DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 562 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Red 01-12-2022

Goed aanbod, snel verzonden. Alleen heel jamner dat je geen favorietenijstje kan aanmaken

Deonlinedrogist.nl 01-12-2022

Heel duidelijke webshop, ALLES keurig, zeer aanbevelenswaardig!!!!! En nog tegen een mooie prijs

Gert 30-11-2022

Bestelling ging snel en zonder problemen. Werd goed en op tijd afgeleverd. Ook de prijs was goed.

Jack 30-11-2022

Ik vind het een hele fijne drogist.
En zelfs met producten dat het goedkoper is.
En vandaag besteld morgen in huis.

willy 29-11-2022

Heel snelle en goedkope levering.
Ik heb hier textielverf besteld omdat een andere drogist mijn kleur niet meer leverde.

Huib 29-11-2022

Prima verwerking en levering van het gevraagde tegen een uitstekende prijs.

Jaap Oostlander 29-11-2022

21/11 aangeschaft.
22/11 PostNL verzaakt langs te komen.
24/11 PostNL verzaakt langs te komen.
25/11 PostNL bericht dat pakket 26/11 geleverd wordt bij PostNL (AH).
29/11 AH (PostNL) zegt geen pakket te hebben.
PostNL zijn een stel prutsers. Ik adviseer D.O.D. eens een andere verzender te gebruiken.

DeRoeje 28-11-2022

Heb al vaker scheermesjes besteld bij deze firma. Kwaliteit en levering is goed. En zeker ook de prijs

Verlare 28-11-2022

Ik was op zoek naar het merk vitakruid. De onlinedrogist kwam als goedkoopste uit de bus met een groot assortiment. Snel geleverd.

BlijeEliza 26-11-2022

Altijd leuke aanbiedingen, heel veel producten met goede informatie, bestellen gaat heel makkelijk. Levering vrijwel altijd de volgende dag. Ben al jaren een tevreden klant.

Henriette 26-11-2022

Uitstekende website met uitgebreide informatie over de producten, zeer groot assortiment, keurige en meestal snelle aflevering van de bestelde producten .

Max Jongkoen 26-11-2022

Hier vind je goede producten voor een lage prijs en dan word het ook nog een supersnel geleverd

Mariska 26-11-2022

Mooie prijzen en snelle levering , hele duidelijke site en veel keuze uit allerlei producten

Shirley 26-11-2022

Zeer groot aanbod en bizar scherpe prijzen. Levering en communicatie zijn prima.

Anja 25-11-2022

goed assortiment redelijk tot goede prijs kwaliteit verhouding website is goed toegankelijk

YaëL 25-11-2022

Ik bestel vaak bij De Online Drogist. Ze hebben wat ik zoek, de aankoop/betaling is makkelijk te regelen. En vooral: alles heel snel geleverd!!!

marco 24-11-2022

nagenoeg altijd goedkoper dan con-collega's, mede doordat er geen verzendkosten zijn

corrie 24-11-2022

Heel fijn geholpen en goede niet te dure producten, zeer tevreden en kom er al jaren op de onlinedrogist site en mijn bestellingen keurig op tijd bezorgt.

Anneke 24-11-2022

De Online Drogist verdient van mij een dikke 10!!!
Altijd de volgende dag geleverd.
En (dat mag ook weleens gezegd worden) een uitermate vriendelijke Klabtenservice!

H. KLos 24-11-2022

Grote voorraad, goede prijzen en snelle levering!
De aanbiedingen zijn goedkoper dan elders.

Viviane B. 24-11-2022

Ik ben tevreden over julie site. Ik heb het product gevonden waar ik op zoek naar was. Het was een snelle en correcte levering. Een aanrader als U het mij vraagt. Mvg, Viviane

Henriette Koren 21-11-2022

Goede en efficiënte communicatie! Zeer klantvriendelijk! Heel divers assortiment!

Andries Kuperus 21-11-2022

Ik heb vitamine A bij de Online Drogist gekocht en ben erg tevreden. De prijzen zijn scherp en de producten worden keurig verpakt en snel verstuurt. Mijn vorige bestellingen werden op dezelfde manier afgehandeld, ik heb dus genoeg redenen om klant te blijven. Ik vind de Online Drogist een goed bedrijf.

