DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

G Sattler 26-11-2021

Prima webshop snel geleverd zonder verzendkosten. Geen beperkingen in de hoeveelheid die je kan bestellen.
Dus minder vaak bestellen en verzend kosten.

Yvo 26-11-2021

Zeer snelle levering zeer betrouwbaar,prima service na verkoop,200% tevreden,een aanrader voor iedereen,

Jos 25-11-2021

Keuze mogelijkheid goed.
Betaling correct.
Verzending snel.
Kortom prima betrouwbaar bedrijf

Anneke 25-11-2021

Altijd de juiste dingen ontvangen en vaak al levering de dag na bestellen.Top.

Hilde 25-11-2021

Bestel al jaren met grote regelmaat bij de online drogist,
hebben een groot assortiment, altijd alles keurig netjes verpakt en vandaag besteld morgen in huis.
Geweldig houden zo.

Minoes 24-11-2021

Nette snelle levering voor een goede prijs,goede duidelijke en overzichtelijkewebsite

Dick 23-11-2021

veel keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en prima service,

an v d linden 23-11-2021

Ik vindt de onlijn drogist personeel vriendelijk en behulpzaam en op tijd je bezoorging in huis!!!!!!!!

Maureen. 23-11-2021

Al vaker produkten bestelt bij de online drogist vanwege het zeer ruim assortiment en de snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant.

Betrouwbare internet winkel. 23-11-2021

Uitgebreid assortiment zeer goede site , men geeft aan wat ze op voorraad hebben
Na bestelling zeer snelle levering zodat ik nu een vaste klant ben.

Vivian 23-11-2021

Pakketje altijd netjes op tijd geleverd, je krijgt een herinnering wanneer een herhaal product zoals een supplement bijna op is, super handig.

WA vd Haagen 21-11-2021

Veel keuzes.
Goede prijs.
Goed verpakt.
Snelle levering.
Jammer dat er geen spaarplan is,zou leuk zijn.

Noortje 20-11-2021

Website is heel duidelijk mbt alle producten en vaak ook leuke aanbiedingen

Fidelia 20-11-2021

Steeds tijdige levering. Verzorgde verpakking. Gemakkelijke website. Communicatie: behulpzaam en snel.

Henver 19-11-2021

Een goede webshop. Artikelen zijn makkelijk te vinden. Hebben vaak goedkope aanbiedingen. Levertijd is prima, wordt altijd op tijd geleverd zoals aangegeven is. Klachten worden snel en accuraat opgelost.

Andre 19-11-2021

Goed Schop alles vlug geleverd netjes ingepakt
Online Drogist daar bestel ik alles wat ik nodig heb goed simpel

Tineke 19-11-2021

De site van De Online Drogist is overzichtelijk, het aanbod is heel breed en de levering is snel en de producten zijn altijd goed verpakt en komen goed aan.

D 18-11-2021

snelle service, voorraad goed bijgehouden, producten volgende dag geleverd, en wat ik ook positief vond verzending van af € 20 euro, vaak is het 50 of zelf 75 euro.

Leo 18-11-2021

Snelle levering , goedkoper dan andere winkels en een groot assortiment .Echt een aanrader om deze website te kopen

Paul van Giessen 17-11-2021

Zeer tevreden met deze leverancier:
1) goede producten
2) snelle levering
3) goede informatie voorziening

Els 17-11-2021

Snelle levering en een goed product.
Het zat wel een veel te grote verpakking.

tabetten 16-11-2021

snelle levering, b.v maandag besteld en de volgende dag al in huis. dus erg tevreden hierover

Matt C 16-11-2021

Gebruikersvriendelijke website. Keurig volgens afspraak de levering van het bestelde. Prima prijs/kwaliteit.

Cliff Kwee 16-11-2021

Supersnel,bestelling gedaan,avond van te voren,volgende dag in huis. Bestellingen,zoals Nattermann en neusspray minimaal 10% goedkoper als de Drogisterij en Apotheek.
Als je slim besteld, wordt het Gratis bezorgd. Dus als je ziek thuis zit, wordt het gratis thuis bezorgd en goedkoper.

W.R.M. 's-Gravendijk 16-11-2021

Het pakje werd op de vermelde tijd op een ordentelijke manier bezorgd. Het was volledig in tact en de bezorger was beleefd.

Debora 15-11-2021

Duidelijke omschrijving van artikel, snelle en keurige levering, redelijke prijzen

Yasperina 15-11-2021

Een fijne winkel waar ik al jaren met volle tevredenheid klant bent. Een probleem wordt heel snel opgelost, een uitstekende service waar ik nog heel lang zal winkelen.

