DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

els 15-08-2020

makkelijk te bestellen, ruim assortiment, goede prijzen, snelle levering, meer dan n bezoek waard.

Joke de Leeuw 15-08-2020

Mijn order wordt snel en accuraat in behandeling genomen . De prijs kwaliteit verhouding is oké.

Jan 15-08-2020

Snelle levering, goed product, goede prijs , netjes ingepakt . Ik ben over deze drogist heel tevreden

krijgsman 14-08-2020

vriendelijk , deskundig en snel geholpen. ook over nazorg ben ik zeer tevreden.

Cilia 14-08-2020

Perfect, deze online drogist. Vandaag besteld, morgen in huis. Komt zijn belofte echt na. Zeer tevreden.

Jolanda 14-08-2020

Al jaren ben ik een tevreden klant van de online drogist. Zij hebben een zeer ruim assortiment ,ook ecologische artikelen ,dieren artikelen , haast alles eigenlijk. Ook hebben ze zeer veel aanbiedingen en de verzending is altijd goed verpakt en zeer snel verzonden. Erg goede webwinkel, ik blijf hier wel bestellen!

Jos 14-08-2020

scherpe prijzen , snelle levering , en een goede klanten service ( ooit eens iets mis gegaan met een bestelling ik heb toen telefonisch contact gehad en het probleem werd direct opgelost )

Elvira 14-08-2020

Heel tevreden met deze winkel ! Goede producten ,vaak aanbiedingen en snelle levering !!

Anneke Ravell-Maan 13-08-2020

Ik vind dat, De Online Drogist, een geweldig handige website heeft. En wanneer ik iets bestel wordt dat keurig ingepakt en snel geleverd.

An lambrechts 13-08-2020

Goede producten makkelijk te vinden op de webshop en de bestelling wordt vlot en netjes geleverd

Herman 13-08-2020

Goede service, betrouwbaar en zeer snel geleverd (indien voorradig)!
Een aanbeveling zeker waard!

Tinie Ewaart 13-08-2020

Het is handig en gemakkelijk en snel service en Soms goedkoper dan in de winkels

Yvette Samyn 12-08-2020

De online drogist ben ik al jaren klant ,Het is een geweldige site,Altijd alles perfect in orde ,
Heel proper en netjes verzorgd,Zelfs in deze moeilijke tijden zoals nu met die Corona .
Ik heef deze drogist zeker een 10/10 hij is het zeker waard ,TOP

Prima online drogist 12-08-2020

Eenvoudige site om op te zoeken wat je wens is. Snelle aflevering. Beslist een drogist waar je op terug kan vallen. Prima!!!!

Piet Fioole 12-08-2020

Goede service ,medicijnen besteld andere dag in huis
Dus binnenkort ga ik weer een bestelling plaatsen

mariette van Loon 11-08-2020

prima site, makkelijk te vinden wat ik zocht
snelle levering. Boven de 20,- al geen verzendkosten.
Top

A. Haaksman 11-08-2020

Ik had een aantal pillen nodig. Op deze site gevonden. Besteld en de volgende dag al in huis.
Goed verpakt en lekker snelle service voor wat ik nodig had.

Jacques 11-08-2020

Ruime keuze op de site, maar als je het artikel gevonden hebt is het verder simpel.
Snelle aflevering.

van der vlies morra 11-08-2020

prima webshop altijd op tijd geleverd netjes verpakt plus vaak voordelige aanbiedingen

Carry 10-08-2020

Dinsdagavond besteld, woensdag geleverd! En dan nog in België!! Topservice en correcte afhandeling. Bedank!!!

Agota 09-08-2020

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, correcte communicatie, supersnelle levering. De lage drempel bij verzendkosten, namelijk boven een bestelling van €20, gratis, is zeer aanlokkelijk. Bovendien als een van mijn producten hier ook nog het goedkoopste is, dan is het mijn keuze gauw gemaakt. Ik zou echter al mijn bestellingen hier willen doen, maar de rest van de producten (die ik nodig heb) zijn hier dan weer juist duurder. Gezien de vele voordelen blijf ik toch al jaren een trouwe klant van DeOnlineDrogist.

Johan 09-08-2020

Gevonden via internet snelle levering en goede kwaliteit. ik zou het aan iedereen aanbevelen.

Toni 07-08-2020

Super goede ervaring. Van begin tot de betaling altijd perfect. Levering op tijd.

