DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is berekend op basis van 1084 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bike 18-03-2019

Grote online keuze. Vlotte afhandeling van betaling via app en nadien een correcte en vooral snelle levering.

Gilbert 18-03-2019

De score geldt voor de WINKEL. Heel gebruiksvriendelijke en duidelijke website, snelle en correcte communicatie.
MAAR !!! levering van PostNl valt serieus tegen : op 10 maart bericht gekregen van De Online Drogist dat het pakket verstuurd werd, maar tot op heden (18 maart) nog steeds NIET ontvangen.

Willam 17-03-2019

Ik ben op de site van de online drogist uitgekomen omdat mijn, hoogbejaarde, moeder onverwacht snel e.e.a. nodig had. Wat mij met name aansprak was de snelle levertijd van de bestelling: deze is inderdaad binnen de genoemde tijd bezorgd op het adres van mijn moeder.
Omdat ik niet "om de hoek" woon kan ik op deze manier toch iets voor haar betekenen.
Mijn moeder is erg tevreden over de bestelde producten die ze zelf niet meer kan halen in de winkel. Ook de prijs spreekt haar aan. ( en mij ook)

MK 17-03-2019

Deze winkel is met Pharma Nord voordelig met de bio-Biloba 100 mg Ginkgo biloba extract EGb
bij 150 st. Het helpt het geheugen.

Kees van Wijk 16-03-2019

Ik heb De Onlinedrogist ervaren als een zeer prettige webshop met goede contactuele eigenschappen en service. De artikelen die zij aanbieden zijn uitstekend en de prijzen zijn aantrekkelijk. Ik kan deze winkel voor 100% aanbevelen.

Jan van den Boch 16-03-2019

Goede kwaliteit...Uitstekende service, probleem dat ik had na 1 telefoontje gelijk opgelost...aanbevolen!

Super winkel snelle correcte levering 16-03-2019

Hele mooie site duidelijk en goedkoop de levering is precies zoals ze zeggen de volgende dag alleen de ptt moet iets meer geduld hebben bij aflevering van het artikel sommige mensen slecht ter been kunnen niet binnen 20 sec bij de deur zijn hopelijk gaat de ptt daar iets aan doen.

Anne 16-03-2019

Snelle levering, discrete verpakking en leuke aanbiedingen.
Een overzichtelijke site.

Mano 16-03-2019

Super levering en goedkoop! Ze doen wat ze zeggen en je kunt altijd advies vragen.

Anita 16-03-2019

2 keer bestelt, een geweldig snelle en correcte levering, verdienen de mensen achter de online drogist een lovende recensie.
Ze doen wat ze beloven!
Tegenwoordig is dat niet vanzelfsprekend.
Fijn bedrijf.
Snelle service.

Rian 16-03-2019

Ik heb nu al een aantal keren besteld via deonlinedrogist.nl en ik ben zeer tevreden.
Altijd de volgende dag geleverd en netjes verpakt.
Slechts één keer is de bestelling later geleverd, ik kreeg toen een korting van 10% op de volgende bestelling.
Voor mij is deonlinedrogist.nl ook de voordeligste en ze hebben ook leuke acties!!!!

Anne 15-03-2019

Overzichtelijke site, gemakkelijk om te betalen, besteld op maandagmiddag en dinsdag geleverd. Product voldeed aan de verwachtingen, product was degelijk verpakt en bezorger was een vriendelijke mijnheer. Dus alles naar wens verlopen, een aanrader !

Maria 15-03-2019

Een hele goede prijs voor een artikel dat elders veel meer kost.
Ik kreeg nu 3 artikelen voor de prijs van elders 2. Wel doordat ik genoeg besteld had om geen verzendkosten te betalen.
Bezorging snel en goed.

Mar 15-03-2019

Prima online drogisterij. Uitgebreid assortiment en prima prijzen. Snelle en goed verpakte levering. Meerdere keren producten bij deze winkel gekocht en iedere keer uitstekend.

Abida 15-03-2019

Goedkoop, snelle levering, nog nooit problemen mee gehad, vriendelijk... Kortom gewoon top!!

louise 15-03-2019

de levering mooi op tijd gekregen en ook nog goedkoper als in de winkel en omdat ik niet naar de winkel kon heb ik het op internet besteld en ik zou de winkel zeker aanbevelen

Laura 15-03-2019

Goede producten. Snelle levering: woensdagmiddag besteld, donderdagmiddag al in huis en dit naar België, gewoon super!!

Olga 15-03-2019

Altijd snel in huis. Zeer betrouwbare webshop. Graag zou ik wel eens een keer een kortingscode willen zien voor trouwe klanten.

Loes 14-03-2019

makkelijk online te bestellen en een snelle levering. er is veel uit voorraad leverbaar en dus de volgende dag al in huis.

Tiny Schellen 14-03-2019

snelle levering netjes verpakt .zeer tevreden zal het aan iedereen aanbevelen.

Mona 14-03-2019

Zoals altijd weer snel geleverd, goede producten voor een goede prijs. Assortiment is erg uitgebreid. Weer een dikke pluim. Erg tevreden.

Blomen 14-03-2019

De Onlinedrogist voldoet aan al mijn wensen. Of het nu om de productkeuze gaat, het bestelproces of de levering. Ik slaag altijd bij hen, van Babyproducten tot Shampoo voor mijn haar. En vaak met veel korting! Altijd netjes verpakt en een snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant!

Emma 14-03-2019

Prima site, uitgebreid assortiment en keurig verpakt de volgende dag geleverd.

