dat je voor een klein pakje wat makkelijk door de brievenbus kan ongeveer €6,50 verzendkosten moet betalen.

Ria 22-11-2019

Ik had een lens besteld, maar die bleek niet leverbaar doordat iemand anders deze al gekocht had en de website niet ververst was.
Ik was hierover uiteraard teleurgesteld.
Ik hoop dat het waar is dat iemand anders mij net voor was en dat het niet alleen maar een te-mooi-om-waar-te-zijn-lokkertje was in de hoop mij iets anders te kunnen verkopen.
Officiele reactie van Foto de Vakman 25-11-2019

Beste Ria,

Helaas is het waar wat we gezegd hebben, De lens die u besteld had was een occasion die iets te scherp geprijsd was. Hierdoor hebben in korte tijd meerdere mensen interesse getoond in dit product. Aangezien we een occasion maar 1 keer kunnen leveren, hebben we helaas uw bestelling moeten annuleren.

Nogmaals onze oprechte excuses.

Krijn 22-11-2019

Prompte levering. Deze zaak is een aanrader. Beantwoording van vragen gaat ook super snel

Bob Vrijbergen 19-11-2019

Ik ben al ca. 5 jaar klant bij foto de vakman, ik koop bijna alles in de winkel in Uden.
Ik krijg daar altijd goed advies, de medewerkers nemen altijd ruim de tijd om alles goed uit te leggen, ook als het heel druk is.
De prijzen zin ook scherp.

E. 19-11-2019

Dit was mijn eerste koop bij foto de vakman maar ik ben meteen verkocht.
Er was vriendelijk contact over de telefoon en een snelle levering. Het product was tweedehands maar zag er nog echt als nieuw uit.
Mijn volgende koop zal daarom ook zeker bij foto de vakman zijn!

Th Noij 18-11-2019

Uitgekozen omdat product af te halen was op locatie met daarbij een hele goede en fijne uitleg door vakmensen

Rina 18-11-2019

Fijne overzichtelijke winkel met deskundig personeel die weten waar ze het over hebben en meteen door hebben wat voor de klant een geschikt product is

Hans Vlietstra 18-11-2019

Mijn Canon lens heb ik in Wijchen gekocht. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. De prijzen zijn concurrerend en ze hebben een duidelijke website. Ook het telefonisch contact was snel en correct.

Bettina 17-11-2019

Prima shop met vriendelijke prijzen, grote afspraken en directe levering, kon de volgende dag al mijn aankoop in ontvangst nemen en mee op pad, uitstekende levering. Top shop:)

J. D. 17-11-2019

Levering was snel en compleet. Overzichtelijke site. Alles is prima geregeld.

Evelien 17-11-2019

Goede omschrijving van het artikel en supersnelle verzending, vandaag besteld, morgen in huis.

Thembi 17-11-2019

Hi

Ik kan niks anders dan 10* te geven, webshop is overzichtelijk en je kunt meteen zien op voorraad of niet..prijzen liggen gemiddeld.. met veel verschillende betaalmidden kunnen betalen, en volgende dag in huis, netjes verpakt, spullen zoals in de webshop!!

Voor ons een dikke 10 waard, dochter blij mama blij..... tot de volgende keer zou hier zeker weer kopen.....

Arjanredcross 15-11-2019

Goed Produkt, vlotte levering. Snelle terugbetaling bij retour en goed advies voor alternatief

Jeanet 15-11-2019

Snelle levering, top product, artikel retour gestuurd (bleek ik niet nodig te hebben), rap verrekend op de factuur, vriendelijke service.

Julian 15-11-2019

Duidelijke omschrijving op de site. Goede prijs. Heldere communicatie over levering.
Product goed verpakt en snel geleverd volgens afspraak.

Hennie 13-11-2019

De handschoenen zijn van goede kwaliteit en pasvorm.
Er was een actie van 10% korting. Met het online bestellen kon de korting niet ingevuld worden.
De vakman heeft keurig 10% terug betaald en een mail gestuurd. Dit gaf een heel goed gevoel!

Mark 13-11-2019

Duidelijke uitleg op de site en snelle levering. Enige puntje van aandacht was dat ik wel heel veel mails ontving over de aanschaf en levering. Dit kan iets beperkter maar liever goed geïnformeerd dan te weinig.