DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is berekend op basis van 439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Annelies 03-03-2021

Snelle service, prima kwaliteit en prijs. Duidelijk goedkoper als andere leveranciers

Ben 03-03-2021

Betrouwbare leverancier, snelle levering, goed verpakt. Goede internet verbinding, goed beveiligd.

Jorien 03-03-2021

Ruime sortering , actie -prijzen regelmatig , snelle correcte bezorging gratis v.a. €20

Gerard 03-03-2021

Duidelijke site is goed / duidelijk en het artikel is voordelig .
De grens voor geen bestel kosten is laag.

Alex 02-03-2021

makkelijki om gewenst product te vinden; snelle levering en directe betaling

Pauline 02-03-2021

Ruime keuze , prima producten , snelle en nette levering.
Ik ben zeer tevreden.

A. Notenboom 02-03-2021

Deze site is niet alleen gebruiksvriendelijk, hij is , zeker voor zo,n digibeet als ik ook nog eens duidelijk, met een prima zoekfunctie naar het gewenste product, daarbij komt nog dat de levering onverwacht vlot is, voor mij persoonlijk een perfect adres! Mijn gezochte product is namelijk zeer specifiek en lastig te verkrijgen, maar ik gebruik niets anders omdat ik geen symptoomonderdrukkers op mijn lichaam wens te smeren.

Paul 02-03-2021

Producten zijn makkelijk te vinden en qua prijs gunstig. Helemaal als je voldoende besteld vanwege de bezorgkosten die dan vervallen. Snel geleverd!

Marja 01-03-2021

Ik koop regelmatig bij deze drogist die een prettige, overzichtelijke website heeft met ruime sortering en prettig geprijsd. De informatie bij de producten is zorgvuldig. De verzending loopt vlot en het is altijd goed verpakt. Ik ben erg tevreden.

c.p. 01-03-2021

naar alle tevredenheid. Kwaliteit is prima, levering is goed. nette behandeling.

Rick J. 01-03-2021

Ik bestel al diverse jaren bij DeOnlineDrogist.nl en ik vind ze uitstekende services hebben en mocht het onverhoopt iets niet meer aanwezig zijn, dan komen ze met een passende geschikte oplossing. En snelle levering.

BartDH 28-02-2021

Zilver zalf gekocht voor mijn Amerikaanse naakthond terriër voor zijn gevoelige huid.
Super product eerlijke prijs en super snel geleverd in België. Zeker nog bestellen top firma 👌

Jana 28-02-2021

Zoals altijd een goede en snelle service, leuke acties, raad het bedrijf aan iedereen aan 😃

W.Laporta 26-02-2021

Koop vrij regelmatig bij de online drogist, heel veel keus, vandaag besteld is echt morgen in huis, ook in de drukke tijden. Prettige winkel .

D. 26-02-2021

Het werkt gebruiksvriendelijk, er is een groot aanbod en er wordt snel bezorgd. Als de voorraad van een product bijna op is, ontvang je op tijd een reminder en bestel je gemakkelijk opnieuw.
Ik ben erg tevreden!

J.van Vugt 26-02-2021

Snelle levering ,binnen de afgesproken tijd.
Alles correct geleverd zoals afgesproken ,PRIMA dus.
Ga zo door.

Alida 26-02-2021

Altijd een snelle levering en alle producten op voorraad een geweldige webwinkel kan het iedereen aanbevelen

Joanna 26-02-2021

Snelle en adequate levering; duidelijke en overzichtelijke website. Binnen een dag geleverd. Echt fijn. Maar ook als het misschien iets langer duurt, is dat ook prima. Graag tot een volgende keer.

Theet 25-02-2021

Goede site, snel en duidelijk.
Supersnelle levering en een scherpe prijs.
Wat wil men nog meer!

H . Son 25-02-2021

snelle afhandeling snelle levering en snel op voorraad en zeer goede producten !!

Joke 25-02-2021

Ze hebben haast alles op voorraad en een super snelle levering ik bestel hier graag

Jan Loopik 24-02-2021

goede site, mooie prijzen, snelle levering, reageren ook direct op ev. commentaar of klacht

Petra korthof 24-02-2021

Het is een duidelijke site.
De bestelling is de volgende dag al thuis.
De producten zijn goed.

