DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mieke 02-09-2021

Gewoon gemakkelijk, bij ons in de buurt hebben wij geen drogist meer, en hier bestellen is heel gemakkelijk, snelle levering.

anoniem 02-09-2021

De bestelling was snel en goed
De prijs was ook niet te duur
Heb het snel ontvangen
Dus alleen maar goede ervaring

Daniel Krijnen 02-09-2021

Snel, betrouwbaar, groot assortiment en super fijne klantenservice! Bestel al jaren bij hen en ben enorm tevreden. Aanrader!

Ger 02-09-2021

groot en breed assortiment ,dus keuze uit allerlei merken ,goed verpakt ,snelle levering +dat de prijzen van de artikelen ook redelijk zijn ,bestel al enige jaren bij de Online Drogist en blijf dat zeker doen .

Top online drogisterij 02-09-2021

Ik bestel hier heel vaak, het is goedkoper, goede levering en de service is top!

Coby Jans 01-09-2021

Ben zeer tevreden over Online Drogist !,,
Vlotte levering !Ruime sortering..

Toos 01-09-2021

Ik ben zeer tevreden met de Online drogist omdat ik klantvriendelijk werd geholpen, prijs kwaliteit is goed en de levering was er de volgende dag en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Greet 28-08-2021

Prettig contact. Ruime sortering. En vooral heel snelle bezorging!
Maar: ik geef altijd binnen één dag zelf een bedankje aan het team!!

Kim 28-08-2021

Correct en op tijd zijn de leveringen, ik krijg een mail herinnering dat mn magnesium bijna op is, erg fijn want het klopte ook

Dik 27-08-2021

het gemak van de herhaling, de snelheid van levering en de goede begeleiding van de bestelling. gemakkelijk geen verzendkosten.

i de Bruijn 27-08-2021

de gebruiksvriendelijkheid vind ik goed, mijn bestelling was er de volgende dag al!

Natascha 27-08-2021

Groot assortiment, voorraad op orde en vaak de laagste prijs als ik het vergelijk met andere webshops. Daarnaast voor een heel schappelijk bestelbedrag al gratis verstuurd en vervolgens vrijwel altijd de volgende werkdag binnen...plaatje is voor mij compleet, ik winkel hier heel graag!

Catharina 27-08-2021

Al 'n tijdje klant, ben heel tevreden keurig verpakt en snelle levering. 💯👍

?? 27-08-2021

Weinig op aanstelling merken meestal. Snelle levering, prijzen ok, goede communicatie over levering. Alleen deze keer bestelling gedaan met glutenvrije crackers, zoals we al eerder gedaan hebben, maar hoewel de houdbaarheidsdatum aangeeft dat ze nog ruim binnen de datum zitten, zijn de crackers niet erg knapperig en taai. Het lijkt wel of ze al een tijd uit de verpakking zijn geweest of zo. Niet echt vers zo lijkt het.
Officiele reactie van De Online Drogist 31-08-2021

Beste ??

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de door u bestelde crackers onder de maat was. Uiteraard horen ze gewoon knapperig en goed vers te zijn. Wat er exact mis mee is, is voor ons zo natuurlijk niet te zeggen, maar wij willen u wel graag een oplossing bieden. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice, zodat zij met u een passende oplossing hiervoor kunnen zoeken. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Weet niet wat dat betekent???? 26-08-2021

De Online Drogist is de enige online-zaak, die doet, wat ie belooft!!!
Levering morgen is levering morgen en niets van smoes: voorlopig niet op voorraad, nadat men betaald heeft!

Bestel hier al jaren.
Op de Online-drogist kun je 100% rekenen.
Heeft mij nog nooit teleurgesteld!
Wel zo doorgaan.

Petra 25-08-2021

Bestel regelmatig bij de onlinedrogist.nl. levering is snel (de volgende dag), netjes verpakt. Ik vind de website duidelijke en overzichtelijk.

Jessica 25-08-2021

Superfijne webshop met lage prijzen ( scheelt soms wel 10 tot 15 euro met andere winkels) en snel geleverd. Veel producten te koop van verschillende soorten merken. Ik ben fan.

