DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Elly 18-02-2022

Altijd zeer tevreden over DeOnlineDrogist.nl
Snelle bezorging en netjes en goed verpakt.
Met vragen wordt je goed geholpen. 👌🏼

gil 18-02-2022

Ik heb het uitgeprobeerd en ik twijfel sterk aan de werking van het product.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-02-2022

Beste Gil

bedankt voor uw review. Kunt u aangeven waar dit exact overgaat, zodat wij ook inhoudelijk op uw klacht kunnen ingaan en een passende oplossing kunnen zoeken? U kunt hiervoor per mail contact opnemen met klantenservice@deonlinedrogist.nl

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Ineke 17-02-2022

Keurig en snel geleverd wat ik besteld had en dat voor een prima prijs. Top!

John 16-02-2022

Op een afstand van ruim 1500 km een bestelling gedaan die ik binnen een week, in ongeschonden staat heb mogen ontvangen.
Chapeau voor de drogistonline. nl

Johan 15-02-2022

Goede prijs, vlotte verwerking van de bestelling en snelle levering. Inderdaad: vandaag bestellen is morgen in huis!

vandenberg 14-02-2022

Bestel regelmatig hier. Bevalt prima. Duidelijke website, super snelle levering. Nog nooit een probleem gehad.
Klantvriendelijk bedrijf!

Bertus 14-02-2022

Correcte en snelle levering. Helaas zijn de prijzen iets hoger dan eerder en korting voor trouwe klanten kent men niet.

G.Zegers 14-02-2022

In +- 4jaar slechts een maal een verkeerde bestelling geleverd, maar verder alles naar wens en op tijd geleverd en met concurreerden prijzen. En een maal geen artikel wat ik wilde.

Janny 14-02-2022

Doen wat ze beloven , lagere prijzen en snelle bezorging
En altijd goede voorraad.

Jan Loopik 12-02-2022

Deze shop is zeer duidelijk en overzichtelijk en ook heel scherp geprijsd ! Levering standaard de volgende dag, keurig op tijd, niets dan lof !

Truus Schipperheijn 12-02-2022

Ruim assortiment, goede keuze, en altijd zeer snelle levering, vandaag besteld morgen in huis

H de Boer 12-02-2022

Makkelijke website,goede prijzen, prima en kundige klantenservice en snelle levering.
Retourbeleid eenvoudig en snel afgehandeld. Ook evt terugbetalingen komen snel.

Ik ben altijd zeer tevreden!

An 11-02-2022

Overzichtelijk website producten Uitstekend verzorgd snel bezorgd ook nog

Samyn Yvette 10-02-2022

Ik ben heel tevreden over de producten van de Online drogist .En zeker over het snelle en heel verzorgende service.
Van mij zeker een 10/10

Sylvia 08-02-2022

Ik ben altijd erg tevreden over de producten die ik gekocht heb, ze hebben een goede prijs en de levering is snel.

Robtin 07-02-2022

Betrouwbare Online winkel. Concurerende prijzen. Correcte communicatie per mail en snelle levering

Gl. Ravensbergen 04-02-2022

Het is alles wat je nodig hebt. Ze zijn erg vriendelijk aan de telefoon als vragen hebt over een product.
Je hebt het snel in een doosje in huis.
TOP winkel online

Paul 03-02-2022

Groot aanbod - regelmatig interessante aanbiedingen en kortingen - Altijd correct - nooit problemen - snelle levering

yvonne bakema 03-02-2022

zeer goed snelle levering goed verpakt net zo als de eerste keer
zal zeer zeker weer bestellen

Petra 02-02-2022

Goede webshop met mooie aanbiedingen. Alles snel kunnen vinden, besteld, goede communicatie en snel in huis.

Paul . 02-02-2022

Wat ik nodig had , was snel gevonden op de site...nog goedkoper ook als elders!
Ga zo door D.O.D. !!

C. J. Kenter 02-02-2022

Goede prijs, snelle levering, efficiënte website, zonder overbodige toeters, bellen en controles

Justin 02-02-2022

Blijf erbij geweldig goed, snelle bezorging goed bereikbaar, veel keuze, prima dit.

Corrina 01-02-2022

De drogist online is een betrouwbare online drogist. Snelle levering, prima productinformatie, makkelijke betaalmogelijkheden .

Sietse rozema 01-02-2022

Snelle service makkelijk bestellen en het ruime assortiment maken deze winkel (website) een voor mij prima en betrouwbaar adres. De meeste producten zijn altijd ruimschoots op voorraad en de levering is meestal al gewoon binnen 1 dag.

vlaardingen 01-02-2022

snelle en accurate levering. telefonische goed bereikbaar. zeer goede klantvriendelijkheid

Willy 01-02-2022

Het online shoppen bij deze winkel is erg prettig. Je kunt vragen stellen over producten aan deskundige mensen. Snel antwoordt. Groot assortiment

Paul 01-02-2022

Leuk winkelen, levering op tijd, goede producten, makkelijk bestellen en betrouwbaar.

