DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paelo 03-09-2022

Bij uw shop kon ik alles vinden wat ik zocht.
En werd het netjes en zeer snel geleverd.
Ga zo door.

Y. S. 02-09-2022

Snel en makkelijk bestellen. Goedkoper dan elders.
De bestelling kwam heel snel. Heel fijn om hier te " winkelen" .

WPM 02-09-2022

Al enkele jaren doen wij inkopen via internet bij "De Online Drogist" ! Goede aanbiedingen ! De ene dag besteld, de volgende dag in huis ! Dit gaat héél goed, via 'Track&Trace' word je goed op de hoogte gehouden, wat betreft de bezorging ! Wij zijn héél tevreden !!

Heidi 02-09-2022

Prima service, Goed producten. Levering van product, altijd op tijd geleverd.

Margreet 02-09-2022

Heldere informatie op de website. Goede prijs/kwaliteit voor het aangeschafte product, Snelle levering.

Chnappie 01-09-2022

Alles was dik in orde. Op de website ging het goed en het pakketje werd op tijd bezorgd.

Lisa 01-09-2022

Ik bestel regelmatig bij Online Drogist en ben zeer tevreden over de efficiënte afhandeling, snelheid van levering en communicatie omtrent levering.

Mieke 31-08-2022

SUPER dat je bij Deonlinedrogist ook buiten Nederland een bestelling kan doen. De bestelling is prima en snel aangekomen op mijn toekomstige adres in het buitenland. Zeer tevreden en graag weer tot de volgende keer.

Ad 31-08-2022

Snelle en correcte levering, volgens omschrijving.

Antonie 30-08-2022

Duidelijke site , snel vinden van producten, snelle goedkoop producten bestellen/ betalen.
Snelle keurig in gepakte levering van je bestelling!!
meer wens je je als klant niet

Henke Smeenk 29-08-2022

Prima winkel, goede producten voor concurrerende prijs, echt aan te bevelen

Willinda 29-08-2022

Altijd geweldig, goed verpakt, snelle levering.
Koop er vaak en hoop nog lang

Tonie 29-08-2022

ruime keuze, snelle levering, goede kwaliteit, bij voldoende besteding geen verzendkosten.

Rob 29-08-2022

Prima webshop snel geleverd bijna alles is daar te krijgen echt top en ik vind niet duur .echt een aanrader deze winkel.

Elien 29-08-2022

De bestelling ging goed en was vlot geleverd. En ze hebben prima aanbiedingen.

Lies 29-08-2022

Overzichtelijke site, groot assortiment, vriendelijke prjs en goede service.

Alie 27-08-2022

Gekozen voor deze site omdat de producten goedkoper zijn.
Snelle en perfecte bezorging. En gratis bezorgd vanaf €20,-

L. Vd Werf 27-08-2022

Ik ben zeer tevreden. Altijd een snelle levering. Als je vragen hebt krijg je ook altijd snel en goed antwoord.

Martha Hering 27-08-2022

Ik ben zeer slecht ter been en drogist.nl is voor mij een uitkomst als het gaat om drogisterij-artikelen.
Uitstekende keuze, vriendelijk en correct.

an de grooh 26-08-2022

ik ben heel tevreden over deze winkel ze zijn goed en goedkoop en een snelle levering

Sjanie van de beek 26-08-2022

Mooie site. Krijgt herinneren als het bijna op is. Vandaag besteld, morgen in huis 👍👍👍

Ria 26-08-2022

Na lang zoeken waar ik mijn bambu koffie het voordeligste kon kopen kwam ik bij Deonlinedrogist terecht. Snelle levering, geen verzendkosten boven de 20 euro en netjes verpakt.

Christel 25-08-2022

Grote keuze
Vele dingen die ik in fysieke winkels niet vind
Snelle levering
Niet duur

Syl 24-08-2022

Al een aantal jaren klant bij de onlinedrogist, altijd op voorraad, voordelig en vandaag besteld morgen in huis. Top!

Johannes 24-08-2022

De online drogist is een voordelige online winkel met een groot assortiment. Alles is eenvoudig te vinden en qua prijs zit je altijd goed. De verzending is snel en goed ( de verpakking is stevig en zorgvuldig) en de nazorg is top.

ada 22-08-2022

Na de bestelling en betaling een zeer snelle levering van de bestelde producten en al met al keurig verpakt en afgeleverd.
Niks dan lof

Carin C 22-08-2022

Mijn bestelling was snel geleverd. Keurig vepakt.
Heb al meerdere malen besteld bij DeOnlineDrogist.nl. En ben er super tevreden over. Heb mijn vriendinnen erover verteld, hoe goed alles gaat. Ik ben van een generatie die zeer weinig besteld op internet. Maar doordat de prijzen lager zijn als bij de apotheek ben ik daar online gaan bestellen .
Mvgr. Carin Cremers

Tara 22-08-2022

Uitstekend service! Zeer accuraat en op tijd aangegeven wanneer je artikel bezorgd wordt. Tot op de minuten wordt het aangegeven! Ik ben zeer tevreden ik wou dat er meer webwinkels met deze bezorgsysteem werkte! Als ik als klant mag kiezen dan kies ik voor deze bezorgdienst!

