Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Osman 11-02-2020

Beste en goedkoop web winkel. Heb sennheiser digital wireless besteld, op tijd geleverde. Snel an het telefoon te krijgen en aardig/vriendelijke medewerkers. Ik krijg ook advies en werkingen van het product en ook van andere producten van het zelfde bedoeling.

Martin 09-02-2020

Hele goede service een medewerker belde mij zelfs nog op om het 1 en ander te verifiëren.
Top service en zeer snelle levering.

P. Limpens 08-02-2020

Op woensdag besteld, meteen bevestiging ontvangen.
Op donderdag bericht dat product niet op voorraad is. Indien ontvangen op pickup punt wordt op vrijdag verzonden, daarna geen reactie meer. En geen product ontvangen!
Officiele reactie van Foto de Vakman 17-02-2020

Beste, Inmiddels is er telefonisch contact geweest over uw bestelling. Helaas was het bestelde product defect en kon het niet uitgeleverd worden. Nogmaals onze excuses.

Jan 07-02-2020

Duidelijk webshop en prima levering conform afspraak.
Pakket was per PPT verzonden

Chris 05-02-2020

Goede communicatie, goede service. Dit nav een zending die bij PostNL is blijven hangen en dit is door Foto de vakman uitstekend opgelost....

Ronnie Vos 03-02-2020

Levering van het product in goede staat op de afgesproken dag en locatie. Daarnaast had ik telefonisch nog een vraag over mijn bestelling en die is netjes en duidelijk afgehandeld.

Silvia van den Berg 02-02-2020

Al veel producten aangeschaft in deze winkel en altijd tevreden, zowel over de wijze waarop je geholpen wordt door het vriendelijke personeel als over de service na de aanschaf. Ook voor de prijs hoef je niet elders te gaan kijken. Niet voor niks al jaren een trouwe klant van Foto de Vakman :-)

Anna 01-02-2020

Geweldige service en de laagste prijs! Waar vindt je dat nog. Klantcontact gaat zeer plezierig en snelle reactie met een duidelijk antwoord.
Hier shop ik de volgende keer weer

Marion 29-01-2020

(negatieven) scanner besteld bij fotodevakman.nl. Super snelle levering en we zijn goed op de hoogte gehouden. Dit is een scanner dat ook 120mm negatieven aan kan. Ze hebben ontzettend veel en ook bijzondere dingen. Ik vermoed dat ik nog wel vaker op de site ga kijken :)

Dvl 29-01-2020

Prima webwinkel met groot aanbod. Onlangs hier een nieuw objectief besteld. Snel geleverd en goed verpakt.

Er deed zich een probleem voor met betrekking tot een foutieve prijs, dit werd snel en adequaat opgelost. Vandaar een 10!

yvonne 29-01-2020

zeer vriendelijk en kundig geholpen
goede uitleg gekregen over de camera die ik graag zou willen

ik zou hier vaker naar toe gaan

W. van Hees 26-01-2020

Al jaren positieve ervaring bij Foto de Vakman in Uden. Prettige en zeer deskundige verkopers die de tijd voor je nemen voor uitleg en adviezen. Vragen die je hebt worden beantwoord en keuzes die je wilt maken worden besproken of ze bij je passen. Dit keer een Olympus TG-6 met onderwaterhuis gekocht.

Hendrik 25-01-2020

Prima winkel , goed geholpendooor deskundig prsoneel bij aanschaf van mijn nieuwe Olympus Omd e-m10III. De verkoper heeft voor mij de camera in de winkel ingesteld.

