DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

online drogist 08-08-2022

de bestellingen bij de online drogist zijn altijd op tijd heel goed verzorgd de service is uitstekend warm aanbevolen

al jaren bestellingen gedaan alles perfect geregeld altijd op tijd goede sercice.

kees 08-08-2022

heel fijn, snelle levering en vertrouwd kopen ook dankzij achteraf betalen.
prima keus en prijsgunstig.

Lucien Kasto 07-08-2022

Ik heb vaak een bestelling gedaan en heb hier alleen maar goede ervaringen mee.. bestellingen altijd netjes ontvangen volgens afspraak en in de ontvangen e-mails staan alle informatie duidelijk weer gegeven.
Tot de volgende bestelling

Creusje 06-08-2022

Zeer snelle levering, verschillende betaalmogelijkheden, zeer breed assortiment, netjes verpakt en altijd complete bestelling geleverd.

Anouschka 05-08-2022

Altijd snel en goede levering! Zorgvuldig ingepakt en als niet correct is snel opgelost

Wilma 05-08-2022

Snelle levering van goede producten!
Per mail krijgen we bericht van artikelen in de reclame die we eerder besteld hebben.
Heel prettig!

Online1 05-08-2022

Snelle levering, veepakking uitsteket en passend, dus geen waanzinnig grote doos. Producten in goede staat aangekomen.

J.de Heer 05-08-2022

Ik bestel altijd bij De Online drogist. Bestelling wordt snel verzonden, meestal dag later na het bestellen in huis. Verpakking uitstekend. Geen klachten.

Sophia 04-08-2022

Ik koop hier al jaren omdat het lage prijzen zijn want ik check ook bij anderen en een hele snelle levering in kartonnen doosjes die prima passen bij de zending en niet van die grote dozen opgevuld met papier of plastic

Sylvia 03-08-2022

Snelle levering. Goede prijs, kwaliteitsverhouding.
Groot assortiment.
Netjes verpakt en perfecte service. Kortom een aanrader om hier te bestellen.

S. Haanstra 02-08-2022

Al meerdere jaren koop ik voedingssupplementen bij De Online Drogist. Ik ben er erg tevreden over.
Het wordt altijd keurig verpakt (in niet onnodig te grote dozen) geleverd. En je hoeft nooit lang op je bestelling te wachten.
Ook vaak goede aanbiedingen waardoor shoppen bij De Online Drogist nóg interessanter wordt. Dik tevreden dus.

Anneke 02-08-2022

2 after de beet rollers besteld. Prima product trouwens.
Keurig op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling was en de dag erna al in huis. Prima!

Marja 02-08-2022

Uitermate tevreden over het aanbod, dat is heel breed. Vooral ben ik blij met de topproducten op het gebied van gezondheid., De duidelijke beschrijvingen bij de producten, de zorgvuldig verpakte producten èn de vlotte levering maken het compleet!

prima/duidelijk en snel 02-08-2022

makkelijk je hoef niet in de auto of lopend dit te bestellen alls 89+ zeer aangenaam en betrouwbaar

Rob 29-07-2022

Zeer vlotte en verzorgde levering van de bestelde producten tegen zeer gunstige prijzen.

Anton 29-07-2022

Duidelijk en breed aanbod.Bestel en bij Online Drogist,maar met vragen over het product moeten wij e-mailen naar de verkoper.Vraag was: Waarom de Prostaat capsules van A.Vogel de helft kleiner zijn geworden.
Geen antwoord gekregen

Freggel 28-07-2022

Heeft veel producten die goedkoper zijn dan bij andere drogisterijen en heeft ook nog goede aanbiedingen. De bestelling word snel verstuurd, de andere dag al geleverd.

John 27-07-2022

De site , bestelling en afronding en aflevering van bestelling was helemaal super.
Perfecte online winkel.

Rianne Vonken 26-07-2022

Gemakkelijk te bestellen, groot assortiment, snelle levering (de volgende dag in huis) en goed verpakt.

Edin 25-07-2022

Bij De Online Drogist bestel ik zo vaak, omdat ze hebben zo grote assortiment. Als hebben ze op gegeven moment een artikel niet op voorraad, dan doen ze best mijn informeren, zodra weer op voorraad is. Op die manier heb ik altijd alle artikelen, en hoef ik niet verder zoeken. De Online Drogist is ook altijd voordeliger ten opzichten van andere drogisten.

Onlinedrogist 25-07-2022

Alles piekfijn geregeld! Snel afgehandeld en verzonden met Post.NL.- keurig verpakt

Irrebir 25-07-2022

Het is heel handig en makkelijk om je drogisterij spullen via deze website te bestellen.
De bezorging is ook altijd snel geregeld!

Yvonne 22-07-2022

Ik bestel al enige tijd producten hier en ben altijd zeer tevreden over de correcte snelle bezorging. Óók de prijs van de producten ligt vaak onder dat van de winkel. Ik blijf absoluut klant !!

Ina Brouwer 19-07-2022

ik ben zeer tevreden over deze webwinkel: een assortiment waar ik mijn producten goed kan vinden die vlot en goed verzonden worden. M ooi dat de verpakking(en) steeds milieuvriendelijker worden.

A Burema 18-07-2022

Prima online winkel , goede service .
Goed te bereiken en ze helpen je gelijk als er iets is
Ik bestel hier veel

crystal54 18-07-2022

Ik bestel graag bij de online drogist. Eigenlijk altijd alles op voorraad. Verzorgde verpakking. Fijne website met goede informatie. Bestellingen worden netjes op tijd geleverd. Veel producten met korting.

