DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F.H. 15-07-2021

Veel keuze en lage prijzen. Snelle en goede levering, telkens weer tevreden hierover.

Jolande09 13-07-2021

Fijne online drogist.
Duidelijke produkt informatie
Zéér ruime sortering van produkten.
Niet duur.
Zeer snelle verzending

MW 13-07-2021

Ik bestel regelmatig bij deonlinedrogist. Er is een groot assortiment met goedkope prijzen en alles wordt altijd snel bezorgd.

don 13-07-2021

Geweldige site en een enorm goed assortiment.Heel snelle levering.
En ook heel fijn is de goede updates bij de voortgang van de bestelling.
Bovendien heel goede prijzen die beduidend lager liggen dan in de reguliere handel

JGM 13-07-2021

Dit is een hele fijne webwinkel met een enorm assortiment artikelen tegen redelijke prijzen. Ook vaak artikelen die ergens anders niet meer te krijgen zijn... de online drogist heeft ze wel.Ik kom hier al jaren en ben nog nooit teleurgesteld. Snelle verzending en goede verpakking. Je kunt zelfs kiezen voor avondbezorging! Geweldig!

Esther 12-07-2021

De shop heeft een enorm breed assortiment tegen scherpe prijzen. Levering is snel en spullen worden goed verpakt. Er zijn verschillende betaalmogelijkheden. Je wordt per nahol uitgebreid geïnformeerd over de verzending.

B.Jansen 12-07-2021

Meerdere keren iets besteld. Altijd het juiste product ontvangen en keurig verpakt. Snelle levering, een mooie duidelijke, overzichtelijke site, die bovendien eenvoudig in gebruik is. Sommige sites/bedrijven/instellingen vergeten weleens dat ook ouderen of mensen met minder ervaring in het online bestellen ook gebruik maken van hun site/diensten. Als er te vaak wordt gevraagd van ga door naar dit, dat of plaats dit of dat m.a.w. te veel handelingen, dan haken deze af. Deze site is aanklikken van het product, aantal invoeren en vervolgens staat dit duidelijk en overzichtelijk in de bestelling. Bestelling plaatsen en klaar. Bestelling kan eenvoudig gevolgd worden, dit is overigens bij andere sites/bedrijven/instellingen ook wel goed. Dus de duidelijkheid, eenvoud en overzicht van de site en goede levering scoort hier hoog. Verdere service kan ik niet beoordelen aangezien er nooit een foute/beschadigde levering bij mij is afgeleverd en ik dus ook niet weet hoe de "nazorg" is.

Willy Hoste 12-07-2021

spoedige bediening levering was beter dan de vorige keer , aan te raden voor herhaling vatbaar

Guus S 12-07-2021

veelzijdige keuze van artikelen, snelheid van afwikkeling bestelling, ze werken e.e.a. af met de snelheid van het geluid

Muzieknootje 1964 12-07-2021

Bestelproces van bestellen tot afleveren gaat snel en adequaat. Netjes verpakt en aflever bon in doos toegevoegd.

Marty 11-07-2021

Tot nu toe altijd de goedkoopste keus, snelle levering en hele goede aanbiedingen.

Daan 10-07-2021

Goede merken en altijd voor een goedkopere prijs dan andere webshops. Levering zoals aangegeven de volgende dad in huis, top!

Francis 09-07-2021

Via kennissen kwam ik bij deze shop terecht. Ik ben niet echt van online bestellen maar bij de online drogist doe ik het graag. De shop is betrouwbaar. Kwaliteit van de producten zijn goed. Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk ,via de site.. de producten zijn makkelijk te vinden door het zoek programma. Leveringen lopen ook vlot en goed. Wat ook prettig is dat het bezorgd kan worden bij een afhaalpunt dicht bij huis.

Ariën 09-07-2021

Zeer snelle levering. Super uitgebreid assortiment en gratis levering vanaf 20 Euro. Zeer overzichtelijke website.

Sonja 09-07-2021

Ik bestel altijd bij de online drogist. nl hebben goede prijzen en bijna alles op voorraad zijn vlug met leveren en een makkelijke site graag tot de volgende keer.

Humphrey 08-07-2021

Uitgebreid assortiment met een goede Prijs/ kwaliteit en snelle levering met goede communicatie en track en tracé.

W A. Vd Haagen. 06-07-2021

Shop met vele merken en keuzes in vitaminen, parfums ,make up etc te veel om op te noemen.
Prijzen zeer voordelig vergeleken mat andere soort gelijke webshops.
Snelle levering en goed verpakt

G.E. 06-07-2021

Overzichtelijke online shop, snelle adequate levering, prima klantenservice

Ank 06-07-2021

Ik bestel regelmatig de koolhydraatarme broodproducten en pasta's. Altijd snel en correct geleverd met constante zorg . Een eventuele nalevering als een product niet voorradig is uitstekend geleverd. Zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatie.

Ed Neudorfer 05-07-2021

Ik bestel al enige jaren bij De Online Drogist en ben een tevreden klant. Bestellingen zijn altijd tijdig en compleet en bovendien zijn de prijzen concurrerend. Een uitstekende Website en webshop.

Martin 05-07-2021

Goeie en snelle levering. En ook zeer voordelig. Ik ben ook zeer tevreden met de webshop.

