DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 734 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Spillebeen 09-09-2023

Bestelling en levering waren weer prima in orde. Jammer dat de Track & Trace niet werkte en maar bleef aangeven dat het pakje door PostNL niet ontvangen was. Ik neem aan dat de fout hiervoor niet bij de Onlinedrogist lag.

Christian van de Groenendaal 09-09-2023

Op de producten niets aan te merken.
Verzending aan huis gekozen, maar pakket ging rechtstreeks naar afhaalpunt. Jammer.

Sylvia 06-09-2023

Spullen zijn prima, doch de verpakking erg groot naar gelang de spullen die erin zitten

Piet Voorthuijsen 05-09-2023

goede service, snel in huis. prijsvriendelijk. goede kwaliteit. groot assortiment..

Ron 05-09-2023

Snel en correct geleverd. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Gewoon top zoals altijd!

Jojanne 04-09-2023

Ik werd zoals altijd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken, de producten werden snel bezorgd en waren super goed verpakt. Ik was wederom zeer tevreden!

FransV 03-09-2023

Voldeed aan mijn goede ervaringen zoals bij eerdere bestellingen, makkelijke bestellen en snel in huis.

Carine 02-09-2023

elke bestelling wordt correct, goed verpakt en zeer snel geleverd ( België) - TOP !

Franciska Bruinsma 02-09-2023

Ik vind het prettig om bij de online drogist te bestellen. Ze hebben een groot assortiment, zijn nauwkeurig en snel en je hoeft er niet voor enorme bedragen te bestellen voor dat ze het gratis bezorgen. Ze verpakken het goed zo dat de bezorger er ook nog mee kan gooien. ( dat gebeurt gewoon. Al een paar keer getuige van geweest).

TOP DROGIST 01-09-2023

een prettig bedrijf doet wat het beloofd en ik vind het prettig dat het gratis verzend boven de 20 euro alles is tegenwoordig zó duur
goed verpakt en snel bezorgd TOP!
mooie aanbiedingen!

A.O.W. 01-09-2023

Nog in afwachting van eindoordeel retourzending ten gevolge van onjuist geleverd product. Geen verder commentaar

Geke 01-09-2023

Supersnelle verzending mocht je iets dringend nodig hebben dan is dit een echte aanrader! Verder vriendelijke klantenservice die altijd een oplossing zoekt waar je het samen eens wordt. Nogmaals super.

yvonnedp 31-08-2023

Zeer voordelige aanbieding en goedkoper elders niet kunnen vinden. Gratis bezorging boven 20 euro. En de volgende dag geleverd. Kom hier zeker weer.

Jacquie70 31-08-2023

Deonlinedrdogist heeft een groot assortiment en de aangeboden producten zijn altijd op voorraad. De levering gaat altijd snel. Tevens informatie over de producten. Goede zoekfunctie. Ook vaak aanbiedingen. Avondlevering mogelijk.

Swaenvecht 29-08-2023

DeonlineDrogist is voor mij een geweldige webshop. bedlegerige mensen kunnen zo zelf boodschappen doen.

Wil 29-08-2023

De kracht van DeOnlineDrogist.

Ben al jaren , naar volle tevredenheid klant van DeOnlineDrogist.
De dag van de bestelling is inderdaad de volgende dag geleverd

Ellen 28-08-2023

Ik vind de site erg duidelijk en makkelijk in gebruik om te bestellen. De producten zijn super snel in huis dat is wel heel erg fijn. En ze hebben heel veel artikelen en goede sortering.

Prima 28-08-2023

Volgens toezegging (op tijd) geleverd, goed verzorgde verpakking, géén negatieve beoordelingen.

ML Huyskamp 28-08-2023

prima kwaliteit .vlugge levering en er is een grote sortering .voor al in de corona teit of bij ziekte ,heel makkelijk te bestellen

Vogelvlucht 27-08-2023

Veel aanbod tegen een goede prijs. Zeer snelle levering en al bij 20 euro kosteloos verzonden. Hulde

jos 27-08-2023

Enorme keuze van kwaliteitsvolle artikelen / prijs-kwaliteit valt goed mee / snelle en correcte levering/
bij telefonische contactname word ik altijd uitstekend en vriendelijk geholpen: van service gesproken!!

Loes 26-08-2023

DeOnlineDrogist vind ik een hele betrouwbare online shop om te winkelen. De assortiment van de supplementen, drogistartikelen, zelfzorgmiddelen en eetwaren is groot . De artikelen zijn goed omschreven, de ingrediënten en gebruikswijze zijn ook vermeld.
De bezorging van de bestelde artikelen gebeurd op de volgende dag na de bestelleng.

Tan 25-08-2023

Heel ruim en goed assortiment. Zowel op gezondheidsgebied als op huidverzorgingsgebied. De levering is altijd snel correct.

Ana Mihl Ros 25-08-2023

Goede service en goede producten snelle levering heb meerdere keren besteld altijd goed gegaan .

Annetter 25-08-2023

Altijd alles de volgende dag al in huis. Super fijne acties waar je ook echt wat aan hebt. Mega groot assortiment. Ik bestel al mijn drogisterij spullen en soms ook supplementen bij de online drogist!