Peter 14-07-2022

Goede prijzen en ruim assortiment. Medewerker van het callcenter blijkt echt te weten wat er verkocht wordt en wat je er mee kunt. Dat kom je niet vaak tegen. Tenslotte bleek ik door een domme fout veel teveel besteld te hebben en kon ik zonder problemen het aantal doosjes wat ik teveel had weer gratis terugsturen.

Ton 13-07-2022

Bestel hier al enkele jaren dezelfde producten. Site is goed te doorzoeken en communicatie over status order is zeer goed. Prijzen zijn voor mijn producten marktconform. Ook fijn dat je achteraf kunt betalen

Chanel 11-07-2022

Alflorex capsules gebruik ik inmiddels al 8 maanden ivm spastische darm en de daarbij klachten zoals heftige buikpijn, opgeblazen gevoel zijn weg !
Het is vandaag bestellen en morgen is het bezorgd! Prima service!

Anne van Winkelhof 11-07-2022

Als ik op zoek ben naar een artikel kom ik altijd weer terug bij DeOnlineDrogist.
Zij hebben een groot assortiment, uitstekende service én gratis bezorging vanaf €20,-.
Allemaal pluspunten dus mijn favoriete online winkel!

Trix van Huizen 09-07-2022

Zeer duidelijke site. Op mijn leeftijd van 83 vloog ik er door heen. Kom zeker terug.

Snelheid 07-07-2022

Zeer attent, van te voren een mailtje met herinnering om het product te bestellen en dan een zeer vlotte afhandeling. Volgende dag het product al in huis, klasse

Reminder 07-07-2022

Fijn dat je een reminder krijgt dat je product opgaat, bestellen en volgende dag in huis

Jenny 01-07-2022

Wij hebben in ons dorp geen drogist meer waar ik wil kopen. Ik ben toen via internet gaan zoeken en bij de online drogist terecht gekomen.
Ik bestel nu al een paar jaar mijn drogisterij spullen hier en het bevalt prima.
Snel en netjes mijn spullen in huis.

Plop 30-06-2022

Was bijna nergens te krijgen en ook een van de goedkoopste. Ook een hele snelle levering.

Chrisje 29-06-2022

De online- drogist heeft een mooi breed assortiment met ook minder bekende maar wel mooie merken. levering is snel en betrouwbaar.

Hans de Gram 29-06-2022

Prima en super snelle levering door Online Drogist. Zij hebben voordelige en kwalitatieve artikelen. Klasse site en prima emails ter voorbereiding voor nieuwe bestellingen.

Diepstaren 29-06-2022

Keurige en snelle levering!! De ene dag besteld en de andere dag wordt het geleverd, het is ook goed verpakt.

emjee 28-06-2022

snelle levering, eucerin body lotion fijn product, goede prijs, prima allemaal

Johan 24-06-2022

Door een zoekfunctie makkelijk de medicijnen te vinden die je nodig hebt. Vooral handig dat je dezelfde (soort) medicijnen bij elkaar vindt, om de juiste voor jouzelf te kiezen.

wgstes 23-06-2022

Mooie complete site met goede reclame artikelen en nette prijzen, pakket wordt goed verzorgd en snel verzonden.

Yves 22-06-2022

Bestelling en levering verlopen steeds zeer goed.
Het enige dat ik kan zeggen....doe zo verder!

Alwin 22-06-2022

Groot assortiment, dus veel keuze. En orders worden altijd snel verwerkt en netjes verpakt. Qua prijs ook voordelig, dus ik bestel altijd hier.

Carolina 21-06-2022

Ik vind de schop heel goed als je er niet uitkomt via mail kan ik ze bellen.een minpuntje was de doos waar het in verstuurd werd was niet gevuld met spul daarom was er een potje kapot.
Officiele reactie van De Online Drogist 22-06-2022

Beste Carolina,

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat er een potje beschadigd was bij de levering. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Zou u hierover contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan zullen zij regelen dat u of een nieuw potje ontvangt of een compensatie krijgt hiervoor. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Anoniem 08-06-2022

De site geeft aan voor 21.30 besteld is de volgende dag in huis.
Ik heb later besteld, dus dan geld het natuurlijk voor de dag erna. Maar uiteindelijk heeft het 4 dagen geduurd.
Officiele reactie van De Online Drogist 22-06-2022

Beste Anoniem,

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw zending zo vertraagd was. Onze excuses hiervoor. Zou u hierover ook nog even contact kunnen opnemen met onze klantenservice, zodat zij kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan en u een passende oplossing kunnen aanbieden?
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Schenkel 07-06-2022

Klantvriendelijk, goede service,bij klachten over de pakket bezorger zoeken ze mee naar een oplossing.voor ons een dikke tien.

MW 07-06-2022

Prima levering, een mooie korting door lid zijn van patiëntenvereniging, snelle en niet over verpakte levering. Kortom prima.
Verbetering? Nog meer aandacht voor milieu, dozen hergebruiken en verpakking nog kleiner maken.

Brigitte Goubau 06-06-2022

Altijd keurig thuis de volgende dag na bestelling ! Ongelooflijk.
Mooi verpakt, soms wat moeilijk om open te doen.

Wil 06-06-2022

Ik geef niet snel een 10, maar DeOnlineDrogist.nl steekt met kop en schouders overal bovenuit en komt alle afspraken na.
De ene dag besteld en de andere dag in huis, daarbij is alles keurig verpakt

Ria 06-06-2022

Supersnel met goede informatie
Echt een heel prettige website en doen wat ze beloven