DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is berekend op basis van 516 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Klapgymp 24-09-2021

Snelle bezorging .
Assortiment is altijd aanwezig

Vriendelijke groet BM voorham-van tol

Lydie 23-09-2021

Prijsvriendelijk en steeds goede afhandeling van de produkten,wordt ook steeds zeer snel geleverd

johnkno55@gmail.com 22-09-2021

Goede en snelle service, perfecte aflevering en prima producten. Dus een hele dikke aanbeveling

Moninx 20-09-2021

Snelle service. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede productomschrijving.

Cindy 18-09-2021

In principe een fijne winkel en waarschijnlijk ook echt wel sneller van maandag t/m donderdag. De regel "Bestel op zondag voor 20.30, maandag in huis" is meer "Bestel vanaf vrijdag 21.30, maandag in huis". Hopelijk. Als je geluk hebt. Is niet bijzonder snel natuurlijk. Dus leuke winkel van maandag t/m donderdag en de andere dagen maar gewoon naar een winkel gaan als je het wilt hebben.

Magda 17-09-2021

Ik ben toevallig op deze site terecht gekomen. Ben heel tevreden over de levering en kwaliteit van de producten die ik bij u bestelde. Een aanrader.

Jane 17-09-2021

Snelle levering. Daarnaast goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling wordt bezorgd

Truus 17-09-2021

ruime keuze, snelheid van afwikkeling en bezorging, vandaag besteld volgende ochtend al in huis

Jelly 16-09-2021

Site is heel erg duidelijk. Je kunt ontzettend veel artikelen zoeken. Jouw product zit er altijd wel tussen. Je wordt heel snel naar datgene wat je zoekt geleid. Je krijgt ook duidelijke uitleg over werking van artikel. Ik ben er heel tevreden over. Service is prima, duur tussen bestelling en levering is altijd conform afspraak. Heb ook nog niet meegemaakt dat mijn artikelen niet op voorraad waren.

Eliza 16-09-2021

Grote keuze en leuke aanbiedingen. Snelle levering (de volgende dag), altijd de volledige bestelling in een zo klein mogelijk pakket. Een zeer betrouwbaar bedrijf waar ik al jaren naar volle tevredenheid koop. Er is ook nog nooit iets mis gegaan, dus ben hen betaal ik zonder enige aarzeling vooruit.

Aanbevolen 15-09-2021

Alle nodige producten zijn in voorraad, snelle levering, alles was intact. Ik kon alles vinden op een dezelfde website.

Marianne 15-09-2021

Duidelijke website. Artikel makkelijk te vinden. Snelle levering en goed ingepakt. Tevreden.

hostewilly@skynet.be 15-09-2021

levering is correct verlopen zoals steeds de gewoonte is bij deze firma kan niet van alle nederlandse leveranciers gezegd worden doe zo voort

JGM 14-09-2021

Een fijne en duidelijke webshop met een geweldig assortiment artikelen, van schoonmaak tot parfum. Goede prijzen en heel snelle verzending. De artikelen worden keurig verpakt. Ik kom hier al jaren en blijf dat zeker doen! Geweldig!

Leon 14-09-2021

Duidelijke website met voorraad status. Snelle verzending en goedkoper dan andere aanbieders. Voor herhaling waard. Ga zo door!

Sjef 11-09-2021

Snelle bezorging: volgende dag. Scherpe prijs en vanaf 20 euro al geen verzendkosten

w 10-09-2021

Super snelle bezorging zoals altijd. Kan je altijd op vertrouwen. Plus de veelzijdigheid aan producten, aller in huis.

Mariet 09-09-2021

Snelle en correcte levering. Goed ingepakt en een duidelijke pakbon erbij.
Je krijgt bericht als iets niet voorradig is. Dan heb je de keuze of je wilt wachten of een latere levering.

Jeannet 09-09-2021

De online drogist is geweldig ,online is alles duidelijk en toegangkelijk, scherpe prijzen, uitgebreid assortiment, een zeer snelle en verzorgde aflevering. Mocht je een vraag hebben, dan krijg je per omgaande antwoord.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van aflevering.
Veel lof voor de online drogist. d.o.d.

Joke 09-09-2021

Goede website, simpel om te bestellen, goede kwaliteit en keurig verpakt en op afgesproken tijd geleverd.

Marga 09-09-2021

Fijne site om te bestellen, erg handig dat ik een mail bericht krijgt als het bijna op is wat ik heb besteld, erg slim gedaan😉

Hilde 09-09-2021

Bestel al jaren met grote regelmaat bij Online drogist.
Nog nooit problemen gehad, alles heel overzichtelijk, alles netjes verpakt en binnen 24 uur in huis.
Netjes bestel bevestiging, gewoon geweldig houden zo.

Ruud 08-09-2021

Vond er de corona sneltests die ik wilde kopen. Er was een ruime voorraad en de 6 tests konden de volgende dag bij het Postagentschap worden opgehaald. Goed adres waar ik vaker producten koop tegen een redelijke prijs.

H. van Stralen 08-09-2021

makkelijk te vinden wat je zoekt en snelle en correcte levering. Nog niet meegemaakt dat iets niet in voorraad is wat bestellen bij DeOnlineDrogist plezierig is. Ben nu ruim 1 jaar klant en ben nog steeds tevreden en de prijs is goed.

zeker te weten 08-09-2021

altijd correct,en vriendelijk.
zeer tevreden zoals altijd
en altijd op voorraad

Op zeker een top webwinkel. 08-09-2021

Een hele uitgebreide en zeer duidelijke winkel (webshop) met een groot assortiment voor bijna al uw drogisterij artikelen. Ook het bestellen en de vele betaalmogelijkheden is zeer prettig, en tenslotte de levering is zeer snel vaak de volgende dag al, ook weer met de keuze naar een adres of een postNL locatie in de buurt.

