DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 29-03-2022

wij hebben al vaker besteld bij de online drogist en dat bevalt ons prima.
Goede service en een zeer snelle levering.
Duidelijke website dus dan is het eenvoudig.

Ine 29-03-2022

Zeer tevreden over deze webshop. Goede aanbiedingen, snelle levering, reageert snel en komt afspraken na. Retour wordt snel afgewerkt. Ik voel me niet gedwongen om veel te bestellen om verzendkosten uit te sparen. En dat is fijn.

MvO 29-03-2022

Voordelige prijzen, snelle levering. Hoewel de verpakkingen in verhouding met het bestelde product wel heel groot zijn.

Paul 28-03-2022

De bestelde producten zijn bijna altijd voorradig.
Bestelling Zondag laat in de middag besteld en Maandag rond het middaguur binnen.
Top,

GH Vedder van den Hoogen 26-03-2022

De online/drogist is een fijne shop ze hebben meest alles en je hebt het de volgende dag al in huis voor mij de ideale online drogist

Mol 25-03-2022

Top bedrijf! Groot assortiment met scherpe prijzen. Je hoeft niet voor 50/70,- te bestellen. Dus geen verzendkosten.
En altijd snelle levering.

EJ 25-03-2022

Na bestelling heeft er een snelle en correcte levering plaatsgevonden. Product is conform geplaatste advertentie.

Klaske Joustra 25-03-2022

De online drogist heeft allrs wat ik zoek op het gebied van schoonmaak, supplementen, wassen en nog veel meer. Ook zijn er veel eko-produkten, wat ik heel belangrijk vind.
Alles voor redelijke prijzen.
De levering is altijd heel snel en prima in orde.
Ik ben erg tevreden.

Lucie 24-03-2022

Fijne overzichtelijke webshop, klant vriendelijk met betrekking tot producten die niet op voorraad zijn. Er is een optie dat je aan kunt geven dat je op de hoogte gehouden wilt worden wanneer een artikel weer op voorraad zodoende vergeet je niet om op tijd weer een product bij te bestellen .

kvanp 23-03-2022

Veel keus, vrij scherp geprijsd en redelijk wat informatie over de produkten. Je hoeft maar voor €20 te bestellen voor gratis bezorging. Als er bijv vertraging is krijg je 19% korting op een volgende bestelling. Oh ja, de levering gaat ook snel.

Piet Klos. 22-03-2022

Het is een goed bedrijf met een goede service.Vandaag besteld,morgen in huis.

Paard 21-03-2022

Zoals gewoonlijk, weer snelle levering, goede communicatie over bestelling en keurig verpakt.

De online drogist 21-03-2022

Hele goede service,producten altijd op voorraad,bijna altijd de volgende dag in huis. Top!

A. Balradj 19-03-2022

In de afgelopen jaren meerdere bestellingen geplaatst en de bestellingen komen keurig op tijd.
Top, ga zo door.

Frederike 19-03-2022

Duidelijke website, gunstige prijzen, levering (in mijn geval) binnen 24 uur.

Marja 19-03-2022

Veel keus, snelle verzending en bij problemen reageren ze snel. Helaas zijn de verzendkosten naar het buitenland hoog, bijna 20 euro en de bezorging gaat niet soepel. Zo kreeg ik geen SMS om het op te halen en moest er bij het distributiepunt gezocht worden om het pakket te vinden met de informatie die ik had. Ze komen 1 keer het thuis aanbieden maar geven hier geen informatie over, een SMS zou hier handig bij zijn. Als je dan niet thuis bent kom je in een vervelend traject.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-03-2022

