Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Pieter van Doorn 28-12-2019

De service in de winkel was geweldig! Deze mensen hebben verstand van hun hardware, en staan er voor open om je er meer over te vertellen. De passie spat er vanaf! De winkel is mooi ingedeeld en we hebben er met plezier wat tijd doorgebracht. We zijn goed en effectief geholpen, en zijn erg tevreden weer vertrokken! Een prettige beleving, ik kom hier zeker vaker terug!

Jos 27-12-2019

In Wijchen in de winkel geweest voor een variabel ND filter. Helaas hadden ze geen variabel grijsfilter in mijn maat op voorraad. Toch erg uitgebreid advies gehad over de werking en functionaliteiten en vervolgens ‘s avonds via de webshop het filter alsnog besteld, deze was namelijk wel op voorraad in Uden. Met 1 dag netjes geleverd!

Harrie van den Oever 23-12-2019

Je wordt op een eerlijk en fijne manier geholpen. Je krijgt goed en eerlijk advies. Een echte aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

Robert K 23-12-2019

Bij Foto de Vakman in Uden prima geholpen. Mooi winkel, voldoende personeel, kennis van zaken, en een vriendelijk behandeling, daarmee maken zij het verschil want de prijzen zijn nagenoeg overal gelijk.

Peter 23-12-2019

Goed assortiment, een lage prijs, geen verzendkosten ook en snel afgehandeld en geleverd. Eigenlijk wat je zou verwachten van een webwinkel, maar lang niet altijd vanzelfsprekend.

Martin Morsman 22-12-2019

De heleprocedure, van Bestelling tot levering, verliep prima. Goede levering tegen goede prijs

Igor Q 21-12-2019

Foto de Vakman had een scherpe deal voor een Canon camera van de vorige generatie. De informatie was heel helder en de ervaring met de webwinkel (overigens ook met de camera hoor ;), was uitstekend. Een zeer snelle verzending en heel heldere informatie. Geen moment getwijfeld aan de betrouwbaarheid van de zaak. Als ik 1 punt moet noemen is het de hoeveelheid mails na de bestelling. Die kan eventueel iets omlaag, dan zou het wat mij betreft een 10 zijn.

Albert 21-12-2019

Prima geholpen met de aanschaf van mij nieuwe Sony RX100. Hij was scherp geprijsd en snel geleverd.

Paul 19-12-2019

Zeer klantvriendelijke winkel; de online klantservice reageert snel; en bestelde producten worden -zoals beloofd- meestal in een dag geleverd. Ook de sortering is top-fotozaak waardig.

Albertjan Linthorst 17-12-2019

Van Foto de Vakman een vakkundig advies gekregen voor de aanschaf van een foto camera en tevens een zeer vakkundige en vriendelijke afhandeling van een wijziging van een deel van het bestelde door een onderling misverstand, dus zoals de naam al aangeeft een winkel met Vakkundig personeel en zeker een aanrader voor advies en aankoop van foto / film apparatuur.

Altena 16-12-2019

We waren wel teleurgesteld in het product omdat overal op de website het product als Nikon flitser benoemd stond behalve op de flitser verpakking en de flitser zelf . Hij past wel op een Nikon toestel maar wordt niet Nikon genoemd
De service was prima verder.

Ronald W 13-12-2019

Veel en deskundige uitleg bij vervanging van mijn spiegelreflexcamera met defect objectief. Kon rustig de tijd nemen om thuis eerst voor te bereiden en reviews van de Lumix xxx te bekijken. Daarna gekocht. En ook belangrijk: een winkel in het eigen dorp.

Thijs 13-12-2019

Zeer scherpe prijs voor mijn Bushnell verrekijker. Helaas was de levering wat vertraagd, het zou fijn zijn als het bedrijf dit laat weten zodat je er zelf niet achteraan hoeft te gaan. Al met al keurig afgeleverd.

Gozé. 12-12-2019

Prima produkt, iets latere levering omdat het produkt niet in vooraad was zoals op de site was gemeld.Levering via andere vestiging.
Helaas nog achter de barcode aangegaan om het produkt aan te melden bij de leverancier.
Het bleek dat het produkt uit een set was gehaald, en dus niet was voorzien van alle juiste documenten. Later via mail alsnog de barcode aangeleverd door de vakman.
Normaal ga ik altijd naar de winkel en wordt ik keurig geholpen. Ditmaal via online bestelling...maar dit doe ik in het vervolg niet meer.

Richard 12-12-2019

Producten waren snel en in goede staat binnen. Omdat er tijdens het bestellen “iets” ging bij de bank heb ik opnieuw moeten bestellen en daarbij had ik een verkeerde camerakit besteld. Na een telefoontje naar de klantenservice werd dit netjes aangepast. Wat mij betreft een dikke tien!!

Posthumus 10-12-2019

Goede prijs kwaliteit, en een snelle levering! Zou zeker nog eens iets kopen bij fotodevakman.nl

Marc 09-12-2019

Af gelopen vrijdag kwam ik via Google op deze webshop en had een powerbank voor me camera besteld van jupio en zaterdag werd het bezorgt een hele snelle en goede levering 👍.
Ook het contakt via mail is heel fijn en duidelijk niet uren dagen soms wachten op antwoord of het niet weten op een antwoord. Nee ik kan alleen maar zeggen dat het een hele fijne goede webshop is en dat ik zeker nog wel vaker gebruik zal maken van hun webshop dag media markt😂😂 top👍💯

Graaf 09-12-2019

Ik kom al jaren bij deze fotograaf in Wijchen, maar nu ook eens online besteld. Geweldige keuze en fijne service beter dan menig andere online winkel.

gerard 08-12-2019

Alles op tijd en netjes verstuurd. Denk dat het een goede keuze is geweest en zal zeker volgende keer weer voor de vakman kiezen.

P. Grifhorst 07-12-2019

Een fijne Canon camera gekocht bij het filiaal in Wijchem. Geholpen door een meneer die zeer enthousiast zijn kennis van zaken aan ons heeft overgedragen. Dit heeft ons doen besluiten om ter plekke ook nog een Epsonfotoscanner te kopen. Prima service en vriendelijk personeel.

F.Kaldenbach 07-12-2019

Een zeer ruim asortiment met goede technische omschrijving, Een goede mail service en snelle afhandeling, zelfs als iets niet op voorraad is wordt het super snel afgehandeld.

Paul 06-12-2019

Scherpste prijs, snelle levering, mogelijkheid achteraf betalen. Eigenlijk ideaal.
Geen ervaring met de retourafhandeling.

Ben Godijn 04-12-2019

Duidelijke site van de webshop! Ben keurig gebeld toen er bij mij niet in de avond geleverd kon worden. Daarna keurig zoals afgesproken en snel geleverd! Complimenten voor deze klantvriendelijkheid en goede service!

Vincent 03-12-2019

Ik heb een Sony RX 10 bij De Vakman gekocht. Ik was al eerder in de winkel in Uden geweest.
Ik ben er erg goed geholpen door kundig personeel. De eerste keer voor voorlichting en de tweede keer heb ik het toestel gekocht.
Er is ook in het kort uitleg gegeven van de werkwijze van het toestel.
Ik ben erg tevreden over Foto De Vakman

Wilhelmien 03-12-2019

Mijn camera gebruikte nog oude geheugenkaarten en deze konden niet meer besteld worden. Op advies van de verkoper heb ik een nieuwe camera gekocht met meer zoom. Vriendelijke verkoper met veel vertand van fotografie.