George 24-08-2021

Duidelijke uitleg over de medicatie.
Makkelijk te vinden op naam.
Nette snelle levering en goed verpakt.
Klant vriendelijk voor eventuele vragen.

A.M. 24-08-2021

product snel ontvangen. Goed product. Wordt door mijn natuurgeneeskundige behandelaar aangeraden.

Susan T 24-08-2021

Bij de Online drogist is het altijd makkelijk winkelen. Zij hebben een ruime voorraad in veelzijdige artikelen. Zij hebben ook een overzichtelijke website waar je heel makkelijk doorheen scrolled.
En als je iets wil vragen, dan zijn ze iedere dag beschikbaar en geven ze altijd op een zeer vriendelijke manier deskundig advies.
De levering is vlot en zorgvuldig verpakt.
Ik shop er al jaren omdat het voor mij een hele vertrouwde " winkel" is geworden waar ik vanuit thuis heel rustig op mijn gemak kan gaan "winkelen."

Marjan 23-08-2021

Ik bestel bij de online drogist grootverpakkingen Fluimucil. Deze zijn bij reguliere drogisten niet verkrijgbaar en de online drogist biedt deze aan tegen een aantrekkelijke prijs, wat belangrijk,is als je partner deze tabletten dagelijks nodig heeft.

Carla 23-08-2021

Ik bestel hier al jaren. Slechts 1x een foutje in mijn bestelling gehad. Via klantenservice meteen volgende dag het juiste product ontvangen. Op hun site kan ik alles snel vinden. Goede omschrijving van de artikelen. En leuke aanbiedingen. Snelle levering.
Kortom een zeer tevreden klant.

MarvW 23-08-2021

Groot assortiment, vaak aanbiedingen en alles snel en super netjes verpakt in huis.

Ina 23-08-2021

De producten zijn makkelijk te vinden en het bestel proces verloopt zeer gemakkelijk. Er is een goede communicatie per mail over de producten welke besteld zijn en wanneer de leveriNg wordt, is opgehaald en wanneer het verzonden wordt.
De bestelling is goed te volgens middels de track en tracé code.
Leveringen verlopen vlot. Producten heb je zeer snel in huis mits ze aanwezig zijn.

Ronni van der Eem 22-08-2021

Zoals altijd wordt mijn bestelling keurig en snel verzorgd. Daarom kan ik me helemaal op De Online Drogist verlaten en zonder zorgen bestellen. Heel hartelijk dank voor uw efficiëntie.

Nico van Kooten 21-08-2021

Goede hulp en groot assortiment. Zo erg snel hoeft ook weer niet. Enigszins overbodig is het dat ruim voordat de capsules (in mijn geval) op zijn, je al weer een bericht krijgt met de aansporing om vast weer te bestellen zodat je niet zonder kan zitten. Heb je er dan nog b.v. 10 over, dan wordt dat de volgende keer '20'. En zo loopt je oude voorraad op, waardoor ik niet meer ga bestellen op het moment dat jullie het mij aanraden.

Gerard Linssen 21-08-2021

Een snelle levering en betrouwbare online winkel met veel producten. Ik zou deze onlinewinkel (DE OnlineDrogist) aanbevelen.

Frans 21-08-2021

Fijn om daar de medicijnen te bestellen. alles correct en de andere dag al in huis echt super

Fan 20-08-2021

Perfecte webwinkel, snelle levering en goede prijzen ook fijn dat het al vanaf €20,00 gratis verzenden is

Dolph 20-08-2021

Vele site pretenderen de bestelling te leveren binnen één dag. Vaak blijkt dat niet te kloppen, maar de online drogist heeft dat diverse keren wel waargemaakt.
Ook de prijzen zijn concurrerend, zo niet het goedkoopste, dus op alle gebieden een aanrader.