Stefaan 14-03-2019

Gewoonweg top. goede service,scherpe prijzen, groot gamma producten, veel keuze

RMD 14-03-2019

Snelle levering voor een kleine prijs. Ik heb de artikelen nergens goedkoper kunnen krijgen.

Max de Mooij Sr. 14-03-2019

Gebruikersvriendelijk, actueel, attent, de goedkoopste en snelle levering! Als een product tijdelijk niet voorradig is, kun je aangeven dat je een alert wilt ontvangen als het er weer is. En dat werkt ook prima!

Cora 14-03-2019

Ik had een pakketje besteld! Door de slechte ervaringen met post NL, heb ik het naar de dichtstbijzijnde afhaal punt laten sturen! Door track en tracé heel snel me pakketje geleverd! Super service van de online drogist! En dat je niet heel veel moet bestellen voor gratis verzending! Toppie! 👍👍

GMK 13-03-2019

Ik koop bij deonlinedrogist vanwege het ruime assortiment en de redelijke prijzen. Zij hebben niet de laagste prijzen, maar wel een heel ruim assortiment en zijn leverbetrouwbaar.

Margo 13-03-2019

Zeer snelle en correcte levering. Prijs gunstig t.o.v. andere aanbieders. Overzichtelijke site en voldoende keuze aan kwaliteits artikelen.

Jos Peters 13-03-2019

De online drogist heeft een groot aantal artikelen op voorraad zodat je al je drogisterijprodukten in eenmaal kunt bestellen en boven een niet al te hoog order-bedrag gratis kunt laten thuisbezorgen. Aflevering is meestal 2 dagen later.

emmy 09-03-2019

zeer tevreden en snelle levering met goede service.
alleen onzin om 75 karakters te vertellen

Hanneke 07-03-2019

Sinds kort heb ik de site van onlinedrogist gevonden. Ervaring: bestelling plaatsen, (producten vaak goedkoper) volgende dag in huis. Boven 20 euro gratis bezorgd. Super!!!!

Jan ( J.L.) Bos - Heerhugowaard 07-03-2019

Zeer duidelijke site van artikelen en voordelige prijzen en betrouwbaarheid van de website-winkel
Geen verzendkosten bij bestelling boven de 20 euro
Komen hun belofte na. Zondagavond bestelt en inderdaad de volgende om 11.15 uur kwam de t.n.t - post het bestelde bezorgen.

Maria 06-03-2019

Snelle levering.
Een goede service. Ben tevreden met de goed verpakte producten.

Don Berendsen 06-03-2019

Het is een goede shop, heeft een duidelijke website met veel goede en bekende merken. De prijsstelling is heel scherp en vanaf € 20,00 gratis verzending. De verzending is snel en correct, ze doen wat ze beloven.

Annaliza 04-03-2019

Ik ben ongeveer een half jaar klant bij DOD altijd prima en snel geleverd,laatste x had ik echter een probleem,er was een dop los van de shampoo ,ik email gestuurd ,ze vonden het erg vervelend, ik had de volgende dag al een nieuwe fles in huis.Echt super service.
Eigenlijk een 12 i.p.v een 10.

Jan ( J.L.) Bos - Heerhugowaard 04-03-2019

Geen verzendkosten bij bestelling boven de 20 euro

Doris 04-03-2019

Groot assortiment, snelle levering, keurige verpakking en absoluut goede dienstverlening / service.

René. 04-03-2019

Zeer voordelig, zeer klantvriendelijk, goed advies en zeer snelle levering.

A.A. 04-03-2019

Overzichtelijke site, goede en snelle levering.
Wat ook een hele grote plus is dat bij een besteding vanaf €20 al gratis wordt geleverd.

Venema 04-03-2019

Ik vind het een geweldige winkel, erg overzichtelijk daardoor alles is alles makkelijk te vinden.
alles netjes verpakt en afgeleverd, ik zou deze winkel echt aanbevelen.

buitenhuis 01-03-2019

snelle levering tegen een goede prijs makkelijk alles te vinden en ook aanwezig

miranda 01-03-2019

scherpe aanbiedingen en snel geleverd,ben al jaren klant !
ik ben zeer tevreden

DFRtenKate 28-02-2019

Ik ben honderd procent tevreden! Website is duidelijk, zoeken is makkelijk, de zorg en de levering is heel vlot en keurig. Bravo!

Anneke 26-02-2019

Voor het eerst bij drogisterij.nl gewinkeld. Een overzichtelijke site.
snel gevonden wat ik zocht. De bestelling lag de volgende dag al bij het afhaal punt. Ik ben zeer tevreden

Anja 26-02-2019

mijn product was daar het goedkoopst, geen dure verzendkosten, kiezen tussen bezorgen en afhaalpunt vind ik belangrijk. snel verzonden, goed verpakt. kortom...perfect. en dit was niet mijn eerste bestelling bij D.O.D.

Willem 26-02-2019

Ik ben zeer tevreden over de prijs, de correcte en snelheid van levering. Ik zou De Online Drogist zeker aanbevelen bij anderen.

L.M. 26-02-2019

Online drogist is een prettige shop, veel keuze, makkelijk producten vinden.
1 ding is jammer en dat is dat er een veel te grote doos, verpakkingsmateriaal gebruikt is om de producten toe te sturen, had ook in een grote enveloppe gekunnen en door de brievenbus ipv grote doos met bestelbus te leveren

Rudi 26-02-2019

Eerlijke handeling, correct en zeker een aanrader voor alle andere nog niet klanten. Proficiat en doe zo verder.

Trudy 26-02-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding! Vriendelijke en snelle communicatie, snelle levering, topproducten!