DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Godefriedus Nederpel 31-01-2024

Prima online drogist met groot assortiment die producten aanbiedt tegen zeer aantrekkelijke prijzen en bovendien ook nog eens snel levert. Indien men vandaag een product bestelt, heeft men dat morgen of overmorgen al in huis.

Christien ter Steeg 30-01-2024

Geweldig assortiment voor een goede prijs verhouding! Makkelijk om een bestelling te plaatsen en de volgende dag wordt het al bezorgd. Ik ben al vaste klant.

Milt 30-01-2024

Snel en goed verpakt , alles duidelijk en verzorgde uitstraling
Prijs technisch prima

De tevreden man. 30-01-2024

De prijzen zijn goed en een snelle levering binnen 24 uur waren mijn spullen er al en nog netjes verpakt ook dus ga zo door.

Jojanne 30-01-2024

De Onlinedrogist is een goede en betrouwbare winkel, waar ik regelmatig bestellingen plaats. De bestellingen worden snel geleverd en kloppen altijd. De producten zijn van goede kwaliteit. Als er een enkele keer iets mis gaat, wordt dit snel en voortvarend opgelost. Daarom kom ik steeds terug.

Martina 29-01-2024

Ik was in Portugal en had iets nodig van de drogist, kon het hier niet vinden. Online lukte dat wel. Ik was verbaasd te zien dat het zo makkelijk ging om het hier te krijgen. Binnen 5 dagen had ik het bestelde bezorgd gekregen. Top.

Marijke 29-01-2024

Prijs is goed en concurrerend met andere bedrijven en de levering van de producten is heel snel.

Fien 29-01-2024

Goede producten en wordt de volgende dag geleverd. Goede zoekfunctie op de site, waar altijd producten of vervangende producten wordt aangegeven. Dus een mooie keuze die je hierin kunt maken.

Christina 28-01-2024

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.
Of het echt werkt moet nog blijken; het gaat om hansaplast littekenvervager. Eerste resultaat na 3 tot 4 weken.

Grace 27-01-2024

Fijne drogisterij, goede kwaliteit, snelle service en levering. Fijne producten en goede prijs. Bijna altijd alles op voorraad en anders leveren ze zo snel mogelijk na.

R.Mafait 27-01-2024

Super snel de bestelling geleverd!! Top, en wat je nodig hebt….De Online Drogist heeft het!! 😄👍🏻

Tonlodder 27-01-2024

Super goede webshop Deonlinedrogist, vrijwel alles is er te verkrijgen voor scherpe prijzen, en zeer snel in huis, helemaal TOP.

Moosje 26-01-2024

De onlinedrogist is altijd mijn vaste winkel.
Veel keuze en veel aanbiedingen.
Het wordt altijd goed verpakt verzonden en ik heb het snel in huis.

Daggie 25-01-2024

Bestelling word de volgende dag geleverd mits besteld voor 21.30 uur. Er is een rijk genoege variatie en aanbod qua bio en vegan .

Ronni van der Eem 25-01-2024

Ik geef DeOnlineDrogist 10 uit 10 omdat ik vind dat zij dit verdienen: de alomvattende voorraad artikelen, de gunstige prijs van de aangeboden producten, en de snelle en keurige afhandeling.

Wat ik ook bestel, van vitaminen of mineralen tot honing of homeopatische medicijnen, er is geen enkel probleem met de levering.

Je kunt op DeOnlineDrogist vertrouwen en ik wil hen dan ook van harte aanbevelen aan een ieder die online supplementen wil kopen.

Louisa van Klingeren 25-01-2024

Zeer accuraat, volgende dag in huis. Goed verpakt. Zeer aanbevelenswaardig. Goede website.

Renate 25-01-2024

Zeer uitgebreid assortiment en, indien op voorraad, hele snelle levering! Bij nalevering is er goede communicatie 👍🏻

Edwin 25-01-2024

Prima shop snel geleverd en veel keus in produkten met beschrijving erbij ik ben prima te vreden.

Albert46 25-01-2024

Kwaliteits producten tegen scherpen prijzen. Goede communicatie. Perfecte verpakking en verzending met track en trace.

Saskia 25-01-2024

In de avond op de bank besteld. Andere dag al in huis! Netjes verpakt. Prijzen zijn goed.

Jos 24-01-2024

Snelle service en goede producten. Voor ik naar een drogist zou gaan kijk ik eerst of de onlinedrogist het heeft. Het is ook regelmatig goedkoper. Bevalt mij dus goed en doecdit al jaren.

Liliane 24-01-2024

De Onlinedrogist heeft beslist de scherpste prijzen voor de artikelen die ik er bestel. Ze leveren ook heel vlug en mijn bestelling is steeds stevig ingepakt.

Levering artikelen online Drogist in Portugal 24-01-2024

Een zeer correcte afhandeling van onze bestelling tijdens ons verblijf in Portugal. De zending is onbeschadigd en conform de opgave binnen de gestelde levertijd ontvangen. Complimenten!!

Ingrid 24-01-2024

Vandaag besteld, morgen in huis. Ook nooit een melding dat een bepaald product niet op voorraad is. Helemaal TOP...

Picobello 21-01-2024

Geweldige snelle service,goede producten .
Goede prijs
Overal gezocht naar hetzelfde product,maar de onlinedrogist was de goedkoopste