Foto de Vakman - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto de Vakman.

Foto de Vakman stelt zich voor

Welkom bij fotodevakman.nl! Al 50 jaar kunt u bij onze speciaalzaak terecht voor deskundig advies, een hoog serviceniveau en een breed assortiment in foto- en video apparatuur en toebehoren tegen de scherpste prijs. Wij printen uw foto’s in elk formaat op hoogwaardig fotopapier, canvas en leuke ‘Fotofun’-artikelen. Online zorgen wij ervoor dat u uw bestelling de volgende dag, of zelfs dezelfde avond in huis heeft. In Uden verkozen tot Ondernemer van het jaar vanwege de succesvolle online/offline combinatie. Neem voor persoonlijk advies vrijblijvend contact met ons op, of wees welkom in één van onze winkels!

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Kurt Coppé 26-07-2020

Snelle en correctie afhandeling van de bestelling. Keurig volt geleverd. Bedankt.

Angelique Swinkels 24-07-2020

Snelle levering, Ik heb eerst gebeld of het artikel zeker op voorraad was, kreeg een zeer behulpzame medewerker aan de lijn.

Rudy Wagenaar 24-07-2020

Opzoek geweest naar een Full-frame Camera body, geïnformeerd bij Foto de Vakman of ze korting wilde geven op een camera body, kreeg vlot antwoord en we kwamen tot een goede prijs (er was een cashback actie gaande dus dubbele korting, dat vond Foto de Vakman ook).

Snel gecommuniceerd en de volgende dag de bestelling in huis.

Gerda Spaargaren 23-07-2020

Ik had het verkeerde artikel gestuurd gekregen maar na 1 telefoontje werd gelijk het goede artikel opgestuurd!Zeer goede service👍🏻

P.M. 19-07-2020

We hadden op een oude camera een probleempje met vastlopen.
We zijn hiervoor naar de winkel in Uden gegaan en daar was het al snel als service opgelost

Marco 18-07-2020

ik kom al langer bij deze winkel, ik heb na goed en uitgebreid advies de sigma telelens aangeschaft.

Jan 24-06-2020

Een 3-tal jaar geleden in de winkel in Uden een tweetal camera's gekocht en daar prima geholpen tegen een goede prijs. Daarom eerst gekeken op de website en via de webshop een nieuwe camera gekocht tegen de juiste prijs en op de beloofde datum in huis.

Bob 23-06-2020

Snelle en acurate afhandeling van de bestelling.
Van bestelling tot en met aflevering, word je op de hoogte gehouden.
Alles goed verpakt.
TOP !

francyfair 22-06-2020

Foto de Vakman had een mooie aanbieding die elders niet te vinden was, hoefde dus niet lang na te denken alvorens hier mijn bestelling te plaatsen. Snelle service! Pakje was zoals aangegeven de volgende dag in huis, erg blij mee. Bestel hier de volgende keer weer

Petr 18-06-2020

Excellent, fast, professional ... what more could one ask for,an excellent website

Bert 17-06-2020

Overzichtelijke website die het kiezen/zoeken goed ondersteund, snel bezorgd en telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijke verkoper die direct alle relevante gegevens bij de hand heeft. Twee fysieke winkels waar je zo nodig de camera kunt uitproberen of afhalen.

Paul Brouwer 16-06-2020

Goed assortiment, scherpe prijzen. Na bestelling de volgende dag in huis. Website loopt goed, menu logisch. Ik had de spullen zo gevonden.

Anoniem 15-06-2020

Let op bij het maken van pasfoto's!
Voor de aanvraag van een identiteitskaart hadden we pasfoto's nodig van onze zoon (2mnd). Om er zeker van te zijn dat de pasfoto's goed zijn, zijn we naar foto de vakman gegaan, waar we vriendelijk en snel geholpen zijn. We zijn met de mooie pasfoto's meteen naar het gemeentehuis gegaan. Daar blijkt echter dat het formaat niet aan de eisen voldoet. Verwacht toch dat foto de vakman hierop zou letten.. maar helaas, dus maar weer met onze baby terug naar foto de vakman om nieuwe, juiste, foto's te laten maken. Na uitleg bij foto de vakman wat er niet goedgekeurd is aan de foto's, vertelde ze dat er pasfoto's in 2 verschillende formaten in het hoesje zaten. De juiste zaten er gewoon bij, we hadden stomweg de verkeerde eruit gehaald en afgegeven. Dit waren ze vergeten te vertellen bij het maken van de pasfoto's. Dit "foutje" heeft ons echter een halve dag gekost en wat de meerwaarde is van 2 verschillende formaten vraag ik mijzelf nog steeds af. Bedankt foto de vakman, mooie foto's maar het heeft ons heel veel gedoe om niets opgeleverd.

Car&Pet 14-06-2020

Snel gevonden wat ik nodig had, mooie gebruiksvriendelijke site en snel geleverd.

Noor 13-06-2020

Ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het objectief was nogal wat voordeliger dan bij collega's.
Overzichtelijke website, goede informatie. Wilde het objectief zelf ophalen in plaats van laten versturen. Ik werd daar zelfs nog extra over gebeld. Vriendelijke afhandeling in Wijchen.

Harry Bulthuis 13-06-2020

Het vinden van mijn cadeau voor de verjaardag was het gemakkelijkst bij de Foto de Vakman.
Daarnaast was het een voorbeeldige afhandeling van de bestelling. Steeds was ik op de hoogte waar het pakket zich bevond. En het pakket was goed van verpakking , degelijk maar ook fraai.

