Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

JVE 12-11-2019

Lumix DC-FZ82 aangeschaft bij Foto de Vakman in Uden.
Goede service en snelle reactie op je email.
Verder is de winkel in Uden vrij groot en gelegen in het Centrum met meer dan genoeg parkeergelegenheid in de buurt.

Wiebe Kroezen 11-11-2019

Nieuwe 100mm lens gekocht via de webshop. Ook telefonische zeer goed bereikbaar, en erg vriendelijk geholpen bij mijn vragen over de leverings mogelijkheden in de avond. TOP!!!

Kees 10-11-2019

Snel gegeven, accurate informatie over het product (camera occasion) na een vraag via de e-mail. Bij de email die de bestelling bevestigde zat ook een formulier dat gebruikt kon worden als ik me nog wilde bedenken. Pakket snel verstuurd en goed verpakt. Prima kwaliteit van het product.

Janssen 09-11-2019

Duidelijke en heldere uitleg. Daarnaast leuke tips gekregen voor het gebruik van de camera.

Leo 08-11-2019

Zeer te vreden over deze winkel. Tijdens telefonisch contact over betaling netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg. webshop is overzichtelijk en duidelijk . Levering is snel

Mimke 08-11-2019

Mijn oude camera had ik vanochtend meegenomen naar de winkel, maar helaas was deze "overleden". Na overleg met het thuisfront ben ik vanmiddag maar weer naar de winkel gegaan om een nieuwe camera te kopen. De verkopers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg gekregen en de verkoper heeft de camera voor mij klaar gemaakt.

Lisette 08-11-2019

Voor ons gezin hebben we besloten om een systeem camera aan te schaffen. Hiervoor zijn we naar fotodevakman gegaan om advies. Hier zijn we zeer goed geholpen en hebben we maar meteen de camera gekocht. De verkoper heeft deze meteen helemaal voor ons ingesteld. Fijne winkel.

Marcocamaro 07-11-2019

De website van Foto de Vakman is overzichtelijk en werkt intuïtief.
Alle informatie die ik zocht kon ik daar on-line vinden.
Toch vind ik, bij een grote aankoop persoonlijk contact, ook al was het telefonisch, altijd nog prettiger dan alleen alles op het scherm te lezen. Er. Sommige antwoorden werpen weer nieuwe vragen op. De verkoper was zeer behulpzaam en vakbekwaam.
De beslissing kon snel gemaakt worden en het on-line bestellen was eenvoudig.
2 werkdagen later was de aankoop reeds in huis.

André 07-11-2019

Heb voor foto de vakman gekozen omdat ik daar mijn vorige camera in de winkel gekocht hebt en goed en vriendelijk ben geholpen.
Hadden nu een mooie actie met Fujifilm dus besloten om een nieuwe body aan te schaffen.

Anne 06-11-2019

Ik ben in beide winkels in Uden en Wijchen geweest. In beide winkels werd ik erg goed geholpen in de zoektocht naar een nieuwe camera. De verkoper in Wijchen heeft mij over het toestel alles uitgelegd hoe het werkte, zelfs de dingen die ik niet wist. Ik had het gevoel dat er alle tijd voor mij gemaakt werd en ik heb een positief gevoel over mijn aankoop.

Max 04-11-2019

Duidelijke webshop en mooie garantievoorwaarden. Lens ook goedkoper dan elders.

marja 03-11-2019

ik wilde graag wat meer zoom hebben, voor mijn canon en heb hier na uitleg voor een 18-30 lens gekozen, zodat ik niet meer hoef te wisselen.

wendy 02-11-2019

Het is een mooie winkel, waar ik goed advies van mijn nieuwe lens op de Canon 200d heb gekregen.
alle tijd voor ons genomen.

Ed 02-11-2019

Winkel met een ruim aanbod, heldere uitleg, prima service, goede afstemming met de klant en snelle levering

J&M 01-11-2019

Bij foto De Vakman wordt je geholpen door deskundig personeel. Er wordt goed uitleg gegeven over het produkt wat je wil kopen en er wordt ook geluisterd naar je wensen voor de aanschaf van het produkt. Kortom, door het goede advies hebben wij een camera gekocht die bij ons past.

Arjen 01-11-2019

Prima communicatie vanaf bestelling tot bezorging. Niets op aan te merken. Blij mee!

Caatje 31-10-2019

Mijn aankoop kon toch niet geleverd worden, voorraad beheer kennelijk niet op orde. Hopelijk krijg ik snel mn geld terug.
Officiele reactie van Foto de Vakman 31-10-2019

Beste Caatje,

We vinden het heel vervelend dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Helaas heeft u een uniek product besteld en alleen een occasion is niet na te leveren.
We kunnen u wel garanderen dat het door u betaalde bedrag binnen 3 werkdagen weer in uw bezit is.

Team Foto de Vakman

Henk 30-10-2019

Ben geweldig geholpen, is mij ook zeer bekend heb alles bij de vakman Wijchen en Uden gekocht. Een aanrader!

Henk 30-10-2019

Omdat ik bij de foto club altijd die mooie macro foto's van andere voorbij zag komen ben ik vandaag naar Foto de vakman gegaan voor advies voor een macro lens. Ik ben hier zeer vriendelijk geholpen en de verkoper heeft mij het e.e.a. aan lenzen laten zien. Zodat ik maar meteen een macro lens van Sigma heb gekocht. Super geholpen.

Hans 30-10-2019

Ik heb in het weekend een camera besteld, maar bedacht mij en wilde voor een ander merk en type gaan. Ik heb op maandagochtend gebeld en daar het product nog niet was verzonden kon ik zonder probleem de andere camera bestellen. Zeer prettig en vriendelijk geholpen.

Indy 29-10-2019

Ik heb net mijn eerste fotocamera systeem gekocht bij de vakman in Uden. Advies gekregen om een systeem camera te kopen. Na goede uitleg heb ik deze Sony systeem camera maar meteen gekocht. Ook goed advies voor de aanschaf van een kaart en tas.

Arie 29-10-2019

Ik ben hier altijd goed geholpen dus ook vandaag ben ik weer naar deze winkel gegaan. De verkoper heeft mij de functies van mijn gekochte camera goed uitgelegd. Tevens heeft hij de camera voor mij ingesteld.

Henriette 29-10-2019

Een lens (70-300) gekocht voor het maken van foto's voor voetbalwedstrijden. Juist geinformeerd, en helemaal enthousiast over het resultaat van de foto's.

Peter 29-10-2019

Van buiten lijkt de winkel niet zo groot maar van binnen is deze echt zeer groot. De verkopers zijn zeer vriendelijk en hebben mij echt goed geholpen ze denken met je mee. Mooie Canon Eos 6 DII gekocht.

Hans 28-10-2019

Ik heb vandaag de canon Eos R met 24-25 lens gekocht en ben zeer goed geholpen tevens kon ik mijn oude Canon Eos 70D inruilen. Ze hebben ook nog meteen de nieuwste firmware op de Nieuwe camera gezet. Prima!