DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Den Eddy 02-11-2022

Goede webshop. Goede prijzen. Goed toegankelijk. Overzichtelijk en zeer duidelijk.

Jenny 02-11-2022

Vandaag besteld, morgen in huis.
En dat klopt.
Voor mij hoeft het zelfs niet eens zo snel te gaan. 😊
Soms is een bestelling niet zo dringend en je zou dan kunnen aanduiden dat 3-4-5 dagen later in huis ook prima zou zijn.
Een tijdkeuzeknop zou handig zijn hiervoor.
De Online Drogist, zeker een aanrader in alle opzichten.

Marco 02-11-2022

Helemaal goed. Producten geleverd volgens afspraak en zeker niet het duurste adres.

Mees 01-11-2022

Ik bestel al een tijdje hier mijn producten wegen allergie.
Ik vindt hier alles wat ik zoek, snelle service en niet duurder als ergens anders. Vriendelijke snelle site.

JB Kroes 01-11-2022

Uitstekende shop met veel keuze met prima producten en op tijd geleverd en keurig verpakt

Jacques 01-11-2022

Vanachter de pc eenvoudig te bestellen en vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de locatie van je bestelling.

Ank de Visser 31-10-2022

Supersnelle levering van de vitamines die we bestelden. Zondagavond besteld - maandagmiddag in huis.
Daarnaast een korting van 12,5% bij bestellen via de FNV.

JJD 31-10-2022

producten makkelijk te vinden, eenvoudig te bestellen en snelle levering, kortom prima webshop

Emmy 29-10-2022

Ben zeer tevreden en snelle levering en erg veel keus en sortering,zeker aanbevelen

Peter van den Hurk 27-10-2022

Snel uitgebreid assortiment goede contactmogelijkheden geeft informatie als je dagelijkse medicijnen bijna op zijn

Ina 27-10-2022

Duidelijke webshop, mooie kortingen op de artikelen, na bestellen volgende dag bezorgd

hans kraamwinkel 27-10-2022

gratis bezorging v.a. 20 euro en supersnel geleverd,met flinke kortingen.deze winkel heb ik gekozen om het grote assortiment en de kortingen als je lid bent van de fnv

Mar 27-10-2022

Hele fijne online drogisterij met groot assortiment voor prima prijzen. Veel aanbiedingen, waardoor vaak de goedkoopste aanbieder. De verzending is vanaf 20 euro al gratis en supersnel: voor 21.30 uur besteld dan wordt het de volgende dag al geleverd!

Patricia 27-10-2022

Bestel al een paar jaar bij DeOnlineDrogist.nl en er is nog nooit iets niet in orde geweest of niet supersnel opgelost.
Goed, groot en divers assortiment, uiterst prettige klantenservice en snelle leveringen.

Harry 27-10-2022

Altijd zeer snelle levering van de juiste producten. Een keer zat er een verkeerd product bij, naar telefonisch overleg was het de dag erop hersteld. Een bedrijf met een geweldige service.

Hanny 27-10-2022

Ben al jarenlang vaste klant, snelle levering, vaak mooie kortingen, en keurige klantenservice.

Mieke 26-10-2022

Zeer snel ontvangen en alle artikelen zijn prima aangekomen, zeer tevreden en graag weer tot de volgende keer !

Kaboutermama 26-10-2022

Op recept voor mijn blaasontsteking heb ik de pillen besteld bij de online drogist. Dit op aanraden van het ziekenhuis.
Ik ontdekte de aantrekkelijke prijs. Ze werden snel bezorgd, wat erg fijn was! De volgende keer weer bestellen!

joep 25-10-2022

Prima heldere site, snelle levering van de spullen die een goede kwaliteit hebben met een prima prijs en al heel snel het niveau van de gratis bezorgkosten bereikt.

Mel 25-10-2022

Altijd zeer tevreden hier te bestellen. Overzichtelijke site, goede aanbiedingen en heel snel bezorgd.

Rosina Cival 25-10-2022

Ze hebben heel veel tegen een redelijke prijs. Leveren op tijd. Het is netjes verpakt.

GS 24-10-2022

Prima shop. Zeer snelle levering altijd binnen twee dagen. Gelukkig via POSTNL (die is beter dan DHL).
Goede voorraad. Al 5 jaar klant en nooit problemen gehad.

Jenny 24-10-2022

Elke bestelling via de Onlinedrogist verloop correct en heeft een snelle verzending. Ruime keuze in het assortiment.
Voordelig geprijsd.

Heidi 23-10-2022

Gebruiksvriendelijke website met uitgebreid assortiment en heel veel keuze. Zeer snelle levering en duidelijke opvolging van de levering. Klantvriendelijk en goede service.

JS 23-10-2022

Snelle levering, ruim assortiment. Ze hebben veel op voorraad en vaak ook nog met fikse kortingen als je handig shopt.

