DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

N.M 29-05-2021

Ik heb vaker bij DeOnlineDrogist besteld,de produkten zijn altijd netjes verpakt. Bestellingen worden meestal de volgende dag ook bezorgd!

G.Smit 28-05-2021

Bijna alles in huis en wat een gemak en een prima levering volgens afspraak

Astrid 27-05-2021

Altijd snel en keurig bezorgd , en de prijs altijd laag. Zeker om aan te bevelen

Maria 27-05-2021

Ik bestel altijd mijn zalf of haarverf.
Ik had vorige bestelling een probleem met mijn korting en het was goed opgelost

Pieternel 27-05-2021

Altijd snel, altijd degelijk en fijne producten. Kortom: top. Mijn vaste adres voor drogisterijartikelen.

Coco 27-05-2021

Fijne webwinkel. Levert super snel. Dit is mijn winkel voor de voedingssupplementen en pijnstillers...

leontine 27-05-2021

alles zeer correct en heel vlug geleverd ben heel tevreden, zal in de toekomst nog zeker een bestelling plaatsen

Souhail 27-05-2021

Bestel hier al lange tijd. Ben zeer tevreden over de producten en de levering.

Peter 26-05-2021

Supplementen zijn goedkoop.
Bij anderen veel duurder.
Geen verzendkosten boven € 20
Makkelijk te bestellen.
Zeer snelle levering.

Dirk 26-05-2021

Zeer ruime keus. Zeep van Kappus dat nergens meer te verkrijgen is, is wel bij de Online drogist te koop. Vandaag besteld en morgen geleverd.

drogist online 26-05-2021

overzichtelijke site met ruime keuze en betaalbare prijzen. Snelle levering.

super online-winkel 26-05-2021

Enorm assortiment, veel dieetproducten met daarin weer heel veel keuzes, kwalitatief goede producten, uitstekende prijs en snelle bezorging. Dus, mijn favoriete winkel voor online drogisterij-producten.

jae kuik 26-05-2021

de uitvoering van het product was schandalig post nl het het voor mijn deur neer gegooid

WH 26-05-2021

Fijne site duidelijk weergave en uitleg producten
Snelle en nette levering producten

Zefanja 26-05-2021

Snelle levering ...en altijd een leuke prijs..en als het even niet uitkomt kan je achteraf betalen

Pieter 25-05-2021

Prima online winkel en bestelling wordt keurig verpakt (klein) afgeleverd met een vooraf verzonden e-mailtje.

Peter 25-05-2021

Meerdere malen reeds artikelen via de Online Drogist besteld.
Afhandeling zeer correct en snel, geen fouten en mits tijdig besteld al de volgende dag in huis.
Dat is een zekerheid om rekening mee te houden met je planning van wel of niet thuis zijn.

Sylvia070 25-05-2021

Alles overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen. Super snelle levering. Alles tip top in orde.

I. Bis 25-05-2021

Het product dat ik zocht was makkelijk te vinden en had ook een goede prijs. De levering was correct en snel.
Er waren meer producten die ik regelmatig gebruik terug te vinden op de site. Een fijne gedachte van te voren te weten of een product leverbaar is, zodat je hiermee goed kunt plannen.

Mieke 24-05-2021

Ik bestel regelmatig bij De Online Drogist. Altijd snelle levering. Artikelen zijn meestal op voorraad.

Ank 24-05-2021

Bestelling en levering altijd correct afgehandeld. Uitstekende 'schriftelijke' communicatie als b.v. iets niet geleverd kan worden. Nazending volgt automatisch.
Super winkel!

Charlotte 24-05-2021

Goede prijs, betrouwbaar, super snelle levering en product zoals omschreven. Ik ga in de toekomst zeker opnieuw via deze website bestellen.

diny de groene 20-05-2021

prima!op tijd geleverd en goed ingepakt.ben dus heel tevreden en zal de winkel zeker aanbevelen!hoop dat dit
genoeg is.

Jokeledoky 20-05-2021

Zoals altijd een snelle levering. Duidelijke site.....goedkoper dan in de winkel

diny de groene 20-05-2021

genoeg is.

Wim 19-05-2021

Goede overzichtelijke shop. Producten zijn makkelijk te vinden. Snelle levering.

