DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 786 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred de Vries 18-03-2024

Prima, zoals altijd
Koop hier al jaren en nooit een slechte ervaring gehad

goede service + goede producten 18-03-2024

prima webshop, heel duidelijk en wat ik zocht was makkelijk te vinden. de bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. ik kom zeker terug voor een nieuwe bestelling

Willem 18-03-2024

Vlot afgehandeld, en het product snel in huis .
Voor herhaling vatbaar zekers.

Ans 16-03-2024

Zeer tevreden! Scherpe prijzen en zeer snelle levering. Ik kan het alleen maar aanraden 👍

Kneel23 16-03-2024

de levering was heel zorgvuldig gepland en de aangeleverde spullen in de verzenddoos keurig en zorgvuldig ingepakt... Heel netjes

Jurie van den Berg 15-03-2024

Bestelling wordt snel genoeg verstuurd, alleen de bezorging duurde wat langer …
Vrijdag besteld - - en door de d.o.d verstuurd, met de vermelding zaterdag bezorgt.
Zaterdag mailtje van PostNl … bezorging op maandag.
Op maandag een mailtje van Post NL … sorry het wordt dinsdag bezorgd.

Affijn: het is nu vrijdag en ik kreeg gister een mailtje dat het op woensdag bezorgd zou worden…

Dus: U raadt het al….nog steeds geen levering. 😂

Volgens mij moeten ze bij PostNL nog wel het een en ander leren ….🤒🤒🤒

Amice 15-03-2024

Overzichtelijke website. Alles wat je beteld hebt, wordt keurig en snel geleverd. Als je de bestelling hebt gedaan wordt je van elke stap via mail helder op de hoogte gehouden. Beteouwbare shop.

Saskia 15-03-2024

Ik bestel al jaren bij D. O. D. v an thee tot vitaminen. Altijd snel en correct afgehandeld. Een keer kwam er niets maar dat werd keurig opgelost door het voor de tweede keer op te sturen. Op eventuele vragen altijd een goede uitleg.
Ik ben echt heel blij met deze drogist.

Karin 14-03-2024

Ik ben al meer dan 15 jaar vaste klant van de onlinedrogist.nl
Ze zijn erg correct...attent...snel en betrouwbaar. Ik bl8jf klant.⚘

Fritz Rotterdam 1949 14-03-2024

Duidelijke webshop en snelle, goede levering. In drie woorden PRIMA, PRIMA, PRIMA

Alma 14-03-2024

Ik ben zeer tevreden over de online drogist. Alles is keurig verzorgd, waarbij rekening wordt gehouden met het mileu door gerecycled verpakkingsmateriaal te gebruiken.
Er is goede informatie over de producten en geregeld aanbiedingen, waardoor je wat meer kunt bestellen en de verzendkosten kan vermijden.

Marja 13-03-2024

Drogist met zeer uitgebreid assortiment, ook wat betreft bioligische producten. Informatie bij artikelen is volledig, bestelling wordt vlot afgehandeld, verpakking is stevig. Daarnaast, niet onbelangrijk zijn de prijzen aantrekkelijk.

Rina 13-03-2024

Snelle levering, klantvriendelijk en een goede communicatie met de consument

M. Schausel 12-03-2024

Al meerdere bestellingen gedaan bij Onlinedrogist. Altijd een snelle levering en zorgvuldig verpakt. Een groot assortiment.
Prima drogist. Als je vragen hebt krijgt hierbij alle informatie die je nodig heb.

Harms 11-03-2024

Het was weer perfect voor elkaar alles makkelijk te vinden op de site en keurig verpakt en snel thuis gestuurd gekregen

HBrinkman 11-03-2024

Keurig geleverd en goed verzorgd op zondag order geplaatst maandag geleverd klasse

Isabel 11-03-2024

Zeer snelle levering , gekozen voor deze vorm omdat het bestelde product niet in de winkel te koop is bij mij in de regio . Ben zeer tevreden hierover.

Albert Lamein 11-03-2024

Wat moet ik er nog over zeggen, doe jaren bestellingen. Als de ervaringen niet goed waren dan bestel je niet meer.
Goed bedrijf en overzichtelijke site. Prima prijs kwaliteit. Gewoon bestellen dan ervaar je wat een prima bedrijf dit is.

Patrice 11-03-2024

Goede nette en makkelijke site en netjes verpakt en volgens afspraak geleverd helemaal top ga zo door

Lammert 10-03-2024

Zeer snelle levering en in goede staat geleverd. Dit was ook de goedkoopste aanbieding.

Co Roosendaal 10-03-2024

Breed art.bestand en goede service. Probleempje door onachtzaamheid transporteur werd ook snel en netjes opgelost.

Marjolein 10-03-2024

Prima prijs en zeer snel geleverd geen portokosten volgende keer weer hier bestellen

Gerrit 09-03-2024

zoals altijd - scherpe prijs en snel geleverd - en producten van topkwalitiet

Clim Tiemessen 09-03-2024

Heldere en eenvoudige manier van bestellen.
Je krijgt je bestelling idd de volgende dag als je vóór 21. 00 uur hebt besteld in een milieuvriendelijke verpakking v karton en papier.

Liesbeth 09-03-2024

Wanneer je een product besteld is deze de volgende dag geleverd. Keurig in een verpakking