Tihtna Assefa 21-08-2022

Ik vind de onlinedrogist.nl de beste online winkel is omdat ze duidelijk en snel zijn. Ik ben heel erg tevreden.

harrie 20-08-2022

snelle site gemakkelijk zoek opdrachten snelle levering goedkope prijzen gewoon goed zou ik zeggen ik bestel er al jaren
ga zo door

w. 20-08-2022

Vele kortingen en snelle levering. Vanaf 20 euro gratis verzending. Allemaal goede producten, van merk artikelen.

marjan 20-08-2022

Groot assortiment en snelle levering. De volgende dag al in huis. Levering exact zoals besteld en geen alternatieve producten.

dijo 20-08-2022

Een betrouwbare en snelle leveranties is. Daar onderscheidt zich De Online Drogist.

Antje 19-08-2022

Snelle levering en je hoeft de deur er niet voor uit en er is genoeg keuze dus een aanrader

Jan 18-08-2022

De bestelling werd een dag te laat geleverd, niet zoals beloofd. Daardoor heb ik niks gekregen aangezien ik een vlucht moest nemen naar de Verenigde Staten. Ik had hen nochtans een sms gestuurd of ze een "volgende dag" levering konden garanderen (zoals hun website beloofd) wat ze inderdaad deden. Maar ik heb nooit iets gezien. De producten liggen waarschijnlijk nog steeds bij de receptie van het hotel.
Officiele reactie van De Online Drogist 29-08-2022

Beste Jan

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw zending te laat is geleverd. Helaas weten wij zo niet om welke bestelling dit gaat en kunnen wij dus ook niet voor u nakijken wat er precies mis is gegaan. Zou u onze klantenservice kunnen benaderen hierover, dan kunnen zij een en ander voor u nakijken en u uiteraard een passende oplossing aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

M. 18-08-2022

Fijne online drogist. Groot assortiment. Leuke kortingen. Herinneringsmail wanneer mijn Magnesium Malaat bijna op is. Ik bestel hier mijn homeopatische tabletten en biologische huidverzorging. Altijd snel geleverd.

Johan van der Kruk 17-08-2022

Het is een duidelijke website en heel veel keuze in verschillende producten met duidelijke omschrijvingen.
Het plaatsen van de order was eenvoudig en ging gepaard met de benodigde bevestiging en verzendingsinformatie.

Frennie 17-08-2022

Leuke aanbiedingen op het gebied van low carb producten; snelle levering; altijd netjes verpakt.

De-Online Drogist. 17-08-2022

Ik bestel al heel lang bij de on-line drogist. Het is geweldig. Je besteld, en een dag later heb je het binnen. Heb je vragen, kun je altijd bellen, en hun nemen alle tijd, om je te adviseren. Of dingen op te lossen ( indien nodig) Ik ben heel blij met de on-liine drogist.

Miriam 16-08-2022

Bestelling was niet geleverd zoals ik had aangegeven ik moest naar een postpunt post-nl ophalen, en de verpakking was gerimpeld

Margret 16-08-2022

Natuurlijk vergelijk ik de prijzen van mijn gewilde artikelen. Daar supplementen best duur zijn, komt de online drogist regelmatig met kortingen.
Maar ook snelle levering is van belang.

Cornelia 15-08-2022

De online drogist is heel goed omdat alles secuur eraan toegaat:
de verpakking, de verzending (via PostNL.) en de informatie via de klantenservice.
De verhouding kwaliteit en prijs van de producten is uitstekend!
Het is een bedrijf dat in alle opzichten betrouwbaar is.
Daarom ben ik zo graag klant bij hen.

D.Koerts 13-08-2022

Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon. Niet te beroerd om producten te vergelijken voor een goed advies. De bestelden producten snel en netjes verzonden.
Zeker een aanrader, betrouwbaar en vriendelijk.

Marijke 11-08-2022

Prima webshop. Altijd alles op tijd geleverd, klasse, ook als er een probleem zou zijn wordt het perfect opgelost.

Katrien lowie 10-08-2022

Vlotte bediening, correct, netjes, prijsvriendelijk, groot aanbod, keuze uit vele goede merken.

OnlineKoper 10-08-2022

Snelle levering, professioneel, ze denken mee, Klanten service snel. Veel keuze aan producten. Ik kan ze zeker aanraden.

Juutje 10-08-2022

Fijne winkel bestel hier vaker
Altijd snel in huis
En vaak aanbiedingen dat is ook wel fijn

Jac Nooijens 09-08-2022

De bestelde artikelen waren snel en correct bezorgd.
Ook het bestelproces via de website was gebruikersvriendelijk.

jokescheffer 09-08-2022

prima produkten, goed verpakt, over het algemeen ( dit keer niet) volgende dag in huis

snelle levering 09-08-2022

Heel veel aantrekkelijke aanbiedingen en een zeer snelle levering van de bestelde artikelen.