DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alaup 27-09-2023

Fijne website, ik gebruik deze website al een aantal jaren, nooit problemen!
Pakketje ook altijd op tijd bezorgd.

G.C. 26-09-2023

Ik bestel er regelmatig. De verzending is altijd zeer snel. Netjes en hele mooie kortingen vaak. Bestelproces en de updates m.b.t. bestelling/verzending prima ook.
Ruim assortiment, al mag het nog ruimer en uitgebreider. Ik ben heel tevreden. Één van mijn favoriete webshops.

G.C. 26-09-2023

j.persoon 23-09-2023

service snelle levering alle artikelen zijn van goede kwaliteit en netjes verpakt

HC 21-09-2023

Fijne website en snelle levering, goede service. Capsules magnesium tauraat smaken wel enigszins naar plastic.

Joke 21-09-2023

De prijzen zijn meestal lager dan bij andere online drogisten.’
Bij €20 beeteding heb je al gratis verzending.
Als iets niet meer voorradig is, wordt het prima nagezonden. He hoeft nergens achteraan.
Ja de produkten zijn top en de servicec is top.
Produkten zijn er ook altijd de volgende dag!!!

Ria 20-09-2023

Veel producten en aanbiedingen. Klantvriendelijkheid is groot! Keurige verzending. Ben heel tevreden!!

Antoon 20-09-2023

Het is een fijne shop waar je makkelijk je producten kunt vinden die meestal de volgende dag worgen geleverd en tegen een redelijke prijs.

HBW 19-09-2023

Website DOD is makkelijk te hanteren ,na plaatsen order volgt een snelle levering.

Loes 19-09-2023

Duidelijke site, kon goed vinden wat ik nodig had. Vlotte bezorging, goede prijs en goede afhandeling.

Cor 19-09-2023

Wij kopen al jaren bij de online drogist. Altijd perfect snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs, mooie duidelijke website. Goede service. Ga zo door

jan c. 18-09-2023

Goede en vlotte levering ,en een goede prijs , en bij "problemen" , wordt je vriendelijk te woord gestaan.

Cor 18-09-2023

Vlotte levering en komt op mij over als zeer betrouwbaar, en de ruime keuze is een pre.

H 16-09-2023

Prettige site met goede zoekfunctie.
Snelle en correcte levering.
Helemaal tevreden.

Miranda 15-09-2023

Duidelijke site en leveren keurig op de tijd dat gezegd wordt. Heb al vaker daar besteld en altijd goed

Stuivenberg J 15-09-2023

Voor het eerst besteld bij de online drogist. Hele goede site, goede aanbiedingen en lage prijzen. ,s middags besteld, de volgende dag alles binnen. Kom zeker terug. Top.!!!

Peter 15-09-2023

Al enige jaren bestel ik bij de online drogist. En nog niet een keer teleurgesteld geweest mbt de levering en de info daaromheen zoals verwachte besteltijd e.d. De site is overzichtelijk en eenvoudig bij het raadplegen van wat je zou willen bestellen. Daarnaast volgt er een toelichting van gebruik en inhoudelijke van hetgeen je in beeld hebt. Dus geen enkele reden olm het elders te kopen, temeer dat er vaak aanbiedingen zijn aantrekkelijk voor betaling.

Catharina 15-09-2023

Snelle levering, mail met status van levering, heeft de merken die ik heel goed vind.

Anupama 15-09-2023

Grote keuze van de verschillende producten, goede beschrijvingen dus je kunt op je gemak alles lezen en vergelijken.. Snelle levering, meestal de volgende dag. Een betrouwbare webshop.

valentina 14-09-2023

het aanbod en aanbiedingen volop ben al geruime tijd klant, het enige wat ik jammer vind dat de verpakking veeel te groot is dus minpuntje

Henny 14-09-2023

Ben heel tevreden over de levering en bij de zijn ze klantenservice heel vriendelijk

Perfect 13-09-2023

Een zeer ruime keus had snel de artikelen gevonden en Zeer snelle levering en niet duur

Theo van Schaijk 09-09-2023

Snelle levering na bestelling , jammer dat niet alles aanwezig is dan word na levering te duur.

Spillebeen 09-09-2023

Bestelling en levering waren weer prima in orde. Jammer dat de Track & Trace niet werkte en maar bleef aangeven dat het pakje door PostNL niet ontvangen was. Ik neem aan dat de fout hiervoor niet bij de Onlinedrogist lag.

Christian van de Groenendaal 09-09-2023

Op de producten niets aan te merken.
Verzending aan huis gekozen, maar pakket ging rechtstreeks naar afhaalpunt. Jammer.