DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard Roelands 06-10-2022

IK vind het een prima shop. Het is er goed winkelen en alle bestelling kun je eenvoudig en vlot afwikkelen.
De procedure is eenvoudig en het betalen van de bestelling gaat ook vlot.
Het leveren van je bestelling gaat perfect volgens de afspraak.
Voor mij ideaal.

philippe 06-10-2022

Altijd vlugge en correcte leveringen met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Hilde 06-10-2022

Bestel al jaren met grote regelmaat bij de online drogist
ruim assortiment, overzichtelijke site en vandaag besteld en morgen in huis.
Geweldig houden zo.

Mevr. C. lian 05-10-2022

Alles keurig geleverd en vlot na de betaling vooruit .
Fijn dat deze onlinedrogist ook zonder internet kan betalen.

P.J. Voorthuijzen 04-10-2022

Mooie overzicxhtelijke website met goede zoekmogelijkheden.
Prijzen zijn goed en uiteindelijk zonder problemen betaald en ontvangen

Lonneke 03-10-2022

Breed assortiment, duidelijke voorraadindicatie. Heldere productinformatie en snelle levering - meestal binnen 48 uur. Prima klantenservice als er iets mis gaat. Wordt dan netjes opgelost. Soms kan een kleinere verpakkingsdoos gebruikt worden. Klein punt van aandacht in het logistieke proces

Joost M. 30-09-2022

Alle gevraagde artikelen op voorraad; korting op al deze producten; eenvoudig bestellen; volgende dag op afhaalpunt. Wat wil je nog meer? Niets toch?!!

Beste onlineshop 30-09-2022

De onlinedrogist heeft veel keuze en mooie aanbiedingen en het wordt snel geleverd.
Pakketje wordt met zorg ingepakt.
Komt iets defect aan,even een belletje en het probleem wordt direct opgelost.
Dit is ondertussen mijn vaste onlineshop geworden.

Petra 29-09-2022

De online drogist verzend heel snel en het is altijd goed verpakt
Ook word je via de mail goed op de hoogte gehouden over de verzending van het pakket

marga 29-09-2022

Prima bedrijf,groot assortiment,snelle en correcte levering.
Bestel er al jaren,altijd naar tevredenheid.

G.Sint Nicolaas 28-09-2022

De al eerder opgedane positieve ervaring met deze winkel werd ook deze keer weer bevestigt. Van bestellen tot afleveren geen enkel punt van kritiek .

Barbara Reg 26-09-2022

Prima overzichtelijke shop. Prijzen voordelig in de vergelijking. Zeer uitgebreid assortiment.

jolanda 26-09-2022

snelle service en goede prijs. ruim aanbod. Een aantal keren producten besteld en de volgende dag geleverd.

T. van der Velden 26-09-2022

prima geregeld en snelle levering. goed verpakt en kwalitatieve producten. Heb al eens eerder besteld bij online drogist en ben er zeer tevreden over.

Henderik Verheij 26-09-2022

Uitgebreide en goede informatie over het te kopen product en snelle levering

Hillegonda 24-09-2022

Groot assortiment.
Goede prijs verhouding ten opzichte van andere verkopers.
Super snelle levering

Adri van Leeuwen 24-09-2022

Bestelling wordt altijd zeer snel verzonden, het is goed verpakt en ze hebben een breed assortiment aan produkten.

J.G. 22-09-2022

LEVEREN HEEL SNELEN ZONDER KOSTEN, EEN AANRADER WANNEER JE VITAMINES NODIG HEBT !

Daphne 21-09-2022

Zeer goede ervaringen met DeOnlineDrogist; reeds vele bestellingen geplaatst die ik snel, netjes en altijd volledig heb ontvangen. Goede en vriendelijke (klanten-)service, uitgebreid assortiment.

martin 21-09-2022

heel blij met deze winkel, ze hebben alles op het gebied van orthomoleculaire voedingssupplementen en ook nog eens met hoge korting. Snelle levering en al vanaf 20 euro geen verzendkosten.

J Akkerman 20-09-2022

Ik geef een 7 omdat ik erg tevreden ben over de snelle verzending, goedkoop, en veel aanbod.
Ik geef maar een 7 omdat ik nog maar geringe ervaring heb met deze online zaak. Als ik alleen deze ervaring zou beoordelen dan zou dat een ruime 8 zijn.

bouw 20-09-2022

vlotte levering en correcte afhandeling reeds eerder een bestelling geplaatst het zelfde resultaat. Een aanrader!

Marianne 20-09-2022

Bij De Online Drogist doet men wat men beloofd. Super service en goede prijzen. Toppie

Mc 20-09-2022

Een geweldig fijne shop
Met eerlijke prijzen.
Maak beloftes waar.
Snelle levering en goed verzorgde verpakking

Barbra 20-09-2022

Een geweldige website. Groot assortiment en echt een top service. Klantenservice reageert gelijk via mail of app of telefoon en lost al je problemen op. Iets vergeten ze voegen het toe aan je bestelling. Echt zo super blij, de mensen die hier werken verdienen echt een dikke 10! Geduldig en meedenken en probleem oplossen. Toppie dus.

coby. 19-09-2022

uitgebreide shop. overzichtelijk. supersnelle levering.Vandaag besteld de volgende dag reeds geleverd.