Bv 23-10-2022

Altijd snelle correcte verzending goed assortiment 'groene'producten met een schappelijke prijs

Saskia Koekkoek 22-10-2022

We bestellen al een paar jaar bij DeOnlineDrogist.nl en dat naar volle tevredenheid. Het is een goed uitgebreid assortiment en de prijs is scherp. Als er iets niet is krijg je nabericht als het weer op voorraad is en zelfs als het bijna op is krijg je een herinnering, dat is fijn. Omdat we nog nooit een slechte ervaring hebben gehad blijven we bij ze bestellen en durf ik deze site aan te raden bij mijn familie, vrienden en bekenden dat ze er probleemloos kunnen bestellen.

Twette Pet 21-10-2022

Goede prijzen, makkelijk bestellen, snelle verzending. Kortom, prima voor elkaar!

Simon31 21-10-2022

Goede en snelle service. uitgebreid assortiment! Degelijk verpakt en veilig verpakt

Anneke Wijdeveld 21-10-2022

Goede en snelle kwaliteit. Ook op de retouren word snel gereageerd. Ook de prijs is zeer aantrekkelijk, door mijn darm problemen heb ik veel speciale artikelen nodig en zijn vrijwel altijd aanwezig.

j.faber 20-10-2022

altijd goede behandeling en keurig op tijd met prima producten leuke kortingen

Piny. 20-10-2022

Snelle bezorging,fijne aanbiedingen,helemaal tevreden.
Aan te bevelen ,vooral in deze dure tijd.

Jennie 19-10-2022

Goede garantie en service. Goed contact met klantenservice. Snelle verzending en goede verpakking

Elka 18-10-2022

Uitstekende, snelle bezorging. Prima aanbod voor een goede prijs.
Geen onnodige extra reclames.

henny2012 17-10-2022

Fijne webshop, veel keuze, heel goed geprijsd en snelle levering. Echt een aanrader!

YVONNE 17-10-2022

Snel, betrouwbaar. Bestel regelmatig; niet nodig grote hoeveelheden tegelijk te bestellen. Vandaag besteld wordt morgen geleverd. Concurrerende prijzen.

Irene 15-10-2022

Heel veel keuze op de website, regelmatig leuke aanbiedingen en pakket werd de volgende dag geleverd.

Lilian 14-10-2022

Goede prijs , en komen leveringsafspraken na. Als dit niet lukt wordt hierover gecommuniceerd en kreeg ik een korting op volgende levering. Top dus!

Gerda 14-10-2022

Mijn pakket van D.O.D is niet op mijn huisadres bezorgd maar door postNL op een ander huisadres met het zelfde huisnummer terwijl het niet bij buren enz. bezorgd mocht worden. We hebben toen D.O.D gemaild en zij hebben meteen de zaak opgepakt en bij postNL een klacht ingediend. We hebben het pakket uiteindelijk gekregen. Wij zijn zeer tevreden over de service van D.O.D. daarom een 10!

Will 13-10-2022

Bestelling wordt altijd snel geleverd. Ze maken het waar wat ze zeggen vandaag besteld volgende dag in huis.😉

AS te M 13-10-2022

Zoals altijd een vlotte levering, prima verzorgd, artikelen keurig verpakt.

Van Heijster 13-10-2022

Alles is perfect georganiseerd en wordt afgeleverd op de afgesproken tijd. Ben al langer klant van DeOnlineDrfogist.nl en nog nooit enig probleem(pje) gehad. Ik zal ook zeker klant blijven.

Jos 11-10-2022

Men doet wat men belooft. Vandaag besteld, volgende werkdag in huis. Zeer betrouwbaar adres om iets te bestellen/kopen!
Ik kom hier graag weer terug.

Snelle levering 11-10-2022

Super snel geleverd en vooral in deze tijd belangrijk: prettig geprijsd. Ook royale keuze van artikelen.

Klasina 11-10-2022

Altijd correcte levering en ze handelen eventuele klachten heel netjes op.
Ik bestel er al vele jaren, en nog nooit klachten gehad. Ook prima producten.,

Goede service 10-10-2022

Bijna altijd binnen 36 uur geleverd. Prijs normaal. Ruime keus uit groot assortiment.

Rene Ranti 07-10-2022

De ONLINE DROGIST is voor mij de ideale drogist die aaan al mijn wensen voldoet. Vooral de voedingssupplementen. Voorheen ging ik naar Kruidvat of E#tos of andere drogist. Nu bestel ik on line. De service is heel goed en verzending is snel.

j.faber 07-10-2022

goede afhandeling en prima producten
snelle bezorging in prima staat
goede aanbiedingen en mededeling van producten die haast op zijn

Sonja 07-10-2022

Ze doen wat ze beloven. De bestelling de volgende dag in huis. Ook prettig dat nèt boven de € 20,- de goederen gratis worden verzonden!

Gerard Roelands 06-10-2022

IK vind het een prima shop. Het is er goed winkelen en alle bestelling kun je eenvoudig en vlot afwikkelen.
De procedure is eenvoudig en het betalen van de bestelling gaat ook vlot.
Het leveren van je bestelling gaat perfect volgens de afspraak.
Voor mij ideaal.