DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is berekend op basis van 1042 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kees Bakker 16-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Goedkope en snelle levering van het bestelde artikel. De bezorging werd volgens planning uitgevoerd.

Nel 16-09-2019

Fijne organisatie, snelle levering, alles keurig verpakt.
Website is ook zeer gebruiksvriendelijk.

D Bosveld 16-09-2019

Prima shop. Ruim assortiment, goede service en prima prijs. Medewerkers denken met de klant mee

Henk van B 16-09-2019

Snelle bestelling. Bij retour binnen drie dagen na verzending en ontvangst door DOD geld teruggestort

Hay 15-09-2019

een Dikke tien...voor de goede en vertrouwde Service ,,En ik ben heel tevreden
met mijn spulletjes bij jullie te bestellen,, Gr Hay

LM 15-09-2019

Ontzettend veel aanbod en vaak net even goedkoper dan andere aanbieders. Daarnaast ook super snelle levering, dus ik shop hier graag!

Gioesenaar 15-09-2019

Ruim assortiment, zeer acceptabele prijzen.
Voldoende betaalmogelijkheden en tot slot snelle levering.
Een opmerking over een afwijkende kwaliteit werd ongevraagd omgezet in een restitutie van het betreffende bedrag! Bijzonder plezierige zaak.

Gerda 15-09-2019

Mijn ervaring met deze online drogist is heel fijn.
Alles is heel snel geleverd , en ik ven zeer tevreden over get product.

Algeheel zeer tevreden.
Zal de volgende keer beslist weer gebruikmaken van deze online drogist.

Karin 15-09-2019

Leuke shop, groot aanbod, zeer snelle levering. Wat voor mij een serieus minpunt is, is dat het pakket niet kan afgeleverd worden in een afhaalpunt. Eerlijk gezegd is dat een beetje passé ... overal heb je die mogelijkheid. Nu worden mijn buren steeds lastig gevallen en dat is niet fijn.

M.Dreef 15-09-2019

Online drogist is betrouwbaar,vlotte levering , goede producten en prijskwaliteit.
Klantvriendelijk en goede service

Anoniem 14-09-2019

Zeer overzichtelijk en groot assortiment. Geen verzendkosten bij een bepaald bedrag, zelfs naar België. Supersnelle levering, volgende dag al in huis. Spullen netjes en discreet verpakt.

Dick 14-09-2019

Op internet gezocht en door andere aanbevelingen de aankoop gedaan.Snel geplaatst en de andere dag al thuis gekregen!

BC 14-09-2019

Bestelling is snel geleverd. Duidelijke communicatie van aankoop tot ontvangst en gemakkelijk dat het pakje ook bij een PostNL lokatie kan worden bezorgd, perfect!

Francis 14-09-2019

Een duidelijke site, waar alle gewenste artikelen snel zijn te vinden en
een drogist met goede producten tegen een zeer scherpe prijs.

Yolande 14-09-2019

snelle levering en duidelijke site, en altijd korting op de producten. Wat je zoekt is eenvoudig te vinden.

Lisa 14-09-2019

Ai vaker wat besteld en dat is snel en accuraat verlopen. De communicatie met de klant is goed en de levering is snel.

Erica 14-09-2019

Het is een fijne online winkel . Ik heb al meerdere keren besteld via de online shop. Heb er verder ook geen problemen me gehad ook niet met de bezorging.

Ine 13-09-2019

Prima online shop, goed assortiment, snelle levering, vaak zonder verzendkosten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Sanne 13-09-2019

Ruime keuze, snelle levering en met een kortingscode was het mogelijk om geen verzendkosten te betalen.

Liwa 13-09-2019

Super snelle levering, veel keus en niet onbelangrijk de prijzen liggen stuk lager als in de winkel

Willem 13-09-2019

Op vakantie in aanraking gekomen met het product en thuis gelijk opgezocht op internet, en de Onlinedrogist viel gelijk op. Prettige overzichtelijke site met genoeg informatie over het product dat je wilt hebben en de prijs is goed. De levering was keurig, netjes verpakt en snel.
Al met al een fijne online winkel en zeker een aanrader.

Mascha 06-09-2019

Super makkelijk en snel te bestellen, snelle levering en vaak de scherpste prijzen! Erg tevreden!

Raeem 22-08-2019

Heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid en leveringen. ook hebben ze zeer veel!

Pee 13-08-2019

Zeer betrouwbare en snelle levering en ik nog goede aanbiedingen. Netjes verpakt.

Pieternel 12-08-2019

Bijzonder snelle levering. Duidelijke site, aangenaam geprijsd en gratis levering boven € 20,00.

