DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harriet 31-12-2021

De levering was top en snel! Het email contact super vriendelijk en de service was in 1 woord geweldig! ik had nogal veel te bestellen en vond het veel gezoek om dat zelf uit te vinden, dus stuurde ik het in een mailtje. Daar werd meteen op gereageerd en niet iets gezegd van: ''u moet het zelf op onze site invullen''. Dat vond ik een groot pluspunt!

GKP 31-12-2021

Ik koop graag bij de online drogist. Er is veel keus en de bestelling is snel in huis. Goede organisatie!

N 31-12-2021

Goede service, houden je goed op de hoogte per mail. Levertijden zijn iets langer, maar dit wordt duidelijk aangegeven op de site dus voor mij geen probleem! Tevreden met de producten, altijd netjes verpakt en geen schade.

Ingrid 30-12-2021

Top site, goede producten met een goede prijs. Makkelijk te bestellen en snel geleverd! Zal hier zeker nog vaker bestellen

Giesla 30-12-2021

Altijd zeer snelle levering en zeer goed verpakt. Ook word je goed op de hoogte gehouden met betrekking tot je pakket. Ben zeer tevreden en kan deze winkel van harte aanbevelen

Anne 29-12-2021

Gaat altijd goed, duidelijke communicatie over levering, hebben groot aanbod en scherpe prijzen

Jos 613 29-12-2021

Zeer breed assortiment, ze hebben er altijd de thee die ik het lekkerst vind.
Een ding is echter sterk verslechtert recent: de verpakking. De doos heeft een opgeplakt deksel met gesuggereerde trekstrip, maar die trekstrip werkt niet. De vier randen van het deksel zitten zeer stevig vastgelijmd. De doos zelf heeft nogal wat lagen karton. Al met al zijn de nieuwe dozen een sterke verslechtering.

Carine 29-12-2021

Goede prijs / kwaliteit , heel snel en lekker handig met achteraf betalen zo kan je snel onverwacht overal waar je bent bestellen 👌top

Eliza 28-12-2021

Je kunt al vanaf € 20,00 bestellen en heb je gratis levering. En vandaag besteld, morgen in huis.

Luc Grootjans 28-12-2021

Een zeer vlugge thuisbestelling zelfs voor België , ik had een bestelling geplaatst en na 2 dagen was het op mijn adres in België.

Nelissen 28-12-2021

De artikelen van de online drogist worden zorgvuldig ingepakt en meteen verstuurd.
Alles is op en top verzorgd. Ik ben zeer tevreden!

Annemarieke 28-12-2021

Hele fijne online drogist. Waar snelheid voorop staat en voordeliger is dan vele andere aanbieders.

Meta 28-12-2021

Eerder iets besteld, kreeg melding dat de supplementen wellicht bij mij bijna op zouden zijn. Dat klopte ook, heel fijn zo n herinnering. Heb meteen een nieuwe dosis besteld. Ondanks dat de kerst voor de deur stond was de bestelling de andere dag in huis. Keurig verpakt zoals altijd. Zeer tevreden.

Roland 26-12-2021

Snelle en verzorgde levering. Degelijke informatie over de producten. Ruime keus en handige site.

Petra 25-12-2021

Prima winkel altijd netjes verpakt, keurig op tijd.t Enige wat ik jammer vind dat als ik een account heb aangemaakt met wachtwoord het bij de volgende bestelling niet meer werkt. Maar als gast werkt het prima. Zeer aan te bevelen.

Broeckx Luc 24-12-2021

Prima prijzen en snelle levering, telkens opnieuw wordt ik herinnert, Fantastisch

Lina delft 24-12-2021

DE levering is altijd snel,is er iets niet, krijg je behoorlijke info hoe het verder gaat.De prijs is goed of goedkoper(vergeleken met anderen.Dit is persoonlijk,maar ik vind de website prettig en daarom begon ik met de onlinedrogist te bekijken.Verder ben IK heel
tevreden.

Pauline 23-12-2021

Deze bestelling is, net als de voorgaande, weer perfect afgehandeld! Ik ben een tevreden vaste klant.

Anne 23-12-2021

Eerste keer besteld.
Netjes verpakt en volgende dag bezorgd.
Niet door PostNL zoals gezegd en pakketje stond gewoon op de stoep en de bezorger was al weg .
Gelukkig was ik thuis …..,
Raar en reactie online drogist ach ze doen hun best ????
Officiele reactie van De Online Drogist 27-12-2021

Beste Anne,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Kunt u via de klantenservice (klantenservice@deonlinedrogist.nl) uw ordernummer doorgeven? Dan kunnen wij nagaan wat er precies misgegaan is met de bezorging van uw pakket.

DeOnlineDrogist.nl

Marion 23-12-2021

Door de enorme drukte met online bestellen verwacht ik niet, dat mijn pakje de volgende dag bij mij op de stoep staat.
Dit was wel het geval, verder had ik een vraag over één van de producten, via de chat ook direct een antwoord ontvangen. Ik ben echt oprecht helemaal tevreden .

Roland 23-12-2021

Ad Peeters 23-12-2021

Ben al ver over de 80 en moet anders iemand de boodschappen laten doen .Dit is voor mij heel gemakkelijk !Heel groot assortiment en vaak aanbiedingen én zeer snel bezorgd❗️

A3aan 22-12-2021

Zeer goede pijnstiller tegen migraine, maar ook voor ontstekingspijn goed te gebruiken.

