DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AAtends 25-10-2021

Prima site en beschrijvingen van de produkten en een goede prijs versus produkt!!!
Snelle levering.

Louk 25-10-2021

ik koop regelmatig e.e.a bij "DeOnlineDrogist.nl" en ban bijzonder tevreden over de snelle levering, de correcte afhandeling van mijn bestelling en de interessante prijsstelling. voor mij een TOP-leverancier

clemens 23-10-2021

zeer snelle levering en goede producten voldoet aan de gewenste eisen.
En is goed verpakt verzonden

riki 22-10-2021

Veel producten te krijgen en duidelijkheid wanneer leverbaar. .......................................

Barbara 22-10-2021

Heb al meerdere keren bij de online drogist besteld en ben altijd zeer tevreden over hun service, werkelijk top! Bestelling komt heel netjes verpakt en keurig op tijd aan! Deze keer had ik gekozen voor zelfde dag bezorging tegen een klein meerbedrag en dit verliep ook weer prima.
Kan een ieder aanraden, om bij De Online Drogist te bestellen, heb heel veel ervaring met online bestellen en vind De Online Drogist een van de beste internet drogisterijen, gewoonweg top!!

Fellinger 22-10-2021

Duidelijke site, ruime en voldoende keuze. Snelle en correcte afhandeling. Prettige behandeling.

deGraaf 21-10-2021

Overzichtelijke website.
Snelle levering van het gewenste.
Uitgebreid assortiment.

Marilene 21-10-2021

Ben zeer tevreden met deze on-line winkel. Je kan altijd bellen, als je iets niet weet. Ze denken met je mee. En als er iets fout zou gaan, wordt dat gelijk opgelost. Ze zijn deskundig. En de prijzen zijn redelijk. Soms ook mooie aanbiedingen. Jullie doen het goed. Dankjewel.

Hans 21-10-2021

Scherp geprijsde bestelde artikelen werden de volgende dag bezorgd en waren zeer goed verpakt. Van een artikel was ik vooraf door de Online Drogist op de hoogte gesteld dat volgens hun gegevens de dosis bijna op zou zijn. Klasse!

Anneke 20-10-2021

Snelle levering en goedkoper dan in de winkel!
Bij de medicijnen krijg je een bijsluiter en mocht je toch nog vragen hebben, kun je daarover contact met ze opnemen.
De online drogist is zeker aan te raden.

A. 20-10-2021

De producten die ik wilde bestellen werden ook geleverd. Vandaag besteld morgen in huis klopte en ook het tijdstip van bezorgen klopte. En wat ik ook belangrijk vind is de hoeveelheid verpakking, die was minimaal, precies gepast.

Michèle 20-10-2021

De artikelen worden snel en netjes geleverd en vanaf 20 euro is de verzending gratis. Ik ben erg tevreden.

Fini 19-10-2021

Prima webshop, snelle levering en geweldige communicatie. Defect product werd zonder meer vervangen, klasse!

J.H.v.Geldrop 19-10-2021

Prima webwinkel om je glutenvrije producten aan fe schaffen. Uitgebreid assortiment en keurige afhandeling!

Frank 19-10-2021

Snelle levering en hele nette prijzen. Vandaag bestellen is morgen in huis. De communicatie is uitstekend; je krijgt precies door wat de status van je bestelling is en wanneer deze wordt bezorg. Absolute aanradar!

Augustina 18-10-2021

Het gemak om te bestellen. Het afgifte punt bij een winkel in de buurt, zodat je het zelf op kan halen en niet voor thuis te blijven.

Till Kimmel 18-10-2021

deze shop levert netjes optijd en keurig ingepakt.. zeer tevreden over. en ik beveel die aan voor andere mensen.

Mien 17-10-2021

Uitgebreide keuze .Goede producten goed verpakt en snel en goed geleverd zeer tevreden

Leon 17-10-2021

Altijd goede spullen met lange houdbaarheid en scherp geprijsd. Prettige website. Goede en snelle levering, ook bij PostNL afhaalpunt!

ank 16-10-2021

Goede producten en veel keuze, goedkoop en zeer snelle levering, zeer tevreden. Ook handig achteraf betalen.

Helma 14-10-2021

Alles top. Product nog goedkoper als in winkel bij actie 2 halen 1 betalen. en snelle gratis levering👍

A.van Dijk 14-10-2021

Goed product, correcte afhandeling bestelling. Kleine verpakking, dus geen onnodig materiaal

Martina Gylsen 13-10-2021

ruim aanbod, correcte afhandeling en supersnelle levering! wat wil een mens nog meer? Ik zou graag de medewerkers kennen om hen persoonlijk te bedanken...

