Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Meriam 28-10-2019

Prima geholpen in de winkel . Camera die ik wilde stond mooi uitgestald . Meteen maar gekocht en de verkoper heeft alles voor mij ingesteld.

Marianne 22-10-2019

Afgelopen weekend een aankoop gedaan van een Sony systeemcamera. Prima hulp en advies gekregen. Vriendelijke meneer die echt passie had voor z'n vak. We zijn 3x teruggaan, omdat je bij zo'n aankoop ook niet over 1 nacht ijs gaat, maar alle keren werden we weer net zo correct geholpen. Uiteindelijk zijn we overgegaan tot koop en daar hebben we geen spijt van!

Johan Arkesteijn 06-10-2019

Na een mindere ervaring met een van de grotere webshop/winkels in de fotografiebranche koop ik liever bij een bedrijf waar nog voldoende tijd is voor persoonlijke aandacht en advies. Een klein minpuntje bij mijn laatste aankoop (Fuji XH-1 plus batterijgrip) was dat een van de drie batterijen ontbrak, maar deze werd onmiddellijk aangevuld. Pas na mijn aankoop merkte ik dat de prijs bij Foto De Vakman zelfs nog iets lager was dan bij de grote webshops. Prima dus.

Henk 02-10-2019

Snelle levering na een telefoontje. Ik kreeg een betalingslink via de mail, betaald, volgende dag was mijn Nocticron lens in huis.

Tweede bestelling bij foto de vakman inmiddels. Ze hebben toch altijd wel goede prijzen en mijn indruk is dat er een gedegen winkel achter steekt.

Albert 01-10-2019

Super goed advies en praktische tips bij het kiezen van mijn camera

Ik was op zoek naar een handelbare, snelle camera met zoomlens om vogels in de natuur te fotograferen.
Na wat omzwervingen bij diverse grote winkelketens kwam ik terecht bij Foto de Vakman in Uden.
Wat een wereld van verschil zeg.
ik zat te twijfelen tussen de Sony RX10, Nikon P7500 met Tamronlens en de Coolpix P1000.
Bij foto de Vakman in Uden leggen ze de verschillende toestellen naast elkaar, batterij erin,
en je mag zelf voelen welk toestel het fijnste in de hand ligt en hoe alles werkt in de praktijk.
Alle voor- en nadelen van de verschillende toestellen worden in de praktijk getoond en hierbij praktische toelichting gegeven in een voor mij als leek begrijpelijke taal.
Foto de Vakman heeft mij in de praktijk aangetoond welk toestel het best bij mij past.
De keuze werd voor mijn toepassing de Sony RX10 zonder enige twijfel.
Daarbij ook nog 6 jaar garantie en nergens goedkoper

Ursula 01-10-2019

Ik ben zeer prettig en vakkundig geholpen. Deze winkel is een aanrader voor iedereen die goed geadviseerd wil worden!

Piet van Lijssel 27-09-2019

heb al vaker hier gekocht . Zeer deskundig personeel . Men neemt ook alle tijd voor je . geeft duidelijke uitleg en regelt alles keurig netjes. Een zaak waar je met gerust hart kan kopen .

Marco 25-09-2019

Fijne winkel, personeel die allemaal goede kennis hebben van de producten.
Snelle levering tegen een goede prijs.
Online/email Canon 90D besteld, in de winkel opgehaald.

Rees 22-09-2019

Ik heb eerst op internet gekeken om camera's te vergelijken. Daarna voor aanschaf naar Foto de Vakman in Uden gegaan. Uiteindelijk toch voor een andere camera gekozen nav de goede adviezen. Je kunt de camera's in je hand voelen zodat je makkelijker een keuze maakt. Dat is dan weer een voordeel tov een webshop. Vriendelijk en deskundig advies gekregen. Heb de camera nu een paar weken en heb er al mooie foto's mee kunnen maken buiten maar zeker ook binnen. Ben zeer tevreden over deze aanschaf.

Swijtink 16-09-2019

Ik word altijd correct en snel geholpen bij deze winkel. De verkopers zijn deskundig en hebben altijd wel bruikbare tips.

Camera 16-09-2019

Ik heb deze camera Panasonic DMC -TZ90EG-S silver gekocht bij de foto vakman in Wijchen omdat ik daar op vriendelijke wijze en persoonlijke aandacht kreeg bij de uitleg van deze camera. Ik heb daarom ook de moeite genomen om vanaf Arnhem hier naar toe te rijden. Overigens ben ik zeer te vrede met deze nieuwe camera.