Saskia 07-08-2020

Overzichtelijke webshop met ruim assortiment.
Producten worden goed verstuurd en levering is snel.
Prima

Janny 07-08-2020

Vlotte levering, goede aanbiedingen en laag minimum bedrag voor gratis verzending

Karl 06-08-2020

Af begin.. lang geleden wederom-- in alle opzichten TOP.. 10 is 'volmaakt' en dat bestaat nergens..vandaar de 9.. met/zonder Covid 19.. verder zoals tot nog toe en veel succes..alom

Monique 06-08-2020

Veel keus, goede kwaliteit, goed geprijsd, snel geleverd! 1x was een tube stuk, gebeld, gooi de tube maar weg , er wordt een nieuwe gestuurd. Echt snel en netjes!

Corrina 06-08-2020

De online drogist is een betrouwbare internetwinkel, snelle levering en goede producten voor de juiste prijs!

rudi 06-08-2020

Artikel gemakkelijk gevonden, eenvoudig besteld en snel, correct geleverd. Zo hoort het.

A. Schelling 04-08-2020

Deze online drogist was me al door meerdere mensen aangeraden. Nadat ik door een klein ongeval tijdelijk niet meer naar een winkel kan heb ik mijn bestellingen hier geplaatst. Perfect! Alles komt op de afgesproken plaats en tijd. Geen problemen met onjuiste produkten of beschadigde produkten. Goede overzichtelijke website waardoor ik alles wat ik wil bestellen makkelijk kan vinden. Bovendien groot assortiment. Erg tevreden.

Marijke Luttjeboer 04-08-2020

Snelle levering en goede prijzen ruim assortiment, bestellingen vanaf 20,00 Euro gratis
Verzending vind ik ook geweldig

Madelaine 03-08-2020

Prijs was redelijk, verpakking prima en snelheid levering zeer goed. Makkelijke site om bestellingen te plaatsen. Een aanrader!

Topanga 01-08-2020

Fijne aanbiedingen.
Boven de 20 euro geen verzendkosten, scheelt toch weer.
Gemakkelijk zoeken op de site.
Snelle levering.
Heel goed verpakt.

Christine Gerards -Vertommen 31-07-2020

Zeer snelle levering, altijd alles correct. Fijn en uitgebreid aanbod en ook vaker aanbiedingen

Marijke 30-07-2020

Prima shop, veel producten en snel! Goede prijzen en snelle kosteloze levering!

Tavares 30-07-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site! De artikelen zijn vaak voordeliger en ze hebben ook artikelen die ik in een fysieke winkel niet kan krijgen/kopen. Bestelling volgende dag in huis! TOP!!

gerard 30-07-2020

snel en goed geleverd. kwalitatief goed tegen een nette prijs. website geeft goede en voldoende informatie om gewenste product te vinden. TOP

Vesna 30-07-2020

Snelle levering, betrouwbare website, top bedrijf!
Ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Anneke 30-07-2020

Prima overzichtelijke winkel. Bijna alles op drogisterij gebied is verkrijgbaar, met goede uitleg van het product. Ook op huishoudelijk vlak is er een erg groot assortiment. De levering gaat vlot en onberispelijk is mijn ervaring. Ook prijs technisch een aanbeveling waard.

Groet

Leonie 30-07-2020

Bestelling te doen zonder account aan te maken, eenvoudig dus.
De bestelling is er meestal de volgende dag al, snel dus.
Af te halen bij te kiezen bezorgadres, handig.
Goedkoper dan fysieke winkel.

Chanet 30-07-2020

Snel, netjes en goed afgeleverd. En zeker niet duur!! Op het moment dat ik de bestelling deed was het zelfs goedkoper als bij andere online winkels.
Vaak leuke aanbiedingen voor 't hele gezin.

Ali HussAIN 29-07-2020

zeer vlotte, correcte levering
prima kwaliteit producten
zeer vriendelijke medewerksters

Peter van Osselen 29-07-2020

altijd 'n correcte afhandeling en de bestelling is altijd op tijd afgeleverd. Prima en complimenten.

Jeroen 29-07-2020

Snelle levering, zelfs in Coronatijd: donderdag besteld, vrijdag geleverd.
Kleine, maar stevige verpakking.

A van der Zwaan 29-07-2020

Overzichtelijke site goede en snelle levering de volgende keer zal ik hier weer bestellen

Babsie 29-07-2020

De prijzen liggen aanmerkelijk lager dan bij andere winkels en de levering is snel en accuraat.

Barbara S 29-07-2020

Ze hebben vrijwel alles op drogisterij gebied en leveren super snel. Zelfs in de corona tijd. Top winkel.

Judith 28-07-2020

Snelle levering goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling
Zal hier zeker nogeens bestellen

Ricoennana7 27-07-2020

Zeer goede selectie en een snelle levering en ze zijn goedkoper dan de reguliere drogist

uitstekend 27-07-2020

genoeg artikelen keuze genoeg, eenvoudig te bestellen makkelijke betaling en snelle aflevering