DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Chris J. 30-07-2021

Goede online winkel. Ik koop al enkele jaren bij deze winkel. Ik ben er zeer tevreden over.
Altijd op tijd geleverd. Redelijke prijzen.

Marja 30-07-2021

Sinds een aantal jaren koop ik naar grote tevredenheid een groot aantal producten bij De online drogist. Deze drogist is zeer ruim gesorteerd, is aantrekkelijk geprijsd, de verzending verloopt vlot en producten worden netjes en zorgvuldig verpakt. Een aanrader!

Fred 30-07-2021

al een tijdje op zoek naar dit product aangezien het in alle "live winkels" niet meer te koop is. Meteen maar een hele berg besteld. Zoals altijd weer snel geleverd!

R & B - Zeddam 29-07-2021

Goeie overzichtelijke site , zeer ruime keuze , vlotte en nette levering , kortom : helemaal TOP !!

Lucie 29-07-2021

De shop is erg overzichtelijk en wanneer een product niet op voorraad is heb je de mogelijkheid om via een mail op de hoogte te worden gehouden wanneer het product weer op voorraad is. Verder een snelle levering en goede service top .

Sasch 28-07-2021

Nette site, goede prijzen, snelle nette levering ook tijd van levering goed aan te geven, groot assortiment

M. Viegen 28-07-2021

Groot assortiment.
Telefonisch goede behandeling van mijn vraag.
Perfecte betaling en leveringsvoorwaarden

Anja 28-07-2021

Normaal ben ik gewend dat Deonlinedrogist de producten goed en hygiënisch verzend. Maar deze keer was het doosje van de Puur Auris druppels geopend en lag het pipetje los in de doos heel vreemd.
Officiele reactie van De Online Drogist 01-08-2021

Beste Anja

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de Puur Auris druppels open geleverd zijn. Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Als u even contact opneemt met onze klantenservice hierover en het bestelnummer van uw bestelling doorgeeft, dan kunnen wij u een passende oplossing aanbieden. Onze excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Yvonne 27-07-2021

De Online Drogist heeft kwalitatief hoogwaardige producten en hele mooie aanbiedingen. Bovendien wordt alles heel goed verpakt (biologische sappen in flessen) en snel thuisbezorgd via PostNL, waarbij je kunt kiezen dat het in de avonduren geleverd wordt, en dat is iets waar ik persoonlijk geweldig blij mee ben!

Liliane 27-07-2021

Snelle levering en steeds is de bestelling correct! Heel tevreden over deze website !

Anita 27-07-2021

Deze shop heeft een specifiek artikel wat ik lang niet overal kan kopen. Ze leveren snel. Gebruiken geen overtollig verpakkingsmateriaal (milieuvriendelijk) en stoppen geen ongewenste catalogi in de bestelling erbij zoals sommige leveranciers wel doen.

Donna 27-07-2021

Op zoek naar een voedingssupplement bij de Online Drogist uitgekomen. Het product werd snel en correct geleverd. Ook de prijs was in orde. Voor mijn vervolgbestelling weet ik waar ik moet zijn.

Johnny Parera 26-07-2021

Vooraleerst de snelle wijze waarop tegemoet wordt gekomen aan de producten die je hebt besteld door snelle levering van bestelde producten vind ik een pre. Het stemt in zijn geheel genomen overeen met de gebruiksvriendelijkheid van haar website.

Hester 26-07-2021

Fijne webwinkel: Ik vind dat je makkelijk producten op de website kan vinden en er is veel keus. Als je iets wil bestellen wat je al eerder hebt gekocht kan je in je bestelgeschiedenis kijken en dan kan je deze producten met 1 druk op de knop weer bestellen. De bestelde producten worden thuisgebracht in een neutrale doos, dat vind ik heel fijn. De levertijd is niet lang, meestal heb je de producten de volgende dag in huis.

