DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

gerda 03-06-2022

de shop is overzichtelijk en snel bezorgd . product is ook netjes verpakt . zal zeker weer waar nodig is weer bestellen

Ina 02-06-2022

Groots in zijn assortiment, goede communicatie wat je hebt besteld en wanneer het geleverd wordt. Artikelen zijn zorgvuldig verpakt. Nooit geen problemen gehad met levering van producten.

Jacqueline 02-06-2022

Bestel al jaren bij de online drogist .
Producten, levering en service alles perfect in orde!!
Ik ben een 100% tevreden klant !!

Verdonschot 01-06-2022

Snelle service zonder mitsen en maren tegen de beste allin prijs. Al vanaf 20 euro verzendkosten vrij. Daarom valt onze keuze op DeOnlineDrogist.nl

Rene, Delft 31-05-2022

Ik geef een 1 omdat ik
1. ongevraagd een mail krijg over "Evaluatie van uw bestelling bij de deonlinedrogist.nl"
2. de unsubscribe / uitschrijven link mis in de mail.
Hoe kom ik ooit van de "Evaluatie van uw bestelling bij de deonlinedrogist.nl" af?
Het staat niet in de mail, daarom een 1.
Officiele reactie van De Online Drogist 22-06-2022

Beste Rene

heel erg bedankt dat u, ondanks uw ergernis over de uitnodiging, toch een review heeft willen plaatsen. In uw account kunt u zich eenvoudig afmelden voor onze servicemails, dan zult u dergelijke uitnodigingen niet meer ontvangen van ons. Uiteraard kunnen wij u ook van onze mailinglijst halen. Als u onze klantenservice uw mailadres even doorgeeft, zullen zij deze voor u van de mailinglijst verwijderen.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Josephine 31-05-2022

Ik bestel al járen bij de Onlinedrogist. Met grote tevredenheid! Alles wordt altijd zorgvuldig verpakt, en zit in een stevige doos. Ze zijn duidelijk over de levertijd.

Jori 31-05-2022

Snelle levering tegen normale (gunstige) prijs. Ook doordat er geen verzendkosten in rekening werden gebracht maakte de keus makkelijker.

G.C. 31-05-2022

Erg blij met deze webshop. Ruim assortiment en fijne kortingsacties. Ook de snelle nette verzending heel fijn !
Het bestel,betaal en verzendproces (updates) prima in orde. Netjes! Verschillende betaalopties waaronder afterpay wat ook goed werkt. Al meerdere malen besteld tot grote tevredenheid. Ook via afterpay betaald maar de andere betaalmethoden zijn ook helemaal prima natuurlijk. Je krijgt snel antwoord m.b.t. emailcontact. Enige wat jammer is dat niet bij alle producten de beschrijving wordt vermeld. En met name de ingrediëntenlijst die ontbreekt. Bij andere artikelen juist wel weer uitgebreid. Goed, voor de rest superfijne webshop! En zeker een aanrader.

PeterJ 30-05-2022

Scherpe prijs, kwaliteitsprodukten en supersnelle levering. Wat wil je nog meer

jan 30-05-2022

De winkel is goed maar de verzending zit al een week vast in de pakket brieven bus, PostNL gebeld, moeilijk, moeilijk.
Slechte service van PostNL. Na een week nog geen reactie van PostNL.

manu 30-05-2022

Winkel gevonden via Google, tevreden, snel en correct levering,....
Lekkere Twinings thee...500 gr.

M.van Wingaarden 30-05-2022

Superhandig dat ik een herinnering krijg dat mijn artikel, prebiotica bijna op zou zijn.
Mooi op tijd om nieuwe te bestellen en dat het snel geleverd wordt. Vond de verpakking wel groot .
Dat is in mijn ogen papierverspiling.

De online drogist 30-05-2022

Overzichtelijke website en groot assortiment. Snel geleverd. Gewoon goed dus.

Albert 28-05-2022

Kwaliteits producten tegen scherpen prijzen. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace

geintresseerden 27-05-2022

vriendelijke kennismaking en correcte levering goede kwaliteid en prijsverhouding.

Els 26-05-2022

Snel en correcte afhandeling van m'n bestelling.
Eind van de middag besteld , morgenochtend keurig bezorgd.

Drientje 25-05-2022

Altijd snel geleverd. Keurig verpakt.
Enorm groot assortiment.
Heel veel goede producten zoals bio en eco.

Riky Kranz 24-05-2022

De website is duidelijk. De prijs van de artikelen zijn verhoudingsgewijs een stuk goedkoper dan in de winkel. Keurig netjes verpakt en de levering van de firma was de volgende dag, maar PostNL liet het weer een keer afweten. Daardoor kwam het pakket later. Is niet de eerste keer bij PostNL.

inez 23-05-2022

Goede site, goede prijs-kwaliteit verhouding, uitstekende service, zeer snelle levering

Jacques Steen, van der 22-05-2022

Prima onlinewinkel en snel geleverd! Prijs was ok. Ik bestel hier al jaren!

Jeanne 22-05-2022

Overzichtelijk website. Veel aanbiedingen. Zijn altijd de goedkoopste. Een grote assortiment. En snel bezorgd.

cisca 21-05-2022

Echt een goede shop en snelle service, in een woord geweldig, betrouwbaar en per telefoon de service ook super.

Tiny 20-05-2022

alles zoals besteld, prima op tijd geleverd en niet teveel bepakking. lekker makkelijk.