Jan 23-02-2021

De Online drogist heeft een uitgebreid assortiment, het bestelproces is gemakkelijk, zij hanteren een snelle levering en hebben goede aanbiedingen

A.N. 23-02-2021

Eenvoudig op internet te bestellen, producten als omschreven en met voortvarende spoed verzonden. Beter kan dus niet.

Dr. DBW 23-02-2021

snelle levering tegen concurrerende prijs van bestelde met prima, de gewenste, kwaliteit.

jean 23-02-2021

De bestellingen van de Online drogist worden altijd snel geleverd en zijn compleet. heldere uitgebreide website en veel keus.

Ellen 23-02-2021

Groot assortiment, makkelijk de producten vinden. Zeer snelle levering, alles keurig verzorgd.

Renée 23-02-2021

Snelle levering, goed verpakt, maar hoge verzendkosten (naar Frankrijk). Als de verzendkosten iets lager zouden zijn, geef ik de Online Drogist een tien.

E Krikke 23-02-2021

ze beloven snelle levering maar dat halen ze nooit altijd te laat
slechte service

Beste E Krikke

heel erg bedankt voor uw review. Helaas geeft u geen informatie over uw bestelling, dus kunnen wij niet terugkijken wat er exact is misgegaan bij de levering van uw bestelling. Het klopt wel dat wij onze klanten de afgelopen periode regelmatig moesten waarschuwen dat zij rekening moesten houden met een vertraging in de leveringen. Door de lockdown en de vele online bestellingen, is het soms zo druk dat we niet alle pakketten dezelfde dag nog kunnen versturen. Ook PostNL die voor ons de pakketten bezorgd, heeft te maken met een enorm aanbod aan pakketten waardoor ook zij niet altijd op tijd kunnen leveren. Uiteraard is dat heel vervelend, daarom vermelden wij, wanneer wij verwachten niet alles weg te krijgen, dit ook vooraf duidelijk op onze site. Gelukkig kunnen wij bijna altijd de bestellingen echter gewoon de volgende dag leveren. Jammer dat u dit blijkbaar anders heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak.

H. Potappel 22-02-2021

Van alle websites die ik naast elkaar zet, komt De OnlineDrogist bijna altijd als de goedkoopste naar voren. Als daarnaast de levering ook nog eens goed verpakt en altijd snel is, is de keus gauw gemaakt.

Elizabeth 21-02-2021

Zeer uitgebreide sortering op allerlei gebied
Snelle levertijd
Milieu vriendelijk ingepakt zonder plastic

H. Dragstra 20-02-2021

Ik dacht dat deonlinedrogist goedkoop was maar later bleek dat ik hetzelfde product 4 euro per pot goedkoper had kunnen bestellen bij holland&barrett. Spijt van mijn aankoop bij de onlinedrogist ga er niet weer iets kopen.
3 potten rode gist pillen kosten bij holland&barrett 14,39 per stuk (was vorige week 14 euro) bij deonlinedrogist kosten ze 18 euro per stuk

Beste H.Dragstra,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Zoals ook op alle andere reviewsites waar u uw review heeft geplaatst aangegeven is door ons, kunnen wij niet in alles de goedkoopste zijn. Zeker als het om aanbiedingen gaat bij anderen, kan het zo zijn dat u daar een keer goedkoper uit bent dan bij ons. Ieder bedrijf kent haar eigen acties en aanbiedingen die zij samen met de leveranciers vaak bepalen. Dit keer had Holland and Barrett inderdaad een mooiere aanbieding dan wij. De volgende keer is het wellicht andersom. Dit geldt natuurlijk bij elke winkel en bij elke aanbieding die u tegenkomt.