Jack 26-07-2021

Makkelijk bestellen, en goed en snel alles geleverd met een leuke attentie, Top.

Miranda 26-07-2021

Uitstekende service. Veel info te vinden op site bv over ingrediënten voedingssupplementen

Maat 23-07-2021

Snelle en correcte levering. Tevens aantrekkelijke prijs en goede kwaliteit.

Maria 23-07-2021

Wordt altijd netjes geleverd, betrouwbaar ! Assortiment is heel uitgebreid. Men kan ook kennismaken met merken waar men nog nooit van gehoord heeft en tot de ontdekking komen dat die erg goed en aangenaam zijn. Het zit ook goed verpakt.
Het enige nadeel is de hoeveelheid verpakkingsmateriaal, dat daarvoor gebruikt moet worden. Dit zou wellicht anders en/of minder kunnen.

Moniek 22-07-2021

De Online drogist geeft duidelijke informatie, biedt een snelle service en heeft betaalbare producten. Ik ben een trouwe klant en koop er graag.

Henk 22-07-2021

prima zaak en website en snelle levering correct en keurig ik zou het iedereen aan bevelen.

Anja 21-07-2021

Correcte communicatie en een goed en volledig ingepakt pakket ontvangen. Ik bestel via deze site al jaren producten en dit verloopt zonder problemen.

Maria 21-07-2021

Goed geprijst artikel gekocht (Venal Forte van Bional)! Ik had de aanbieding hiervan gemist, maar dit product bleek daarna alsnog heel goed geprijst. En snel geleverd (Coronatijd)!

Mariet S. 21-07-2021

Doet wat hij belooft . De bestelling wordt prima uitgevoerd. Snelle bezorging.

johanna 21-07-2021

vriendelijke en goede informatie,snelle levering,goede comunicatie
en dat gelevert wat besteld is veel merkartikkelen goed assortiment

Ria 19-07-2021

Snelle levering en goede producten
Informatie en alles was toppie
Producten zijn altijd op voorraad en bevallen mij goed

Trudy Bierman 19-07-2021

DeOnlineDrogist raad ik zeker aan. Bestellingen worden snel en heel goed geleverd, producten zijn ook prima en veel kortingen.
Service ben ik ook heel tevreden, zeer klantvriendelijk.

Peter 19-07-2021

Alles verkrijgbaar, duidelijke site, vandaag besteld, de volgende dag bezorgd
Bestelling is heel goed verpakt en wordt steeds onbeschadigd bezorgd

jolanda 18-07-2021

vlotte service, goede prijs. Al meerdere keren besteld. Altijd zeer tevreden.

Aartje 18-07-2021

Veel artikelen ze hebben echt alles voor een goede prijs en wordt vlot bezorgd gewoon weg super een echte aanrader.

Mieke 17-07-2021

Zeer vlotte en keurige levering.
Als je belt met een vraag, altijd een vriendelijke behandeling.
Helemaal oké !

Martje 15-07-2021

Erg makkelijk en overzichtelijk om een bestelling te plaatsen. Snelle bezorging.!

super online-winkel 15-07-2021

Deze shop heeft uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Groot assortiment en snelle levering. top shop!

H.Feiken 15-07-2021

Duidelijk en overzichtelijke website, goed verpakt, heel veel keus en een snelle levering.

F.H. 15-07-2021

Veel keuze en lage prijzen. Snelle en goede levering, telkens weer tevreden hierover.