Marlies 17-09-2022

Op site is een retourformulier te vinden. Deze gedownload, geprinten ingevuld. Er staat een retouradres op dit formulier. Volgens de site is retourneren gratis, alleen bij inleveren bij voorgeschreven postnl punt blijk ik toch voor retourzenden te moeten betalen. Na contact met webshop te hebben gehad verwijzen zij naar algemene voorwaarden, terwijl hier op de site en op het retourformulier niet naar worden verwezen. Laatste keer dat ik hier bestel
Officiele reactie van De Online Drogist 20-09-2022

Beste Marlies,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Bij retouren vragen wij altijd om eerst contact met ons op te nemen zodat wij hiervan op de hoogte zijn. Wij sturen u dan ook via de mail een retourlabel die u kunt gebruiken om kosteloos te retourneren. Een retourlabel kan ook altijd aangevraagd worden via uw account mits u een account bij ons heeft aangemaakt.

DeOnlineDrogist

Ad 17-09-2022

Al vaker naar volle tevredenheid besteld bij Deonlinedrogist. Snelle levering en vlotte afwerking.

Marja V 17-09-2022

Zeer goede ervaringen met DeOnlineDrogist; gunstig geprijsd, snelle leveringen, goed verpakt, goede communicatie.

Alda 17-09-2022

Bestel al best wel lang bij DeOnlinedrogist.Altijd snel geleverd. 1x gehad dat er iets niet bij de bestelling zat. Werd direct opgelost!

Marian 16-09-2022

Meerdere malen een bestelling gedaan. Ging altijd goed. 1x was er iets niet leverbaar maar dat heb ik later gekregen. Dit duurde wel een tijdje en toen hoorde ik hier even niets over. Toen ik hierover een vraag stelde werd dit netjes beantwoord.

Marisa 16-09-2022

Keurig bezorgd, binnen de afgesproken tijd. Producten precies afgeleverd zoals besteld. Goedkoop en goed.

Esther 16-09-2022

Ik bestel al een tijdje via de online drogist en ben zeer tevreden. Een heel ruim assortiment, duidelijke website, snelle levering. En daar bovenop zijn de prijzen ook aantrekkelijk vergeleken met de drogist ‘om de hoek.’

Marianne 15-09-2022

Echt hele goede ervaringen. Er was een artikel niet op voorraad maar zodra ze het hadden kreeg ik een mail. De andere dag had ik het al in huis.

Elisabeth Pieper 15-09-2022

Ik koos voor de online-drogist omdat ze op dat moment de goedkoopste aanbiedingen hadden.
Snelle levering en alles keurig verpakt.

Wil 15-09-2022

Ik vind het een duidelijke website, veel producten en snelle levering! aan te bevelen

Patricia 14-09-2022

Uitstekende klantenservice, zeer ruim en gevarieerd aanbod en supersnelle levering. Echt, beter kan het niet!

Mattie Hersevoort 13-09-2022

Overzichtelijke site. Wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakket is en wanneer het ongeveer wordt bezorgd. Deze site is een aanrader.

Puck 12-09-2022

Aankoop bij online drogist gaat gemakkelijk bestellen en betalen en vlotte levering.

Alice 12-09-2022

Prima webshop met groot assortiment, goede prijzen/aanbiedingen en een snelle correcte levering.

JustBecky 10-09-2022

Ik zag de producten die ik nodig had bij deonlinedrogist.nl en heb daar besteld. De bestelling was redelijk vlot binnen, alleen bij het uitpakken zag ik dat de douchegel open was en de fles was kapot Contact opgenomen met de klantenservice waar direct gezegd werd dat er een nieuwe word opgestuurd. Super fijn en hele goede service.

Henk Pomp 10-09-2022

Prettige manier om te bestellen.
Snelle levering. Prima kwaliteit van produkten.

Chris van Boeijen 10-09-2022

Duidelijke en overzichtelijke webshop, goed assortiment, duidelijke uitleg van producten, goede prijs en snelle levering.

M Volkert 09-09-2022

Het product Jacob Hooy thee voor blaas en nieren) was een tijd nietbvoorradig. Hopelijk gebeurt dat niet vaker.
Verder: snelle bezorging, goede verpakking.

Sonja 08-09-2022

Zeer ruime keus en keurige afhandeling. Netjes verpakt en zeer snel bezorgd!
Ik ben dik tevreden👍🏻

Clem 06-09-2022

Grote sortering, ook wat betreft glutenvrije producten. Snelle levering en uitstekend verpakt. Zeer tevreden!

Ana 05-09-2022

Very quick delivery and great custom service. I am a repeat customer and very happy with your services.Thank you! All the best!

Moni 03-09-2022

Duidelijke site met veel artikelen, snelle en correcte levering tegen heel betaalbare prijs

Nathalie 03-09-2022

Veel producten en snelle levering. Wanneer het langer duurt zetten ze dat op de site. Ik ben dik tevreden.

goede web winkel 03-09-2022

Ze zijn snel en wat ze beloven, doen ze
Wat ik bestel, wordt goed afgeleverd!
Netjes verpakt!