Joop 19-05-2021

Correcte afhandeling van de bestelling,
Goed op de hoogte gehouden van de levering

Js 19-05-2021

Veelzijdig assortiment en zeer snelle bezorging. Heel behulpzaam bij problemen.

M Doorschodt 19-05-2021

Erg slecht, op 19/4 besteld en op 19/5 nog steeds niets binnen. Meerdere keren contact gehad en aangegeven te willen stoppen en geld terug maar nee. Nu krijg ik mijn geld pas terug als het pakket terug is bij het bedrijf, dat zal wel weer duren. Ik ben niet verantwoordelijk voor het "niet leveren" van de spullen, maar kan wel wachten op mijn geld, wie weet hoelang... NOOIT MEER

Ria 19-05-2021

Snelle levering en goede communicatie.
Uitgebreid assortiment.
Wordt netjes op de hoogte gehouden van je pakket.

Ton 19-05-2021

Geweldige webshop, alles is aanwezig. Een shop die je 200% kan vertrouwen, dus kopen zonder angst. Ook fijn is dat ze heel snel leveren en de art. niet te duur zijn. Duidelijk is dus dat ik bij De Online Drogist blijf.

Willy 18-05-2021

De termijn wanneer de bezorging plaats vind, klopt altijd. Dat is fijn, ze hebben een groot assortiment

Stevens 18-05-2021

Gratis verzending bij een bestelling vanaf 20 euro. Gunstige prijzen en snelle levering.

Ellen 18-05-2021

Fijne winkel met een snelle verzending.
Goede prijzen en veel keus in artikelen.

Marianne Luiten 17-05-2021

Prima veilige site, keurige snelle levering en precies de producten die ik graag wilde hebben en ook nog met 20% korting!

CeesWal 16-05-2021

Altijd snelle en correcte afhandeling van mijn bestellingen nooit problemen gehad

Oosterwijk 16-05-2021

Prima shop . Je bestelling vandaag besteld morgen in huis. Het is een aanrader. De prijzen liggen goed en hebben veel aanbiedingen.

Elisabeth 13-05-2021

Dit is een betrouwbare shop, die snel levert en een goede prijs kwaliteit verhouding heeft.

Marianne Thijssen 13-05-2021

Heb al meerdere keren via DeOnlineDrogist vitamines besteld en dat bevalt me goed

kees van eijk 13-05-2021

heel goede service altijd op tijd bezorgd uitgebreid assortiment is er iets niet in orde geen probleem is zo opgelost

TevredenKlant 13-05-2021

Onlangs vitamines besteld bij deze webshop. De website is erg klantvriendelijk en overzichtelijk. Het bestelproces verliep vlot. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. De verzending was snel en de producten waren netjes ingepakt. Ik ga zeker nog vaker een bestelling plaatsen.

Jeanet 12-05-2021

Snelle levering van de juiste producten. Veel keuze. Paracetamol in capsulevorm bijna nergens anders re verkrijgen, top

Diny Croesen 12-05-2021

Ik ben heel tevreden over deze side. Bestel altijd van Vichy voor mijn gezicht. De serum en de dagcreme. De levering is altijd op korte termijn.

Sonja 12-05-2021

Zoals gewoonlijk, snel en goed verzorgd geleverd. Gemakkelijke site waardoor je eenvoudig de benodigde artikelen vind.

A. 11-05-2021

Zoals altijd keurig geregeld, de ene dag bestelt, de andere dag geleverd.
Heb tot nog toe alleen positieve ervaringen gehad.

Gea 11-05-2021

Vlotte levering goede service en voorlichting .ook achteraf nog nog berichten die nuttig zijn

Huub 04-05-2021

deze webshop is goedkoop en producten zijn snel geleverd en goed verpakt zeker aan te raden.

Niek 04-05-2021

Snelle levering, uitgebreide betalingsmogelijkheden en een concurrerende prijs.

Be 03-05-2021

Snelle levering, keurig verpakt, geen verzendkosten en het juiste product geleverd.

Steven 29-04-2021

Steeds uitstekende service van Donlinedrogist.nl, uitgebreid aanbod, interessante promo's.