DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

EvaVorden 21-05-2023

Alles weer prima in orde! Keurig verpakt en super snel! Deze klant komt weer terug.

Emelie 21-05-2023

Ze verkopen hier echt alles. Alles wat ik zoek aan supplementen vind ik hier. Als een andere winkel het niet heeft kijk ik altijd op onlinedrogist.

Tg 20-05-2023

Verkopen veel en gevarieerde artikelen. Bezorging is altijd correct en in korte tijd. Altijd netjes en discreet verpakt.

Siti 19-05-2023

Heel tevreden klant van DeOnlineDrogist! Heb hier nu meerdere keren besteld.

Gerry 18-05-2023

Grote keuze aan producten bij DeOnlineDrogist (ook gluten-en lactosevrij), goede
prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering en prima service!

Cécile 18-05-2023

Fijne artikelen tegen een gunstige prijs en snel geleverd, ook in de avonduren!

O. Koenen 18-05-2023

Prima service, snelle levering.
MAAR: idioot grote verpakkingsdoos voor 2 tubes cremes😱 slecht voor het milieu en kostenverhogend, jammer.

Carla 18-05-2023

Ruime keus, normale prijzen, soms goedkoper dan in de winkel.
Mijn ervaring vandaag besteld morgen geleverd.

Carina 17-05-2023

Regelmatig plaats ik een bestelling bij dit prettige bedrijf. In de meeste gevallen tref ik daar de artikelen aan die ik graag wil aanschaffen. De prijzen zijn vriendelijk, en de artikelen van goede kwaliteit. De afhandeling van de bestelling is vlot. Ik kom dus graag weer terug. Ik raad dit bedrijf in mijn omgeving vaak aan.

tazzy 14-05-2023

altijd vlotte levering,altijd bestelling in orde,ben erg tevreden,goede prijzen

Appie 14-05-2023

Het wordt super snel en goed verpakt aan geleverd .
Factuur er direct erbij zodat je weet wat je besteld hebt .

H. Lemmens 13-05-2023

bestelling precies zoals vermeld bezorgd, prima service aanrader om er wat te bestellen

Ed 13-05-2023

De artikelen waren eenvoudig op de site op te zoeken en te bestellen. De site is overzichtelijk. De bestelling werd vlot en goed ingepakt verzonden en door mij ontvangen. Kortom, er is niets fout gegaan en ik ben een tevreden klant.

AANRADER 13-05-2023

Snelle verzending en betaalbare prijzen.
Voordelige acties en ruim assortiment

Angelica 12-05-2023

Snelle levering, altijd klantvriendelijk,grootste variant van producten en geweldige prijzen!!!!

Cb 12-05-2023

Snel levering, goed prijs en producten, ik bestel aal jaren van dit site nooit geen laat van gehad

Rom 12-05-2023

Zoals altijd is de onlinedrogist snel en betrouwbaar in hun leveringen. De prijzen zijn concurrerend en de site is erg overzichtelijk wat het bestellen gemakkelijk maakt. Bovendien kan je, als je wilt herbestellen, die gemakkelijk uit de bestelhistorie halen. Top dus !

Riekelt 12-05-2023

Zoals altijd snelle en goed verpakte levering . Ook de prijs/kwaliteit ver houding is niets mis mee.
Dank jullie wel !

Sabrina 12-05-2023

Bestel/koop bijna elke maand bij de OnlineDrogist.
De reden is dat ze juiste product informatie hebben, duidelijke foto's. Goed bereikbaar online en telefonisch. En behulpzaam bij het maken van de beste keuze.
De webshop winkel is makkelijk en is prettig in gebruik.
Elke bestelling die ik er heb gedaan wordt snel verwerkt. Netjes en stevig verpakt. En wat opvalt in tegen stelling tot andere webshops waar ik bestel dat de verzendozen die ze gebruiken niet groter zijn dan nodig. Dat vind ik een plus punt. Is ook nog eens milieu vriendelijker.
En ze doen wat ze beloven als er bij staat volgende werkdag in huis. Dan is dat ook zo.

Dat alles verdiend wat mij betreft echt wel een dikke 10!!!

Stef 12-05-2023

Ik ben al bijna tien jaar klant bij De Online Drogist.
Hun USP's zijn goede prijzen, een uitgebreid assortiment en een snelle levering.

Goede webshop 11-05-2023

Deze webshop doet het goed snelle levering en betaalbare producten klant vriendelijk.

Yvette samyn 10-05-2023

Heel tevreden over de bestelling bij de online drogist .alles is altijd tiptop in orde.en heel netjes en verzorgd .voor mij zeker 10/10

Leonie 10-05-2023

Duidelijke website, enorm groot assortiment, snelle levering, meestal vandaag besteld, morgen in huis.
Ben zéér tevreden.

Rob 09-05-2023

Shop met een enorm aanbod producten tegen zeer scherpe prijzen. Een zeer snelle en verzorgde service!

PRG 09-05-2023

Zoals altijd, ook deze levering weer snel en correct. Dat gecombineerd met de aantrekkelijke prijzen maakt dit een voor mij aantrekkelijke webwinkel