DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 762 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Immelien 21-02-2024

Goede duidelijke website, diverse kortingen. Goede service en supersnelle bezorging.

Anthonie 21-02-2024

Levering volgens afspraak; snel dus. Wat mij betreft een aanrader.

Marike 21-02-2024

Ik vind het fijne shop.
Ook nog eens goedkoper dan een winkel drogist.
Fantastisch snelle bezorging en keurig verwerkt.

Kees Koerts 20-02-2024

Bestel al jaren bij de Online Drogist en steeds na volle tevredenheid. Snelle afhandeling en alles compleet.

Hanny 20-02-2024

Mooie prijs, heel snel geleverd, duidelijke communicatie. Helemaal top.Zeer tevreden klant

martin den hollander 20-02-2024

Onvoorstelbaar. 12 euro goedkoper als bij Dokter Vogel of de reguliere drogist/ vitamine winkel en gratis en snel bezorgd.

Minka 20-02-2024

De online drogist vind ik een goede betrouwbare website. Fijne producten te koop...snelle bezorging. betrouwbaar, wat ik zeer prettig vind. goede Eucerin handwasolie ook. zal zeker weer gaan bestellen.

Geweldig 19-02-2024

Ben er vaste klant voor mijn mineralen en vitamines. Supersnelle levering. Altijd keurig verpakt en het juiste product. Goede merken met goede kortingen.

Fietje 19-02-2024

Snelle levering,goede prijs.
De verpakking mocht maatje kleiner zijn.
Verders heel tevreden.

Frans 19-02-2024

Bijzonder snelle levering, na 1 dag, deze keer zelfs op zaterdag. Ik heb al vaker bij DeOnlineDrogist besteld en het was altijd prima in orde.

Diana van Erkel 19-02-2024

Heerlijk snel geleverd en keurig verpakt dus helemaal geen klachten dus 0 commentaar

Petra 17-02-2024

Snelle, goed verzorgde levering . Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!

Ben Michels 17-02-2024

Snelle levering en prima product. Hoe fijn is het om op deze manier te winkelen.

Susanne 17-02-2024

De avond ervoor om 21.00 besteld en de volgende dag in huis. Echt super snel. Keurug verpakt. Superblij mee.😀

Rob 16-02-2024

Snelle levering en keurig verpakt! Precies wat op de website vermeldt wordt.

Ilonka 15-02-2024

Ik bestel heel regelmatig bij Deonlinedrogist en heb nog nooit problemen ervaren. Alles wordt correct en snel geleverd.

Wat bedoel je?? 14-02-2024

Ik raakte door mijn voorraad vitamine heen, de homeopaat in de buurt hield ermee op.
De onlinedrogist bood uitkomst. Makkelijk besteld, snel geleverd👍🏼

MAAR: bij de buurthomeopaat kreeg ik bij inlevering van de dop van de pillenpot 2 euro korting, ik zit nu met 2 2 euro-doppen thuis. 🤔

Jan 14-02-2024

Vlotte en correcte afhandeling en de prijs is redelijk. Wat zou ik nog meer moeten zeggen??

Evyil 14-02-2024

Makkelijk te bestellen! Snelle levering! Mooie prijzen! Verzending heel goed verpakt!

Top 14-02-2024

Prima en snelle levering, alles op voorraad. De website is helder en duidelijk en goed toegankelijk.

tevreden klant 14-02-2024

Grote sortering, op veel artikelen korting, snelle bezorging en alles is prima verpakt. Wanneer ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst of de online drogist het in zijn arsortiment heeft.

Chris V 13-02-2024

Mijn bestelling was snel gevonden en voorradig. De prijs is zeer concurrerend. De spullen zijn ruim binnen 24 uur aan huis geleverd.

mario 13-02-2024

snelle en correcte levering en duidelijk in verzending !

Word correct op de hoogte gehouden .

Beloofde leveringsdatum klopt weer eens niet. 13-02-2024

Geleverde producten zijn in orde. Echter, de beloofde leveringsdatum klopt weer eens niet. Het is leuk om op de site en via het volgen van het proces te zien dat het product snel geleverd wordt, maar dan overhandigen jullie de producten aan PostNl, waarmee gegarandeerd is dat van de beloftes niets waar gemaakt wordt. Vanaf dag 1 meerdere berichten gehad dat de levering is vertraagd en later aankomt. Het is mooi om een hoop te beloven, maar neem dan ook een goede bezorgpartner, want hiermee ondergraaf je je geloofwaardigheid. Jammer!
klantenservice-58 13-02-2024

Beste klant,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen en wat vervelend om te horen dat uw pakketje niet goed bij u aankomen. Zou u even contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we even kijken wat daar niet goed gaat. We horen het graag van u.

Onze excuses voor het ongemak.

DeOnlineDrogist

HV 13-02-2024