A3aan 22-12-2021

Duidelijke site, goede producten en een schappelijke prijs. Snelle levering.

Terschelling 22-12-2021

Mogelijkheid om eventueel telefonisch te bestellen, behulpzame medewerkers, vlotte afhandeling en bezorging.

Gepke 21-12-2021

De online drogist is snel in het leveren. Ze hebben scherpe prijzen wat ik heel fijn vindt. Goede duidelijke website.

ger q 21-12-2021

Zowel levering als communicatie perfect.
Zoals gewoonlijk uiterst tevreden.

A3aan 19-12-2021

Deze online winkel is een absolute aanrader.
Goede producten, nette prijs en een goede en snelle service.
Heb al diverse keren producten besteld en iedere keer verbaast het mij dat het zo snel geleverd wordt.
Bij andere webwinkels moest ik vaak langer wachten of waren de producten niet allemaal voorradig.

Regina Bos 19-12-2021

Bestel met enoge regemaat bij De Online Drogist. Elke keer weer maken ze hun beloftes waar! Correcte levering en altijd de volgende thuis bezorgd.

Reina 19-12-2021

Snelle en correcte levering. Precies wat je wilt bij een webwinkel! Bedankt (medewerkers) Onlinedrogist.

georgette 18-12-2021

duidelijkheid vaan de site ,..vlotte levering waarbij je steeds netjes op de hoogte wordt gehouden!

Klaver 18-12-2021

Keurig verpakt / prijs kwaliteit uitstekend / goede communicatie / beter kan eigenlijk niet!

wlepee 18-12-2021

Koop hier regelmatig [ en niet alleen omdat ze de goedkoopste zijn]
Duidelijke indicatie van de voorraad en keurige aflevering.

Astrid 17-12-2021

Fijne webshop met een super klantenservice.
Nadat ik een verkeerd item had besteld telefonisch contact gehad met de klantenservice. Meteen door haar aangepast en het ( kleine) verschil in prijs hoefde ik niet bij te betalen.
Snelle levering van producten.

Frans 16-12-2021

De Online Drogist heeft een goede kwaliteit/prijsverhouding. De levering is steeds correct . Ik ben zeer tevreden over de Online Drogist.

Ruud 16-12-2021

Snelle en correcte levering. Overzichtelijke website, ruime sortering en goede zoekfunctie op producten/productcategorieën

Andropov 15-12-2021

Altijd snel geleverd. Bij de reguliere drogist hadden ze geen warmte spray. Bij de on line drogist gelukkig wel. En de volgende dag al in huis, echt super!

Fellinger 06-12-2021

Duidelijke aanbiedingen en artikelen. Snelle levering en correcte
afhandeling.

Yolande 06-12-2021

Goede en duidelijke website; betalen ging eenvoudig; product kwam een week na bestelling ongeschonden aan. Had wat eerder gemogen, maar de vertraagde bezorging was door Sinterklaasdrukte en nieuwe coronamaatregelen te verwachten.

M.Heldens 05-12-2021

Ik heb al bij veel online drogisten iets besteld maar online drogist is voor mij het meest aantrekkelijke . Online drogist heeft een overzichtelijke site en een super snelle levering. Bestellen is duidelijk en de producten hebben een goede prijs. Tevens zijn verzendkosten erg aantrekkelijk.

Sjanie 05-12-2021

Duidelijke website, snelle levering, boven de 20 euro gratis verzendkosten.

Esther 05-12-2021

Ik vind dit echt een top online winkel. Ik gebruik graag biologische en ecologische producten en ik vind hier altijd wat ik nodig heb, niet alleen verzorgingsproducten, maar ook voedingsmiddelen en voedingssupplementen van hoge kwaliteit. Dus ik kom hier iedere keer weer terug als ik weer iets nodig heb.
De website is overzichtelijk, heel gemakkelijk om producten te vinden en vanuit je eigen account zijn eerdere bestelling gemakkelijk terug te vinden.
En helemaal super; biven de €100,- verzenden ze naar Frankrijk, waar ik tegenwoordig woon. En nog altijd bestel ik bij de online drogist!

De online drogist 04-12-2021

In een woord top!!! Levering altijd al de volgende dag en aantrekkelijke prijzen. De artikelen die ik wil hebben zijn altijd voorradig.

Marian 04-12-2021

Altijd een snelle correcte levering, zonder verzendkosten, TOP! Laast zelf een foute bestelling gedaan, werd meteen hersteld.

Ilse 04-12-2021

Fijne online winkel, en ze hadden alles wat ik wilde.
Volgende dag al in huis!

mariannevdbijl 04-12-2021

Zeer snelle en correcte levering, wel jammer dat niet het volledige assortiment van mijn merk te leveren is.

Aad C. van Iwaarden 04-12-2021

Het is een makkelijke webshop om te zoeken en bestelproces eenvoudig en snel.

Bregje 04-12-2021

Een snelle levering en goede producten bij de onlinedrogist.
Er is een ruim assortiment en de kwaliteit is goed.

Mia 04-12-2021

DeonlineDrogist heeft super acties, echt goedkoper dan andere sites.
De spullen worden top geleverd, altijd netjes verpakt en op tijd .
Kan alleen maar aanbevelen top!!

jaime 03-12-2021

De op tijd geplaatste bestelling is altijd zonder problemen afgeleverd.
Dit is de ultieme drogist waar je op kunt rekenen.
Bovenstaande is reeds vele jaren mijn ervaring.