Nikob 11-08-2019

Snelle en perfecte levering. De prijzen zijn scherp en er is een groot assortiment.

Andre 10-08-2019

had wat artikelen besteld maar niet alles werd geleverd heb een mail gestuurd
en de volgende dag werd alles geleverd wat ik te kort kwam prime en snelle servies

R v H te Amsterdam 10-08-2019

Snel de producten gevonden die ik wilde. Bestelproces was eenvoudig. Omdat er vertraging in de verzending was door een storing bij Post.nl kreeg ik een kortingscode. Dat was attent.

Edith 10-08-2019

Altijd snelle levering!! !! En als je een vraag heb word goed beantwoord Dus ik blijf wel een klant!!!!

Anoniem 10-08-2019

Product en dienstverlening voldoen aan verwachting. Makkelijk bestellen en snelle levering zonder verdere poespas.

Michel 10-08-2019

Makelijk bestellen en snel geleverd
Ga hier zeker vaker bestellen, scheelde veel geld

Marja 10-08-2019

Altijd snelle levering, goed verpakt. Als er een artikel niet op voorraad is kun je aanvinken dat je op de hoogte gehouden wil worden via mail als het er weer is. Gaat altijd goed.

Vaas 09-08-2019

Prima snelle service , goede artikelen in handzame verpakking milieu vriendelijk .

Adri Steenhoek, 09-08-2019

Bestelling van het product gaat fantastisch. Het bestelde Macula support bewerkt dat het na weer een foto het euvel nu al plm. 20 maanden stil staat. Ik ben er erg blij mee.

gerkamphues 09-08-2019

een drogisterij die ontzettend veel direct en snel kan leveren,keurig verpakt en goed te volgen is waar je pakje zich bevind,en die ervaring geeft voor mij de doorslag om te bestellen,daarbij nog eens een prima na service.
Nog een pluspunt is dat het altijd goedkoper is als ergens anders.

J.C. 09-08-2019

Snelle levering en goed verzorgd. Uitgebreid assortiment. Zeer tevreden. Aanrader!

Carina 08-08-2019

Ik bestel vaker bij deze drogist. Keurig, netjes en snel. Van bestelling tot en met levering.

Pascalle 08-08-2019

Ze voldoen aan aan alle beloftes. Ze leveren het bestelde op tijd tegen de beloofde condities

Fiet 08-08-2019

Overzichtelijke site, met duidelijke afbeeldingen. Gunstige prijzen en snelle levering!

Adriano 08-08-2019

Ik bestel alweer enige jaren bij de online drogist.
Nooit problemen altijd netjes afgeleverd de volgende dag,goed verpakt.

Rianne 08-08-2019

Gewoon top.ze doen wat ze beloven.nog nooit teleurgesteld over hun. Alles netjes verpakt

petra 07-08-2019

het is heel gemakkelijk om te bestellen en achteraf te betalen en zijn vriendelijk

Karin Peters 07-08-2019

Goede service.prima prijs.Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.Altijd snelle levering en ook telefonisch wordt je op een prettige manier te woordt gestaan.

Cobi 07-08-2019

Echt een aanrader ,prima prijzen en uitstekende snelle levering ,volgende dag bestelling al in huis !

Joke van der Biessen 07-08-2019

Super snelle levering,niets mis mee.Ik heb al verschillende keren iets besteld,kom en wij iedere keer weer op terug,prima .

Olga 07-08-2019

Snelle levering en groot assortiment. Ik merk wel dat er aardig wat producten de laatste tijd niet op voorraad zijn. Ook vind ik dat er wel eens een kortingscode mag komen voor vaste klanten. Dit zeg ik al jaren en het gebeurd maar niet.

RVE 06-08-2019

Groot assortiment, snelle levering, fijne producten en klantvriendelijk, mijn pakketje kwam een dag later dan aangegeven door een foutje bij post nl en ik ontving een waardebon voor 10% korting op de volgende bestelling.

kvanp 06-08-2019

Groot assortiment, producten worden snel geleverd en vanaf €20 gratis verzendkosten. Helaas geen gebruikersreviews van de producten.

Sabine de Jong 06-08-2019

Uitgebreid assortiment en snelle levering!
Toen 1 artikel niet meegeleverd bleek te zijn omdat het niet op voorraad was werd er na telefonisch contact snel een alternatief geboden en geleverd.

Petra Versteeg 06-08-2019

Ik had zelf een fout gemaakt met het huisnummer en dat werd zonder extra kosten heel netjes op gelost.