DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

prima webshop !! 14-06-2023

hebben producten die ik gebruik , besteld, is heel vaak de volgende dag bezorgd !

Mortier 14-06-2023

makkelijk ingeven van de bestelling, en de afhandeling, tevens correcte en snelle bezorging

Patricia 14-06-2023

Product dat ik zocht hier voorradig. Makkelijk bestellen en snel bezorgd. Helaas werd de cadeaubon niet gehonoreerd, die ik had ingevuld, terwijl hij wel was goedgekeurd. Heb het volle bedrag moeten betalen. En uiteraard is deze bon nu verlopen.

Olga 14-06-2023

Altijd snel met leveren, goede kwaliteit en de produkten zijn meestal net iets goedkoper dan in de winkel.

Jeannette Adriaanse 14-06-2023

Ik ondervind alleen maar dat De Online Drogist doet wat deze beloofd, het pakket is altijd de dag naderhand in mijn bezit.
En dat is wel heel netjes en dit ten aanzien van andere zaken die ik online bestel, die lopen vertraging op en je krijgt een mail dat het produkt later geleverd wordt, kijkje zit om iets verlegen en dan moet je weer een mail sturen. Ik heb bij diverse online leveranciers afgemeld. De Online Drogist heeft mij nooit met een kluitje in het riet gestuurd.

Batty 13-06-2023

De Online Drogist heeft een Goed assortiment Goede aanbiedingen Goede service bestellingen worden vlot geleverd

Ineke 13-06-2023

Tevreden over aanbod ,prijs verzendkosten,en snel verzenden.

Dés♪rée 13-06-2023

Heel goede ervaring met DeOnlineDrogist! Ik koop hier al verschillende jaren en de levering is supersnel. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.

Peet 13-06-2023

Ik ben al jaren een zeer tevreden vanwege het ruime assortiment naast het drogist aanbod en de vlotte verzending, vandaag besteld dus morgen in huis.

Navender 13-06-2023

De online drogist heeft een breed assortiment und gunstige prijzen voor levensmiddelen. Levering is snel. Alles verloopt zoals het hoort.

Patrick Galvez 12-06-2023

Zeer goede prijs. Snelle bezorging. Zorgvuldige verpakking. Ik raad deze website aan.

Manus 12-06-2023

Fijne aanbiedingen, super snelle levering en fijne communicatie. Gewoon een top website

Sylvia 12-06-2023

Deze verkoper is top! Makkelijk te bestellen en de levering is tot nu toe altijd perfect gegaan. Levering op de afgesproken datum.
Ben her erg blij mee

Frans 12-06-2023

Vlotte levering tegen en artikelen tegen heel redelijke prijzen. Ook handig geheugensteuntje vooraf wanneer product bijna verbruikt is.

JohnS 12-06-2023

De Online Drogist heeft een duudelijke website en een grote keuze aan artikelen het bestelproces is eenvoudig inclusief de betaalmogelijkheden.
Bij de verzending wordt je goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Willem 12-06-2023

Al regelmatig bestellingen gedaan, is 1x niet helemaal goed gegaan, maar werd prima opgelost. Snelle levering.

Willem 12-06-2023

Blomberg 12-06-2023

Heerlijk zo'n online drogist. Mijn producten hebben ze altijd op voorraad en ondanks dat ik in de mail lees, dat er vertraging in de bezorging kan voorkomen, is dat nog niet gebeurd.
Ik ben een tevreden klant.

Marianne 11-06-2023

Duidelijke qebsite, zeer eenvoudig te bestellen en zeer snelle levering uitstekend verpakt

J.C 10-06-2023

Iedere keer weer verbaasd over de geleverde sevice ,alsof ik nog in Nederland woon i.p.v. Frankrijk.
Zo snel is er geen ander op een donderdag besteld maandag in huis.
Goede keuze groene kwaliteit vegetarisch/bio/niet getest op dieren,ik vind er alles wat ik nodig heb.
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.
Geen plastic verpakkings materiaal meer alles wat breekbaar is extra beschermd.
Ik Ou nog eventjes door kunnen gaan,maar zoveel woorden

Cor 10-06-2023

gezonde producten die snel geleverd worden en van goede kwaliteit zijn, ik ga hie vaker bestellen

Gerard 10-06-2023

Bestel al jaren bij online drogist en dat bevalt me best. Ze hebben alles wat je maar kan bedenken en ze hebben het....Voor mij Onlinedrogist en U...

Toos 10-06-2023

Goede prijs, snelle levering, uitgebreid assortiment en duidelijke communicatie.

Peter 10-06-2023

Volgende dag al in huis en dat is wel een duimpje omhoog waard.
In een woord geweldig.

Felies 09-06-2023

Dit is goede drogist. Ruim assortiment. Heel snel in huis en goed verpakt. De prijzen zijn netjes en genoeg aanbiedingen te vinden.