Gitta 20-11-2022

Prima produkten en service maar een minimum bestelhoeveelheid van 12 potten appelstroop in een grote slappe doos is verre van ideaal. 2 potten open gegaanen mn kiembrood was plat, gelukkig verder geen glasbreuk. Ik moest de doos zelf op het postkantoor op gaan halen want hij was te zwaar voor de postbode.
Tip, 6 potjes appelstroop is zat.

cm groen 19-11-2022

snelle levering je hoeft niet altijd thuis te zijn en wij hebben een afhaalpunt in de buurt
niks op aan te merken

Marc 19-11-2022

Snelle service, mooie kortingen, levering volgens afspraken gemaakt via e-mail

Jola 18-11-2022

Heb zeer goede ervaringen met de online drogist.
Bestel regelmatig vitaminen tegen interessante prijs. Scheelt soms €10 !!
Van harte aanbevolen.

KDGR 17-11-2022

ruime online keuze van onderhoudsproducten en verschillende betaalmogelijkheden. Snel en zorgvuldige aflevering in België.

Hanny 16-11-2022

Super goed ! Ruime keuze en zeer snelle levering. Ik kan een ieder dit bedrijf aanraden.

Wilmari 16-11-2022

Hier kun je met een gerust hart je bestellingen plaatsen. 100% garantie dat het goed afgeleverd wordt.

Jeannette 16-11-2022

Alles op voorraad, wat je ook nodig hebt. Razend snelle levering. Zeer prettige website, duidelijk , artikelen snel te vinden .
En daarbij leuke aanbiedingen .

Lucia 15-11-2022

Wat ik nodig heb is altijd op voorraad en de aflevering bij een PostNL punt vind ik super, geen gedoe aan huis ook niet voor de buren.

Maria 15-11-2022

Altijd een van de laagste prijzen voor dezelfde producten als elders, altijd duidelijk en netjes in verzorging van bestelling en bezorging.

Nic 15-11-2022

Ruim assortiment, eenvoudige bestelling op duidelijke webwinkel.Snelle levering en redelijk geprijsd.

trudie 14-11-2022

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant. Goede producten en goede en snelle service!

Ludwig 14-11-2022

Ben reeds lange tijd klant , vind het een prima online shop. Bestellingen worden correct behandeld en afgeleverd.

??? Wat bedoelen jullie? 13-11-2022

Ruim aanbod en goede aanbiedingen of kortingen. Levering snel en goed verzorgd.

An 12-11-2022

Prima shop komt z'n afspraken na. Prima levering. Prijstechnisch oke.
Assortiment is heel groot.

Van Laecke Amy 11-11-2022

Altijd vlotte bediening! En vlugge aflevering ook zeer tevreden!Al dikwijls wat besteld ook en nochthans voor Belgie maar vlugge bediening!

mooie sortering 11-11-2022

zeer grootte sortering van diverse aan te schaffen consumenten goederen.
Snelle levering en ook nog eens goedkoop.

Leendert R 10-11-2022

Prijzen zijn oke en levering meestal de volgende dag ook fijn dat er vanaf 20 euro geen verzendkosten in rekening worden gebracht

Charlotte verschure 10-11-2022

Een heel snelle bezorging en een geweldige
Service!!
Ik ben dik tevreden over de ONLINE DROGIST!!

Peter 10-11-2022

Een probleemloze bestelling. De Online Drogist stuurt je periodiek een herinneringsmail voor een nieuwe dosis. In deze mail een directe link naar hun site en het desbetreffende product.

Eef 10-11-2022

Tijdens Corona DeOnlineDrogist.nl ontdekt wat ik nodig heb is er makkelijk te vinden op de website snel geleverd en netjes verpakt

Feel 09-11-2022

De shop verdient een 10 van mij, maar bij de levering was de doos OPEN ! (waarschijnlijk niet hun fout, maar eerder van de koerier....of ander)

Betty Mikolajczak 08-11-2022

Erg Bedankt , voor jullie keuze producten, de betalingsafhandeling EN de zeer snelle levering naar ...België thxxx Betty

Bianca 08-11-2022

Goede prijzen, snelle levering en betrouwbare site! Ze hebben vaak interessante aanbiedingen en zijn met veel dingen goedkoper dan andere winkels.

Lon 07-11-2022

Prima webshop, met heel uitgebreid assortiment aan drogisterij en huishoudelijke producten en snelle verzending.

Mieke 07-11-2022

Goed product. Snelle levering. Toen ik de klantenservice belde voor informatie werd ik vriendelijk te woord gestaan.

Mariette 07-11-2022

levering is korrekt en de produkten zijn van goede kwaliteit en zijn niet duur.