Catharina Huijbregts 13-10-2021

Heel klantvriendelijk en is erg goed met de prijzen. En de levering zonder verzendkosten. Daarbij een snelle levering.

Willem 13-10-2021

Snelle levering, verder afwachten wat het resultaat van het product betreft.

john 13-10-2021

Snelle levering na 1 dag ,goedkoop prima informatie.
Groot assortiment allemaal merkproducten .

Gerrit 13-10-2021

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering. Geweldig, kan niet beter !

Marja 13-10-2021

De online drogist is een goedgesorteerde webshop en het brede aanbod is aantrekkelijk geprijsd. Ik bestel hier al enige jaren naar grote tevredenheid. Daarnaast verloopt afhandeling van de bestelling atijd vlot. Ze staan voor mij in de top10 van betrouwbare internetaanbieders.

Hannah 12-10-2021

prima shop met een uitgebreid aanbod van produkten, mooie aanbiedingen, vlotte bezorging

Heidi 12-10-2021

Steeds correcte en tijdige levering. Uitgebreid assortiment aan voordelige prijzen. Praktische en duidelijke website.

Gerard 12-10-2021

Eigenlijk een 10 maar ja dan moet alles volmaakt zijn, is het eigenlijk ook. Je bestelt, je betaalt en de volgende dag netjes in huis.

Willy 12-10-2021

Correcte behandeling van de bestelling en snelle aflevering. Duidelijke communicatie. Overzichtelijke wijze van de gewenste artikelen

GC Houten 12-10-2021

De bestelling wordt snel geleverd. Ik ben tot op heden tevreden over De Online Drogist.

Roland 11-10-2021

Duidelijke en goed te gebruiken site. Vlugge en verzorgde levering. Er is een grote keuze uit diverse artikelen, die goed en duidelijk worden beschreven.

A.K 11-10-2021

Groot assortiment, snelle levering en veel producten met korting . Nog extra korting met FNV actie.

Maya 11-10-2021

Snelle levering,goed verpakt niet te groot niet te krap en goed artikel....ik ben zeer tevreden!!!

Rob 08-10-2021

Duidelijke en klantvriendelijke website, en de levering is correct en vlot!

Rob 08-10-2021

Krijg iedere maand een herinnering voor de aanvulling, en de bestelling wordt keuring en vlot geleverd.

Henne 08-10-2021

Ik bestel altijd op deze site
Het goedkoopste en altijd snel in huis
Betrouwbaar en heeft vele producten

Joke 08-10-2021

hele snelle levering ,keurig netjes verpakt , super vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon .

Marc 05-10-2021

Groot assortiment, duidelijke en makkelijke site, snelle levering, goed verpakt.
Gewoon Top

Anna 05-10-2021

Ik vind het een mooie site, overzichtelijk.
Prijs en kwaliteit oké.
Verzorgd en vlugge levering.

Evelina F. 05-10-2021

Al heel wat keren gekocht bij de Online Drogist, altijd de volgende dag in huis, heel erg tevreden.

Tummers 04-10-2021

Het gebruiksvriendelijke is wat er blijft hangen als je aan het surfen bent waardoor je toch steeds weer terugkomt op je vorige contact. Mijn order was zondags geplaatst en maandagmorgen in goede orde om negenen al bezorgd. Uitzonderlijk snel!

Willy 04-10-2021

De online drogist, heeft heel veel producten te koop. Zeer gie5de klantenservice voor advies. Ze leveren op tijd, ze geven aan wanneer. Ben erg blij met het aanbod en de klantenservice. Retour sturen kan ook, geen probleem

Ineke 02-10-2021

Duidelijke website, breed assortiment en snelle levering. De koppeling met het lidmaatschap van de vakbond FNV is ook een prima vondst.

Roberto 02-10-2021

Altijd zeer ruim aanbod plus informatie over aantallen op voorraad, voldoende informatie, en inderdaad dezelfde dag bezorgd in keurige verpakking.

Ten dam 01-10-2021

Prima prijs , zeer snelle levering en belangrijk
Vooraf betalen en altijd alles geleverd

Servé Aarts 30-09-2021

Eerlijk is eerlijk: ik kwam bij de DeOnlineDrogist uit omdat men het product dat ik zocht, het goedkoopst aanbood. Ik kende het bedrijf niet, maar op de levering was niets aan te merken. Prima verzorgd.

WP 30-09-2021

Al diverse keren bij 'DeOnlineDrogist' een bestelling gedaan, dit gaat héél goed ! De leus is: "Vandaag voor 21.30 u besteld, morgen in huis" !! Dit klopt en wordt netjes met een 'Track&Trace" verstuurd en aan huis afgeleverd ! ! Wij zijn héél tevreden over 'DeOnlineDrogist' !!