Manuelle 15-09-2019

Ik ben naar Foto de Vakman in Uden geweest om advies te vragen voor een systeemcamera. Ik ben ontzettend goed geholpen en erg blij met mijn camera!

Joyce 14-09-2019

Online werkt de webshop heel fijn maar ook in de winkel zelf is de service en de sfeer super! :)

Joke 12-09-2019

Een hoesje voor mijn Canon IXUS 85 via de website besteld, de afmetingen stonden duidelijk vermeld bij het product, binnen 24 uur een origineel CANON lederen hoesje in huis die perfect past voor een hele goede prijs, ik ben er blij mee.

Thomas 09-09-2019

Bij de winkel een camera met toebehoren gekocht. Van te voren op internet alvast informatie ingewonnen. De uiteindelijke keuze samen met verkoper gemaakt. Waren goed op de hoogte van de mogelijkheden van iedere camera. Personeel was vriendelijk, behulpzaam en geduldig.

Maaike 06-09-2019

Goed geholpen bij de keuze van een compact camera in de winkel in Uden: fijne service en ik ben erg tevreden met mijn camera!

Rob 27-08-2019

Bij Foto de Vakman in Wijchen bijzonder goed geholpen door de verkoper bij het kiezen van een systeemcamera. Hij had een duidelijk verhaal over de diverse merken en types.
Ook de mogelijkheden van inruil besproken.
Na de beslissing te hebben genomen om hier een camera te kopen een duidelijke uitleg van de verkoper over de diverse toetsen en mogelijkheden van het toestel. Hij was zeer behulpzaam en rustig bij het geven van door mij gevraagde informatie. Tevens gaf hij aan in de toekomst ook beschikbaar te zijn voor vragen.

Kim Gevers 23-08-2019

Ik heb een compacte sony camera geadviseerd gekregen waar veel zoom op zit, voor mijn vakantie naar Zuid Afrika Aangezien ik er weinig verstand van heb, is het prettig dat ze samen met mijn een goede keuze in de winkel hebben gemaakt.

Petra 20-08-2019

Op zaterdag 10 augustus een compact camera gekocht in wijchen. Erg prettig geholpen, Er werd ruim de tijd genomen om de verschillen van de compact camera’s uit te leggen om een juiste keuze te kunnen maken. Tijdens het afrekenen werd de inhoud van de doos gecontroleerd en de basis instellingen alvast ingesteld en nog meer uitleg gegeven.

A.Hofmans 20-08-2019

vandaag in de winkel in Uden geweest voor informatie over een systeem camera met objectief.
Ik werd uitgebreid geïnformeerd en vriendelijk geholpen.

Paul 18-08-2019

Gisteren in Uden geweest voor advies over systeemcamera's . We werden prima geholpen en geadviseerd. Verkoper nam de tijd voor ons en gaf de voor- en nadelen van de verschillende types en merken aan ons door.

Roel en Ester 15-08-2019

Wat een fijne en goede service! Vriendelijk en vakkundig personeel werkzaam in deze vestiging in Uden. Probleem met een nieuw gekocht statief. Terplekke kon het probleem niet opgelost worden, kreeg dus gewoon een nieuwe
mee naar huis. Topservice!!

Trudy 14-08-2019

Nadat mijn Sony ultrazoomcamera onverwacht de geest had gegeven, heeft "Foto de Vakman" mij door goed naar mijn wensen te luisteren uitstekend geholpen bij het selecteren van een nieuwe camera. Minder zoom, maar wel "weinig ruis bij weinig licht", een hoop electronische slimmigheid en een verwisselbare objectief voor toekomstige uitbreidingen richting b.v. macrofotografie. Ik ben echt uitstekend geholpen bij deze winkel en ben heel blij met mijn Panasonic G80 met 14-140 lens

wim 12-08-2019

Ik wilde Tamron 16-300 objectief vergelijken met 18-400 objectief voor mijn Canon 800 d. De Tamron 400 was niet op voorraad. Deze werd binnen 1 week besteld en ik kon beide testen en heb uiteindelijk voor de Tamron 18-400 gekozen.
Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven.

Julia 09-08-2019

Een Olympus though tg-6 besteld. Deze camera’s zijn praktisch in gebruik en kunnen veel hebben. Voor de vakantie wilde ik dan ook een nieuwe though. Dit was een van de eerste winkels die deze nieuwe camera gelijk in het assortiment had. Snelle levering en goede klantenservice.