Ilse 12-06-2020

Zeer goeie service! Ik bestelde een camera voor mijn zaak, maar had een klein probleempje met de factuur. Binnen de 10 minuten nadat ik ze hierover gemaild had hadden ze al contact opgenomen en het probleem opgelost. Andere webshops kunnen hier iets van leren! Levering was ook perfect de dag na mijn aankoop, zoals beloofd! Ik bestel hier nog!

Ab 09-06-2020

Via de overzichtelijke website een Canon SX740HS gekocht met extra accu en geheugenkaart. Het totaalbedrag was lager dan bij de andere aanbieders. Keurig op tijd en compleet bezorgd. Een aanrader dus.

Ronald Lowijs 06-06-2020

Super snelle service en goed meedenken met mijn belang als prof fotograaf. Ik kom terug bij deze leverancier!!

Jos 05-06-2020

Aankoop goed geregeld. Snel verstuurd. Ik had 1 vraag, deze telefonisch gesteld. Direct duidelijk antwoord. Mooie prijs voor het toestel. Eigen fotohandel gevraagd voor levering. Kon toestel niet leveren voor aangeboden prijs. Gaf ook aan dat "fotodevakman.nl" een goede zaak was en ik daar zonder problemen kon kopen.

Edwin 04-06-2020

Op 26 mei 2020 heb ik twee lampen besteld waarvan beloofd werd dat ze snel geleverd zouden worden. Er kwam niets en de website meldde "bestelling in behandeling". Na een week toch maar eens nader geïnformeerd naar de exacte status. Er werd mij medegedeeld dat "er een fout in het systeem zat waardoor de bestelling niet goed doorkwam". Kan gebeuren natuurlijk, en het probleem werd direct opgepakt en waarschijnlijk ontvang ik de lampen vandaag (4 juni). Wel vind ik het erg slordig dat ik als klant aan de bel moet trekken en dat er blijkbaar geen controle is op de afhandeling en status van bestellingen. Geen ramp, maar wel slordig en de aanvankelijke belofte is niet nagekomen maar wel gecorrigeerd; vandaar een 5.

Pepijn 02-06-2020

Op de website van de fotodevakman staat heel duidelijk voor 16:30 besteld, Morgen in huis. Puur op deze zin heb ik besloten om mijn nieuwe lens hier te kopen.
Helaas bleek dit niet waar.
De volgende ochtend had ik nog geen mail van de post ontvangen en belde met fotodevakman wat er was gebeurd. De post bleek niet opgehaald en de lens zou een dag later komen.
Mijn vertrouwen dat hij de volgende dag wel aan zou komen was weg en ik zou grote deels van de dag niet thuis zijn om de lens in ontvangst te nemen.
Ik stuurde een mail dat ik de koop wilde annuleren. Een medewerker vertelde dat dat niet mogelijk is omdat het helemaal buiten hun schuld was en de lens inmiddels was opgehaald.
Dit is natuurlijk onzin ik heb een afspraak met fotodevakman en niet met de post, fotodevakman beloofd mij iets en komt dat niet na wat de reden is is voor mij niet belangrijk en ze konden er zeker iets aan doen.
Als ze bijvoorbeeld meteen een mailtje hadden gestuurd dat de post niet was opgehaald had ik een andere keuze kunnen maken. Het feit dat ze de schuld elders leggen vind ik niet professioneel.
Wat mij gerustgestelde was toen er iemand belde en zei dat ik het product altijd terug kon sturen en mijn geld terug kreeg. De volgende ochtend arriveerde mijn lens en het was allemaal prima in orde.

Het bericht is trouwens niet aan gekomen als reactie op de review kreeg ik weer te horen dat het niet hun fout was. Nou ja voor mij maar niet meer hier bestellen.
Officiele reactie van Foto de Vakman 10-06-2020

Goede morgen Pepijn,

Zoals je aangeeft staat er op de website van de fotodevakman heel duidelijk voor 16:30 besteld, Morgen in huis. Helaas is op die dag de container met pakketten niet opgehaald door POSTNL ondanks dat we tot een uur na sluitingstijd hebben gewacht en niemand meer bereikbaar was. Lijkt onwaarschijnlijk maar helaas is het waar. De volgende ochtend zijn we direct aan de gang gegaan om de container alsnog op te laten halen en deze is rond 12 uur opgehaald. Helaas heeft POSTNL niet alle pakketten nog dezelfde dag kunnen verwerken ondanks het verzoek tot uitleveren op die dag.

Helaas hebben we door overmacht onze leverbelofte aan onze klanten die dag niet waar kunnen maken.

Kaeso 02-06-2020

Ik heb gekozen voor Foto de Vakman vanwege de scherpe prijs en de goede referenties. Dat bleek heel goed uit te pakken. Ik ontving mijn nieuwe flitser snel en de communicatie over de levering was prima.
Een aanrader

Fred's Eye 02-06-2020

Ben erg tevreden over de wijze waarop Foto de Vakman mij als klant op de hoogte houdt over de routing van mijn bestelling. Vanaf moment van betaling tot aan de aflevering weet ik wanneer ik de bestelling kan ophalen en bij wie. Zelfs de openingstijden van de ophaallokatie geven zij aan.
Het geleverde product voldeed aan de verwachting. Op de site van Foto de Vakman kun je kosteloos de NL handleiding "ophalen". Super service.

Marco Bisschop 02-06-2020

Goed telefonisch geholpen met mijn vragen, snel opgenomen en vraag goed beantwoord. Bestellen gaat zeer vlot, goede communicatie over status van besteltraject en waneer een afgeleverd wordt. Als dan ook de prijs nog eens goedkoper is dan bij menig ander dan is je keuze natuurlijk snel gemaakt.