DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Betrouwbaar en snel 13-03-2021

Groot assortiment, voordelige prijzen, snelle levering, goede communicatie.

Stephanie 13-03-2021

Erg tevreden! Bestel regelmatig bij deze webshop. Fijne prijzen, goede levering en als er iets niet goed is gegaan, wordt dat netjes en snel in orde gemaakt.
Aanrader dus!

Agnes 13-03-2021

Producten zijn gemakkelijk te vinden, met ingrediënten en al vermeld. Snelle service, leuke aanbiedingen en goed verpakt verzonden.

je weet wel 12-03-2021

Info omtrent artikel is goed / duidelijk aanwezig voor klant.
Bestellingen worden tot nu toe op tijd geleverd.
Men geeft duidelijk weer wanneer men de huisarts moet raadplegen.

Anneka 10-03-2021

De leverantie is altijd correct! Ze zijn niet duur en kwalitatief prima produkten. De verzending is mooi op tijd meestal de volgende dag. Het assortiment is zeer uitgebreid!

Paul 10-03-2021

Goede, makkelijke website. Goede akties en prijs. Snelle levering. ( Binnen 24 uur )

online-drogist 08-03-2021

Al jaren bestel ik via deze winkel mijn middelen t.b.v mijn gezondheid.
Altijd een goede communicatie over bestelling en levering.
Ook is het de winkel met de beste prijs - kwaliteit verhouding.

Ger 08-03-2021

Zeer overzichtelijk , verpakking is discreet en de leverering komt op de afgesproken tijd.
Ik beveel "DeOnlineDrogist.nl" zeker aan.

Sylvia 08-03-2021

De keus is groot en de prijs van de producten is erg gunstig en ik heb het de volgende dag na de bestelling al ontvangen.

Fini 07-03-2021

Snelle levering en goede producten tegen een goede prijs. Afgelopen jaar regelmatig besteld en heeft nog nooit teleurgesteld!

Jedeel 06-03-2021

Snelheid, accuraat en overzichtelijke webshop.
(Geen idee waarom ik nog meer tekst nodig zou moeten hebben.)

Mariette 06-03-2021

Geweldige winkel die snel levert, veel keus heeft, bij vragen goed bereikbaar is en niet te duur. Prettig bestellen, duidelijke webwinkel, makkelijk zoeken, ja ik ben tevreden!

Lies 05-03-2021

Heel duidelijk en betrouwbaar. Goede producten voor een heel goede prijs en een uitgebreid assortiment. Zeer prettige webshop!!!

Meines 05-03-2021

Een goed bedrijf met goede producten, snelle levering - ik ben er erg blij mee.
Een aanrader voor een ieder.
mvg een tevreden klant van
De Online Drogist

w.van der werf 05-03-2021

zeer uitgebreid assortiment en goede prijsstelling en ook een duidelijke uitleg met betrekking tot de producten.

Agnes Versluis 04-03-2021

Lucovitaal vitamine D3 is bij "de online drogist"goedkoop en wordt snel geleverd.Zeker met een korting van 50% is dat fijn winkelen.Buiten dat is het een zeer betrouwbare en prettige webshop.Verder voel ik me door het gebruik van deze vitamine energieker en heb ik minder last van pijn in mijn spieren en gewrichten.Ik raad iedereen aan om tijdens de koudere maanden of wanneer je 50 jaar of ouder bent Lucovitaal vit D3 te slikken.En dan een graantje van het voordeel bij "de online drogist" mee te pikken.

Wim 04-03-2021

Alle standaardproducten die je normaal verwacht bij een drogist/ apother zijn voorhanden. Snelle levering m zelfs in de avond is mogelij

Vaas 04-03-2021

Goede service ,goed berijkbaar . Ben slecht mobiel het is voor mij dus makkelijk om mijn bestellingen op deze mannier te kunnen doen .

Annelies 03-03-2021

Snelle service, prima kwaliteit en prijs. Duidelijk goedkoper als andere leveranciers

Ben 03-03-2021

Betrouwbare leverancier, snelle levering, goed verpakt. Goede internet verbinding, goed beveiligd.

Jorien 03-03-2021

Ruime sortering , actie -prijzen regelmatig , snelle correcte bezorging gratis v.a. €20

Gerard 03-03-2021

Duidelijke site is goed / duidelijk en het artikel is voordelig .
De grens voor geen bestel kosten is laag.

Alex 02-03-2021

makkelijki om gewenst product te vinden; snelle levering en directe betaling

Pauline 02-03-2021

Ruime keuze , prima producten , snelle en nette levering.
Ik ben zeer tevreden.

A. Notenboom 02-03-2021

Deze site is niet alleen gebruiksvriendelijk, hij is , zeker voor zo,n digibeet als ik ook nog eens duidelijk, met een prima zoekfunctie naar het gewenste product, daarbij komt nog dat de levering onverwacht vlot is, voor mij persoonlijk een perfect adres! Mijn gezochte product is namelijk zeer specifiek en lastig te verkrijgen, maar ik gebruik niets anders omdat ik geen symptoomonderdrukkers op mijn lichaam wens te smeren.

Paul 02-03-2021

Producten zijn makkelijk te vinden en qua prijs gunstig. Helemaal als je voldoende besteld vanwege de bezorgkosten die dan vervallen. Snel geleverd!

