DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Helena 05-04-2021

Niks aan te merken!! Snelle service, volgende dag geleverd ook al wonen wij op het platteland. Alle artikelen waren gestuurd precies zo als ik ze besteld heb. Aan te raden website!

Blijft altijd die vertrouwde en goede service 05-04-2021

Snelle levering, prima verpakt en altijd een goede service. Ik zou deonlinedrogist aan iedereen aanbevelen.

Bert 02-04-2021

Professionele shop met kwaliteitsproducten, zeer snelle en adequate info m.b.t. de levering. TOPSHOP

Gea 02-04-2021

Ik bestel regelmatig producten bij de onlinedrogist.nl. De bestelling is altijd keurig op tijd, volgens de track and trace. Meestal zijn de producten goedkoper dan in andere winkels.
Degelijk verpakt, thuis bezorgd op afspraak, scherpe prijzen....kan niet mooier toch?
Ik beveel de onlinedrogist aan. Probeer het een keer en je bent verkocht, net als ik!!!!

jinny 02-04-2021

een heel betrouwbare firma. alles in stock en snel geleverd. goedkoper als in belgie en vele promoties.

MC Spaan 31-03-2021

De bestelde Vichy-stick was verpakt in een doos waarin minimaal 50 sticks in konden.
Er is voor gekozen lucht te vervoeren ipv een enveloppe via de briefpost.
Voor mij een reden niet meer bij DeOnlineDrogist te bestellen.

Gerard 31-03-2021

Vrijdagmiddag 26 maart besteld en zaterdag om 13.00 uur afgeleverd door Post NL.
Snelle en accurate levering bij de online drogist.

Peggy de la Haije 29-03-2021

Altijd correct en snelle levering. Wanneer er iets niet wordt geleverd wordt dit correct afgehandeld

Leo 29-03-2021

Het product werd zeer snel geleverd en goedkoop te opzichten van andere drogisterijen

Kruitman 28-03-2021

Goed, duidelijk en divers assortiment, prijs van producten is prima, houdbaarheidsdatum altijd in orde en levering (snel) de volgende dag. Wij bestellen al geruime tijd hier en kunnen de onlinedrogist van harte aanbevelen!

Online Drogist 27-03-2021

Site is heel gebruiksvriendelijk. Er staan veel aanbiedingen op. Bestelde artikelen al de volgende dag in huis.

Johanna 26-03-2021

Fijne drogist, veel keuze, en zeker goedkoop. Netjes ingepakt, vandaag besteld en morgen in huis. Zeker een aanrader.

Tandenragers 25-03-2021

Ik ben zeer tevreden, fijne website, levering is snel en geen hoge verzendkosten

Henk 24-03-2021

Betrouwbaar, snelle en perfecte levering. De keurige nota kan gebruikt worden voor eventuele belasting aftrek.

Hilde 24-03-2021

Bestel al jaren met grote regelmaat bij de online shop,
Heb nog nooit problemen gehad, vandaag besteld en morgen in huis.
Overzichtelijke site en hebben van alles in huis.
Ben dan ook meer dan tevreden en zal hier blijven bestellen.
Houden zo alles is geweldig.

Clemens 23-03-2021

Altijd snel geleverd en goed verzorgd en verpakt. Nooit geen problemen met de levering.

Sonja van Rooijen 22-03-2021

Ruime keuze, zeer goede aanbiedingen zeer snelle levering. Koop er al jaren

Trudy 22-03-2021

De Online drogist verwerkt alle bestellingen netjes.
Je hebt jouw bestelling ook met een paar dagen in huis.
Netjes en beschermd verpakt.
Ook de betaling verloopt netjes en veilig.
Dat vind ik heel belangrijk.

Wel vind ik het heel jammer, dat de Rode gistrijst met q10, van Orthica erg duur is geworden.
Vandaar dat ik hiervoor een ander merk heb gekozen.

Mir 22-03-2021

Producten netjes verpakt geleverd, via track & trace pakketje te volgen. Keurig op tijd geleverd. Top!

H. de Jong 21-03-2021

Ruim aanbod van artikelen met een concurrerende prijs, maar vooral de reminder die je ontvangt zodra de bodem van de vitamine pillen in zicht komt.

Loes Remmelzwaal 19-03-2021

Meerdere keren een bestelling geplaatst en altijd tot volle tevredenheid geleverd.

Arthur 19-03-2021

Vlotte en efficiënte service en levering.
Was zeer onder de indruk daarvan.

Yvonne 18-03-2021

Altijd goede prijs en correcte bediening ook wanneer de spullen op zijn een linkje

AVvH 17-03-2021

Veel keus en leuke goedkope aanbiedingen!
Snel geleverd te volgen via track&trace en alles netjes verpakt !

A.Dagevos 17-03-2021

Goed en prettig werkende webshop.
Goede en vlotte afhandeling.
Verpakking zonder plastic !!
Ik kan deze zaak zeker aanbevelen.

