DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne 05-12-2023

Ben zeer tevreden over mijn bestellingen van goede kwaliteit met een snelle levering,Super!

Zintle 05-12-2023

Im always satisfied with my order and always punctual with delivery time. Also i get lots of discounts . So top i love me some DeOnlineDrogist.nl 10/10.

Ben 05-12-2023

Groot assortiment, veel aanbiedingen, goed verpakt en lage verzendkosten drempel. Door dat de verzendkosten drempel laag is, is het voor mij goed te doen om online te kopen en heb niet de kast vol met spullen voor een jaar.

Leeuwhans 04-12-2023

Bij deze winkel koop ik regelmatig drogisterij artikelen. Meestal zijn ze daar goedkoper dan ergens anders en ze worden snel geleverd.

J@@P 04-12-2023

Snelle , zeer correcte levering van de door mij bestelde producten. Aanbevolen 👍

Bart 02-12-2023

Super goed. Je weet wat je bestelt en het wordt heel snel geleverd in een goed beschermd doosje. Vaak is de levering al de volgende dag.

T.Meijer 02-12-2023

Fijne online winkel om te winkelen, regelmatig mooie aanbiedingen, snelle levering.

charles fekkes 01-12-2023

besteld vanuit Frankrijk
snel, korrekt,uitermate doelmatig verpakt,BRAVO
prijs zeer laag t.o.v. die van Frankrijk

Carla 01-12-2023

De dagcrème (Sebamed) die ik nodig had was niet meer in de winkel te koop. Dus bij De Online Drogist terecht gekomen en besteld. Want mijn huid reageert het beste op deze dagcrème. 1e Kennismaking met D.O.D. gehad en is fantastisch afgehandeld en snel in huis. (Post.nl was even vertraagd, maar toch snel bezorgd) En heel gunstig geprijsd! Grote dank, ik krijg weer een super huid! haha

Victor 01-12-2023

Prima en snelle levering aan te bevelen voor aanstaande aankopen
Al vaker gebruikt en met succes

Jacquie70 30-11-2023

Ik ben blij met DeOnlinedrogist. De levering is altijd vlot, meestal de volgende dag. Avondlevering mogelijk. Verreweg het meeste is altijd op voorraad. Groot assortiment. Regelmatig aanbiedingen. Meerdere betaalmogelijkheden.

mieje 30-11-2023

altijd goede prijs, snelle service, super blij mee, fijn dat ik jullie ontdekt heb!

Cloosterman 30-11-2023

Ben minder mobiel, dus is het een uitkomst voor me.
Eenvoudig te bestellen, en snel in huis.
Helaas soms iets niet voorradig, maar dat zie je direct.

G 29-11-2023

Makkelijk producten te vinden op de site, snel geleverd en prima prijs voor merk producten.

Eliza 28-11-2023

Grote keuze, je kunt op je gemak over producten lezen en ze vergelijken. Leuke aanbiedingen.
Versturen snel, meestal heb je de volgende dag je order al in huis. Maken geen fouten dus je krijgt niet een verkeerd product of eentje te weinig. Ben dus al jaren klant van deze zeer betrouwbare website en ben er onverminderd enthousiast over. Absolute aanrader.

Geert&Miene van Voorn 28-11-2023

Onze eerste bestelling ging prima product was betaalbaar vergeleken met de meeste drogisterijen. Levering was top en het product was ongeschonden aangekomen. Account aanmaken is makkelijk en het overzicht op de site ziet er overzichtelijk uit, top.

Coos007 27-11-2023

Groot assortiment, goede service en levertijden. Aftersales ook prima. Snel en netjes geholpen en te woord gestaan.

Keubeke 27-11-2023

Fijn betrouwbaar bedrijf. Goede, goed bereikbare klantenservice. Ook voor het bestellen van producten wegens “long distance mantelzorg”, bestaat hier een goed werkende mogelijkheid van meerdere aflever- adresssen in je account. . Het te besteden bedrag voor gratis verzending is gemakkelijk haalbaar. Dus een kadootje bestellen bv wordt door de verhouding verzend+product-kosten niet opeens een onplezierig gebeuren. Ik stuur nog wel eens snel een huismiddel op als ik hoor van een ver-weg zieke vriendin, en dan blijft het voor iedereen fijn.

Top-service 27-11-2023

Zeer interessante prijzen. Vlotte afhandeling van de bestelling en van de levering. Top-service
Zeer klantgerichte aanpak.

Cecilia 26-11-2023

Next day delivery, large product selection and very sharp prices. Customer service is vey helpful and friendly. Highly recommended.

snelle levering en datumopgave. 25-11-2023

Ik wilde vitamine D kopen, eerst bij de grootste webshop in Nederland. Omdat mijn aankoop ging om 6 maanden vooruit, wilde ik de uiterste gebruiksdatum weten. De betreffende websshop deed alsof deze vraag zo moeilijk was en zocht het niet of. De OnlineDrogist.nl had gelijk het antwoord toen ik belde, ik heb gelijk via de webshop besteld en de andere dag in huis. Daar kan de grote webshop een voorbeeld aan nemen.

Erwin 24-11-2023

Uitstekend, uitgebreid gamma producten.
Vlot werkende webshop.
Minimum bestelling is slechts 20€.
Levering binnen de 24 u.
Producten zijn stevig, professioneel verpakt. Glasbreuk is quasi onmogelijk.

En gaat er toch eens iets fout…..(ik kreeg ooit enkele gebroken pizzabodems). Mijn mailtje werd zeer snel beantwoord, de pizzabodems onmiddellijk opnieuw opgestuurd. De gebroken bodems hoefden niet retour gestuurd te worden.

Kortom…top kwaliteit en top service.

Anna 23-11-2023

Altijd een goede prijs meestal goedkoper dan in de winkel.
Snelle levering
Uitgebreid assortiment.
Nooit problemen mee

Ans 22-11-2023

De Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed. Ook is er ruime keuze en altijd een snelle levering.

A3 Steenbergen 22-11-2023

Altijd vlotte levering
Alleen heel jammer had binnen 5 minuten laten weten dat ik per ongeluk dubbele bestelling gedaan had en ook dubbele betaling gedaan
Daar kon niets aan veranderd worden grote minpunt