Jolande09 13-07-2021

Fijne online drogist.
Duidelijke produkt informatie
Zéér ruime sortering van produkten.
Niet duur.
Zeer snelle verzending

MW 13-07-2021

Ik bestel regelmatig bij deonlinedrogist. Er is een groot assortiment met goedkope prijzen en alles wordt altijd snel bezorgd.

don 13-07-2021

Geweldige site en een enorm goed assortiment.Heel snelle levering.
En ook heel fijn is de goede updates bij de voortgang van de bestelling.
Bovendien heel goede prijzen die beduidend lager liggen dan in de reguliere handel

JGM 13-07-2021

Dit is een hele fijne webwinkel met een enorm assortiment artikelen tegen redelijke prijzen. Ook vaak artikelen die ergens anders niet meer te krijgen zijn... de online drogist heeft ze wel.Ik kom hier al jaren en ben nog nooit teleurgesteld. Snelle verzending en goede verpakking. Je kunt zelfs kiezen voor avondbezorging! Geweldig!

Esther 12-07-2021

De shop heeft een enorm breed assortiment tegen scherpe prijzen. Levering is snel en spullen worden goed verpakt. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden. Je wordt per nahol uitgebreid geïnformeerd over de verzending.

B.Jansen 12-07-2021

Meerdere keren iets besteld. Altijd het juiste product ontvangen en keurig verpakt. Snelle levering, een mooie duidelijke, overzichtelijke site, die bovendien eenvoudig in gebruik is. Sommige sites/bedrijven/instellingen vergeten weleens dat ook ouderen of mensen met minder ervaring in het online bestellen ook gebruik maken van hun site/diensten. Als er te vaak wordt gevraagd van ga door naar dit, dat of plaats dit of dat m.a.w. te veel handelingen, dan haken deze af. Deze site is aanklikken van het product, aantal invoeren en vervolgens staat dit duidelijk en overzichtelijk in de bestelling. Bestelling plaatsen en klaar. Bestelling kan eenvoudig gevolgd worden, dit is overigens bij andere sites/bedrijven/instellingen ook wel goed. Dus de duidelijkheid, eenvoud en overzicht van de site en goede levering scoort hier hoog. Verdere service kan ik niet beoordelen aangezien er nooit een foute/beschadigde levering bij mij is afgeleverd en ik dus ook niet weet hoe de "nazorg" is.

Willy Hoste 12-07-2021

spoedige bediening levering was beter dan de vorige keer , aan te raden voor herhaling vatbaar

Guus S 12-07-2021

veelzijdige keuze van artikelen, snelheid van afwikkeling bestelling, ze werken e.e.a. af met de snelheid van het geluid

Muzieknootje 1964 12-07-2021

Bestelproces van bestellen tot afleveren gaat snel en adequaat. Netjes verpakt en aflever bon in doos toegevoegd.

Marty 11-07-2021

Tot nu toe altijd de goedkoopste keus, snelle levering en hele goede aanbiedingen.

Daan 10-07-2021

Goede merken en altijd voor een goedkopere prijs dan andere webshops. Levering zoals aangegeven de volgende dad in huis, top!

Francis 09-07-2021

Via kennissen kwam ik bij deze shop terecht. Ik ben niet echt van online bestellen maar bij de online drogist doe ik het graag. De shop is betrouwbaar. Kwaliteit van de producten zijn goed. Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk ,via de site.. de producten zijn makkelijk te vinden door het zoek programma. Leveringen lopen ook vlot en goed. Wat ook prettig is dat het bezorgd kan worden bij een afhaalpunt dicht bij huis.

Ariën 09-07-2021

Zeer snelle levering. Super uitgebreid assortiment en gratis levering vanaf 20 Euro. Zeer overzichtelijke website.

Sonja 09-07-2021

Ik bestel altijd bij de online drogist. nl hebben goede prijzen en bijna alles op voorraad zijn vlug met leveren en een makkelijke site graag tot de volgende keer.

Humphrey 08-07-2021

Uitgebreid assortiment met een goede Prijs/ kwaliteit en snelle levering met goede communicatie en track en tracé.

W A. Vd Haagen. 06-07-2021

Shop met vele merken en keuzes in vitaminen, parfums ,make up etc te veel om op te noemen.
Prijzen zeer voordelig vergeleken mat andere soort gelijke webshops.
Snelle levering en goed verpakt