Adrie van Kempen 05-07-2021

Heb hier al een aantal malen besteld en ben er nu aan gewend: bestellen gaat zo snel als ik (71 jaar) op de site kom staat alles zo snel in het systeem en dan de levering elke keer supersnel, ben er altijd blij van

Sietske Van den hazel 05-07-2021

Snelle levering, kwalitatief goed , prijs-kwaliteitverhouding top. Snelle levering gewoon Erg fijn! Ik ga vaker bestellen

Gerdi 05-07-2021

Zeer prettige webshop. Goede producten.Snelle levering. Bij vragen wordt je goed geholpen

Hana 05-07-2021

Ik ben verrast door de snelle levering! Van de online drogist, netjes ingepakt en gratis verzonden, super blij🤩 Bedank de online drogist💐💐💐

Online drogist 04-07-2021

Makkelijke manier van bestellen en de levering wordt ook snel geregeld.. Bestelde producten werken heel constructief.

JYV 04-07-2021

Zaterdag namiddag besteld, zondag middag bevestigd ingepakt en maandag ochtend in de Ardennen fijlloos geleverd ...
Top

Annelies 04-07-2021

Prima artikelen, voordelige prijzen,en snelle bezorging. Een dikke 10 voor deze winkel.SUPER

Thepass 04-07-2021

Duidelijke site, snelle levering, goed product en een uitstekend passende verpakking, goed voor het milieu .

José 03-07-2021

Geweldige online shop. Alles gaat vrij snel en duidelijk. Levering correct. Ben al verschillende jaren klant en zeer tevreden.

H. Oosting 03-07-2021

Duidelijke en prettige website, goede prijsstelling van de producten, veel zorg aan verzonden verpakkingen en inhoud, snelle levering van de producten, duidelijke communicatie wanneer een product niet direct geleverd kan worden. Al met al een bedrijf dat wat mij betreft een topper is in de wirwar van andere aanbieders en ik graag onder de aandacht breng van andere consumenten.

Maartje 03-07-2021

Ik bestel hier al jaren en altijd erg tevreden over het aanbod, de prijs en de snelle levering.

Henny Peulen 03-07-2021

Correcte levering. Vandaag besteld, morgen bezorgd. Super goede producten. Prijs/ kwaliteit oké 👍

Marién 02-07-2021

Een goed klantgericht verkoopteam , en een snelle levering en interessante prijzen !

Marleen 02-07-2021

Altijd snelle levering! Zeer tevreden over de online drogist! Zal zeker nog blijven bestellen!

Math. 01-07-2021

Overzichtelijke shop,goede prijzen en groot assortiment.Snelle en correcte levering.

Janny 01-07-2021

Zeer tevreden snelle levering en veel artikelen stuk goedkoper als bij een ander TOP !

Mariette 01-07-2021

Veel mooie en goede producten, snelle en keurige levering, goede service indien nodig, alleen net niet alles wat ik nodig heb, maar zeer tevreden over het geheel!

W. Beumer 01-07-2021

Transparant -inzake aanwezige voorraad-, het verpakken van alles is correct, snelle levering.

Nel van der Linde 30-06-2021

Ruime sortering
Goeden producten
Vanaf €20 geen bestelkosten.
Snelle levering
Duidelijke omschrijving van het product

Germaine 30-06-2021

Producten voldoen aan de eisen, verhouding kwaliteit/prijs, prima in orde, evenals levering

Corry 30-06-2021

Gebruiksvriendelijke site, uitgebreid en aantrekkelijk geprijsd assortiment, altijd snelle en accurate levering.

Roshnie 30-06-2021

Product was niet voorradig, e-mail gestuurd om odh te blijven.
Zodra product voorradig was, meteen besteld en de volgende al in huis.
Bij overige online drogisterijen veel duurder.
Daar hou ik van!!!
GEWELDIG 🤩

Liesbeth 29-06-2021

- Prima assortiment.
- Snelle levering.
- Goed verzorgd.
Echt een aanrader als je producten snel en verzorgd thuis wil krijgen.

Bas 29-06-2021

Heel goed dat ik mijn artikelen kan bestellen bij DeOnlineDrogist. Ik ben niet meer zo mobiel en dan is het fijn om toch aan mijn artikelen te kunnen komen, zonder dat ik naar een winkel moet lopen.

? 29-06-2021

Snel en goedkoop en zal altijd gebruik maken van jullie diensten
Ben zeer te vrede

Madeleine 28-06-2021

Heldere website, grote keuze van artikelen, ruim op voorraad en snelle afhandeling van bestelling.

Ank de Visser 28-06-2021

Bestelling van artikelen is helder en duidelijk, betaling verloopt soepel en de levering is bijzonder vlot.
Echter ik bestel via inlog Mijn IZZ en zou met speciale actiecode 10% korting krijgen bij de betaling. Er verschijnt nergens een mogelijkheid om deze actiecode te vermelden, zodat ik wel deze korting al twee keer ben misgelopen.
Officiele reactie van De Online Drogist 28-06-2021

Beste Ank de Visser

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de mogelijkheid tot het verzilveren van uw code over het hoofd heeft gezien. Deze vindt u bij ons bij het afrekenen. Onderin de lijst met betaalmethoden staat in het blauw: Coupon of kortingscode toevoegen. Als u daarop klikt, krijgt u een invulveld waarin u uw code kunt toevoegen. Mocht u hier niet uitkomen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer u de ordernummers van de laatste twee bestellingen en de kortingscode die u heeft nog even doorgeeft aan ons, dan kunnen wij uiteraard voor deze keer de korting wel alsnog voor u verrekenen over de eerdere bestellingen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

DeOnlinDrogist.nl 27-06-2021

Top drogist………herinnert mij dat mijn supplementen bijna op zijn.
Makkelijk te bestellen en geen extra verzendkosten boven de €20.

Joke van Graas 25-06-2021

Het is een prima winkel, correct, vriendelijk, duidelijk en snel in het leveren. Als klant ben ik zeer tevreden over De Online Drogist!