Beste Marja

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wij weten niet in welk land uw bestelling moest worden geleverd, omdat uw bestelinformatie hier verder niet is vermeld. De verzendkosten die wij moeten rekenen voor buitenlandse zending zijn gebaseerd op de verzendkosten die PostNL rekent. Op basis van de kosten kan ook de verzendkostenvrije drempel worden bepaald. Wij hebben deze zo laag mogelijk gehouden.
Doordat wij niet weten waar uw bestelling moest worden geleverd, weten wij ook niet welke pakketdienst verantwoordelijk is geweest voor de levering. Wanneer u onze klantenservice hierover nog even wilt berichten, dan kunnen zij hierover een klacht neerleggen bij PostNL en de betreffende pakketdienst voor u. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Sylvia van der Veeke 19-03-2022

Prima spullen, doch de verpakking vind ik niet in verhouding. 2 Flesjes in een veel te grote doos; wel goed en veilig verpakt, maar dat kan, lijkt mij, ook in een veel kleiner doosje.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-03-2022

Beste Sylvia van der Veeke

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling in een doos is geleverd die niet in verhouding stond met de grootte van uw bestelling. Wij zullen uw melding ook even doorgeven aan ons magazijn, zodat zij in de toekomst hier beter rekening mee kunnen houden, als er kleinere doosjes zijn uiteraard. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

H Vegt 19-03-2022

Goede site, overzichtelijk. Koop er zeker weer, snelle levering en veel aanbiedingen.

Frits Berlijn 18-03-2022

Netjes afgeleverd binnen 24 uur. Goed op de hoogte gehouden. Wat betreft het verloop.

PC 18-03-2022

Nette afhandeling, van bestelling tot het bezorgen.
Telefonische vriendelijk en waarvoor je belt word gelijk aangepakt.

Liliane 17-03-2022

Snelle en correcte levering. Uitgebreide keuze aan produkten. Ook regelmatig kortingen en af en toe ook nog eens 10 procent korting bij een bestelling. Ik ben vaste klant!

Su 17-03-2022

Perfect prijs en kwaliteit en zeer snelle verzending. Het is een zeer klantvriendelijke webwinkel. Ik zal er zeker weer kopen en ook iedereen aanbevelen.

b.g.b. 15-03-2022

Duidelijke website. Veel keus. Snelle toezending. Netjes en economisch ingepakt. Je krijgt e-mails over de voortgang van de zending. Er mist niets in de pakketjes. Als het zo blijft doorgaan, dan blijf ik vaste klant.

Van den Berghe Luc 14-03-2022

Ik ben heel tevreden over de directe reacties op de bestelling en ook de info.
De leveringen zijn ook steeds correct verlopen.
Dank jullie ervoor.groetjes

JvS 14-03-2022

Erg overzichtelijke site, zeer snelle levering, fijne klantenservice en concurerende prijzen

Truus 12-03-2022

groot assortiment, voldoende keus en zeer snelle en correcte levering, vandaag besteld morgen in huis

A.E. 12-03-2022

Site is prima overzichtelijk, snelle service. Correcte levering! Ben zeer tevreden.

Online drogist 10-03-2022

Snelle levering. En netjes verpakt. Prijs voordelige dan aankoop in een winkel en prima assortiment.

De Online Drogist 09-03-2022

Scherpste prijs! Wel 3 dagen later dan vermeld in hun reclame . Dit kwam gedeeltelijk door problemen met de levering door Post NL. Hoewel ik wekelijks een pakje ontvang, kreeg ik van Post Nl de mededeling dat het leveringsadres niet bestond en dat het pakje terug naar Online drogist zou gaan. Een dag later ontving ik het pakje via een ander Koeriersbedrijf.

Patrick Hendrikx 09-03-2022

De online drogist,levert altijd de juiste bestellingen,keurig verpakt en een snelle levering.

Marion 09-03-2022

Ik heb al meerdere keren gekozen voor de onlinedrogist voor de bestelling van mijn vitamines enz. Het is snel, het is een heel stuk goedkoper en bij €20 al zonder portokosten.

Kitty 09-03-2022

Bestellen en betalen gaat makkelijk en de levering is snel, ik vind altijd wat ik nodig heb dus wat wil een mens nog meer

Janny 08-03-2022

Fijne online winkel, goede prijs, altijd goedkoop en goed verpakt, heel erg snel in huis. Top.
Raad het ieder een aan.