Siggi 20-05-2022

Regelmatig bestel ik artikelen bij de Online Drogist. De levering is steeds supersnel en de artikelen komen overeen met mijn verwachtingen. Het assortiment is zo groot dat ik niet hoef uit te wijken naar een tweede leverancier.

Jack 20-05-2022

Het is een hele fijne drogist, makkelijk te bestellen en de andere dag in huis.
Ik beveel deze drogist dan ook iedereen aan.
En heel veel producten goedkoper dan bij een andere drogist.

Cynthia 19-05-2022

Ik heb nu twee keer bij de onlinedrogist.nl besteld en beide keren kwam het product de volgende dag in goede staat en zonder fouten aan. Verder vind ik het fijn dat de onlinedrogist zo’n breed assortiment heeft tegen de juiste prijs.

Monique 19-05-2022

Altijd binnen 24 uur. En 100% goed. Blij mee, je kan op ze rekenen als je iets nodig hebt.

Johan 18-05-2022

Meerdere malen besteld bij D.O.D. en alle keren ging het bestellen makkelijk en kwam de levering kompleet op de vermelde afleverdatum.
Ben zéér tevreden!

Antonius 14-05-2022

Groot assortiment, lage prijzen, snelle verzending en een goede communicatie.

deonlinedrogist 14-05-2022

Online drogist heeft een makkelijke website. bestellen is simpel. Snelle verzending naar mijn gekozen afhaalpunt.

Wam 13-05-2022

Gunstige prijzen, ruim assortiment en snelle levering, kortom ik ben tevreden en zal daardoor vaker iets bestellen.

Louise 12-05-2022

Deze winkel geeft en doet wat ze beloven. Goede prijs/kwaliteit. Zeer snelle, correcte levering.

Walter Cornille 12-05-2022

Altijd correct .Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Vlugge bediening.Een aanrader voor iedereen .

Kvanp 12-05-2022

Ruime keus, redelijk scherpe prijzen, snelle service en vanaf €20,- gratis verzending. Als de verzending een keer vertraagd is wordt je daar netjes over geïnformeerd en krijg je 10% korting op de volgende bestelling. Wat meer gebruikersreviews over de producten zou wel fijn zijn.

David 10-05-2022

Ik heb indertijd voor De Online Drogist gekozen, omdat ik daar 5 kg zakken meel kon krijgen van een molen die ik ken en waar ik vroeger meel kocht. Naast meel bleken ze ook verschillende andere met name biologische producten te verkopen die ik nodig had. Mijn ervaring is dat ze goede producten verkopen en dat je niet te veel af hoeft te nemen om het gratis geleverd te krijgen. Ik heb slechts één keer een probleem met een product gehad, wat aan de buitenkant niet te zien was. Dat product is gratis vervangen voor een ander. Dus goede service en snelle levering.

Fred 10-05-2022

Bij op voorraad, supersnel geleverd. Voor 23 uur besteld de andere dag in huis.

R.Goldsteen 10-05-2022

Koop al jaren bij drogist online, en ik ben nog nooit teleurgesteld. Ze verkopen goede producten tegen een redelijke prijs.

boscuijk 09-05-2022

besteld met een goede prijs, precies op tijd bezorgd voldoet aan verwachtingen

Jan 09-05-2022

Snel, betrouwbaar, goede kwaliteit en mogelijkheid van avondbezorging . Werkelijk klasse

Tevreden klant! 07-05-2022

Prettig, ik krijg een soort waarschuwings-mailtje van DOD dat ik binnen korte tijd door m’n materiaal heen ben. Door op dat mailtje te klikken, bestel ik het opnieuw. Dan wordt het bestelde snel en zorgvuldig naar mij verzonden!

Esther 06-05-2022

De drogist waar ik het allerliefst mijn inkopen doe, de site is overzichtelijk, de prijzen heel aantrekkelijk en vooral ze hebben enorm veel goede producten. Veel biologisch en van een hoge kwaliteit. En ze verzenden zelfs vanaf €100,- gratis naar Frankrijk (waar ik woon).

Tineke 06-05-2022

Duidelijke beschrijving van de artikelen, prettig winkelen , vandaag besteld is morgen in huis

hanneke 06-05-2022

zeer makkelijk om producten te bestellen. En de prijs is erg fijn.
keuze genoeg om iets te vinden

Diana Fernandez 03-05-2022

Goed hoor heb mijn bestelling snel en netjes ontvangen.
Zal de volgende keer weer zo bestellen.

snelle levering 03-05-2022

Uitgebreide keuze van artikelen.
Snelle en zeer goede verzending van de bestelde artikelen.

Piet van der Sanden 02-05-2022

EIndelijk een adres waar het gezochte artikel verkrijgbaar was en tegen een prima prijs !

Carla 02-05-2022

betrouwbaar en groot assortiment. altijd heel snel binnen en snel. Nog nooit iets vervelends mee gemaakt!

Corrie 02-05-2022

De online drogist is de enige online shop waar ik met een gerust hart mijn aankopen doe.
Altijd een zeer snelle levering, kortom men maakt waar wat de bedrijfs filosofie is.

Miriam 01-05-2022

Wat een service! Keurig en zo snel! Op zondag besteld en op maandagochtend in huis!

Fritsje 01-05-2022

Ik bestel al een aantal jaar bij deonlinedrogist.nl en dat bevalt me prima. Duidelijke website en vlotte levering.