Stefanie 06-09-2021

Assortiment is ontzettend ruim. Alles wat ik nodig heb vind ik hier. Snelle, nette en betrouwbare levering.

jdur 06-09-2021

Snelle en onberispelijke behandeling en levering van mijn bestelling. Lopende het proces uitstekende informatie. Zeer aanbevolen!

U. van Halsema-Tuntler 06-09-2021

De mogelijkheid om on line drogisterijartikelen te bestellen is heel fijn ! De online drogist laat zien wat er in huis is en wat ik besteld heb is de volgende dag al in huis. Ik kan niet meer zelf op pad om te kopen wat ik nodig heb en zo kan ik, zonder hulp van anderen, in huis halen wat ik nodig heb!. Ideaal!

vrouw 05-09-2021

Overzichtelijke webshop met ruim aanbod en aanbiedingen.
Geen verzendkosten

Henriette 05-09-2021

De bestelling is goed verlopen. Wel gaf het betalen met credit card problemen omdat de laatste stap (terug naar de website) maar niet wilde lukken. Graag een oplossing voor dit probleem.

Cees 03-09-2021

Grote keus in artikelen. De prijzen zijn altijd veel lager dan in de winkels. Bezorging de volgende dag, ook bij afhaalpunten mogelijk. Keurig per mail op de hoogte gehouden over het bestelde.

Tonny 03-09-2021

Er zijn producten bijvoorbeeld tres chic vinolia zeep zijn bij onze drogisterijen al
lang niet meer te koop en zo zijn er nog meer "ouderwetse" artikelen gelukkig kwam ik erachter dat de onlinedrogist me niet in de steek laat. Ben super tevreden, snel,goed, en altijd op voorraad.

Ank de Visser 03-09-2021

Groot assortiment, snel bestellen en de volgende dag op het aangegeven tijdstip leveren.

Lydia te Amsterdam 02-09-2021

Ruim aanbod, prijzen zijn okay, productinformatie is okay, bestelling plaatsen verloopt goed, levering is snel en goed. En….geen gezeur met promotie-e-mails na plaatsen bestelling (indien je de eerste keer laat blijken daarvan niet gediend te zijn; ze pasten het bij mij het keurig aan.) Ik heb het laatste jaar al vaker hier bestellingen gedaan.

ml van schijndel 02-09-2021

Ik vindt online drogist een van de beste site omdat het meest producten heeft die er zijn en voor een redelijke prijzen

CorM 02-09-2021

Een complete en handige winkel met een snelle service. Alleen op de laatste zending zat een sticker van Post.nl geplakt met de mededeling: "Helaas is uw poststuk incompleet en/of beschadigd. Wij hebben uw poststuk hierna opnieuw dichtgemaakt, zonder de inhoud te bekijken. Onze excuses voor het ongemak." En die sticker was dus een grote teleurstelling hoewel de tekst van Post.nl op verschillende manieren opgevat kan worden maar dat heeft niets te maken met de kwaliteit van de winkel en service.

Mieke 02-09-2021

Gewoon gemakkelijk, bij ons in de buurt hebben wij geen drogist meer, en hier bestellen is heel gemakkelijk, snelle levering.

anoniem 02-09-2021

De bestelling was snel en goed
De prijs was ook niet te duur
Heb het snel ontvangen
Dus alleen maar goede ervaring

Daniel Krijnen 02-09-2021

Snel, betrouwbaar, groot assortiment en super fijne klantenservice! Bestel al jaren bij hen en ben enorm tevreden. Aanrader!

Ger 02-09-2021

groot en breed assortiment ,dus keuze uit allerlei merken ,goed verpakt ,snelle levering +dat de prijzen van de artikelen ook redelijk zijn ,bestel al enige jaren bij de Online Drogist en blijf dat zeker doen .

Top online drogisterij 02-09-2021

Ik bestel hier heel vaak, het is goedkoper, goede levering en de service is top!

Coby Jans 01-09-2021

Ben zeer tevreden over Online Drogist !,,
Vlotte levering !Ruime sortering..

Toos 01-09-2021

Ik ben zeer tevreden met de Online drogist omdat ik klantvriendelijk werd geholpen, prijs kwaliteit is goed en de levering was er de volgende dag en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Greet 28-08-2021

Prettig contact. Ruime sortering. En vooral heel snelle bezorging!
Maar: ik geef altijd binnen één dag zelf een bedankje aan het team!!

Kim 28-08-2021

Correct en op tijd zijn de leveringen, ik krijg een mail herinnering dat mn magnesium bijna op is, erg fijn want het klopte ook

Dik 27-08-2021

het gemak van de herhaling, de snelheid van levering en de goede begeleiding van de bestelling. gemakkelijk geen verzendkosten.

i de Bruijn 27-08-2021

de gebruiksvriendelijkheid vind ik goed, mijn bestelling was er de volgende dag al!

Natascha 27-08-2021

Groot assortiment, voorraad op orde en vaak de laagste prijs als ik het vergelijk met andere webshops. Daarnaast voor een heel schappelijk bestelbedrag al gratis verstuurd en vervolgens vrijwel altijd de volgende werkdag binnen...plaatje is voor mij compleet, ik winkel hier heel graag!

Catharina 27-08-2021

Al 'n tijdje klant, ben heel tevreden keurig verpakt en snelle levering. 💯👍