Annet 31-01-2022

Ruime keuze, snelle verzending en meedenken met de klant als het tijd is voor een vervolgbestelling ... uiteraard niet verplicht.
Gewoon een fijn bedrijf

Jane 31-01-2022

Veel keuzes, top prijzen, en vanaf 20,00 euro gratis bezorgd. Snelle levering, Ik bestel eigenlijk altijd via DeOnline Drogist.ik zeg top webshop

W. J b 30-01-2022

Heel snel smidags besteld Volgende morgen om 10uur bij ons thuis Geweldig en vlotte levering

Rudy 29-01-2022

Prima winkel met zeer goede en uitgebreide keuzes.
Wat ik nodig heb, vind ik bij hun en aantrekkelijk geprijsd.
Snelle levering en goed ingepakt.

Renée 29-01-2022

Iedere bestelling wordt redelijk snel en volgens afspraak geleverd.
Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is, krijg ik een bericht wanneer weer leverbaar.
Zorgvuldig verpakt bovendien.

Rene 29-01-2022

Op mijn bestelling werd snel, adequaat en correct gereageerd en het bestelde snel en goed verpakt afgeleverd. Dit was voor mij de eerste keer, dat ik een bestelling deed bij De Online Drogist, maar zal beslist NIET de laatste keer zijn. Chapeau!

WPvM 29-01-2022

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met “DeOnlineDrogist” !! Ene dag besteld en volgende dag keurig aan huis afgeleverd ! Regelmatig goede aanbiedingen ! TOP Drogist !!

Chris 29-01-2022

Prima en uiterst betrouwbare webshop. Keurige en zeer snelle bezorging van artikelen.

Jeannet 28-01-2022

Groot assortiment, scherpe prijzen, vaak aanbiedingen, snelle nette levering, en vanaf 20 euro gratis verzending integenstelling tot veel andere bedrijven, daar moet je vaak meer besteden.Ik ben al heel lang klant, er is nog nooit iets misgegaan. Zeer tervreden

Trudy 28-01-2022

Prima webshop, ruime keus/ goede prijs en een top service en erg snel verzonden.

KA van den Berg 27-01-2022

Ben erg tevreden over de Online Drogist Krijg altijd keurig op tijd de juiste bestelling geleverd en de prijs is een stuk goedkoper dan in de winkel waar ik altijd mijn aankopen deed dus.....top !!!

theo 27-01-2022

betrouwbare website waar ik al jaren bestellingen plaats , en snelle levering

Kwb 27-01-2022

Bestelgemak en aflevering was, net als voorgaande keren, weer prima geregeld!

Mieke Bon 27-01-2022

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden, de prijs is goed, ik ben erg tevreden, heb meerdere keren bestelling gedaan altijd tot volle tevredenheid, ga zo door

Anja 27-01-2022

Ik vind het echt een heerlijke online shop..
Het bestellen gaat makkelijk …
Het wordt keurig netjes verpakt en wel bij je aan de deur afgeleverd..
Een keer had ik dat er iets vergeten was in de doos te doen ..
In eerste instantie baal je dan als een malle maar een telefoontje naar ze…
Mijn verhaal gedaan ze konden zo mee kijken via mijn bestelnummer .
Ze boden meteen hun excusses aan en ze ging het meteen regelen ..
De volgende ochtend had ik de spullen alweer binnen..
Een super blijde klant met deze keurige snelle oplossing …

JT 27-01-2022

Goedkoop, gebruiksvriendelijke site. En aardige medewerkers:
Postnl ging in de fout(maakte producten zoek!?), maar DOD
stuurde gelijk opnieuw de artikelen op.

Penny08 26-01-2022

De onlinedrogist is al een aantal jaren mijn nummer één als het gaat om drogisterijartikelen. Het assortiment is zeer uitgebreid. Ze hebben veel artikelen, die bij de gewone drogist niet eens meer te koop zijn. En, ook niet onbelangrijk, ze hanteren scherpe prijzen! Daarbij wordt alles vlot en netjes verpakt geleverd. De service is uitstekend, je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

Tiny 25-01-2022

Ik ben erg tevreden over de Online Drogist. Ik koop hier al een poos en mijn ervaring is alleen maar positief. Snelle afhandeling en correcte levering. Dikke 10.

Szulz 25-01-2022

Heel erg bedankt voor alles - prima producten, verzending prima, informatie prima - alles is erg goed, ik ben erg blij en nogmaals bedankt voor alles en ik wens je veel succes met je mooie werk, aan alle, groeten.

Kees 25-01-2022

gebruiksvriendelijk en goedkoop! alleen DHL was niet alles!!! belde nog niet aan terwijl ik gewoon thuis wat ( wat ze niet konden zien,) gewoon pakket voor de voordeur gezet en binnen 2 seconden weer weg zodat iedereen het pakket gewoon mee kon nemen!

Jonny 24-01-2022

Goede producten, op verschillende gebieden een uitgebreid assortiment, super snelle levering

E. 24-01-2022

Ben al jaren een zeer tevreden klant bij de onlinedrogist.
Ruime keuze produkten,
Zodra de produkten ingepakt en verstuurd zijn ontvang je een mail. Keurig op de volgende dag geleverd.
Alles keurig netjes verpakt.
Al met al een aanrader.