Marja 01-03-2021

Ik koop regelmatig bij deze drogist die een prettige, overzichtelijke website heeft met ruime sortering en prettig geprijsd. De informatie bij de producten is zorgvuldig. De verzending loopt vlot en het is altijd goed verpakt. Ik ben erg tevreden.

c.p. 01-03-2021

naar alle tevredenheid. Kwaliteit is prima, levering is goed. nette behandeling.

Rick J. 01-03-2021

Ik bestel al diverse jaren bij DeOnlineDrogist.nl en ik vind ze uitstekende services hebben en mocht het onverhoopt iets niet meer aanwezig zijn, dan komen ze met een passende geschikte oplossing. En snelle levering.

BartDH 28-02-2021

Zilver zalf gekocht voor mijn Amerikaanse naakthond terriër voor zijn gevoelige huid.
Super product eerlijke prijs en super snel geleverd in België. Zeker nog bestellen top firma 👌

Jana 28-02-2021

Zoals altijd een goede en snelle service, leuke acties, raad het bedrijf aan iedereen aan 😃

W.Laporta 26-02-2021

Koop vrij regelmatig bij de online drogist, heel veel keus, vandaag besteld is echt morgen in huis, ook in de drukke tijden. Prettige winkel .

D. 26-02-2021

Het werkt gebruiksvriendelijk, er is een groot aanbod en er wordt snel bezorgd. Als de voorraad van een product bijna op is, ontvang je op tijd een reminder en bestel je gemakkelijk opnieuw.
Ik ben erg tevreden!

J.van Vugt 26-02-2021

Snelle levering ,binnen de afgesproken tijd.
Alles correct geleverd zoals afgesproken ,PRIMA dus.
Ga zo door.

Alida 26-02-2021

Altijd een snelle levering en alle producten op voorraad een geweldige webwinkel kan het iedereen aanbevelen

Joanna 26-02-2021

Snelle en adequate levering; duidelijke en overzichtelijke website. Binnen een dag geleverd. Echt fijn. Maar ook als het misschien iets langer duurt, is dat ook prima. Graag tot een volgende keer.

Theet 25-02-2021

Goede site, snel en duidelijk.
Supersnelle levering en een scherpe prijs.
Wat wil men nog meer!

H . Son 25-02-2021

snelle afhandeling snelle levering en snel op voorraad en zeer goede producten !!

Joke 25-02-2021

Ze hebben haast alles op voorraad en een super snelle levering ik bestel hier graag

Jan Loopik 24-02-2021

goede site, mooie prijzen, snelle levering, reageren ook direct op ev. commentaar of klacht

Petra korthof 24-02-2021

Het is een duidelijke site.
De bestelling is de volgende dag al thuis.
De producten zijn goed.

Jan 23-02-2021

De Online drogist heeft een uitgebreid assortiment, het bestelproces is gemakkelijk, zij hanteren een snelle levering en hebben goede aanbiedingen

A.N. 23-02-2021

Eenvoudig op internet te bestellen, producten als omschreven en met voortvarende spoed verzonden. Beter kan dus niet.

Dr. DBW 23-02-2021

snelle levering tegen concurrerende prijs van bestelde met prima, de gewenste, kwaliteit.

jean 23-02-2021

De bestellingen van de Online drogist worden altijd snel geleverd en zijn compleet. heldere uitgebreide website en veel keus.

Ellen 23-02-2021

Groot assortiment, makkelijk de producten vinden. Zeer snelle levering, alles keurig verzorgd.

Renée 23-02-2021

Snelle levering, goed verpakt, maar hoge verzendkosten (naar Frankrijk). Als de verzendkosten iets lager zouden zijn, geef ik de Online Drogist een tien.

E Krikke 23-02-2021

ze beloven snelle levering maar dat halen ze nooit altijd te laat
slechte service
Officiele reactie van De Online Drogist 24-02-2021

Beste E Krikke

heel erg bedankt voor uw review. Helaas geeft u geen informatie over uw bestelling, dus kunnen wij niet terugkijken wat er exact is misgegaan bij de levering van uw bestelling. Het klopt wel dat wij onze klanten de afgelopen periode regelmatig moesten waarschuwen dat zij rekening moesten houden met een vertraging in de leveringen. Door de lockdown en de vele online bestellingen, is het soms zo druk dat we niet alle pakketten dezelfde dag nog kunnen versturen. Ook PostNL die voor ons de pakketten bezorgd, heeft te maken met een enorm aanbod aan pakketten waardoor ook zij niet altijd op tijd kunnen leveren. Uiteraard is dat heel vervelend, daarom vermelden wij, wanneer wij verwachten niet alles weg te krijgen, dit ook vooraf duidelijk op onze site. Gelukkig kunnen wij bijna altijd de bestellingen echter gewoon de volgende dag leveren. Jammer dat u dit blijkbaar anders heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

H. Potappel 22-02-2021

Van alle websites die ik naast elkaar zet, komt De OnlineDrogist bijna altijd als de goedkoopste naar voren. Als daarnaast de levering ook nog eens goed verpakt en altijd snel is, is de keus gauw gemaakt.

Elizabeth 21-02-2021

Zeer uitgebreide sortering op allerlei gebied
Snelle levertijd
Milieu vriendelijk ingepakt zonder plastic