Mieke 08-03-2022

Prima webshop. Groot assortiment, snelle levering, Ben al jaren klant en ik heb nog nooit enig probleem gehad!

J. van der Zanden 08-03-2022

Gemakkelijke site om herhaal producten meteen op je lijstje te krijgen.
Verschillende producten met korting.
Meestal de volgende dag in huis

Marianne 07-03-2022

Mijn bestelling keurig op tijd geleverd. Het zat tenminste niet in een idioot grote doos, zoals anderen soms doen.
Verder vond ik de prijzen zeer aangenaam.
Ik kan deze website zeker aanbevelen

Jack 07-03-2022

Een hele goede drogist en voordelig. En vandaag besteld morgen in huis. Het is perfect.

Klein 07-03-2022

duidelijke webshop, veel keus, goede en snelle service
De prijzen zijn goed

Doortje 06-03-2022

Snelle levering en goede producten en zelden niet meer voorradig.Zou het zeker iedereen aanraden hier te kopen.

Drimmelen 05-03-2022

Vlotte levering, met goede informatie. In een discrete verpakking. Met de mogelijkheid om op een ander adres te laten bezorgen dan het huisadres.

Rina 05-03-2022

ruim assortiment en zeer snel thuis bezorgd.
Ik doe het al jaren, nooit een foutje!!!!!!
Mocht er iets niet in voorraad zijn wordt het nageleverd, en daar wordt je dan ook zorgvuldig van op de hoogte gehouden.

Janny 05-03-2022

De site is goed overzichtelijk om de producten te bestellen. De orde van levering word snel en correct afgehandeld. En via post nl de volgende dag in huis.

Petra 04-03-2022

Het assortiment is best groot
De verzending is super snel en altijd netjes verpakt

Franka 03-03-2022

heb al vaker daar besteld en vind het een hele goede shop. Snelle levering, goede verpakking en redelijke prijzen

FamFerCo.Apeldoorn 03-03-2022

Deze online drogisterij heeft een enorm assortiment. Van goedkoop tot duurder.
Een van de voordelen vind ik dat je al voor 20 euro aan artikelen kunt bestellen
zonder dat daar verzendkosten aan vast zitten.
De levering is zeer snel, bij mij vrijwel altijd de volgende ochtend al.
Uitzonderingen zoals drukte rond Kersttijd of BlackFriday daargelaten.
Gemakkelijk vind ik dat je achteraf kunt betalen met Afterpay,
handig als het even niet uitkomt en je toch snel iets nodig hebt.
Een keer ontbrak er een iets aan mijn bestelling en na contact met de klantenservice
werd het produkt zonder probleem direct nagestuurd.
Het enige 'nadeel' dat ik zou kunnen bedenken is dat sommige merken alleen per 6 of 24 stuks worden verkocht,
zoals bijvoorbeeld pindakaas of een rolletje pepermunt.
Deze webwinkel pakt het gewoon heel goed aan!

J. Luykenaar 03-03-2022

Groot assortiment scherp geprijsd. Zeer snelle levering na duidelijk opgenomen bestelling en betalingsregeling.

JB 03-03-2022

Overzichtelijk, ruime keuze, leuke aanbiedingen, over het algemeen goedkoper, snelle levertijd

don 02-03-2022

Super snelle levering. Enorme keuze. Voortgang bestelling wordt heel goed aangegeven.
Bijna altijd goedkoper dan anderen.
Ook de omschrijving van producten is top.

Sophia 02-03-2022

Koop hier al jaren, je weet bij voorbaat al of het voorradig is of niet, prijs is goed en de volgende dag in huis, uitstekende site

Sera 01-03-2022

Zeer correcte afwikkeling van de bestelling. Bovendien is de service en de klantbenadering uitstekend.De regelmatige aanbiedingen van de shop zijn aantrekkelijk.