DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jopie 21-07-2023

Snelle afhandeling en als je bijna door je artikel heen bent krijg je een herinnering om opnieuw te bestellen

Prima webshop, altijd een snelle levering en ook makkelijk de mail waarin wordt aangegeven dat je artikel op gaat en weer moet nedtellen. Prijzen zijn pok prima.

Connie 21-07-2023

Als je vóór een bepaalde tijd bestelt, wordt het de volgende dag geleverd. Dat heb ik gedaan. Maar het werd NIET de volgende dag geleverd!

JS Wisse van Heemst 20-07-2023

we zochten naar een product wat niet bij ons bekent was,door de chat gevonden en de andere dag in huis

Lonneke 19-07-2023

De prijzen van de artikelen zijn
voordelig en ze worden snel geleverd!
Ik ben blij met de visolie van Lucovitaal en blijf deze bij de Online Drogist bestellen.

Lia 19-07-2023

Producten snel te vinden op de website, tegen goede prijzen.
Zoals altijd het bestelde binnen een dag ontvangen.

Carolina 19-07-2023

De Online Drogist is our favourite webshop for medicines, vitamins and a variety of products. They are reliable, explain the ingredients of the product, benefits and dosage. Good pictures.
Discrete Packaging and shipping are excellent. We can also choose a delivery point.
We recommend this website!

Beertje 18-07-2023

Zeer vlotte service. De bestelling kwam correct en in goede conditie aan. Ruime keuze in het assortiment voor goede prijzen.

Helene 17-07-2023

Grote selectie van Faith in Nature producten en ook de meest voordelige prijs hiervoor.. De levering was snel. En de communicatie prima. Terugkerende klant!!

marja 17-07-2023

al verscheidene keren besteld, geen problemen met levering gehad, producten gemakkelijk te vinden

Henny 17-07-2023

We hebben voor deze webshop gekozen omdat het gewoon goed is altijd klopt en met eventueel een probleem altijd wordt opgelost.

? 16-07-2023

Ben al jaren een tevreden klant bij de Online Drogist vanwege het ruime betaalbare assortiment en de prettige service!

Gerard 15-07-2023

vlotte verwerking van het bestelde - je wordt op de hoogte gehouden van de te leveren produkten

G. van Balen 15-07-2023

Prijs prestatie, snelle levering.
Aanbod van de online drogist en toegankelijke website.

Irma 15-07-2023

Prima shop met veel product keuze. Snelle en nette levering, keurig verpakt .
Bij vragen krijg je direct antwoord.

MP 14-07-2023

Ze doen wat ze zeggen. Zeer snelle en correcte levering. Ruime keuze en mocht er iets mis gaan dan herstellen ze dit meteen.

Manny 13-07-2023

Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling klaar was en verzonden werd. Dit was ook best snel. Binnen een paar dagen, en alles netjes in de doosjes👌

Jenny van Hoorn 13-07-2023

Een dag na de bestelling geplastst te hebben werd de bestelling geleverd. Ook heel netjes verpakt.

Toos 13-07-2023

ruim aanbod, goede aanbiedingen en snelle levering, perfect passend bij hoe ik het graag wil

Anneke 13-07-2023

Vandaag bestellen is bijna altijd morgen geleverd. Machtig verpakt. De prijs is erg scherp geprijsd, ook erg belangrijk.

Anja 12-07-2023

Ik ben al jaren klant van de online drogist en ben zeer tevreden. Vlotte levering en goede klantenservice

toppy 11-07-2023

ik vind dit een prettige webshop vooral doordat ze snelle levering hebben.
de producten zijn ook makkelijk te vinden in de shop.

Ina Brouwer 11-07-2023

Een webshop met een breed assortiment en kwaliteitsproducten . Altijd een snelle levering en prima in orde.

C de Vos 10-07-2023

De online drogist is wat levering en verpakking betreft netjes en correct. Ook vind ik de voorwaarde van een gratis levering bij 20 euro en meer een klantvriendelijke regeling , die je bij weinig zaken aantreft. Ook de snelle levering zodat je niet lang hoef te wachten vind ik goed geregeld. Voor de rest heb ik niets aan te merken , dus ga zo door.

Pieter7685 09-07-2023

Ze hebben vrijwel alles en wordt snel geleverd! Top👌

Ik bestel hier daarom ook best vaak wat.

Jaap van Kampen 08-07-2023

Veel artikelen verkrijgbaar van goede kwaliteit en altijd de volgende dag al in huis.