DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elizabeth 21-02-2021

Zeer uitgebreide sortering op allerlei gebied
Snelle levertijd
Milieu vriendelijk ingepakt zonder plastic

H. Dragstra 20-02-2021

Ik dacht dat deonlinedrogist goedkoop was maar later bleek dat ik hetzelfde product 4 euro per pot goedkoper had kunnen bestellen bij holland&barrett. Spijt van mijn aankoop bij de onlinedrogist ga er niet weer iets kopen.
3 potten rode gist pillen kosten bij holland&barrett 14,39 per stuk (was vorige week 14 euro) bij deonlinedrogist kosten ze 18 euro per stuk
Officiele reactie van De Online Drogist 24-02-2021

Beste H.Dragstra,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Zoals ook op alle andere reviewsites waar u uw review heeft geplaatst aangegeven is door ons, kunnen wij niet in alles de goedkoopste zijn. Zeker als het om aanbiedingen gaat bij anderen, kan het zo zijn dat u daar een keer goedkoper uit bent dan bij ons. Ieder bedrijf kent haar eigen acties en aanbiedingen die zij samen met de leveranciers vaak bepalen. Dit keer had Holland and Barrett inderdaad een mooiere aanbieding dan wij. De volgende keer is het wellicht andersom. Dit geldt natuurlijk bij elke winkel en bij elke aanbieding die u tegenkomt.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Paul 20-02-2021

de service is fantastisch, heb al meerdere keren iets besteld en het wordt altijd snel en zorgvuldig bezorgd, daarnaast is het minimum bedrag voor gratis bezorging € 20
De laatste keer dat ik iets heb besteld ging het mis bij post.nl, het bezorgen werd keer op keer uitgesteld, daarom contact op genomen met "de online drogist" en die hebben de eerder bestelde order terug laten halen en een nieuwe order aangemaakt, die had ik de volgende dag al binnen, dat noem ik echte service en meedenken met de klant, er is naderhand zelfs nog contact met me opgenomen, of alles nu in orde was, dit maakte me erg blij en ik zal dan ook zeker in de toekomst mijn bestellingen blijven doen bij "de online drogist"

Anja 20-02-2021

Normaal gesproken best heel tevreden. Nu was er in de bestelling wel het een en ander mis. Van drie doosjes was de verpakking open. Vind het een beetje raar. De grote doos was dicht dus moet het met het inpakken gebeurd zijn. Niet echt netjes.
Officiele reactie van De Online Drogist 24-02-2021

Beste Anja

heel erg bedankt voor uw review. Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw producten open aan komen. Uw bestelling hoort gewoon in perfecte staat geleverd te worden. Wij horen het dan ook graag als dat niet gebeurd. Als u onze klantenservice uw bestelnummer doorgeeft, dan zullen wij u een passende oplossing hiervoor aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Mick van Kampen 20-02-2021

zo als altijd prima verzorgd snel en op tijd en ook goedkoop dus allemaal plussen

Weel 18-02-2021

overzichtelijke shop, ruime sortering, een nette en snelle levering.
ga een volgend keer daar weer bestellen.

Hanna 18-02-2021

Prima ervaringen met D.O.D. Snelle levering en altijd in orde. Gratis verzending bij€20

Anne 18-02-2021

De Online Drogist heeft een zeer uitgebreid assortiment van drogisterijartikelen. Soms is de voorraad op, maar dan krijg je meestal de mogelijkheid om het na te laten sturen. Ik ben verbaasd over de snelle levering. Ook nu in de sneeuwperiode en de drukte is het de Online Drogist toch gelukt om de bestelling de volgende dag te bezorgen. En dat bij gratis bezorgen vanaf 20 euro. Chapeau!

Anita Burgers 17-02-2021

Per toeval was ik bij deze verkoper terecht gekomen toen ik een bepaald product zocht. Heb nu voor de 2e keer besteld bij de D. O. D. De site is zeer overzichtelijk en tevens kan je zien of een product op voorraad is. Bestellen gaat makkelijk en de producten worden vlug geleverd. Ze geven aan 2 dagen, maar vaak zijn de producten al eerder gekomen. Prijzen zijn eerlijk en redelijk. Raad ook aan om hierbij te kopen.

Liz 17-02-2021

Prima verzorgd en op tijd geleverd! Ik ben zeer tevreden daarom bestel ik altijd bij de online drogist.

Linda 15-02-2021

Snelle levering van de bestelde goederen. Tevens aandacht voor aftersales.
Keurig verpakt.

John 15-02-2021

betrouwbaar en snelle levering, je wordt niet teleurgesteld. vaak voordeelacties.

Don. 15-02-2021

Ik bestel regelmatig bij De Online Drogist. De website is zeer duidelijk met veel bekende producten en een zeer concurrerende prijs en zeer belangrijk gratis verzending vanaf 20 euro. Andere sites hebben goedkopere prijzen maar hanteren een bepaald bedrag wat besteed moet worder.

Jan 15-02-2021

Prima behandeling en afhandeling. De artikelen die ik nodig heb zijn allemaal in het assortiment.

Annemarie Vos 22-01-2021

Goede site, goede service, snelle levering, niet altijd de goedkoopste maar soms wel leuke kortingen.

Ruud 20-01-2021

Duidelijke site. Besteld en binnen 2 dagen thuisbezorgd. Netjes verpakt. Kortom een aanrader. Bovendien hoe betaalbaar.

Tess55 19-01-2021

Duidelijk. Zeer goed geprijsd. Een snelle en vakkundige levering. Top.
Daarom kom ik uiteindelijk altijd bij DeOnlineDrogist.nl uit.

