DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 734 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Zeeuwsmeisje 20-06-2023

Duidelijke website, veel keus, snelle verzending en netjes verpakt. Helemaal goed daarom.

Eric 20-06-2023

Snelle levering. Misschien korting als je vaker bestelling plaatst. Prima shop.

Sannie 19-06-2023

Scherpe prijs. Nette levering en op de afgesproken datum geleverd. Gewoon top!

Stuurman 19-06-2023

Producten besteld , worden maandag geleverd…oké…..DUS NIET!
Producten afhalen, 3.5 km verderop bij afhaalkantoor POSTNL….
dit is zowel voor producten alsook levering voor de klant ( ouder persoon), zeer slechte service.!
Als dit de toekomst is….dan heb ik nog mijn twijfels..voor later

Vera 19-06-2023

Zeer snelle levering en scherpe prijzen. Gebruik al jaren Vichy Purete cleansing 3 in 1 en vind het prettig dat De Online Drogist de 300ml verpakking heeft..

Kimberley Pex 19-06-2023

Echt een méér dan Drogist ! Uitgebreid aanbod en heel veel merken Correct, vriendelijk, goede levering , en PRIMA prijzen ! Al jaren klant.

Youri 19-06-2023

Hallo! Mijn winkelervaring op deze site is al geweldig. Altijd zeer snelle levering, goede klantenondersteuning, kwaliteitsproduct. Bedankt!

Nadya 19-06-2023

Steeds correct, op tijd geleverd en lukt het eens niet dan komt het uiterlijk 1 dag later en krijg je een mail met een goedmakertje van 10% korting op je volgende bestelling.

Lineke 19-06-2023

Duidelijk en correcte en snelle afhandeling. De artikelen zijn niet duur. Veel goede en verschillende producten!!

Dutchal 19-06-2023

Prima produkten en snelle levertijden. Zeer goede communicatie met het bedrijf.

Holly 19-06-2023

Fijne site, heel veel keuze, vaak voordeliger dan in de winkel, snelle levering en gratis verzending v.a. 20 euro.

HvA 19-06-2023

De prijzen op DeOnlineDrogist zijn reëel en de levering is zeer snel. Een absolute aanrader!

Cor 19-06-2023

Ik kan er datgene bestellen wat ik nodig heb in de gewenste kwaliteit en voor een concurrerende prijs. Bovendien heb ik het bestelde de volgende dag binnen. Tot op heden heb ik louter positieve ervaringen met deze winkel. Ik zal er daarom zeker vaker een bezoekje afleggen.

Patrick 17-06-2023

Ik ben reeds lange tijd klant bij DOD en nog steeds heel tevreden over de snelle levering, ruim aanbod met veel keuze per artikelgroep en veel Nederlandse merken. Goede prijzen en vlotte bestel- en betaalmethoden. Minpuntje is dat bepaalde items alleen met een eenheidsverpakking worden aangeboden, wel nog steeds tegen scherpe prijzen!

Karina 17-06-2023

prima webwinkel met ruim aanbod en aantrekkelijk geprijsd, snel en netjes verzonden. Meermaals iets besteld en altijd tevreden.

Zeeuwsmeisje 17-06-2023

Maria 17-06-2023

Snelle en verzorgde levering. Alle producten werden veilig verpakt.
Correcte en snelle communicatie

Onlinedrogist 16-06-2023

Netjes op aangegeven tijd, artikelen goed geleverd. Keurig beter als post.nl die al dagen op zich laat wachten.
Medicijn van weleda , visidoron Malta , oogdruppels tegen hooikoorts ,

Avi Bernstein 16-06-2023

Verpakking is steeds problematisch, geen vulmiddel en de zachte etenswaren lagen onderaan in de doos onder de gevulde drinkflesjes, dus waren niet meer te gebruiken.

Wytske 16-06-2023

Bestellen en bezorgen wordt stap voor stap doorgegeven!
Uitstekend verzorgd !

Ingrid vdL 16-06-2023

Prettig om dingen te bestellen, ook als je iets nodig hebt wat niet overal verkrijgbaar is.
Ook alles keurig onderverdeeld in mapjes, zodat je het goed kunt vinden.
Goede service snelle levering.
Inmiddels aantal keren bestelt en altijd keurig geleverd.
Een aanrader👍

Zeer tevreden

Monica 15-06-2023

Groot assortiment, goed kwaliteiten, prijs verhouding, snelle levering, fijne online winkel met n goede service, erg klantvriendelijk.

Ralf 15-06-2023

zeer goede productinformatie en mocht je nog extra informatie nodig hebben ( zoals ik ) via de mail een vraag gesteld en binnen een dag had ik al wat ik wou weten. Perfect. Prijs en de leveringsduur heel goed. Ik ga hier wel vaker bestellen.

Tineke Berends 15-06-2023

Altijd goed verpakt erg netjes, snelle levering geen problemen dus bestel graag bij jullie.

Willeke 15-06-2023

Snelle levering, goede prijzen en aanbiedingen en een groot assortiment. Makkelijk te navigeren website en je kan achteraf betalen via Billink.