Ada Gielen 17-03-2021

snel en goed afgehandeld fijne service en goed verzorgt.
Voor mij de fijnste one line drogist

Henk Wonnink 16-03-2021

Meerdere bestellingen geplaatst. Nooit problemen gehad. Alles keurig en snel afgewikkeld

Irene 16-03-2021

Fijne webshop! Je bestelling wordt vaak de volgende dag afgeleverd (nu i.v.m. corona tijd kan het een dag langer duren i.v.m. de post) Mocht een product alsnog niet op voorraad zijn, wordt dit gecommuniceerd naar de klant. Service is goed.

Onny Wessels 15-03-2021

Fijne webshop en website en bestelling wordt netjes en op tijd geleverd. Ook zijn de prijzen in goede verhouding met de kwaliteit

LK 15-03-2021

Grote keus. Duidelijke omschrijving van artikelen. Gunstige prijzen. Snelle verzending

Tunnie 15-03-2021

Multivitaminen besteld. Scherpe prijzen ten opzichte van andere bekende drogisterijen. Verzendkosten vrij vanaf bestelling Euro 20. Korrekte en snelle levering, ook voor bestellingen in het weekend. Bevestiging van bestelling en levering netjes via e mail doorgekregen. Zeker aan te bevelen.

Joke Vromans 15-03-2021

Mijn bestelling wordt altijd perfect afgeleverd. En wordt altijd vooraf gemeld wanneer mijn bestelling komt.

Dameblanche 14-03-2021

Onlinedrogist.nl een handige site met veel producten aan een prima prijs. Met een super snelle levering.

W 13-03-2021

Goede en uitgebreide collectie, goede prijs en snelle levering.
Goede en makkelijke webshop

Betrouwbaar en snel 13-03-2021

Groot assortiment, voordelige prijzen, snelle levering, goede communicatie.

Stephanie 13-03-2021

Erg tevreden! Bestel regelmatig bij deze webshop. Fijne prijzen, goede levering en als er iets niet goed is gegaan, wordt dat netjes en snel in orde gemaakt.
Aanrader dus!

Agnes 13-03-2021

Producten zijn gemakkelijk te vinden, met ingrediënten en al vermeld. Snelle service, leuke aanbiedingen en goed verpakt verzonden.

je weet wel 12-03-2021

Info omtrent artikel is goed / duidelijk aanwezig voor klant.
Bestellingen worden tot nu toe op tijd geleverd.
Men geeft duidelijk weer wanneer men de huisarts moet raadplegen.

Anneka 10-03-2021

De leverantie is altijd correct! Ze zijn niet duur en kwalitatief prima produkten. De verzending is mooi op tijd meestal de volgende dag. Het assortiment is zeer uitgebreid!

Paul 10-03-2021

Goede, makkelijke website. Goede akties en prijs. Snelle levering. ( Binnen 24 uur )

online-drogist 08-03-2021

Al jaren bestel ik via deze winkel mijn middelen t.b.v mijn gezondheid.
Altijd een goede communicatie over bestelling en levering.
Ook is het de winkel met de beste prijs - kwaliteit verhouding.

Ger 08-03-2021

Zeer overzichtelijk , verpakking is discreet en de leverering komt op de afgesproken tijd.
Ik beveel "DeOnlineDrogist.nl" zeker aan.

Sylvia 08-03-2021

De keus is groot en de prijs van de producten is erg gunstig en ik heb het de volgende dag na de bestelling al ontvangen.

Fini 07-03-2021

Snelle levering en goede producten tegen een goede prijs. Afgelopen jaar regelmatig besteld en heeft nog nooit teleurgesteld!

Jedeel 06-03-2021

Snelheid, accuraat en overzichtelijke webshop.
(Geen idee waarom ik nog meer tekst nodig zou moeten hebben.)

Mariette 06-03-2021

Geweldige winkel die snel levert, veel keus heeft, bij vragen goed bereikbaar is en niet te duur. Prettig bestellen, duidelijke webwinkel, makkelijk zoeken, ja ik ben tevreden!

Lies 05-03-2021

Heel duidelijk en betrouwbaar. Goede producten voor een heel goede prijs en een uitgebreid assortiment. Zeer prettige webshop!!!

Meines 05-03-2021

Een goed bedrijf met goede producten, snelle levering - ik ben er erg blij mee.
Een aanrader voor een ieder.
mvg een tevreden klant van
De Online Drogist

w.van der werf 05-03-2021

zeer uitgebreid assortiment en goede prijsstelling en ook een duidelijke uitleg met betrekking tot de producten.

Agnes Versluis 04-03-2021

Lucovitaal vitamine D3 is bij "de online drogist"goedkoop en wordt snel geleverd.Zeker met een korting van 50% is dat fijn winkelen.Buiten dat is het een zeer betrouwbare en prettige webshop.Verder voel ik me door het gebruik van deze vitamine energieker en heb ik minder last van pijn in mijn spieren en gewrichten.Ik raad iedereen aan om tijdens de koudere maanden of wanneer je 50 jaar of ouder bent Lucovitaal vit D3 te slikken.En dan een graantje van het voordeel bij "de online drogist" mee te pikken.