DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mw. van den Berg 24-04-2023

Duidelijke website. Perfecte afhandeling van bestelling. Heel snelle levering!

Konijn 24-04-2023

Veel biologische producten.
Redelijke prijzen en al vanaf € 20,- geen verzendkosten!
Snelle levering.

Angil 24-04-2023

Bestelling binnen een dag geleverd.
Correct verpakt. Ga zeker vaker hier bestellen.

Anneke 24-04-2023

Prima kwaliteit van de produkten. Betaalbaar en een super snelle leverantie!

Roma 24-04-2023

Ik bestel al jaren bij de online drogist, super service. Snelle verzending en veel op voorraad. Ook goede communicatie met medewerkers. Erg tevreden!!!!

Pascale lagage 24-04-2023

Goeiedag, ik heb al heel veel plezier gehad aan mijn produkten, en jullie hebben er zeker een vaste klant bij, ik zal volgende week nog bijbestellen, en mijn moeder vind de produkten ook TOP🌹🌹🌹🌹🌹🌹 van ons krijgen jullie 10 /10, MET VELE GROETEN, FAMILIE LAGAGE, TOT BINNENKORT ❤️❤️❤️

Froukje 22-04-2023

prettige en duidelijke site met goede kortingen. Binnen 24 uur heb je het bestelde artikel.

Anja Versteeg 22-04-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze & producten snel leveren en vaak kortingen hebben.

TamaW 18-04-2023

De website is heel duidelijk en dit was niet mijn eerste bestelling - ik ben zeer tevreden. Alles ging geheel volgens "afspraak" en werd vlot thuisbezorgd. Beter kan ik niet wensen!

Astrid 15-04-2023

Goed assortiment m goede prijzen, duidelijke website, goed advies, snelle levering! Ik ben al een poosje klant, zeer tevreden.

Cor Mierop 14-04-2023

Perfecte verpakking. Mooie prijzen en.binnen 24 uur bezorgd. Beter kan niet.

kees 13-04-2023

goede kwaliteit / prijs verhouding en snelle levering kortom goede service en uitgebreid assortiment

WdeW 13-04-2023

Ben al jaren klant en nog nooit teleurgesteld in de geleverde producten. Bij problemen inzake een bestelling e.e.a. vlot en soepel geregeld.Kortom: uiterst tevreden!

Ananto 13-04-2023

Uitstekend functionerende website. Zeer ruim assortiment. Geweldig goed verpakt en direct verzonden. Waren alle webshops maar zo goed.
Ik koop vooral levensmiddelen. Soms kun je die alleen per zes krijgen, wat voor mij soms teveel is. De prijzen zijn overigens meestal scherp. Al met al ben ik een zeer tevreden klant.

Marijke 13-04-2023

Prima webshop, altijd op tijd geleverd als er iets met de bezorging is wordt altijd een adequate oplossing gezocht.

Fred 13-04-2023

heel goed altijd keurig op tijd en
de prijzen zijn altijd goed de spullen zien er netjes uit

Toos Jongerius 12-04-2023

Goede website, snelle levering en groot assortiment.
Ook voordeliger dan in gewone drogist.

Ineke 12-04-2023

Producten waren de volgende dag al binnen. De online drogist heeft een ruim assortiment en is duidelijk in hun voorraad. Ben super tevreden.

Eggie Prick 11-04-2023

Alles was naar wens , en op de afgesproken tijd afgeleverd.
tot volgende keer

Linda 10-04-2023

Ik heb mijn bestelling na een week nog niet ontvangen. Post.nl stuurde een mail vorige week dat het pakket was afgeleverd op mijn adres. Ik was thuis en heb niets ontvangen.
Ik heb dit gemeld aan De Onlinedrogist. Na een week weet ik nog steeds niet waar mijn pakket dan wel is.Het betreft bederfbare voedingswaren in dit pakket en heb dit ondertussen al ergens anders moeten aankopen.
Officiele reactie van De Online Drogist 17-04-2023

Beste Linda,

Allereerst willen we u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Vervelend om te horen dat het pakketje niet op tijd is afgeleverd bij u. Mocht u uw pakketje inmiddels nog niet in uw bezit hebben zou u dan nog even contact op kunnen nemen met onze klantenservice? We kunnen dan even kijken hoe we dit het beste voor u op kunnen lossen. Onze excuses voor het ongemak.

De Online Drogist

Robert 10-04-2023

vlotte bezorging , goede verpakking .

Leonie 10-04-2023

DeOnlinedrogist.nl is een echte aanrader. Zeer duidelijke webshop, vandaag besteld morgen in huis. Bestel hier al jaren, nooit geen problemen gehad. Chapeau voor deze shop. Ben zéér tevreden.

Susan 08-04-2023

Altijd keurig op tijd geleverd en goed ingepakt
Meestal alles in voorraad, super!!

Marian 08-04-2023

In een woord. Geweldig
Op tijd geleverd.
Niet moeilijk op te zoeken en een groot aanbod.

Cees Roestenberg. 08-04-2023

Prima winkel met mooie aanbiedingen.
Ze komen hun afspraken na en de bestellingen op afgesproken dag geleverd,