Blondy 20-08-2021

Ik koos voor onlinedrogist.nl omdat ze goede aanbiedingen hebben en de produkten zijn voordelig.

m.kolkman 18-08-2021

goeie ervaring met online drogist.
alles meestal aanwezig en snel geleverd.
tot nu toe zeer tevreden
ga zo door

A.F 18-08-2021

Ik heb deze site gekozen, omdat ze de shampoo verkopen, die in de winkels niet meer te krijgen is.
Helaas was er te weinig verpakkingsmateriaal om de flesjes gedaan, waardoor 1 flesje wat was gaan lekken.
Aangezien er met dozen wordt gesmeten door de bezorgers is goed inpakken een must.
Verder snelle levering.

Herman 17-08-2021

TJa duidelijke website, duidelijke voorwaarden snelle levering- dus Helemaal top !!

Mce wielders 16-08-2021

Ik koop al een paar jaar bij dit bedrijf altijd goed en zeer snel in huis..us het niet op voorraad krijg je bericht als het er wel is.hele goede service

Ronald 16-08-2021

Supersnel ontvangen en gunstige prijzen van de goederen:)
Ik zal daarom wederom andere goederen bestellen bij de onlinedrogist.nl

Ri 15-08-2021

Heb voor dod gekozen vanwege het ruime assortiment, veel aanbiedingen, makkelijk om te bestellen, snelle bezorging, lage verzendkosten, en boven de 20 euro of bij aankoop van geselecteerde producten is de verzending gratis en het is ook mogelijk om achteraf te betalen.
Supershop!

Marjolijn 13-08-2021

De OnlineDrogist.NL is een zeer klant vriendelijke website. Bestellingen komen snel en in goede conditie ( verpakking) aan. Maar waar ik het meest blij mee ben zijn de katoenen handschoenen voor medisch gebruik. Eindelijk een model die blijft zitten. Daar kan de plaatselijke apotheek van leren. Ik ben blij met deze winkel en ik merk dat ik in Corona tijd steeds meer bestel bij DrOnlineDrogist.NL

P.Celissen 12-08-2021

Grote keuze, goede en snelle afhandeling online.
Nette en keurig op tijd leveren.
Wordt netjes op de hoogte gehouden van het hele proces van levering.

Yvonne H 12-08-2021

Artikelen zijn makkelijk te vinden op de website. Goed geprijsd. Maakt vandaag besteld, morgen levering, waar.
Top service. Alles discreet verpakt.

Joy 12-08-2021

Goede producten tegen redelijke prijzen. Vaak kan ik deze producten niet in andere winkels vinden of vaak worden deze producten tegen hogere prijzen verkocht. Verder worden de producten snel geleverd. Samengevat ik ben enorm blij met de deonlinedrogist.

JanKol 11-08-2021

Ik koop regelmatig bij De Online Drogist en dat zou ik niet doen als deze webshop mij niet zou bevallen. Ook hun assortiment sluit goed aan bij mijn wensen, zo leveren zij b.v. paracetamol capletten. Een "caplet" is een samenvoeging van de woorden capsule en tablet. Zo'n caplet neemt veel prettiger in dat een gewone paracetamol pil. En de prijs is gelijk aan die van en gewone paracetamolpil.

Otto 10-08-2021

Altijd volgens afspraak correct en op tijd in huis voor goede prijs en product

Henk 10-08-2021

Goede betrouwbare winkel. Snelle levering. Door overzichtelijke nota tevens een bewijs voor de belastingdienst.

Henny 09-08-2021

Snelle levering van product. Overzichtelijke website. Goedkoop in vergelijking met de winkel.

Hans Koerts Meijer 09-08-2021

Duidelijke site waarop makkelijk te vinden producten. De prijzen zijn zeer redelijk.
De bestelde producten zijn goed verpakt en worden snel geleverd.

Edin 09-08-2021

Deze drogist heeft grote assortiment. Ze hebben altijd scherpe prijzen. Heel vriendelijke personeel met juiste informatie. Vandaag besteld morgen bezorgt. In het kort Heel goede online drogist.

arie 08-08-2021

snelle service goede kwaliteit producten goed op de hoogte gehouden i.v.m de vooruitgang van het versturen

Mia Vermeulen 08-08-2021

Veelzijdig assortiment, goede producten, goede service en snelle levering.

Anneke 08-08-2021

Prima de bestelling geregeld. Dag later al thuis bezorgd en netjes verpakt en alles aanwezig.