Pieter 15-11-2021

Breed assortiment. Artikelen die je elders tevergeefs vindt kan je bij de Online-drogist wel bestellen. Voordelige prijzen. Zeer snelle levering.

Cees 14-11-2021

Gewoon de goedkoopste en de snelste in levering. Afspraak over tijdige levering wordt nagekomen

Sjakie 14-11-2021

Snel, voordelig en goed verzorgd. Helaas waren een aantal dingen tijdelijk niet leverbaar, maar als het goed is dan krijgen we binnenkort bericht dat we alsnog kunnen bestellen. Werkt ook prima; ik ben dus een terugkerende klant .

c las 13-11-2021

goede producten en prijs prestatie is okay, evenals de opgegeven levertijd.

Christoph Rottiers 12-11-2021

Ik heb mijn minitandenborsteltje snel gevonden in de juiste maat, perfect!En het was ook snel geleverd geen probleem, bedankt van Christoph Rottiers.

Gijsbert 11-11-2021

Goede en overzichtelijk website. Veel aanbiedingen. Snelle levering keurig verpakt. Top!!

Kosjeric 11-11-2021

Goede omschrijving van het product online, snelle levering. Geen twijfel over duurzaamheid en toekomstige voorraad.

Dionne 11-11-2021

Mijn eerste x, echt perfect. Meteen de volgende dag in huis, keurig verpakt. Ik kon de post volgen. Gewoon perfect!

H. van der Spoel. 11-11-2021

Zeer uitgebreid assortiment, goede producten, goede service en zeer vlotte levering en niet te vergeten aantrekkelijke prijzen.

Es073 11-11-2021

Altijd fijne producten, groot assortiment. Kortingen altijd fijn en snelle levering!

Anneke 10-11-2021

DeOnlineDrogist.nl is mijn favoriete webshop op het gebied van drogisterijartikelen, voedingssupplementen, enz.! De levering van de producten is altijd snel, meestal de volgende dag. Netjes verpakt en producten in glas zijn zorgvuldig en veilig extra verpakt. Via Track & Trace van PostNL krijg ik altijd bericht rond welke tijd mijn pakket bezorgd wordt. Eén keer miste ik een product en dat werd na een telefoontje nagestuurd.

cor 09-11-2021

Onze familie en wijzelf bestellen regelmatig iets bij DeOnlineDrogist het voldoet altijd aan onze wensen zoals het word beschreven en altijd keurig op tijd en netjes verpakt bezorgd dus bij deze nog een goede tip vooral zo doorgaan .
Mijn vader zei altijd en zal ik nooit vergeten je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn .
Van deze tip maken jullie al gebruik .

Nills 09-11-2021

De online Drogist vroeg een beoordeling via de media.
Haarverf blond
*Goedkoop
*Goed
*Bijna alles op voorraad

Sylvia 09-11-2021

Ze verkopen mooie producten, hebben een goede prijs en de levering is snel.

Bert Roest 08-11-2021

Snelle bezorging en goed verpakt en laag van prijs.
Dit is echt een aanrader.

MariSjane 08-11-2021

Ruim assortiment. Duidelijke communicatie van begin bestelling tot het eind, aan de deur.
Precies zoals je wil dat een webshop werkt! Waar je van op aan kunt.

Arthur 08-11-2021

Al meerdere malen besteld bij DeOnlineDrogist.nl. Deze webshop levert altijd prima op tijd en heeft een overzichtelijke website met naar mijn mening goede producten tegen een prima prijs.

Bep 07-11-2021

Altijd vlotte en nauwkeurige afhandeling van de bestelling.
Is iets niet op voorraad, dan krijg je bericht als het er weer is.

Marion 07-11-2021

De beste winkel om mijn pillen en druppels enz. Van een bekend goed merk te bestellen. Echt de allergoedkoopste!!! Een dag later al in huis. Ook gratis bezorgd vanaf 20 supertevreden

Goubau Brigitte 07-11-2021

Altijd héél tevreden.
Ruime keuze aan héél interessante prijzen.
Een aanrader voor iedereen.

YVONNE 06-11-2021

Altijd grote voorraden; concurrerende prijzen. Ondanks problemen bij bezorgdiensten, levering volgende dag; chapeau! Vanaf € 20,00 gratis bezorgen. DOD is mijn favorite leverancier.

G.Fontijn 05-11-2021

Overzichtelijke website, goede producten en snelle levering zijn de 3 sterkste punten van DeOnlineDrogist.nl

Leroy 05-11-2021

Snel, gemakkelijk, en overzichtelijk website!
Betaling goed geïnstrueerd. En snel geleverd!

Top!!