DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evyil 14-02-2024

Makkelijk te bestellen! Snelle levering! Mooie prijzen! Verzending heel goed verpakt!

Top 14-02-2024

Prima en snelle levering, alles op voorraad. De website is helder en duidelijk en goed toegankelijk.

tevreden klant 14-02-2024

Grote sortering, op veel artikelen korting, snelle bezorging en alles is prima verpakt. Wanneer ik iets nodig heb kijk ik altijd eerst of de online drogist het in zijn arsortiment heeft.

Chris V 13-02-2024

Mijn bestelling was snel gevonden en voorradig. De prijs is zeer concurrerend. De spullen zijn ruim binnen 24 uur aan huis geleverd.

mario 13-02-2024

snelle en correcte levering en duidelijk in verzending !

Word correct op de hoogte gehouden .

Beloofde leveringsdatum klopt weer eens niet. 13-02-2024

Geleverde producten zijn in orde. Echter, de beloofde leveringsdatum klopt weer eens niet. Het is leuk om op de site en via het volgen van het proces te zien dat het product snel geleverd wordt, maar dan overhandigen jullie de producten aan PostNl, waarmee gegarandeerd is dat van de beloftes niets waar gemaakt wordt. Vanaf dag 1 meerdere berichten gehad dat de levering is vertraagd en later aankomt. Het is mooi om een hoop te beloven, maar neem dan ook een goede bezorgpartner, want hiermee ondergraaf je je geloofwaardigheid. Jammer!
klantenservice-58 13-02-2024

Beste klant,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen en wat vervelend om te horen dat uw pakketje niet goed bij u aankomen. Zou u even contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we even kijken wat daar niet goed gaat. We horen het graag van u.

Onze excuses voor het ongemak.

DeOnlineDrogist

HV 13-02-2024

Snelle levering
Ruim assortiment
Netjes verpakt
Mooie aanbiedingen
Duidelijke website

Doornbos 13-02-2024

Zeer snelle levering, netjes verpakt en duidelijke beschrijving. Product voldoet aan mijn verwachting.

Nancy 12-02-2024

Snelle levering , groot assortiment ,gemakkelijke site alles is duidelijk en goede uitleg, tevreden .

ingrid 12-02-2024

uiterst tevreden over snelheid, nette verpakking.
kom beslist terug, heb inmiddels 3 x besteld.

Vaste klant. 12-02-2024

Een geweldige zaak. Goedkoop. Snelle levering. Stevig verpakt. En al gratis verzending vanaf 20.00 euro. Kortom: KLASSE

Sandra 11-02-2024

Je kan bij DeOnlineDrogist.nl makkelijk en snel bestellen, de site is heel gebruiksvriendelijk. Je krijgt een mail wanneer en op welk tijdstip je bestelling wordt bezorgd.

Elisa 11-02-2024

Precies geleverd wat ik heb besteld. Ook binnen 2 dagen bezorgd. Heel fijn om tegen scherpe prijzen ook op een uitstekende afhandeling van je bestelling te kunnen rekenen!

Ramona 10-02-2024

Prima om hier te bestellen .Bestellen was simpel,duidelijk, binnen een dag binnen en goed verpakt. Prijs van het product was hier het goedkoopste en verzendkosten waren gratis, heel tevreden.

R 10-02-2024

Goede winkel hebben goede producten zover ik kan zien goede service en bestelling was snel bij mij thuis,enige min puntje waarom geen 10 is omdat 1 verpakkingsflesje van lucovitaal de zegel onder de dop niet dicht zat,maar was ook wel afgeprijst dus ja ik heb er verder niks van gezegd, maar ik koop volgende keer gewoon weer hier ik heb toch wel vertouwen dat ze eerlijk zijn en volgende keer alles goed is,love it

Marleen 10-02-2024

Mijn bestelde produkten bij DeOnlineDrogist werden - ondanks de boerenprotesten op de snelwegen in België en Frankrijk - binnen een paar dagen in Spanje bezorgd. Ze waren uitstekend verpakt en de doos kwam onbeschadigd aan. Ik ben erg tevreden over de service!

Sophietje 09-02-2024

Prima producten, goede site, snelle en correcte levering.
Goede verpakking. Informatie op de site klopt met het product.

Sylphide 09-02-2024

Prima webshop. Heb voor online drogist gekozen omdat ik nergens de super bouillon van puur rineke kon kopen. Dat een drogist dit verkoopt is voor mij nieuw. Het bestellen ging makkelijk en de levering was op tijd. Aanrader!

WillemB 09-02-2024

Een fijne webshop, voor een goede prijs en goede service de producten waar je naar op zoek bent.

Arry 08-02-2024

overzichtelijk Snelle levering goede prijs makkelijk bestellen zou vrienden aanbevelen.

Henny V. 08-02-2024

groot assortiment - merkproducten met goede prijzen - snelle verzending en service.

wendy 08-02-2024

top zoals gewoonlijk, goede prijzen. snelle levering, goede service, bedankt daarvoor

Ann 08-02-2024

Ik ben altijd zeer tevreden over de online drogist!
Alles de volgende dag in huis. Groot assortiment, mooie website. Een absolute aanrader!

marina 07-02-2024

snelle levering en goed verpakt
een vraag wordt zeer duidelijk beantwoord
zeer vriendelijke telefoniste

Janet 07-02-2024

Ruime keuze en snelle levering. Vaak goedkoper dan andere drogisten.
Daarnaast een heel goede service, prettig contact met klantenservice. Na de dood van mijn vader kon ik ongeopende producten die niet meer gebruikt werden retour sturen.