Kees 25-01-2020

Service van de shop prima, product beneden de verwachting en ligt ongebruikt in de kast

Johan Smits 24-01-2020

Bij Foto de Vakman de Panasonic TZ 200 besteld.
Vandaag bestellen morgen in huis, prima service zou ik zeggen.
Nog meer redenen waarom ik bij Foto de Vakman heb besteld is, als je deze camera laat registreren krijg je er 6 jaar garantie op.
Ik zou Foto de Vakman iedereen kunnen aanbevelen.
Fotogenieke groeten.
Johan Smits

Jan van der Waa 23-01-2020

Uitstekende webwinkel. Nikon Z 50 mm lens besteld, op tijd geleverd, bewuste exemplaar beviel niet echt en teruggestuurd (gratis!) voor ander exemplaar. Ook deze weer keurig verpakt en op tijd geleverd. Telefonische vragen werden snel beantwoord.

Hans 23-01-2020

De prijs van het artikel (Konus 20x60 100mm) was zeer scherp en de levering was vlot. de telescoop zelf heb ik uitgetest en die functioneerd zoals het moet.

Hans 23-01-2020

De prijs van het artikel (Konus 20x60 100mm) was zeer scherp en de levering was vlot. De telescoop zelf heb ik uitgetest en die functioneerd zoals het moet.

D 22-01-2020

Contact opgenomen met een vraag nav niet goed werkend product. Te horen gekregen we komen hierop terug. Na twee weken geen antwoord.

De reacties die ik mocht ontvangen waren al niet echt klant vriendelijk. Nog gebeld zou terug gebeld worden. Helaas ook hier hoor ik niks meer over...

Jammer hoorde goede verhalen over deze winkel, maar persoonlijk zal ik hier niks meer kopen en of de winkel adviseren.
Officiele reactie van Foto de Vakman 17-02-2020

Goedendag,

Bedankt voor uw recensie. Vervelend dat onze service u niet goed is bevallen. Graag zouden wij vernemen wat er precies mis is gegaan, zodat we wellicht nog e.e.a. voor u op kunnen lossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw recensie per e-mail toe te lichten? Dit mag naar support@fotodevakman.nl .
Alvast heel hartelijk dank voor de reactie.

Angelina,
Foto de Vakman Uden

Judith vdr Burgt 20-01-2020

Erg deskundige mensen, betrouwbare zaak die al jarenlang in het centrum van Uden zit. Ook ervaring met serviceverlening van Foto de Vakman. Hier gaan ze erg goed mee om en denken mee met een klantvriendelijke oplossing. In ons geval tussen kerst en nieuw waarbij de importeur dicht is toch gezocht naar een oplossing (dochter voor een half jaar naar buitenland en op laatste moment geconfronteerd met een defect). Met importeur in deze lastige periode naar een oplossing gezocht. In dit geval omruilen naar nieuw. Wat een super klantvriendelijke oplossing. Het spreekt voor zicht dat zo'n winkel aanbeveling geniet!!!

G.K. Tjoa 20-01-2020

Het verkoopteam heeft mij goed kunnen adviseren bij de aankoop van een camera accessoire. Vervolgens deze via online besteld dat gemakkelijk is gegaan mede door een overzichtelijke website. Eenvoudige betalingssysteem en een prima aflevering via DHL.

DeHolbewoner 20-01-2020

Overzichtelijke website, foutmeldingen bij afrekening met afterparty waardoor bestelling niet voltooid werd, maar later wel 4x de bestel bevestiging ontvangen. Vriendelijke medewerker corrigeerde dit terplekke toen het een 5e keer wel gelukt was met de optie pinnen bij afhalen. Binnen 10-15mim kreeg ik trouwens al bericht dat alles klaar lag voor me. Zeer te spreken over snelheid, klantvriendelijkheid en expertise van deze winkel!!

Kees 19-01-2020

Wat ik in deze winkel waardeer is de eerlijke voorlichting. In mijn geval niet om het duurste product te verkopen maar aanbevelen wat het beste voor mijn doel is.

Odiel 19-01-2020

Goede duidelijke webshop. Goede prijs/kwaliteitsverhoudimg en de service van deze winkel is geweldig

Tristan 18-01-2020

Geen op of aanmerking over fotodevakman.nl

product was zeer snel binnen, zorgvuldig ingepakt en goed van prijs!

Voor andere producten zal ik hier zeker nog is rondkijken.