Paul 20-02-2021

de service is fantastisch, heb al meerdere keren iets besteld en het wordt altijd snel en zorgvuldig bezorgd, daarnaast is het minimum bedrag voor gratis bezorging € 20
De laatste keer dat ik iets heb besteld ging het mis bij post.nl, het bezorgen werd keer op keer uitgesteld, daarom contact op genomen met "de online drogist" en die hebben de eerder bestelde order terug laten halen en een nieuwe order aangemaakt, die had ik de volgende dag al binnen, dat noem ik echte service en meedenken met de klant, er is naderhand zelfs nog contact met me opgenomen, of alles nu in orde was, dit maakte me erg blij en ik zal dan ook zeker in de toekomst mijn bestellingen blijven doen bij "de online drogist"

Anja 20-02-2021

Normaal gesproken best heel tevreden. Nu was er in de bestelling wel het een en ander mis. Van drie doosjes was de verpakking open. Vind het een beetje raar. De grote doos was dicht dus moet het met het inpakken gebeurd zijn. Niet echt netjes.

Beste Anja

heel erg bedankt voor uw review. Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw producten open aan komen. Uw bestelling hoort gewoon in perfecte staat geleverd te worden. Wij horen het dan ook graag als dat niet gebeurd. Als u onze klantenservice uw bestelnummer doorgeeft, dan zullen wij u een passende oplossing hiervoor aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

Mick van Kampen 20-02-2021

zo als altijd prima verzorgd snel en op tijd en ook goedkoop dus allemaal plussen

Weel 18-02-2021

overzichtelijke shop, ruime sortering, een nette en snelle levering.
ga een volgend keer daar weer bestellen.

Hanna 18-02-2021

Prima ervaringen met D.O.D. Snelle levering en altijd in orde. Gratis verzending bij€20

Anne 18-02-2021

De Online Drogist heeft een zeer uitgebreid assortiment van drogisterijartikelen. Soms is de voorraad op, maar dan krijg je meestal de mogelijkheid om het na te laten sturen. Ik ben verbaasd over de snelle levering. Ook nu in de sneeuwperiode en de drukte is het de Online Drogist toch gelukt om de bestelling de volgende dag te bezorgen. En dat bij gratis bezorgen vanaf 20 euro. Chapeau!

Anita Burgers 17-02-2021

Per toeval was ik bij deze verkoper terecht gekomen toen ik een bepaald product zocht. Heb nu voor de 2e keer besteld bij de D. O. D. De site is zeer overzichtelijk en tevens kan je zien of een product op voorraad is. Bestellen gaat makkelijk en de producten worden vlug geleverd. Ze geven aan 2 dagen, maar vaak zijn de producten al eerder gekomen. Prijzen zijn eerlijk en redelijk. Raad ook aan om hierbij te kopen.

Liz 17-02-2021

Prima verzorgd en op tijd geleverd! Ik ben zeer tevreden daarom bestel ik altijd bij de online drogist.

Linda 15-02-2021

Snelle levering van de bestelde goederen. Tevens aandacht voor aftersales.
Keurig verpakt.

John 15-02-2021

betrouwbaar en snelle levering, je wordt niet teleurgesteld. vaak voordeelacties.

Don. 15-02-2021

Ik bestel regelmatig bij De Online Drogist. De website is zeer duidelijk met veel bekende producten en een zeer concurrerende prijs en zeer belangrijk gratis verzending vanaf 20 euro. Andere sites hebben goedkopere prijzen maar hanteren een bepaald bedrag wat besteed moet worder.

Jan 15-02-2021

Prima behandeling en afhandeling. De artikelen die ik nodig heb zijn allemaal in het assortiment.

Annemarie Vos 22-01-2021

Goede site, goede service, snelle levering, niet altijd de goedkoopste maar soms wel leuke kortingen.

Ruud 20-01-2021

Duidelijke site. Besteld en binnen 2 dagen thuisbezorgd. Netjes verpakt. Kortom een aanrader. Bovendien hoe betaalbaar.

Tess55 19-01-2021

Duidelijk. Zeer goed geprijsd. Een snelle en vakkundige levering. Top.
Daarom kom ik uiteindelijk altijd bij DeOnlineDrogist.nl uit.

Zoetermeerder 19-01-2021

Zegt wat zij beloven en doet ook nog wat zij beloven! Bestellen, betalen en supersnel geleverd. Een aanrader!

Maya 18-01-2021

Overzichtelijk en betrouwbaar over de producten.
Goede service van het bedrijf.