Zoetermeerder 19-01-2021

Zegt wat zij beloven en doet ook nog wat zij beloven! Bestellen, betalen en supersnel geleverd. Een aanrader!

Maya 18-01-2021

Overzichtelijk en betrouwbaar over de producten.
Goede service van het bedrijf.

Arthur Belgie 18-01-2021

Wij zijn enorm blij met de Online Drogist, want, juist in deze drukke tijd, lukt het ze om een bestelling op Zondag, af te leveren op Maandag morgen!!! En dat , naar Belgie, al vele maanden!!! Bravo.

dirk 15-01-2021

heldere site waarin het snel zoeken is. Eenvoudig stappenplan om van zoeken naar plaatsen bestelling over te gaan

Lydie 08-01-2021

Goeie prijzen, correcte en snelle levering, zeer tevreden over de gang van zaken!

w 08-01-2021

Snel en makkelijk. Deze bestelling gedaan met kortingscode FNV. Zeer veel keuze.

Trees 08-01-2021

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Prijs betaalbaar. Product was goed ingepakt en niet beschadigd. Het werd snel bezorgd. Ik ben tevreden.

online drogist 07-01-2021

ik vind in deze winkel heel veel keuzes.\je besteld en het is snel geleverd.
Prima verpakt en zeker goede service . heb dit al kenbaar gemaakt aan vrienden.
Een aanrader dus.

Ja zeker 07-01-2021

Snelle levering, keurig en verzorgd verpakt. Fijne Online drogist dik tevreden. 👍👍

Mjg 07-01-2021

Snelle afhandeling , en Binnen 12 uur ontvangen ! Super blij mee. Goede ervaringen van hun.

cor 07-01-2021

Helder en duidelijke site , goede prijzen en een snelle levering van de producten

Ria Veerman 07-01-2021

Altijd snel en netjes de juiste dingen in huis. Website gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Theodora 07-01-2021

Veel producten kunnen worden geleverd,dus royaal assortiment.
Goede aanbiedingen,veel reclames. De levering was in goede staat en snel.
Mails over verzending en aankomst prima.

EstherV 06-01-2021

Duidelijke website, ruim assortiment, goed geprijsd en snelle en keurige levering. Zelfs in coronatijd.

Pieternel 05-01-2021

Duidelijke site en groot assortiment. Vooral voor de homeopathische geneesmiddelen is dit bedrijf een aanrader.
De levering is snel. Normaal gesproken de volgende dag. Als dit niet lukt wordt dit al bij de bestelling medegedeeld. Gratis levering al vanaf 20€.

d hout 31-12-2020

goedkoop en snelle bezorging ondanks corona besmetting en vriendelijk persomeel

D.e. 31-12-2020

Vlotte afwerking van het bestelde product en snelle bezorging, zeker in deze hectische tijd.

Hewin 31-12-2020

Veilig thuis voor een schappelijke prijs de nodige medische aanvullingen kopen.
Grote sortering

Mad 30-12-2020

De omschrijving van het artikel is duidelijk.
Snel in huis....netjes verpakt....geen abnormaal veel verpakkkngs matriaal

Joyce 29-12-2020

Een fijne shop, met een ruim assortiment. Ook de prijzen zijn zeer voordelig, en de levering is meestal de volgende dag. Shop er elke maand!

J 29-12-2020

Goede website, perfecte levering (al jaren), snel. Gewoon alles wat je graag wil van een webwinkel. Aanrader!

John Muller 29-12-2020

Duidelijke site met veel keuze in artikelen. Voor veel aandoeningen een oplossing.

gini 28-12-2020

supersnelle levering, groot assortiment, doen wat ze beloven, zeker een aanrader voor anderen

Anna 24-12-2020

De winkel is duidelijk in het aangeven van zijn producten en zorgt voor een goede verpakking met uitstekende afwikkeling van het bestelde artikel en dan de prijs super geen cent te veel

T. 22-12-2020

Het is makkelijk om via online drogist te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de levering is zeer snel.

Rennie 22-12-2020

Zeer snelle levering van de bestelde shampo bij de Online Drogist.
Gunstige prijs en gratis bezorg-
kosten

Dorothea 21-12-2020

Snelle levering, zeer scherpe prijzen ruime keuze en ook in geval van een klacht een heel goede afhandeling.
Fijne webshop met duidelijke site.

Nienke 21-12-2020

Ik heb hier vaker besteld. Omdat ik goede ervaringen met deze shop heb heb ik hier weer een bestelling geplaatst.
Het is makkelijk een bestellen te plaatsen.
De levering is snel.
Kortom ik ben zeer tevreden.

J. MacGillavry 20-12-2020

Duidelijke en overzichtelijke side. Bestel vaker hier goede en snelle service. Ga zo door.

Jessica 17-12-2020

Nette service.
Groot assortiment, goeie prijzen en super snelle verzending

Meerveld 17-12-2020

Uitgebreide assortiment goed overzichtelijk prettige website, goede levering en lekker snel

Martin Kleintunte 16-12-2020

Heldere website met duidelijke keuzes. Snel op tijd uitgeleverd in goede verpakking ...prima

Doris 16-12-2020

Ik heb de Onlinedrogist, inmiddels al enkele jaren geleden gekozen, omdat zij een groot assortiment hebben met goede prijzen. Daarnaast is het een makkelijke site om te bestellen. De service is geweldig alsook de verpakking van de bestelling en de snelle levering.